רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחר שהצלחנו לפני כשנה בקבוצת הרכישה לביטוח... עברה לה, חלפה לה השנה ועכשיו נגמר הביטוח.. הייתי רוצה לדעת מי חידש? איפה? באיזה מחיר? ומה כוללת הפוליסה?
הודעה אחרונה מאת shlimak, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 54 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
מחליפת הפרארי אנזו, שתהיה בעלת 800 כוחות סוס עם אפשרות להגדלה ל900 באמצעות טכנולוגייה מיוחדת לזמן מוגבל, תוצג בינואר.. לבינתייים 2 תמונות... מה דעתם על העיצוב ?
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
עברתי עכשיו באזור קיבוץ גלויות ת"א וראיתי שמרכיבים שם עכשיו מצלמת גטסו חדשה בצבע אפור, וכנראה תשמש גם כמצלמת רמזור. המצלמה תיהיה מורכבת מתקווה,כפר שלם,דרך לוד, לכיוון יפו או שמאלה לאיילון דרום, בת ים. מקס
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
המשטרה קיבלה את העאלק ג'יפונים שלה (אני קורא לזה מיני וואן מוגבה) http://www.youtube.com/watch?v=RYOJsK6YOfg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
שאלה שמעניינת אותי, איפה אתם מבטחים? איזה חברות נותנות את המחיים הטובים ביותר לחובה ומקיף? כרגע אני מבוטח בצ.ב.ר אבל אוטוטו נגמר הביטוח ואני רוצה לדעת מה אתם חושבים...
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 735 צפיות
שלום רציתי לדעת מה הדרך הכי מהירה ופשוטה מירושלים לחיפה ובחזרה.? אין לי בעיה לשלם בכביש אגרה. ואם זה מסובך דרך כביש 6. כלמור ברגע שעליתי לכביש 6 זה מביא אותי עד חיפה או קרוב ואז צריך לנסוע בכל מיני מקומות? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת sperial, -
פנצ'רמכר רימה אותי 1 2 3 4 5
מאת shmulik1235-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 63 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
חברים בוקר טוב, אני מוצא לנכון לרשום הודעה בפורום הנ"ל למרות שאינני חבר קבוע כאן. הרכב שאני מחזיק הינו סובארו B4 שנת 2007 (בסך הכל רכב טוב). אתמול גילית פנצ'ר באחד מהגלגלים וקפצתי לפנצ'ריה הקרובה לביתי. הפנצ'רמכר הסתכל על הצמיג וטען שהצמיג פסול כי נסעתי עליו שהוא היה מפונצ'ר ולכן חייבים להחליף אותו ואת בן הזוג שלו כי זה רכב 4X4. למען האמת באמת התכוונתי להחליף את הצמיגים כי הם עברו כבר 60-70 אלף ק"מ והם אמנם בני 3 אבל אני לא לקוח סיכון. הוא הציג לי דגמים והוחלט להחליף את כל ארבעת הצמיגים ב-2,100 ש"ח. הצמיגים שהוא המליץ לי בחום הינם של חברת - ווסטלייק (wastlake) , אינני מבין כלום , אך הוא טען שהם מצוינים. הוא הרכיב לי את ארבעת הצמיגים , שילמתי לו [כמובן ש…
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
שלום חברים . אני צריך לדעת על מאזדה 121 האם היא בעיתית או שלא ?
הודעה אחרונה מאת MiKa_P, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מעוניין לדעת האם יש מסך מגע לרכב שהוא גם DVD, מצלמה אחורית, GPS, בלוטוס, ומצלמה לצילום הנסיעה מקדימה. ואם אין את כולם ביחד-מה יש הכי הרבה ביחד?? תודה
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
- 4 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
שלום לכולם, האם נהוג לקבל החזר כספי על ביטוח רכב (חוב ומקיף) שהוקפא בעקבות מכירת רכב? תודה
הודעה אחרונה מאת ab11, -
- 5 תגובות
- 923 צפיות
לאחרונה ברחוב שלי התחילו שיפוצים ואני רואה בבוקר כמה עובדים מגיעים עם יונדאי אקסנט מליסינג ומוציאים משם אתים מלאים בבוץ ואת הציוד לעבודה, בעיקרון הבאג'ז והספסל האחורי הפכו לאזור אחסון הציוד ורציתי לדעת מהם הסיכויים שרכב יוצא ליסינג שימש בעבר פועלים כאלה והאם יש דרך להימנע מכך ?
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 743 צפיות
הפקדתי את רישיון הרכב של האופנוע שלי למשך שנה וחצי. כעת חידשתי אותו ועשיתי טסט לאופנוע עוד באותו יום וגם הייתי אמור לעשות העברת בעלות, אך הדבר אינו אפשרי. (יש זמן המתנה עד שהחידוש והטסט נקלטים במחשב...) האם מישהו יודע כמה זמן עליי להמתין לאחר חידוש הרישיון והטסט עד שאוכל לעשות העברת בעלות??? תודה
הודעה אחרונה מאת miki68, -
- 0 תגובות
- 902 צפיות
היי, ברשותי פורד מונדאו שמהיום הראשון שקיבלתי אותה רק סבלתי ממנה! וממש ככה פשוט כול חודשיים בממוצע סיפור אחר ברכב,כשהגרוע מכל מתרחש בחצי שנה האחרונה שהרכב מגמגם ואין שום נורת אזהרה שנדלקת וכמובן נזילת סולר שהבעיה היא בי כי אני מתדלק לא טוב לטענת החברה (מסתבר שדלק מוטורס צריכה להעביר כל קונה קורס בתדלוק רכב למתקדמים). מאחר והרכב משמש אותי לעבודתי ויש לי הפסד של כסף ולא מעט עצבים ותסכול אני כבר במצב שמחייב תביעה כנגד החברה של הבריונים המזלזלים-דלק מוטורס. אשמח לקבל פרטים של עו"ד שכבר תבע בעבר יבואן רכב ועבר את התהליך המיגע הזה אל מול החברות שלרוב מנסות להתנער מאחריות. תודה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת *mor*, -
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
במקום הראשון עם 386 נקודות - מאזדה CX-5 במקום השני עם 318 נקודות - טויוטה GT86/סובארו BRZ במקום השלישי עם 282 נקודות - ב.מ.וו סדרה 3 במקום הרביעי עם 218 נקודות - ריינג' רובר איווק במקום החמישי עם 152 נקודות - פולקסווגן אפ! במקום השישי עם 68 נקודות - סוזוקי וואגון במקום השביעי עם 51 נקודות - סיטרואן DS5 במקום השמיני עם 29 נקודות - אלפא רומיאו ג'ולייטה במקום התשיעי עם 10 נקודות - ניסאן נוט במקום העשירי עם 9 נקודות - הונדה אן-בוקס http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2592652
הודעה אחרונה מאת ~MeiR~, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 884 צפיות
לפני ששולחים אותי להחליף מנוע צעדים, אחזור שוב:לא הטורים עולים ויורדים בניטרל, אלא מחירי החלקים. הנה סיפור קטן, הנתונים הם מחבר, ההשערות שלי , שם היבואן אינו רלוונטי. חבר רצה להחליף חלק קטן מפלסטיק,ניתן להחליפו רק ביחד עם חלק פלסטי גדול יותר, ולא מסיבות טכניות. כמה עולה? כאלפים שקלים. למה? מסתבר שהחלק התיקר בעשרות אחוזים, במקביל, חלקים אחרים הוזלו מאוד. איזה? אלו בהם ישנו יבוא מקביל. מייקרים היכן שניתן. ברור נוסף מסבך קצת: המחיר לא רק עולה, הוא גם יורד, הוא מתנדנד.בעבר עלה 1700 ,אח"כ ירד ל1200 בהמשך קפץ ל2000. ניסיתי להבין מדוע והנה ניחוש: המחיר מתנדנד כך כדי "להוציא" יבוא מקביל מן השוק. לעשות התחרות לבלתי כדאית על ידי ספקולציה במחירים. אולי אני צודק, אולי לא …
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 746 צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2597164
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
תופעת הסקרנים בכביש 1 2
מאת amir74-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, מבקש רעיונות לפתרון תופעת הסקרנים. אם יש משהו בשימוש בחו"ל אשמח לשמוע עליו. את הרעיון של בד שחור עם שני עמודים על מנת להסתיר את הרכב הפגוע אני כבר מכיר. כל רעיון יתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
לפי הכותרת, וגם המסקנה, I30 החדשה כמעט (ואולי כבר, אם מסתפקים בכותרת) משתווה לכל מובילות הקטגוריה, שמבחינת הכתבה הן הגולף והפוקוס: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4318520,00.html. ואז נניח מישהו משנס מותניים וקורא, ומוצא בין היתר: "הנדסת האנוש סבירה בלבד - עם עומס מסוים של מתגים ומיקום תמוה של חלקם. בהקשר זה בולטת הבחירה השגויה בהצבת כפתור כיוונון תגבור ההגה, שעשויה להוביל ללחיצה על כפתור זה בטעות" " מושב נהג שטוח שמפריע בנסיעות ארוכות ולא מעניק תמיכה טובה מספיק לגב התחתון. כושר התמרון העירוני של ה-i30, כולל תמרוני חנייה, סביר בלבד - מצד אחד ההיגוי קל מאוד מה שמסייע לחנייה, אך מצד שני הוא אינו מדויק והשינוי התכוף בתגבור מבלבל" "היכולת הדינמית של ה…
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום, יש לחברה הזאת אמא ואבא משהו? , לא הצלחתי למצוא אליהם שום דבר או אתר, זה די מזכיר לי ''את אמריקן איגל''. תודה
הודעה אחרונה מאת oranbuskila, -
-
F1-Z התקנה. 1 2
מאת Nik141-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום לפני יומיים התקנתי ברכב F1-Z power launcher ורצתי לפרסם כמה תמונות ו דעה אישית על המוצר. למי שלא שמע מה זה : http://www.youtube.com/watch?v=qSXZcgW2CII http://www.youtube.com/watch?v=27BYV5WKecM בגדול זה אמור לחסוך ב30% צריכת דלק אז אך זה עובד ? ערכתי בדיקה באינטרנט וגליתי שבחו"ל משטמשים בזה כבר לא מעט זמן. בגדול זה אמור להכניס יותר אויר למנועה > הרכב מאיץ יותר מהר > לוחצים פחות על דוושת הגז, בשביל להגיע למהירות הרצויה > כתוצא מלחיצה פחות חזקה על דוושת הגז יש חסכון בדלק. כל זה תיאורטי !!! אזהרה !!! זו היא לא פרסומת סמויה, אין לי שום אינטרס בשיווק \ מכירה \ פירסום של מוצר זה. מוצר זה נרכש על ידי בebay תמונות : …
הודעה אחרונה מאת mohen, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני משוכנע שחלק מכם יודעים אך אני לא ידעתי. לפני כשבוע ביום מאוד גשום נכנסתי לכיכר שהייתה מוצפת במים, יצאתי ממנה האוטו כרכר אך המשיך בנסיעתו. חשבתי שלמחרת הכל יתיבש וירגע - ממש לא. למחרת ההילוך בכלל לא נכנס (סיטרואן עם גיר אוטומט), נתתי קצט גז ו-"בום" האוטו זינק במכה (כמעט ודפקתי את הרולס רויס בחניה). כל העברת הילוך הייתה עם "בום". בקושי רב הגעתי למוסך, סיפרתי נתתי ל-"בני" מנהל המוסך והתשובה הייתה מהירה - "גיר"! התיישבתי והתחלתי לחשוב מאיפה אוספים את הכסף. בני ניגש אלי ואמר - יש לך ביטוח מכיף? אמרתי כן אבל מה זה קשור זה גיר. ובכן, יש נשם בגיר והוא די למטה אם נמצא כי בגיר יש מים - הביטוח יכסה את הנזק. לא ממש האמנתי, התקשרתי לביטוח ולא היו שום הפתע…
הודעה אחרונה מאת GalMe, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
Tasty
הודעה אחרונה מאת Guy30, -
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
כמו תמיד, האקשן לא מאכזב, עם מגוון נהגים, מכוניות - ותוצאות מפתיעות... המכוניות בהן התחרו השנה; טויוטה GT86 TRD פולקסווגן שירוקו R אודי R8 לה מאנס למבורגיני גייארדו טרופאו וכמובן, הרכבים הרגילים בארוע; ROC באגי, KTM X-BOW וסוג של סטוק-קאר עם V8 למירוצים שנערכים באירופה. האירוע שודר בלייב היום אחר הצהריים. למי שפספס, מועדים נוספים(לפי שעון ישראל) הם היום ב-23:00, מחר ב-05:15 וביום ג' בשעה 12:40 בצהריים. הצפייה היא בערוץ מוטורס טי וי, בקשור הבא; http://livetvee.com/motor_tv.html ובכלל, הערוץ הזה מספק 24 שעות של ספורט מוטורי, למי שזמנו בידו...
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
רכבים משטרתיים ורכבים מחולטים עם רישוי בתוקף + בדיקת מכון + היסטוריית טיפולים. המכירה תתקיים במתקן המשטרה בצומת בית דגן. http://rechev.mof.gov.il http://www.police.gov.il
הודעה אחרונה מאת doras, -
-
אחד מכלי התחבורה המיוחדים-המעניינים-מעוצבים שצפויים להיכנס לשיווק ב-2013. 3/4 קטנוע + 1/4 מכונית??? ... יש כאלו שיאמרו שזה מזכיר בקונסנפט את הרנו טוויזי... > http://www.youtube.com/watch?v=3eWcgu-0xKc *באתר היבואן הוא כבר מופיע כפרומו.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3 אלף צפיות
המבצע פשוט נראה ממש יותר מדי טוב להיות אמיתי. רק וישרים עולים יותר מזה... http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/checkup-c02860199/14569617?nlp=&CID=IL_CRM_1_0_0_349&a=2022 רק לציין למנהלים, אין לי שום קשר למוצר או לפירסום, אין פה שום אינטרס כלכלי, פשוט מבצע שנראה לי מדהים ואני משתף אותו עם חברי הפורום, חברי ומשפחתי
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אם היו לי את האמצעים, גם אני היתי פותח מקום כזה שעושה עבודות רטרו מטורפות כאלו.
הודעה אחרונה מאת PrinceT, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2012/12/14/subaru-axes-wrx-and-sti-in-uk/ המכונית הייתה חלק חשוב במכירות של סובארו באנגליה, כנראה הם בונים על ה BRZ בשביל חובבי הרכב. נראה מה יהיה בארץ עם היבואן החדש
הודעה אחרונה מאת Apple, -
מדברים בנייד, ממלאים טפסים ואפילו מתאפרים - כך נראים הנהגים הישראליים בעיני המצלמה הנסתרת. צפו בסרטון http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4318665,00.html ואני שואל.. בנימה אישית, איפה כל השוטרים שאורבים לנו בדרכים בגלל דברים תפלים אחרים, במקום להתעסק עם הדברים האמיתיים.
הודעה אחרונה מאת Solidice190, -
חברים יקרים. אני מוציא פרוייקט של הנחה לדלק באוקטן 98. המחיר יהיה 1.40 יותר זול , מהמחיר מחירון לצרכן. היום הייתי בתחנה, וקיבלתי מסמכים שמראים את תקינות הדלק, והוא עומד על 99 אוקטן ולא 98. כבר מראה על איכות הדלק והתחנה. הפרוצדורה היא, להגיע אלי לקחת מסמכים להוראת קבע, להחתים את הבנק. אני מעביר את ההוראת הקבע בחזרה לתחנת הדלק, אתם מקבלים או פזומט, או כרטיס YOU תדלוק שנותן הנחה. והדלק יורד במרוכז אחת לחודש. עלות כרטיס YOU - 10 שקלים לחודש. מי שמעוניין שישלח הודעה.
הודעה אחרונה מאת fizban,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 304 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פיגו107שנת2010
- מ.צ
- Pavlik
- flytomars
- Camaro 92
- אליהו שבת
- Tal7
- Liquidator
- קוסקוס
- superb
- Style
- ברווז
- Ragnar
- `Infinity
- Ohad91
- dorosen
- לירון .ה.
- Gavrik
- Arielz2405
- יוני3227
- שחר 1
- Shay Shd Dave
- natco
- Supertigre
- Zorly
- Night Driver
- SurfHigh
- פריג'י
- guy.a
- urich
- shlomiko
- mikk
- epiphone
- MIHAEL
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Ronenbb
- om2
- itaysamurai
- גור אדם
- fatboy1340
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- Igalz
