Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב מאובזר יותר מהתחרות?

נוח יותר?

ח ז ק יותר?

חזק?!

 

...?

מדובר בטורבו דיזל גיר ידני.

לא השוותי לרכבים אחרים, רק ציינתי את התחושות שלי מהרכב, לא יודע מאיפה הבאת את המילה "יותר".

אבזור - בקרת שיוט/הגבלת מהירות. לא מגיע כסטנדרט בהרבה רכבים חדשים בארץ.

נוחות - לפי תחושתי האישית, כיסא הנהג נוח יותר מאשר בהרבה רכבים אחרים בהם נהגתי.

חזק - רק בגלל שמדובר בטורבו דיזל.

חסכוני - 1:20, שוב, בגלל שמדובר בטורבו דיזל.

וכמובן מחיר/תמורה ללא תחרות, ותודה לסטיגמות :-P

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מדובר בטורבו דיזל גיר ידני.

לא השוותי לרכבים אחרים, רק ציינתי את התחושות שלי מהרכב, לא יודע מאיפה הבאת את המילה "יותר".

אבזור - בקרת שיוט/הגבלת מהירות. לא מגיע כסטנדרט בהרבה רכבים חדשים בארץ.

נוחות - לפי תחושתי האישית, כיסא הנהג נוח יותר מאשר בהרבה רכבים אחרים בהם נהגתי.

חזק - רק בגלל שמדובר בטורבו דיזל.

חסכוני - 1:20, שוב, בגלל שמדובר בטורבו דיזל.

וכמובן מחיר/תמורה ללא תחרות, ותודה לסטיגמות :-P

 

מדובר ברכב של 112 כ"ס שמאיץ מאפס למאה במעל 12 שניות.

הוא לא חזק.

 

וכשאתה כותב משהו, בטח כשאתה כותב למה הרכב עדיף על התחרות, כל דבר שאתה כותב הוא ביחס לנקודת ההתייחסות הזו, לא בהשוואה לאיזה מדד אישי לא ברור.

 

הרכב זול וחסכוני בדלק, שזה מצויין, אבל משאר הבחינות הוא ממוצע (לא שזה רע לקנות ממוצע במחיר מתחת לממוצע).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לצערי וניסיוני לא אקנה יותר צרפתיות, הייתי אנטי יפניות בשנות ה-90 שעדיין לא היו יפניות ספורטיביות רבות...

הייתה 106 GTI נקנתה כשהיא שנה על הכביש שמורה מאוד, 3 שנים החזקתי אותה וטיפלתי בה כמו בתינוק ומה

קיבלתי?

קלאץ' ב-35K קילומטר

רדיאטור ב-40K קילומטר

ראש מנוע ב-50K קילומטר

חיישן CO 55K קילומטר

האוטו טופל בזמן במוסך צמרת בזמנו.

 

כמה שנים טובות אחרי הגשמתי חלום MX-5 בת 4, טופלה בזמן כמו הפיג'ו.

קיבלתי?

משאבת קלאץ' 400 שח תיקון בשלוש שנים...

 

שימו לב שה-MX5 ישנה יותר.

 

 

אני סיימתי עם צרפתיות, עשו את החשבון שלכם...

פורסם

נראה לי שככתם את החלונות בכל הגולפים,

מנורות פנס שמאלי בגולפים,

גירים בסקודה אוקטביות,

תושבות מנוע באזדה 3,

מזגן של מאזדה 3,

דוושת גז של קורולה!!

חיישנים באאודי,

פונטו/אונו וכל מילה נוספת מיותרת!

 

לגבי ההתחממות בצרפתיות. מהניסיון המועט יחסית שיש לי[ 5 שנים] הבנתי שאנשים פשוט לא רגילים לראת את המחוג עולה ל95-98 מעולות[שזה נורמאלי ונכון!] והם יודעים שחום צריך להיות באמצע ורק אם קורה משהו שהוא עולה.

לגבי הAL4 אל תשכחו שבאירופה רוב המכוניות ידניות דיזל..

 

 

יש לי ניסיון של עשור כמעט בחניות חלקי חילוף....

 

גילוי נאות:

ברשותי ראלי, ואני נהנה מכל שניה איתה! :twisted:

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם
מדובר ברכב של 112 כ"ס שמאיץ מאפס למאה במעל 12 שניות.

הוא לא חזק.

 

וכשאתה כותב משהו, בטח כשאתה כותב למה הרכב עדיף על התחרות, כל דבר שאתה כותב הוא ביחס לנקודת ההתייחסות הזו, לא בהשוואה לאיזה מדד אישי לא ברור.

 

הרכב זול וחסכוני בדלק, שזה מצויין, אבל משאר הבחינות הוא ממוצע (לא שזה רע לקנות ממוצע במחיר מתחת לממוצע).

אתה מדבר על דגם הבנזין. אני על הדיזל, טורבו. אין מה להשוות בכלל בתאוצות ביניים.

 

כשקונים רכב, מה שקובע בסוף איזה רכב - הוא דווקא המדד האישי המאוד ברור, ולא נתונים יבשים על הנייר.

לכן עושים נסיעות מבחן.

מבחינתי עדיף דגם א', מבחינתך עדיף דגם ב' ומישהו אחר מעדיף דגם ג' וזה בסדר.

אני לא משכנע אף אחד שהאוטו שלי הוא הטוב ביותר, הוא הטוב ביותר בשבילי.

נוחות וביצועים - אלה תחושות סובייקטיביות. בשבילי הרכב שלי נוח מאוד וחזק מאוד, בשביל מישהו אחר, המאזדה 323 שנת 98, זה רכב מאוד נוח ומאוד חזק.

מקווה שהבנת את הכוונה שלי.

פורסם

יפניות לא נוחות

יש בזה משהו.

בקורולה הכסא לא נוח (מושב קצר והברכיים באויר). בנוסף יש שם פטנט מקורי- כשמגביהים את כסא הנהג הוא גם משנה זוית במגמה ל"שפוך" את הנהג קדימה !

 

לעומת זאת סובארו לגאסי (B4 ) היתה מאוד נוחה מכל הבחינות.

 

אבל מושב נהג טוב באמת היה בפונטו הכי פשוטה.

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...