גל כל כך צודק... לא ברור לאיפה לפנות, אין התראה קולית, אין שום דבר.
אתה צריך להניח שמה שאתה עושה הוא נכון,
ואז אתה שומע את ה"חישוב מסלול מחדש" הזה שמוכיח לך בכל פעם מחדש שטעית ואז אתה אוכל אותה וצריך להסתובב בעוד X ק"מ ולחזור אחורה.
ובכלל, כל הזמן להסתכל על המסך תוך כדי נהיגה - לא הכי נהיגה זהירה לעניות דעתי.