Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול להבין את המוסכים.

לפני 3 שנים, כאשר קניתי ג'מפי, הגעתי למוסך "שאפט" המהולל והמומחה לצרפתיות, זה שטיפל בקנגו הקודמת. ממה שידוע לי, הם יודעים להחליף טיימינג בקליאו ספורט.

 

"שאפט" סירבו בתוקף לטפל בג'מפי (לא אוהבים את הרכב), אפילו הזכירו ניסיון כנראה טראומטי מאוד שהיה להם בהחלפת מצמד בג'מפי.

עכשיו, אחרי 3 שנים, הבנתי על מה הם דיברו - צריך לפרק חצי רכב, כולל גשר קדמי כדי להגיע למצמד.

אבל יש כמה מוסכים שכן מוכנים , כן יש להם ניסיון וידע, לא מפחדים מעבודה לא נוחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכוניות צרפתיות באמת לא אמינות ומתפרקות כל הזמן! בגלל זה רשמתי בגדול את המספר טלפון שלי על השמשה האחורית וכשנופלים לי חלקים אנשים מתקשרים ומחזירים לי אותם. אני מזוכיסט ידוע ואני נהנה לסבול מהצרפתיה שלי (יש לנו גם קבוצות תמיכה למכורים הכבדים) :twisted:.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
הייתי פעם אצל חשמלאי שמתעסק עם חלונות חשמל, נעילות חשמליות ועוד..

הוא אמר שאת רוב הכסף הוא מרוויח ממכוניות צרפתיות, הוא הסביר לי שבתוך הדלתות כול הפלסטיקים וכול האלקטרוניקה עשויים מחומרים מאוד לא איכותים ופשוט נמסים בחום.

הוא אמר שהיחס בין הבעיות ביפניות לצרפתיות בערך 1:15.

 

נכון, בד"כ המכניקה אמינה, לפחות עד תחילת שנות ה 2000 איכות הפלסטיקה והחיווט לא היתה מרשימה.

פורסם

חברים ערב טוב כבעלים של וולקן שנת 94 אני חייב להתייחס ולומר שהרכב שלי עם 21500 ק"מ אמין בצורה מדהימה והכל פועל יוצא של טיפולים בזמן עם חומרים איכותיים ומוסך שמבין ,אני בטוח שאם תקח כל וואגית עם חומרים סוג ז... ומוסך רחוב תקבל את מה שהשקעת.

לכל רכב גם ליפאניות יש מחלות ולדעתי לצרפתיות הינן אמינות ומקור הבעיה לדעתי הוא ידיים לא אחראיות שמזניחות וחוסר נכונות לבצע יישור קו שרוכשים רכב בעיקר רכב בעל אופי ספורטיבי.

אסכם בכך שהכל מיתוסים כל רכב לגופו . הרכבים היפאנים לא יודעים להזדקן טוב בייחוד הקוריאנים .

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

אולי מדי פעם נופלים על דגם טוב ומטופל אז אין יחסית בעיות. אבל רובן לא מתאימות לארץ (טמפרטורה בעיקר) וצריך להחליף חלקים כמו רדיאטור יותר גדול

פורסם

יצא לי לפרק את ה-206 מס פעמים, ואם לא יודעים לעבוד זה פשוט ז*ן, אבל אם יש ידע או מדריך מפורט, ועובדים עם כלים נכונים - הכל פשוט מאוד (יותר מבסוסארו לאונה - DL).

מי שיפרק פיז'ו משנות ה-2000, יתקל בהרבה מאוד חלקים של בוש,מגנטי מרלי, ולאו,דנסו ועוד.

הפיז'ו שלי הדבר היחיד שצרפתי - זה המנוע הגיר המתלים והשלדה עצמה - כל השאר כמו שרשמתי.

 

לגבי איכות הפלסטיקה - נסעתם לאחרונה בטויוטות? אלו שיוצרו החל משנת 2006? רבותיי, הפלסטיקה בפיז'ו שלי איכותית פי מליון מזו של הקורולה/אוריס/יאריס/ופריוס (ובחלק מהמקומות אפילו של הקאמרי).

בעיות חשמל - לא נתקלתי ברכב שלי.

בעיות התחממות שמצריך רדיאטור גדול יותר - שטויות במיץ, המצאה של אנשים שלא מבינים את פעולת מערכת הקירור ברכב, לא יודעים לטפל בה, וקובעים למען רווחת הע"וש שלהם שצריך רדיאטור גדול יותר.

פורסם

הצרפתיות הישנות (מודלים 2000+ ומטה) הן אכן אמינות ובלי יותר מידי בעיות וזה בגלל שהטכנולוגיה עוד לא הייתה מתקדמת בזמנו. אבל ככל שהזמן עובר הטכנולוגיה מתפתחת ואיתן מגיעות התקלות. מכוניות צרפתיות בנויות לאקלים שונה וגם אין בכלל הרבה אנשי מקצוע שאכן מבינים ושולטים במאה אחוז בצרפתיות.

יש אפילו מוסכים של היבואן שלא שולטים יותר מידי בידע עליהם.

ואני אצטט מנהל עבודה של אחד המוסכים הראשיים של רנו ״ היו צריכים לשים לאבא של ממציא הרנו שני קונדומים כדי שהממציא לא יוולד״......

 

שבוע טוב 8)

פורסם

ליצרנים הצרפתיים (בהכללה כמובן) יש תרבות של אימוץ חידושים נרחבת ומהירה יותר מהמקבילים היפנים שידועים בתפיסה שמרנית יותר של הכנסת חידושים, אני משער שבהתאם לכך סיכוי טוב שבקרת האיכות לחידושים אצלם קפדנית יותר.

 

פורסם

לדעתי הכל דעות קדומות, שמועות לא מבוססות, והתנסות של אנשים שקנו רכב במצב לא טוב או בזול ומחכים לאיכות פנומינלית.

יכול להיות שאני מזוכיסט שרוכש מכוניות איטלקיות וצרפתיות ועוד נגד המיינסטרים. אבל גם בוחר יחס של תמורה למחיר. ופה הצרפתיות נותנות יותר בתחומים החשובים לי כמו בטיחות, ניהוג, נוחות ובשביל מחיר נמוך יחסית.

אם מטפלים בזמן, פחות או יותר, ולאו דווקא אצל מורשה (שאפו לשאפט כבר אמרנו?) - הרכב נוסע כמו שצריך ואין בעיות.

יוצא לי לנהוג גם במכוניות אחרות, ולא ראיתי סיבה משכנעת להתחרט על החלטות שעשיתי או לרוץ להחליף.

 

ב-93 קניתי ZX (שהחליפה אלפא...) והחזקתי אותה 11 שנים. לא זוכר שהיו בעיות חריגות.

בכמעט 10 השנים האחרונות אני עם שני דגמי סניק - גם כאן בלי שום בעיה מיוחדת למעט פעם בה חוט למשאבת הדלק שהחליט להתקצר באופן בלתי צפוי או תקלה בבורר מהירויות האיוורור.

 

כל אחד יכול לבחור ברצונו ולפי המאפיינים האישיים שלו - כדאי שתהיה פתיחות לנסות כמו גם יכולת איסוף מידע אמין ממקור ראשון ולא משמועות.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
אני אצא נגד הסטיגמה הזו, וזו רק סטיגמה.

הבעיה נטועה בכך שאין מספיק ידע מקצועי לטיפול ברכבים הנ"ל, ודעות קדומות של המכונאים בעצמם.

תמצא מכונאי טוב, תטפל באוטו בזמן והוא ישרת אותך נהדר.

 

+1 ^

כנ"ל, אני חושב שמדובר בסטיגמות או בניסיון עבר על דגנים ישנים, כרגע אני בעלים של 206 XS והיא לא בעייתית יותר מהמאזדה המשפחתית...

פורסם

לדעתי זה סתם סטיגמות לי יש סיטרויין קסארא 2001 שאחליפה גולף ו אני מרוצה מאוד מהרחב קבר ב 2001 היו 6 קריות אביר ו 4 מעצורי דיסק הגלגלים שלה כמו טנק בקביש יציבה ובטוחה מה צריך יותר מיזה?

פורסם

כשהייתה לי איביזה שנת 94 (מנוע 1.6 VW), למדתי שלא כדאי לשים חלקי חילוף סיניים זולים, למרות שזה מפתה בגלל המחיר, היה פי 3 יותר זול אם אינני טועה. ברגע ששמתי חלק מקורי הבעיות הפסיקו. אני מניח שזה תופס לא רק לגבי הרכב ההוא, אלא כל רכב. :roll:

פורסם
אולי מדי פעם נופלים על דגם טוב ומטופל אז אין יחסית בעיות. אבל רובן לא מתאימות לארץ (טמפרטורה בעיקר) וצריך להחליף חלקים כמו רדיאטור יותר גדול

 

על איזו טמפ' אתה מדבר?

 

יש לא מעט מדינות אירופאיות יותר חמות מישראל וגם אם תשווה לצרפת אז מדובר על כ 10 מעלות שהן ממש לא הפרש משמעותי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כולכם מדברים על שנות ה- 80 וה- 90 כאילו ה- 205 לא היו מתחממות למוות...

לגופו של עניין, זה אכן עניין של בחירה. את אבי לא תמצאו נוהג במשהו שאינו סובארו, ואצלו הן אכן מפגינות אמינות מרשימה. לי חשובים גם דברים אחרים, אז מידי פעם אני "משלם" על זה. טפו טפו, ברכב הנוכחי (מקבוצת VAG) לא היתה שום בעיה למעט דלק חורקת שכוונה על ידי המוסך המרכזי (לטענתם בגלל הבולמים הקשיחים מידי פעם יש תזוזה של הברגים, זה עשוי לקרות ומסדרים בכמה דקות).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...