רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני טס ללונדון ל-4 ימים הקרובים (עד 1.12), וכהרגלי אני משתדל למצות את האופציות המוטוריות כמה שניתן בכל חלק בעולם אליו יוצא לי להגיע. בדקתי בסילברסטון ראשון, אפילו לא טרחו לענות לי ל3 מיילים ששלחתי, כנראה בגלל ההתראה הקצרה. בדקתי בכל מיני אתרים שמספקים Vouchers כאלה של 8-30 הקפות בכל מיני מסלולים באנגליה, עם 4-6 רכבי על לבחירתך מתוך רשימה, נשמע מצויין, ואפילו ניתן להכפיל את מספר ההקפות בכל רכב בתוספת תשלום. עם רשימה כמו 599GTB, LP640; SLS AMG, ATOM, DB-S ועוד כמה רכבים באמת מעניינים, וזו עסקה שניתן לממש במספר גדול של מסלולים, אבל עד עכשיו אף אחד מהם לא החזיר תשובה חיובית. ניסיתי גם בPalmer sport, ששם ידוע שאנשים חוזרים עייפים ומסופקים, המון הקפות, הרבה יות…
הודעה אחרונה מאת norco, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ראיתי לאחרונה את הסובארו DL מהעיצוב הישן יותר שהיה בשימוש למיטב זכרוני עד 1989. המספר היה xx-xxx-53 האם זה אפשרי או שמדובר בלוחית גנובה?
הודעה אחרונה מאת ek3003, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 762 צפיות
שלום, אולי לחלק מכם זה יישמע דבילי אבל תמיד חשבתי מה עושה את הצליל כאשר לוחצים על ידית האיתות ?, האם זה דבר מכאני או איזה רמקול ? תודה
הודעה אחרונה מאת ba323f, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 858 צפיות
נניח 5 שעות?
הודעה אחרונה מאת ba323f, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 721 צפיות
אז לאחר שבשנה שעברה הצלחתי להימלט מהתקנת מיגון לאחר שביטחתי בדן-מור עם שאר חברי הפורום באה השנה עם תנאים חדשים ודרישה למיגון. עומדים לפניי האפשרויות הבאות: איתוראן סייב - עלות התקנה של 1000 ש"ח + 27 ש"ח מנוי חודשי עלוקה + כספת - התקנה חד פעמית 550 ש"ח אישית הייתי הולך על ההצעה הזולה יותר בגלל ההפרש ובעיקר חוסר ההתחייבות למנוי קבוע. מצד שני, גם על עלוקה וכספת הסוכן היה צריך להילחם כדי שחברת הביטוח תקבל את זה. לא הייתי רוצה להיות מופתע בשנה הבאה כמו שהופתעתי השנה עם דרישות נוספות למיגון והוצאות נוספות. אשמח לשמוע דעתכם כדי שאוכל לקבל החלטה מושכלת.
הודעה אחרונה מאת `Infinity, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
ממה שראיתי באתר של משרד התחבורה חייל מילואים פעיל מקבל הנחה על אגרת רישוי לרכב. מישהו התנסה בזה פעם? החישוב נעשה בצורה אוטומטית במשרד הרישוי או שצריך לעבור הליך בירוקרטי כדי לקבל את ההנחה?
הודעה אחרונה מאת iluxxxa, -
-
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אז ככה, בטח זכור לכם שהמלצתי על החומר של אופטימום, זה היה כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=430894 כשאני שוטף את האוטו, אני עושה זאת ללא סבון - אם האוטו מלא אבק (שזה מצב נדיר, יש לציין), אני שוטף קודם עם צינור, ואם הוא במצב סביר, אני לוקח גלון של 4 ליטר, שם בתוכו 8 מ"ל מהחומר, משפריץ על האוטו ומנקה עם מטלית מיקרופייבר. בדרך אגב אני גם עובר על השמשות של האוטו, וזה בעצם מה שבאתי לספר לכם - התכשיר הזה חוסך לכם את הצורך במגבים. היום נסעתי בכביש 6 בגשם מבול, ולא הפעלתי את המגבים אפילו פעם אחת... הטיפות החליקו מהאוטו והראות היתה מצויינת, הילדים פשוט התלהבו לראות את זה. יכול להיות שעם ווקס זה גם כן יעבוד - הבעיה היא שווקס יכול להשאיר שכבה ש…
הודעה אחרונה מאת ka6543, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
ואם כן, הוא מזייף כלפי מעלה, בהתאם?
הודעה אחרונה מאת Gidimi, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 986 צפיות
בבעלותי רכבמסוג פיג'ו 106 XS שלוש דלתות שברצוני להחזיר לשמישות אחרי 5-6 שנים שהיא שכבה והעלתה אבק. האם בתום הפקדת הרשיונות, אאלץ לשלם חמש שנים של אגרה? האם צריך להפקיד לתקופה כלשהי ע"מ "לאפס" את הצורך בתשלום אגרות?
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3 אלף צפיות
תגידו, אני היחיד ששם לב שממש בעייתי להשתמש בוויז? היא פשוט לא מתריאה לי מראש לפני פניות ובעצם מכריחה אותי להסתכל על המסך של הטלפון כדי לוודא מתי אני צריך לבצע את הפנייה - מסיח את הדעת מהכביש ונראה לי די מסוכן. עוד מישהו בדעתי כאן?
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני פעיל במפלגת עלה ירוק - הרשימה הליברלית. אנחנו מפלגה חברתית שרוצה להחזיר את האזרח במדינה לקדמת הבמה ולהפסיק לרמוס את זכויות הפרט שלו - חיים, חירות וקניין. חלק מהסקטורים הכי נפגעים במדינה מבחינה כלכלית, הם אתם - קהילת חובבי כלי הרכב. מיסוי עצום, הגבלות על ייבוא, מכסים, מיסים, ביטוחים ואינספור התערבות בירוקרטית שפוגעת בתחום האהוב עליכם. אני אשמח מאוד אם תוכלו לעזור באיסוף הנתונים וריכוזם, אם אפשר כמה שיותר קישורים רשמיים ולא רשמיים על הדברים שמפריעים בתחום בישראל. בירוקרטיה מעוותת ולא הגיונית וכל דבר שתעלו על הדעת שלכם. מי שרוצה לקרוא על המפלגה, מוזמן להכנס לקישור בחתימה שלי. בברכת המשך שבוע נפלא!
הודעה אחרונה מאת Surgeon13, -
-
- 1 תגובות
- 742 צפיות
יש לי מכה קטנה ברכב ושמעתי על בחור בשם סאשה שמומחה בנושא ועובד בבת ים,תודה
הודעה אחרונה מאת haimy, -
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3 אלף צפיות
קראתי עכשיו את הכתבה הזאת על רכבת ישראל. אולי זה דבר ידוע ומוכר, אבל אני שומע על זה רק עכשיו. זה כמעט מצחיק לשמוע שהעובדים השאירו את הרכבות מונעות ברצף כל היממה, כשהם מבזבזים כסף ומזהמים את הסביבה, רק בגלל שהם לא יכלו להסכים ביניהם מי יהיה אחראי להנעה של הקטר בבוקר. למה מצחיק? מלבד העובדה שזו פשוט הסיבה הכי מטופשת ששמעתי מעודי לבזבוז של 20 מיליון שקלים בשנה, זה מצחיק בעיקר בגלל שזו הוכחה חיה לכמה שהנהלת הרכבת אימפוטנטית מול וועד העובדים, ודוגמא מצוינת למצבה הרעוע של הרכבת. למה רק כמעט מצחיק? כי ת'כלס, במדינת ישראל אנחנו חיים. מישהו ציפה שזה יהיה אחרת? במדינות אירופה אם רק תעז להשאיר את הרכב הפרטי מונע ברחוב, תקבל מבטים זועמים מהעוברים ומהשבים (או דו"ח מהמשטרה, אם ת…
הודעה אחרונה מאת הספגטי המעופף, -
ידידנו הטוב - לאון טאובס, במבחן וידיאו מושקע על עקרב צהוב ומסוכן במיוחד 695 טריבוטו פרארי. אחת מ-299 יחידות המסתובבות להן בעולם. ת ה נ ו
הודעה אחרונה מאת eransh1, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, מישהו יודע לאן נעלמה הקאמרי בארץ? , אני לא רואה שמביאים לארץ את הדגם החדש ובאתר של טויוטה הדגם בכלל נעלם . או שסביר לניח שהחליטו שזה יקר מדי לישראלים ... תודה
הודעה אחרונה מאת green, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, עלה במוחי רעיון, עוד לא בדקתי יותר מידי ואשמח לשמוע את דעתכם האם הרעיון הגיוני. לקנות מכונית לצורך הפיכתה למונית ולתת אותה לנהג, לשלם לו שכר בסיס + תגמול עפ"י מספר נסיעות חודשי ואת השאר לקחת לעצמי. רציתי לדעת כמה עולה בערך החזקת מונית והאם הדבר בכלל אפשרי. כמה זה ביטוח, השכרת מספר מונית, תשלום לתחנת מוניות, אישורים נוספים שצריך וכו'. אשמח אם תשפכו לי אור בנושא. רוב תודות!
הודעה אחרונה מאת Yony_S, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לייבא לארץ רכב במצב טוטלוס מארצות הברית ואני לא מוצא שום מידע רלוונטי בכל רחבי האינטרנט. האם למישהו יש איזשהו ידע בנוגע למכס, מסים וכדומה? אשמח לכל פיסת מידע. תודה.
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
אז זהו שאין הרבה מה לספר בבית.. החברה שם לא מבינים כנראה שהכלי הצהוב הזה שיש להם הוא לא פוקוס רגיל ושצריך להתייחס לפלח שוק הזה קצת אחרת אם רוצים למכור. מצמידים לך משהו שמוציא לך את הרכב מהחנייה ( נו מילא..) ואז מסלול המבחן , יציאה מהכבישים הצרים של דרום תל אביב, לכביש 1, נסיעה של 2 דקות על כביש 1 עד לשפירים והיידה הביתה. ניסיתי להסביר לבייבי סיטר , שזה לא רציני עבור רכב ספורטיבי.. והוא גמגם משהו שזו המדיניות למרות שהוא מבין.. ונכון שהאוכלוסיה שבאה לבחון את האוטו זה לא "ילדים" אבל.. אין שום סיבה. זה מה יש. לגבי ההתנסות האישית שלי.. מדובר ברכב טוב (פוקוס) שנתנו לו קצת סטרואידים והלבישו עליו צבעי מלחמה ושמו מדבקה ST. מי שנוהג ברכב "רגיל" יש מצב שיתלהב - א…
הודעה אחרונה מאת proxima, -
- 1 תגובות
- 688 צפיות
כן, זה לא בדיוק פרארי או רכב נחשק אחר, אלא שבכל זאת מדובר ברכב נדיר על הכביש (בכלל לא ידעתי שמייבאים אותם). והנה ההוכחה שאכן קיים. במקרה הספציפי הזה, הבעלים הרכיבו חישוקי סגסוגת, מה שנקרא "מושקע"...
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- 1 תגובות
- 607 צפיות
מחר אמור לבצע בדיקת קניה ולרכב צריך להחליף צמיג אחד. האם ניתן לבצע את הבדיקה עם גלגל ספייר? מבחינת הבדיקות, בנסיעה/ברקסים וכו'.... תודה.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 4 תגובות
- 905 צפיות
קניתי מתף באינטרנט. המתף הגיע עם שליח, וכשפתחתי אותו ראיתי שהפלומבה על הניצרה היתה שבורה, והניצרה היתה משוחררת. החנות טוענת שזה לא נורא. מה דעתכם? לדרוש החלפה?
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
תהנו; http://www.galgalove.com/index.php?Subject=Article-101
הודעה אחרונה מאת dorki, -
-
- 1 תגובות
- 635 צפיות
שלום לכולם לאחרונה רכשתי פורד אדג שנת 2009יבוא אישי ( אני יד 2 ) ברישיון רשום מועד עליה לכביש 10/09 ( השאלה אם זה לא מועד עליה לכביש ברגע שנכנס לישראל ) החשש שלי שהרכב הוא שנת 2008 כי אמרו לי שהמספר העשירי במספר שילדה זו שנת הרכב והמספר העשירי הוא 8 איך אפשר לברר את שנת הרכב ? תודה יניב
הודעה אחרונה מאת beamvelavan, -
כמו שאתם רואים בתמונות, ישנה גם אופציה ל-3 דל פרטים בהמשך.
הודעה אחרונה מאת cellman, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 758 צפיות
חברים שלום לכולם בבקשה תעזרו לי יש לי סיאט איביזה עם פורק חיצוני עכשיו אחי הקטן חייל ואני רוצה לעשות לו מתנת שיחרור יפה לרכב שלו איביזה 1.6 רגילה פעם ראיתי בEBAY פורק לחץ עם פילטר אויר פתוח ומאורר חשמלי (למכוניות בלי טורבו ) בבקשה לכל מי שיודע על הלינק הזה או איפה אפשר לקנות אני ממש רוצה לעשות לו הפתעה הוא משוגע על מכוניות תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת seat1.8turbo, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
20 מכוניות חדשות נפגעו מטיל במחסני היבואן
הודעה אחרונה מאת Sergo, -
-
- 1 תגובות
- 705 צפיות
היי מבקש ספר רכב הנ"ל או קישור תודה
הודעה אחרונה מאת גיא משברולט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אנא עזרתכם קניתי סיאט איביזה 1.4 ידנית REFERENCE לפני כשבועיים. כעבור כיומיים שמתי לב שהרכב מושך ימינה. האם זה נורמלי? וזה משהו שיכול להסתדר לבד עם הזמן? או זה לא תקין? פניתי לצ'מפיון מוטורס, הם שלחו אותי למוסך שלהם. כשהגעתי למוסך נאמר לי שאסור לגעת במערכת ההיגוי במשך 3000 ק"מ הראשונים של הרכב. פניתי לאחר מכן עוד פעם לשירות של צ'מפיון בשביל לדרוש להחליף את הרכב, והם לא מוכנים. אני לא יודע מה לעשות...
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
-
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
הי. היה לי היום טסט ראשון על אוטומט בעיר פתח תקווה. לפני כן בהפרשים ארוכים ניגשתי לשלושה טסטים על ידני בעיר חולון. הטסט שלי היה בשעה 9 וחצי ואני ניגשתי שנייה. התלמידה שלפניי נהגה ממש טוב, אני בטוחה שעברה. ואז התחלפנו בערך ב9:45. התחלתי לסוע כמו שצריך, לאט ובזהירות. הקפדתי על הסתכלות במראות, על מתן זכות קדימה והכל היה חלק. ואז היה קטע שהטסטר החליק את ידו שלא בצדק על ההגה. נסעתי באמצע הכביש ולא צמוד לשוליים אבל לא הייתה סכנה של פגיעה ברכב או משהו הכביש היה ריק. המשכנו לסוע כמו שצריך, נסעתי לפי המהירות המותרת, אותתי, הסתכלתי במראות והייתי גם די רגועה. ואז היה קטע שהטסטר שוב נגע לי בהגה, הפעם קצת יותר מהחלקה. לא נלחצתי מזה והבנתי את הטעות שלי ותיקנתי אותה. לאחר מכ…
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
הבנתי שרנו טווינגו הוא רכב פשוט, רכב בסיסי שאין כמעט דברים שאפשר להתקלקל שם. יש עוד רכבים מהסוג הזה ?
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 16 אנונימיים, 283 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Yuvalino
- shahar188
- גולדן191
- GTI33
- Moshe c
- natco
- makatuvkan
- פאר האורה
- borsood
- srool
- אבי ים
- david3692
- yoav911gt2
- mikyl
- elibaba
- ANUTKK
- yosi554
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- mcshmupi
- Fraysa
- Ido12
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- gadik6
