רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בשנות השישים לסבי היה רכב ברומניה מסוג מוסקוביץ, דגם ספיציפי לא ידוע אך בין הדגמים הפשוטים שלהם (אני לא יכול לפרסם קישור לתמונה מפאת מספר ההודעות הנמוך שלי). סבי עבד כעיתונאי והיה לו רכב כזה עם נהג צמוד, מאז הוא נפטר ואבי מדבר יחסית הרבה על רכב זה ורציתי לדעת האם קיימים דגמים של רכב זה בארץ ? האם הוא יובא אי פעם לארץ ? האם יש אפשרות לעשות לו ייבוא אישי מחו"ל ?
הודעה אחרונה מאת Solidice190, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שתי המכוניות הקודמות שלי היו פוקוס מהדגם הקודם (MkII). הן היו מאוד דומות, אבל בכל זאת היו מספר שינויים במכונית השניה, מודל 2009 - תוספת חיבור AUX, בקרת החלקה ודאשבורד שונה (לרעה). אני שואל כי אני אמור לקבל פוקוס בחודש הבא ותוהה אם יש הבדלים כלשהם בינה לבין הדגם שנמכר ב-2011/12.
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברה דבר ראשון אם זה לא מתאים לפורום הזה אז סליחה מראש פשוט חשבתי שזה הכי מתאים לכאן.. אז ככה, אני רוצה לחבר פסי לד למצת הרכב, ואני רוצה לדעת איך אני מפרק את הדשבורד בטויוטה קורולה 2011 בצורה כזאת שאני אוכל להגיע לצד האחורי של המצת ולחבר את הלד למצת? תודה מראש לעוזרים..
הודעה אחרונה מאת TheChaosWay, -
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
שלום מה התצרוכת דלק בערך שיש ללגאסי שנת 91 גרסת ה DL עם גיר אוטו' ו 360 אלף קילומטר
הודעה אחרונה מאת NoNick, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4324274,00.html קצת חדשות טובות בתוך ים מצלמות המהירות מסביב
הודעה אחרונה מאת landy, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 529 צפיות
מישהו יודע איך קוראים לרכב שנראה ב-12 שניות הראשונות בפרסומת? תודה.
הודעה אחרונה מאת saay222, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2 אלף צפיות
הרי מה שעושה הטורבו זה לדחוס את האוויר. האם קיימות מערכות שמחליפות את הטורבו במיכל עם אוויר דחוס? או חמצן? הרי נוזל שהופך לגז הוא כבר יהיה קר. אשמח אם מישהו יוכל להרחיב על הנושא. לא מתכוון להישתמש בדברים כאלה או לנסות או דברים בסגנון, אלה סתם בשביל הידע הכללי.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
-
שלום , איך בשנים של עכשיו עם כל הטכנולוגיה המכוניות הצרפתיות עדיין נחשבות ל לא אמינות ? , או שזה קורה בגלל תחזוקה לא נכונה בארץ ? הרי שלושת היצרנים הצרפתיים לא קיימים 10 שנים, אמור להיות להם ניסיון . תודה
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מי ייבא לארץ את דגמי מרצדס לפני כלמוביל?
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
שלום, אני גר בצפון ואני מודע מיומי הראשון על הכביש שבאיזור שלנו תרבות הנהיגה או חוסר תרבות הנהיגה זה משהו מושרש. אבל היום באמת שהגזימו, זה כבר לא היצמדות \ נסיעה על 120 + הצמדות + עקיפה ללא כל איתות, עקיפה על פס לבן, מעבר לנתיב הנגדי בסיבוב, השלכת 4 סיגריות בוערות מכל חלונות הרכב אחת אחרי השניה. היום עקפו אותי מהשול הימני ... תאור המקרה: אחרי צומת מרומזרת כשאני בנתיב הימני מתוך שני נתיבים, בנתיב השמאלי רכב שנוסע כמעט באותה מהירות כמו שלי, בחיי שלא ציפיתי לזה שהטנדר שמאחורי יחתוך לשול הימני לאחר נסיעה של 200 מטר מהרמזור ויעקוף אותי מימיני לא ראיתי אותו עד שכבר הוא היה בחלון שליצידי. פחד אלוהים. אני כבר נואשתי
הודעה אחרונה מאת lackyLook2, -
- 9 תגובות
- 965 צפיות
http://www.youtube.com/watch?=TjncA7jau2g# דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת eladns, -
בהזדמנות זו הייתי רוצה לשאול, מה אפשר לעשות עם התיעוד שיש לי? איך אפשר לשגל באופן חוקי את היצור הזה שנהג ברכב? http://www.youtube.com/watch?v=1rX6PyChaIw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. זה מספר הרכב שלו 8866778 פז'ו 3008 למען גילוי נאות נושא זה נמחק עקב שימוש בלקסיקון לא ראוי מצידי. ואני מעלה אותו שוב בשינוי מינורי של המילה לשגל. למי שלא רואה את הסרטון הנה קישור ישיר -
הודעה אחרונה מאת mystopp, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הייתי מעורב אתמול בתאונה קלה, רכב מאחורי נכנס בי אחרי בלימת פתע ברמזור ירוק (שרשרת בלימות של איזה 10 רכבים, הוא היחיד שלא הספיק לבלום), זזנו קצת הצידה כדי לפנות את הצומת וכשיצאנו לראות את הרכבים הוא טען שאין לי כלום, סירב להשאיר פרטים וברח מהמקום (יש לי מספר רכב). בפועל יש לי שריטות על הטמבון ומדובר ברכב בן חודשיים בלי נקודה אפילו ואני יצאתי עם כאבי גב, ברכיים, ראש וסחרחורת קלה. המשטרה סירבה להגיע למקום וגם הציעו לי להתפנות לבד לבית חולים כדי לא לשלם למד"א ולגשת ביום ראשון לתחנה לצורך הגשת תלונה. יש לי אישורים רפואיים ממד"א ומהמיון וכמובן שמחר אני אלך להגיש תלונה, השאלה היא מה הסיכוי שבאמת יעשו עם זה משהו חוץ מלתת לי את פרטי הנהג ולהגיד לי לפנות לחברת הביטוח שלי? בנוס…
הודעה אחרונה מאת nunatak, -
לא הצלחתי למצוא מידע פשוט וממוקד באינטרנט. אני מחפשת GPS לרכב, אין לי עניין במולטימדיות מוסיקה/וידיאו למיניהן, נטו ניווט. לא חשוב תלת מימד. עיקר השימוש בארץ ולא בחו"ל (אפשרי באירופה או ארה"ב אבל זה לא פרמטר שאוציא עליו כסף בנוסף) חשוב לי: שהמסך יהיה גדול - מעל 5 אינץ, ללא השהיה - מציאת מסלול יחסית מהר שהמערכת תדע "לחשב מחדש" מסלול לא אחרי זמן רב מדי, שתתריע לפני פניות בזמן מספק ושוב ממש לפני הפנייה, ממשק נוח וידידותי בעברית איזה מכשיר יכול להתאים לי ושלא שוחט במחיר? בנוסף, לא ברור לגבי עדכון המפות - צריך לעדכן מדי שנה? איך - מאתר אינטרנט כלשהו? עולה כסף?
הודעה אחרונה מאת שמעוןעטר, -
כתבה בערוץ 2 בנושא תשודר בחצי שעה הקרובה. (יום חמישי ב-17:00 ).
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
- 0 תגובות
- 533 צפיות
יופי של סימולציה. I_mZkMf4YGs דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אחרי טיפול קיבלתי מדבקת "בדיקת חורף". האם יש איזשהו ייתרון אם הוא יהיה מודבק על השמשה? אם יש, הרי אפשר להדביק על אוטו אחר... (למכירה מדבקת בדיקת חורף כחדשה מרופא)
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
שלום לכולם, אני נהג חדש ובעל רשיון נהיגה כחודש ימים. (בן 17) בתקופה הזאת של החודש הספקתי לנהוג הרבה ביחס לזמן שלי עם אבא שלי ואמא שלי כמלווים. בתקופה הקצרה הזאת הספקתי להיחשף לתרבות נהיגה המזוויעה שיש בישראל כמו: לחתוך אנשים בכביש, להיצמד מאחורה בצורה מפחידה וכו'. עכשיו אני נוהג באוטו של אבא שלי ורוצה לעשות עליו רושם טוב כדי שיתן לי את האוטו כשייגמר לי המלווה. אני לא מבין אנשים, הנה סיפור שקרה לי היום- אמא שלי ואני נסענו לביה"ס כאשר אני נוהג, בכניסה לבית הספר התנועה זוחלת ויש טור מאוד ארוך, הסתכלתי במראה האמצעית של האוטו ראיתי שמאחורי נוסעת פונטיאק G6 שנהוגה בידי אדם מבוגר וילד לידו. הפונטיאק נצמדה אליי כל כך כלא התרכזתי כמעט בנסיעה והסתכלתי לראות שהוא לא נכנס…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
הכתבה הנ"ל מוואלה : http://news.walla.co.il/?w=/90/2599121 אני לא מבין איך נהגי אופנוע מסוגלים לבצע נסיעות ביום גשום וסוער כזה, זה לא לשחק עם הגורל, זאת פשוט התאבדות. באמת שכואב הלב על האופנוען שנהרג ואני שולח תנחומים למשפחה, אבל אני עדיין משתגע איך אופנוענים בכלל ביום כזה מעיזים לצאת מהבית על האופנוע !!!! קחו מונית לעבודה היום לא יקרה כלום החורף בישראל לא כזה קשה! יש אצלנו ימים כאלה פעם בשבועיים במצב הטוב!
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
- 9 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בוקר טוב חברים, הסיאט איביזה 1.4 85HP 2013 שבמבצע 70,900ש"ח. מי שניסה, לכמה אפשר להוריד את המחיר? תודה
הודעה אחרונה מאת domo2, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בשוק בו שולטות חברות ההשכרה והליסינג, הולך ונהיה קשה יותר למכור את הרכב באופן פרטי. כך, בתוך שנתיים עלה הזמן הדרוש עד למכירה ב-32%. ובכל זאת: איזה רכב נחטף הכי מהר? http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=946566 דעתכם בנושא?
הודעה אחרונה מאת ChemGuy85, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 37 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
כן, זה אני ש"ירדתי" על קרסו לפני כמה חדשים והנה גם אצלכם אין חדש תחת השמש. רציתי לקנות אוטו. זה לא חדש לי כי בימי חיי קניתי ומכרתי די הרבה. ידעתי פחות או יותר מה אני רוצה וגלשתי קצת באינטרנט והנה מצאתי אצלכם את אותו דגם ב"מבצע" עם תנאי מימון וכו'. שלא תחשוב שאתם חדשים בתולדותיי. אצלנו במשפחה זוכרים לטובה את האלמרה שרכשנו מכם בשנת 2000, את הרכב ואת השירות. אבל אז נסענו ללוד ומיששנו את הסחורה ונציגי המכירות היו ממש בסדר והרכב, ללקק את האצבעות. החזיק אצלנו איזה 8 שנים ועוד מהשכרה. יופי טופי. אז אמרתי לי שאויס בסדר ומלאתי את הטופס באתר וכעבור זמן חזר אלי חזי (נדמה לי שזה שמו) פעיל, יעיל, ידידותי וקליל וממש בסדר. ניסה לעניין אותי באפשרויות נוספות שקסמו לי ו"רק תבוא ונתא…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אני הולך בימים הקרובים לשלם אגרת רישוי בצ'ק, ורציתי לשאול בשורה של "למי" לשלם מה אני כותב? משרד רישוי או משרד תחבורה? תודה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 2 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום רכשתי קאיה פיקנטו והיום התקשרו אליי מביטוח "נח-סוכנות לביטוח" (http://www.superbit.co.il/) הם הציעו לי ביטוח חובה+מקיף פחות או יותר במחיר של ביטוח ב"חבר" שזה הכי זול שמצאתי. יש לי 2 שאלות: 1-האם מישהו מכיר את החברה או קיבל הצעה דומה? (לא שמעתי עליה אף פעם) 2- מה ההתרשמות שלכם מהביטוח? תודה משהו מפתה-מוסכי ההסדר שלהם הם המוסכים של קאיה. זה התנאים: ביטוח מסוג מקיף כולל תאונה וגניבה הביטוח כולל : 1. גרירה - שרותי דרך בחב' "שגריר" 24 שעות ביממה בטל' *8888. 2. כיסוי לשמשות ללא השתתפות עצמית. 3. כיסוי לרדיו דיסק במקרה גניבה. 4. הגנה משפטית עד 30,000 ₪. 5. גבול אחריות לצד ג' עד 600,000 ₪ 6. השתתפות עצמית במוסך הסדר קאיה 850 ₪ (במי…
הודעה אחרונה מאת nunatak, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
נדלקה לי הבוקר נורית HOLD בלוח המחוונים (רכב מאזדה 2 אקטיב שנת 2010), הנורית נמצאת ליד מד הטמפרטורה הכחול של המנוע שנכבה כרגיל אחרי כמה דקות. לא הצלחתי למצוא בספר הרכב התייחסות לנורית הזאת, מה המשמעות שלה?
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יום שישי לפנות בוקר, עומד ברמזור באחד מכבישי חיפה (רמות רמז). כביש רטוב אבל לא יורד גשם. משמאלי מגיע פג'רו ישן יחסית במהירות וגונב את הרמזור בכתום. אני קולט שהוא נוסע מאד מהר ביחס לכביש, אני עולה אחריו באותו כביש, כביש מפותל בעלייה. בכל סיבוב אני קולט אותו מחליק את הזנב, בכוונה (הנעה אחורית). לא נראה שהוא שולט ברכב ואני שומר על מרחק גדול כי די ברור לי שזה לא ייגמר טוב. המהירות סביב ה-70-90 להערכתי. בסיבוב הבא שמאלה הוא נכנס להחלקה מוגזמת, עולה עם הג'יפ על גדר ההפרדה (אדנית בנויה עם צמחיה), לא יודע איך הוא לא התהפך, כל הג'יפ כבר היה עם התחתית על האדנית הגבוהה, ואז ירד חזרה לכביש. עצרתי לפניו, הוא קרטע עם הרכב לצידי הכביש. שאלתי אם הוא בסדר - ראיתי ילד ערס בן …
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- 4 תגובות
- 652 צפיות
http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-3d5e2e77e6bcb31004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153 ואני שואל את עצמי שוב ושוב, עשיתם את א'3, כנראה הדוחות לא מספיקים אז בוא נוציא עוד כספים כדי ליצור עוד מסחטות כספים מהציבור? כבר עדיף שיטילו מס הזוי כזה או אחר מאשר לעשות בדיחה מהציבור.
הודעה אחרונה מאת p_306_m, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חמוד, מי שלא ראה הפרק נמצא במלואו בצינור. יש רק 2 כאלו בעולם, טויוטה שהוקמה כיצרנית נולים במקור, בנתה אותה. j19na8LMBnE דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת maatrixx, -
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם !! קבלתי היום דוח חנייה שבו מספר הרכב וסוג הרכב לא קרובים אפילו להיות זהים. הרכב בעל תו נכה ו החנייה הייתה על אדם לבן על המדרכה אבל בלי להפריע לתנועה או להולכי רגל. יכול להיות שמשהוא קיבל את הדוח ופשוט הדביק לי אותו על השמשה בתקווה שאני לא שמתי לב וישלם את הדוח שלו? איך אפשר לבדוק את העניין ואיפה? או שפשוט להתעלם מהדוח בגלל הטעות של מס הרכב וסוגו? תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת איל לוין, -
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם! אני צילמתי את ניסן, חברים צילמו לי את אינפיניטי. לא, זה לא פוטושופ. עדכון הפנו את תשומת לבי לזה שזה לוחית הפוכה מרוב ההתרגשות לא שמתי לב. והנה הרכב שעשה את זה בכל מקרה הלוחית הגרמנית מטיילת בין הרכבים ובנוסף לוחית גרמנית על שלושה רכבים שונים, איך זה קורה? מרצדס על איילון, במוו לא הספקתי לצלם באסף הרופא, וסמארט ברמת גן ביום המפגש של מגזין האוטו. גם לא פוטושופ. יש הסברים?
הודעה אחרונה מאת איל לוין,
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 194 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- llaavvii
- Camaro 92
- AviorXD
- fch68lz
- ניקו פ.
- פינדר
- om2
- orsh99
- גולדן191
- SurfHigh
- makatuvkan
- malcishua
- שי
- דובצע
- blackice
- mikk
- outnex
- urich
- D1winner
- נעם101
- טויוטה סופרה
- פאר האורה
- David32
- Avia
- אברהם א
- tohanov
- shilo_v
- נהג חדש תקציב קטן
- mcshmupi
- ypz
- tan tan
- flytomars
- andor
- 318i
- yahaga
- amosbmw
- yossiaviel
- אורי מ.
