רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תסלחו לי אם הפורום הוא איננו המתאים אבל לא הצלחתי להבין איפה לפרסם את זה . ברשותי פולו יאנג ואחרי שבסוכנות הציעו לי התקנה של חיישני רוורס ומצלמה באיזור ה1000 שקל החלטתי לוותר. עשיתי קצת בירורים וקיבלתי הצעת מחיר להתקנת מצלמת רוורס כולל פס לדים לתאורה של המצלמה ב300 שקלים כולל התקנה. את דגם המצלמה אין לי אבל אני משער שהיא לא מהאליטה של מצלמות הרוורס. אז כמה שאלות: 1. האם המחיר סביר להתקנה שכוללת קידוח וחיבור הלדים? 2. האם הוספת הלדים חוקית ולא תכלול סיבוך עם הכחולים\טסט? 3. במידה ואני מחליט ללכת על מצלמת הרוורס האם יש לי צורך גם בחיישנים? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת misterv, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, ברביעי הקרוב אנחנו עומדים לשדרג את הטויוטה 93' שלנו ל 06'. יש לי כמה שאלות בנוגע לכל המסמכים והדברים שצריך לעשות מסביב. העברת הביטוח לרכב החדש, נעשת לפני קניית הרכב או אחרי? הרי לאחר הקנייה נצתרך לנהוג אליו, וגם אל הישן, לפחות עד הבית. לאחר העברת הבעלות בדואר, אני יכול לנהוג עם רישיון הרכב הישן, שרשום אל הבעלים הקודמים עם הקבלה מהדואר? תוך כמה זמן בערך מקבלים את הרישיון החדש? ומה לגבי האגרה שכבר שולמה ע"י הבעלים הישן? תודה
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
- 22 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
התווכחתי פה כבר לא מעט נושא הדו"ג במדינתנו, אבל עכשיו איזה "גאון" הצליח להדהים אותי מחדש ולהדגים לי שתמיד יש שיאנים חדשים בתחום החוצפה בכבישים: נסעתי באחד מהרחובות ליד הבית שלי. מדובר בצומת עם רמזור, שני נתיבים לכל כיוון וכביש די עמוס בשעות אלו. הגעתי לצומת באדום, האור התחלף לירוק והרכבים שלפני ואני התחלנו לנסוע. תוך שכבר נכסנתי לצומת (היה עוד רכב לפני), הגיע משום מקום (למעשה, זה לא ממש משום מקום, אלא מהמדרכה שליד הנתיב הנגדי של הרחוב המאונך לרחוב בו נסעתי!!!!) רוכב דו"ג, שאפילו לא ממש נסע, אלא פשוט "זרם" עם התנועה (שתי הרגליים שלו היו באוויר, באחת מהידיים החזיק שקית), וחתך את התנועה לרוחבה, כדי להגיד לצד השני של הרחוב שלו. הבן אדם פשוט הגיע מנתיב נגדי של הרחוב, חצה…
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מזמן לא הייתי פה בפורום - דברים אחרים פשוט ממלאים לי את הזמן הפנוי, אבל זה לא משנה את העובדה שתמיד הייתי ותמיד אהיה חולה נהיגה, ולכן בכל פעם שאני מזדמן לחו"ל במסגרת נסיעות עבודה, אני תמיד מחפש משהו מוטורי מעניין בסביבה. הפעם נסעתי לסדנת עבודה של 4 ימים בסינגפור, שמבחינת תרבות מוטורית וספורט מוטורי היא מדבר צחיח אפילו יותר מישראל (מופע פורמולה 1 על כביש ציבורי פעם בשנה לא הופך מדינה לכזו בעלת תרבות מוטורית). אבל מלזיה יושבת בסמוך, בצד השני של גשר קצר, ואני מחזיק בדרכון בריטי שמאפשר לי גם לבקר שם בקלות. כבר מזמן שאני יודע על מסלול Johor שבדרום מלזיה - לא רחוק מהמעבר מסינגפור - אז בדקתי באתר של המסלול ומצאתי שיש יום מסלול ביום ראשון שקודם לסדנה שלי. כרטיס טיסה …
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, לכל מי שמעוניין ומכיר חבר שעובד בבז"ן, דלק 98 בתחנת הדלק של בתי הזיקוק ב- 7.41 ש"ח. אגב, יש סיבה לתדלק בדלק זה במנוע סטנדרטי [קאמרי 2.4L]?
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- 5 תגובות
- 997 צפיות
שלום וצהריים טובים. אינני רואה את עצמי כמומחה תעבורה, אבל במקרה הזה אני באמת חושב שיש צורך לשנות את התימרור בצומת מסויים, ואסביר. בתרשים המצ"ב, רואים צומת, בו כל ארבעת הכבישים הם חד סטריים. מלמטה ומלמעלה מגיעים אל הצומת, ואין תמרורי עצור/ זכות קדימה, ומשמאל מגיעים אל הצומת, ושם יש תמרור עצור. בפועל, אף אחד לא עוצר בעצור, ואפילו לא מאט, והרוב לוקחים את זכות הקדימה לעצמם. האמת שאני רואה את ההגיון בכך- מי שבא משמאל ממשיך ישר לכיוון השני של הצומת, בעוד אלה שבאים מלמעלה ומלמטה מאיטים גם כך, כיוון שהם פונים. המצב כיום הוא ששני הרכבים שבאים מלמטה ומלמעלה, "רבים" בינהם על מי ייקח את זכות הקדימה. בנוסף, בקצה הקטע השמאלי, לפני הכניסה לצומת, יש מעבר חצייה. נגיד שגם…
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, השבוע ראיתי I30 כסופה (מצורפת תמונה) בדיוק כמו שלי שהוסיפו לה פסי קישוט על הדלתות ואהבתי. מישהו יודע היכן ניתן למצוא? כמה עולה? האם יש ב - EBAY? תודה.
הודעה אחרונה מאת ronaldo17, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
היי, אני שוקל לקנות רכב חדש מצ'מפיון עם גיר DSG. להבנתי, כיוון שהגיר הינו חדש ועלול לעשות בעיות, ניתנת עליו (ועל המח גיר) אחריות מורחבת של 5 שנים. עם זאת, בטופס ההזמנה שבו עיינתי, לא מצאתי כל אזכור לדבר. האם מישהו קנה רכב כנ"ל וקיבל אסמכתא בכתב? כמו כן, לא מוסדר בחוזה העניין של רכב חלופי במקרה שישנה תקלה שמשביתה את הרכב למספר ימים ומעלה, מה נהוג בהקשר זה בשוק? האם כשמדובר ברכב חדש שמתלקל בצורה כזו, הדבר מהווה "חסד" של היבואן ולא זכות? בנוסף, מה קורה אם הרכב נתקע? לא ראיתי שהאחריות כוללת שירות גרירה, האם עליי להסדיר זאת בנפרד במסגרת הביטוח (האם זו תוספת תשלום בביטוח מקיף?)? גם אם כן, יש מגבלה על מספר הפעמים שהביטוח יהיה מוכן לגרור את הרכב על חשבונו, ול…
הודעה אחרונה מאת פמקין, -
- 1 תגובות
- 645 צפיות
שלום רב. ברשותי רכב פרטי בצבע לבן, לא מזמן שמתי לב שיש לי מכות רציניות בטמבון האח'+קד' ככל הניראה מכות חניה של אנשים נחמדים, העם יש צבע שאפשר לקנות אותו בטמבור או אוטו דיפו שיתאם לגוון של הרכב אחשמח לחוות דעת מקצועית, תודה.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- 5 תגובות
- 756 צפיות
שלום חברים אתמול עברתי טסט ... משום מה הדף שהובא לי שונה משנים עברו ומכיל המון מידע שתקף לאותה בדיקה רציתי לדעת מספר שאלות: 1. רשום שמשקל הרכב הוא 1498 קילו . ביום הטסט ישבתי לבד ברכב והאוטו היה ריק ללא שום מטען, הגיוני שזה משקל הרכב?! 2. מה המשמעות של בלם שירות ? והאם יעילות של 67 אחוז זה בטיחותי בכלל ? 3.כנ"ל לגבי יעילות בלם עזר שרשום שם שיש לו יעילות של 20 אחוז בלבד !! אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת oorenn, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בספטמבר יצאה כתבה בחדשות ABC שהראתה פרופסור מכובד שחשב על מה שכולם חושבים רק שהוא גם מצא פיתרון להפיכת רכב רגיל לרכב היברידי. הפתרון שלו היה להתקין 40 מנועים חשמליים בגלגלים האחוריים [היכן שהברקסים מותקנים] לא צריך להחליף מכלולי מתלים\סוללות ועוד ,רק את מכלול הברקסים. והפתרון ימכר במחיר של 3000$ למי שיש כח לראות את כל הכתבה: http://news.yahoo.com/blogs/this-could-be-big-abc-news/kit-turns-car-hybrid-170717691.html אם משהו יודע האם ניתן לרכוש בעולם את הפתרון הזה ? אם כן האם תהיה בעיה ברמה חוקית של נסיעה על כבישי ישראל\טסט שנתי ? [הרי ברמה העקרונית מדובר על התקנה בגלגלים האחוריים ולא בשינוי מנוע, תקנו אותי אם אני טועה] אני מוכן לשלם כדי להפוך את …
הודעה אחרונה מאת נהג רגוע, -
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
מגזין CAR מאשר את מה שנכון לעכשיו, היה עוד בגדר שמועה- ב.מ.וו תפצל את סדרה 3 לשתי סדרות, כאשר השנייה תקרא סדרה 4. למה? מיתוג ותמחור. לדוגמא, 428i תעלה מעט יותר מ-328i עם מנוע ואיבזור זהה. דגמי סדרה 4 הראשונים ינחתו בסוכניות בתחילת 2013. הסדרה 4 תקבל גרסאות קופה, קבריו, גראן-קופה (4 דלתות בסגנון קופה) וכמובן, M4. הסדרה 3 ,כנראה, תשאר עם 4 דלתות, מה שעושה את ה-E92, נכון לעכשיו, ה-M3 קופה האחרונה בהיסטוריה.
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכם, היום בדרכי לעבודה היה פקק, באמצע הפקק רציתי להחליף דיסק, בדקתי שאכן הרכב לפניי ממשיך להתקדם ויש מרווח יחסית סביר בינינו. הסטתי את המבט לכמה שניות לתא כפפות להוציא דיסק, פתאום אני שומע בום, לא הבנתי מה זה וכשהסתכלתי קדימה ראיתי שאני בתוך הפגוש של האוטו לפניי, מסתבר שהיא דפקה בלימת חירום, אני והמזל שלי. הכנסתי לרוורס וזזתי טיפה לאחורה שיהיה אפשר לראות נזקים. למזלי המהירות של הפגיעה הייתה ממש ממש אפסית (דרדור של אוטומט בעליה, ממש זחילה) ואין שום זכר למכה לא אצלי ולא אצלה, ממש אין כלום (הייתי דיי מופתע למען האמת, היה בום רציני). לא החלפנו אפילו פרטים, אמרה הכל בסדר וכל אחד המשיך בדרכו, אך צילמתי את הטמבון האחורי שלה ליתר בטחון. לאחר מכן יצא לי להסתכל ע…
הודעה אחרונה מאת לאון, -
-
באיחור של שלושה ימים (בעקבות הארועים בכרמל) אני מבקש לשמוע על התרשמות המשתמשים במנהרות הכרמל. אישית נסעתי בהן פעם אחת - מהגרנד קניון לכיוון הצ'ק פוסט, בשעות הבוקר של יום חמישי. הכניסה מעט מפותלת ונתיב ההשתלבות לתנועה המגיעה ממערב (מכיוון מחלף חיפה - דרום) מעט קצר. בתנועה הדלילה שבה נתקלתי זו לא היתה בעיה אולם כאשר מספר המשתמשים במנהרות יגדל עלולה להיות בעיה. בהמשך המנהרה דומה מאוד למוכר מאירופה (שויצריה, אוסטריה). הנסיעה מהגרנד קניון עד לצומת הנפח (בצ'ק פוסט) ארכה כ-3 דקות (כולל המתנה קצרה מאוד לפתיחת המחסום ביציאה, מסלול מנויים). ההמתנה ברמזור של צומת הנפח ארכה כ-2 דקות נוספות, אולם בסופו של דבר עברתי את צומת וולקן כ-9 דקות לאחר יציאתי מהגרנד קניון, לעומת כ-15-20 דקות …
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרכב הנ"ל. נעול בצמיגי בריגסטון. חברה בסדר. לא מהליגה העליונה לדעתי. אבל, גם לא סיני זול. לחץ חנקן תקין. כמה פעמים קרה לי שהיא מאבדת אחיזה בסיבוב רטוב. בנסיעה מנהלתית, לא מירוצים. קרה למישהו? צמיגים טובים יותר יפתרו החלקה זו?
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_291.html#1
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היום בבוקר אני מתהלך לי ברחבי תל אביב ומסתכל על מכוניות חונות... כולנו עדים למצוקת החניה בתל אביב אבל מה שאספר לכם פה עובר כל גבול. פולו אדומה שכנראה נורא רצתה להכנס בחניה שלא מספיק גדולה למידות שלה (כי יש רכבים של אחרים בצדדים, אבל למי אכפת?), החליטה לנסות בכל זאת. אז מילא להחנות עקום ובניגוד לחוק, בחייאת? קצת כבוד מינימלי לרכוש של אחרים. לעקם למישהו את הטמבון בצורה כזאת ועוד להשאיר את הרכב במצב כזה ופשוט ללכת, לדעתי עבר את הגבול ממזמן. איכס
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
גלובס: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000803821#fromelement=hp_morearticles כמובן יפנאוטו - ולא כמו בכותרת - אודה אם תתוקן הטעות המביכה.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
חבר בעבודה התעניין ברנו קליאו 1.2 ידנית חדשה מהסוכנות, והוא אמר לי שבתוספות המעטות שיש לרכב מופיע גם בקרת שיוט כששאל בטלפון האם זה אמיתי שיש בקרת שיוט ברכב ידני, אמרו לו שכן, ושזה הדבר החדש ברכבים היום. אכן באתרים שונים מופיע שיש בקרת שיוט בגיר הידני. למיטב הבנתי בקרת שיוט עובדת עם מצערת אלקטרונית וגיר שמעביר להילוך נמוך בעליה. האם מישהו יכול להסביר לי איך זה אפשרי?
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 2 תגובות
- 853 צפיות
איך אומרים רודסטר ברומנית ?
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מסכימים עם הדירוג? http://www.screenjunkies.com/movies/movie-lists/the-6-coolest-fast-and-the-furious-cars/ משום מה לדעתי הסיוויק אמורה להיות מקום שני(ולא אני לא ערס) ואחרי צריכה לבוא הסקיילין.. בכל מקרה את המקום הראשון אי אפשר לשלול מהדודג' אגב אשמח אם תעבירו את זה לאוופטופיק,אני לא מורשה..
הודעה אחרונה מאת RonTG, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, הרכב היה מעורב בתאונת דרכים וכעת הוא מוגדר כמושבת. נאמר לי שכעת או שאני מוכר אותו לבד למגרש גרוטאות או שהוצע לי ע"י השמאי שהם ימכרו עבורי את הרכב (שירות שהוא נותן לי) יש סיבה שאני לא אסכים לכך שהוא ימכור בשבילי את הרכב? ולאיזה מגרש מומלץ לפנות באזור הצפון (נהריה)? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
היי, ידידה שלי תקועה עם רכב (שברולט אבאו LTX 1.4 אוטומט, יד 1, קילומטרז' נמוך) שלא מצליחה למכור. האם ידוע לכם על מקומות שקונים רכבים פרטיים מאנשים גם ללא טרייד אין? באיזור הדרום ועד השרון. חשוב - מקומות שידועים כהגונים...לא כאלה שמציעים ב-50% מהמחירון. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
איזה מהרכבים הנמכרים כיום בארץ בקטגוריות הסופר מיני, משפחתיות והhot hatch משתמשים בגיר רציף? ולאיזה מהם יש העברת כח טובה יותר מהשאר? ז"א נעילת ממיר המומנט הטובה ביותר. ובכלל, האם קיימות בעולם תצורות חדשות ויעילות יותר של CVT שיכולות להתחרות שווה בשווה בגיר רובוטי כפול-מצמד ובני דודיו בכל הקשור לניצול כח, יעילות וכתוצאה מכך צריכת דלק עדיפה? כי סה"כ ידוע לי שהיתרונו הגדול של הCVT ע"פ DSG לדוגמה הוא בפשטות המכניקה ומחזור הפעולות (גיר שהומצא עוד במאה ה15 ע"י דה-וינצ'י), מדוע אם כן אנחנו לא רואים שיתרון זה ממומש לביצועים עדיפים ובסופו של דבר לנתח שוק? הוספה: במשפחתית הכוונה- מזדה 3/לנסר/קרוז וכו', לא קרוסאוורים גי'פים ומנהלים. יום טוב.
הודעה אחרונה מאת The Coolest, -
-
- 0 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם וערב טוב. בזמן האחרון התעניינתי לגבי רכישת רכב יוקרה בליסינג. לפני כמה ימים נתקלתי בעיתון ישראל היום (אם אני לא טועה) בפרסומת של חברה זו אשר מציעה דילים לא רעים בכלל,על פניו. דיברתי עם הנציג השרות והתנאים נשמעים טובים והעמלה נמוכה (אחוז אחד). האם מישהו יכול לשפוך טיפה אור בנושא ? נ.ב: באמת שאין לי שום כוונה לפרסם את החברה. פשוט לפי מה שמספרים נציגי השירות התנאים כל כך נוחים שפשוט כל המדינה הייתה אמורה להכיר את החברה,לפחות כמו סיקסט. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת SargaroS, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום מחר אני קונה סיאט איביזה 2012 והיום התקשרתי לברר ביטוח לרכב והציאו לי 18 אלף לביטוח מקיף זה הגיוני ??? אומנם אני נהג חדש ישלי רק שנה ו8 חודשים רישיון ועשיתי תאונה אחת לפני שנה ו3 חודשים בערך בכל זאת זה הגיוני 18 אלףףףף שקל ביטוח ?? זה בסך הכול הסיאט איביזה 1400 ידנית הכי זולה ופשוטה שהמחירון שלה 80 אלף שקל? יש לכם אולי המלצה לסוכן ביטוח זול ??
הודעה אחרונה מאת wil, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, רציתי לשאול האם באמת כדאי לקנות מצבר של High Energy אשר זולים משמעותית ? האמת שאף פעם לא קניתי מצבר שלהם אני בדר''כ לוקח שנ''פ . האמת חוץ מהסיבה ש המצבר High energy מיוצר בטורקיה יש איזושהיא סיבה שהוא פחות איכותי ? תודה
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן חברה, אני מעוניין לקנות רנו קליאו 1999 1.4 הילוכים עם 236000 ק"מ אציין שמחיר הרכב נמוך מאוד (5000 ש"ח) לבעל הרכב היסטוריית טיפולים מסודרת כ6 שנים אחורה ורוב הזמן הרכב טופל במוסך צמרת באשדוד. לרכב יש כמה דברים שצריך לתקן ולעשות מה שמייקר את הקניה עבורי ורציתי לקבל תמונה מלאה לקנייה ואומדן מחירים. אז ככה, משיחת טלפון הבנתי כמה דברים. בסוף החודש נגמר לרכב הטסט. לא עשה טיימינג לרכב. מזגן לא מקרר. הטיפול האחרון שהאוטו עבר היה ב220 אלף שעלה בערך כ2000 ש"ח בעל הרכב טוען שהוחלפו גומיות ונעשה טיפול כללי. למיטב הבנתי סביר להניח שאצטרך עכשיו לעשות טיפול שמנים ופילטרים + טיימינג במקרה הטוב. בנוסף להעביר את האוטו טסט, ובטח גם להחליף רבעיית צמיגים. …
הודעה אחרונה מאת roi, -
- 3 תגובות
- 965 צפיות
יש ג'נטים בהם אני מעוניין שעולים 680 ליש"ט לפני משלוח. רציתי לשאול, האם צריך לשלם עליהם מכס? ומה לגבי מע"מ? אני בודק אם כדאי לייבא או לקנות בארץ. יש לי כתובת בארה"ב ואני לא שולל את האפשרות גם פשוט להעמיס אותם על 2 מזוודות יחד עם צמיגים חדשים (אותם בכל מקרה אני אקנה שם), האם הרעיון ריאלי? אשמח לעצות.
הודעה אחרונה מאת Yakird12, -
- 1 תגובות
- 524 צפיות
שלום לכולם.. אתמול סוף סוף עברתי טסט (ראשון) ברוך השם אחרי 29 שיעורי נהיגה.. עכשיו רציתי לדעת .. לפי מה שהבנתי מי שיכול להיות המלווה שלי הוא מישהו בן 24 שיש לו רישיון פעיל כ-5 שנים לפחות לעניין..... אבא שלי קיבל לפני שנתיים-שלוש שלילה לשלושה חודשים על הצטברות של נקודות (הוא לא היה צריך לעשות טסט רק תאוריה ונהיגה מונעת) רציתי לדעת אם הוא יכול להיות בתור המלווה שלי (הוא בן 56 ויש לו רישיון המון זמן) תודה מראש, ירדן
הודעה אחרונה מאת ori_E-h,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 243 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mikyl
- ANUTKK
- אבי ים
- yosi554
- elibaba
- yossiaviel
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- borsood
- mcshmupi
- yoav911gt2
- Fraysa
- Ido12
- פאר האורה
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- גולדן191
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- Moshe c
- gadik6
- natco
- nechmya
- EliC25
- פריג'י
- Yuvalino
- yahaga
- Ash1
