Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדבר הראשון שעלה לי לראש כאשר קראתי את הכותרת של השרשור הזה זה הנסיון האישי שלי מהעבודה שלי.

במשרד שלי אני מעסיק כמה צרפתים, ובמהלך השנים היו לנו גם 3 יפנים, כמה גרמנים ועוד רבים וטובים אחרים.

 

אתם יודעים מה? המכוניות הצרפתיות פחות אמינות כי הן מיוצרות ע"י צרפתים :idea:

 

אולי זה נקודתי, אולי זה גזעני אבל זה לא מקרי - עובד יפני או גרמני ממוצע עובד הרבה (הרבה) יותר טוב ויעיל מכל צרפתי שהכרתי. אז במקרה שלי זה פרסום, אבל אני מאמין שמדובר בתרבות עבודה.

 

עבדה אצלנו פעם בחורה יפנית ואני יכול להשבע לכם שהיא העובדת הכי חרוצה שראיתי בחיים שלי, קמה אולי פעם אחת לפיפי במהלך יום עבודה שלם, לא עונה לטלפונים אישיים, נתנה ביום רגיל יותר עבודה משלושה צרפתים ביחד.

 

אז כן זה קצת לא קשור לנושא - אבל הייתי חייב להגיד את דעתי, לדעתי פה זה מתחיל.

ואגב יש לי ניסיון עם צרפתיות:

לאשתי הייתה רנו קליאו 2003 (הרכב לא אצלנו מאז 2009) בחודש האחרון שהרכב היה אצלה היא הצליחה להתקע לפחות פעמיים במהלך נסיעה - ב2 המקרים בפקק, וזה מאד לא נעים.

פעם אחת בעיית חשמל מוזרה פשוט כיבתה את הרכב, בפעם השנייה הגיר פשוט מת ברמזור (סיפור ארוך ועצוב). מיותר לציין שמאז אשתי מתעצבנת רק מלראות רנו קליאו על הכביש...

 

במקרה אחר להורים שלי הייתה סיטרואן C4 חדשה מליסינג פרטי, במהלך 30 חודשי ליסינג המכונית הזו הצליחה לעשות יותר בעיות מאשר מיצובישי כריזמה שיש במשפחה מאז 98, במהלך כל השנים מאז.

 

אגב החבר הכי טוב שלי הוא צרפתי ואין לי שום דבר נגדם באופן אישי :)

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המכוניות מורכבות ברובן ע"י רובוטים, הבעיה שה לא באיכות העובד בקו הייצור, אלא באיכות ההנדסה, או הפשרות שארואי החשבון מצליחים לכפות על מחלקת התכנון.

 

איפה שיש חלק מפליז או סגסוגת כלשהי הצרפתים ישתמשו בפלסטיק.

חלקי פלסטיק דקיקים ושבירים בקלות, וכל מיני דברים מעצבנים כאלו, איפה שהם נרגעו ולא הצליחו לדחוף פלסטיק

אפשר לשבוע נחת.

 

הסדר בתא המנוע בד"כ טוב והגיוני יותר אצל יפניות.

פורסם

לא ברור אגב מה יש בצרפתיות האלה שאנשים מקללים ואיכשהו חוזרים אליהם. אני חושב שבין השאר, זה המחיר הנמוך שלהם כיד שנייה ותמורה יחסית גבוהה למחיר (כל עוד מתעלמים מהוצאות שקשורות לאמינות).

עברתי זוועה עם BX שנת 88 (שנרכשה ב-91), ואיכשהו חזרתי ל-206 חדשה 10 שנים מאוחר יותר, רק כדי לעבור זוועה גדולה יותר.

מניסיון חברים: 206 חדשה קצת יותר, 307 חדשה עוד יותר, 407, C4, C5, מגאן, מגאן 2, קליאו ובטוח שכחתי משהו - כולם עם אותם רשמים בדיוק. אמינות גרועה, והרבה יותר גרוע - מוסכים גרועים.

 

אגב, מניסיוני לפחות, המצב בגרמניות לא הרבה יותר טוב, רק שמשלמים הרבה יותר על כל טיפול.

 

20 שנה מאז שחוויתי את הסטיגמה על בשרי, היא נשארה נכונה להפליא. אמינות = יפניות. אירופאיות = היכרות מאוד טובה עם המוסכניק שלך. כמובן שזה רק מניסיוני האישי שכלל במהלך השנים: Opel Ascona, Pontiac Grand La-Mans, Citroen BX, Toyota Corola X2, 206, Range Rover, A6 X2, BMW 328Xi, Swift, Yaris.

 

הצרפתיות התקלקלו הכי הרבה, על הגרמניות שילמתי הכי הרבה על תיקונים והיפניות לא נכנסו למוסך מעבר לטיפולים והחלפת מצבר/נורה (הסוויפט והיאריס יחסית חדשות, אבל קורולה אחת הוחזקה למעלה מעשר שנים והשנייה הוחזקה כשמונה שנים). מקווה שהפעם אחזיק עם ההחלטה שרכב היוקרה הבא יהיה לקסוס/אינפיניטי..

פורסם

כמה שטויות שתהיו בריאים :shock:

 

כמו שאמרו לפני, רובם המוחלט של המגיבים לא החזיק צרפתייה.

אתם מבינים כמה מגוחכת העובדה שאתם חווים דעה על מוצר שלא החזקתם על סמך דעתם של ״מקורבים״ כאלה ואחרים?

 

לקחת רכב כמו הc4-5 ולשים אותו באותה מעטפת ציפיות (בנוגע לאמינות כן?) של פחנוע כמו טיוטה קורולה או איזו מאדה 3 זאת פשוט התעלמות מההגיון הפשוט.

 

הצרפתיות פשוט מתקדמות הרבה יותר ועל קדמה ( כמו שכל בעל vagית מהשנים האחרונות יעיד) משלמים.

 

אמינות יותר מיפניות הן לא, אבל הן בטוח לא פחות אמינות מאירופאיות אחרות... אצלי הc5 מראה אמינות מושלמת! טיפולים ( בזמן כן? ) וסע לשלום!

בכמעט 3 שנים הלך מצבר ,באמת טרגדיה כלכלית :?

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

לא רק שהצרפתיות לא אמינות, הן כבר מזמן לא נוחות או בטוחות יותר מהיפניות/קוראניות למשל. הצרפתים ייצרו ועדיין מייצרים זבל, ולא נראה לי שזה ישתנה בעתיד. ולפי המצב הכלכלי שלהם אני כבר רואה את הסוף המר שלהם קרב.

פורסם

מה שאני מבין מרוב מ שכתבו פה שלמעשה הבעיות נובעות מתחזוקה מרושלת של מוסכניקים מסויימים ו אי תחזוקה בסיסית של הרכב.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

אני בעלים של קסרה 2002, הרכב עבר 180K נתקלתי בבעיות אבל לא משמעותיות. נכון החלפתי רדיאטור ומאוורר מנוע. אבל רבותי, זה אוטו בן 10! מותר לרדיאטור שלו להתפגר.

לגבי הגיר, אין מה לדבר מסכים שיש לו מחלה ב150K הייתי צריך לעשות לו שיפוץ.

לאח שלי היה הונדה סטרים 2002 עשה 150K והצרות שהוא עשה לו אין פה מספיק מקום בשביל לכתוב. והמצחיק הוא שהוא מכר את האוטו תוך חצי יום במחיר מחירון ועוד 2 אנשים כעסו עליו כי חשבו שהוא ימתין להם.

לסיכום: אחלה אוטו כל מכונית מתקלקלת רק בצרפתיה יגידו לך = אמינות ואם היפנית תתקלקל ידיגו לך בלאי של האוטו מה אתה רוצה אוטו ישן.

אני אישית מאוכזב מדבר אחד וזה הסחירות שלה. אני מנסה למכור ואין שום קונה רציני ואפילו לא רציני גם כבר אין, זה הסיבה היחידה שאני לא יודע אם אני יקנה שוב סיטרואן. אבל אני מאוד רוצה לעבור לC5 נראה מה ינצח השכל או הרגש.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

'צטערת, הסקרים האלו כבר לא עובדים עליי (גלוי נאות: באמת עבדו עליי פעם).

הצרפתיות של סוף שנות ה 90 תחילת שנות ה 2000 זה כבר רמה אחרת של איכות ייצור.

 

אוטוטו סוגר 5 שנים עם קסארה 03 (חצתה את קו ה 212K ק"מ) עליה נהגתי בעצמי מעל 80K ק"מ (נרכשה עם 130K ק"מ), מעל שנתיים עם 306 01 (חצתה 219K ק"מ) ומעל שנה וחצי עם פרטנר 2007 (חצה 286K ק"מ).

 

כל הסקרים האלו זה 95% בולשיט (ומי שמעדיף לנסוע על רכב פחות טוב בגלל שבאחד הסקרים הרכב קיבל ניקוד נמוך עקב חיישן דפוק שיצא בסדרה מסויימת של מכוניות או WHATEVER, שיבושם לו :lol: ).

כל רכב נועד להתקלקל, מזה היצרנים באמת מרוויחים (רכב שלא יתקלקל, היצרן שלו יפשוט רגל דיי מהר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נוסע כיום על 206 2002,

 

קניתי אותה כיד 2 עם 117K, היום אני עם 175K

בשנתיים וחצי ,החלפתי גיר, רפידות, רצועת טיימינג, צמיגים, 2-3 טיפולים, רדיאטור (אשתי עשתה תאונה).

 

כל זה לא עלה לנו כמו 3 שנים עם סוזוקי ליאנה שנת 2007 (בשימוש בשנים 2007-2009).

שם זה תיקון כל חודש וחצי, כשכבונוס אחרי כל תיקון, שבוע אחרי זה ישר למוסך.

מצתים הוחלפו תדיר, השיא כמובן היה בהחלפת ראש מנוע (כן כן לרכב בן 2.5), כל זאת בפחות מ100K.

 

נסיון נוסף היה עם דיהטסו YRV של אחי, שעד היום לא הבנתי איך הוא נפתר ממנו - רכב שמתפרק בכל במפר.

ודייהטסו טריוס (הישנים יותר), שבעלייה בצומת כח - לכיוון מצודת כח, לא עבר את ה20 קמ"ש.

 

אז רכבים אסייתיים לא בשבילי.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

 

כל רכב נועד להתקלקל, מזה היצרנים באמת מרוויחים (רכב שלא יתקלקל, היצרן שלו יפשוט רגל דיי מהר).

 

איציק

 

אתה פשוט סותר את עצמך

צרפתיות כן מתקלקלות יותר והיצרן שלהם כן פושט את הרגל

פורסם

נוסע על רנו לגונה 2003 1.8 ליטר, מד אוץ 150K ק"מ. טפו טפו טפו הרכב נוסע חלק נוח ומאובזר יותר ממזדה או ינדאי חדשה.מה שכן טיפולים בזמן ועדין במוסך מורשה... אני יודע זה עולה הרבה אבל ככה הרכב שומר על רמת גבוה מבחינת תחזוקה. ביום שאלך למוסך שאנו מתמחה ברנו כניראה שעקומת החיים של הרכב תצנח!

ותקלות אתם שואלים ? רק דברים של שחיקת הזמן... כנגד זה אין עדין פיתרון.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
לא קשור. זה שמכוניות יפאניות מגיעות לפה בגירסאות ליסינג דלות איבזור, זה לא אומר כלום. ביפן יש דגמי מיני עם מנועי טווין טורבו ורמת גימור של S-קלאס.

 

הסיבה של חוסר האמינות של הצרפתיות (ושל גרמניות של 15 שנה האחרונות) היא אחרת - איכות חומרים נמוכה ותיכנון מרושל, שנובעים מתכנון עם "התיישנות מתוכננת", וניסיון לחסוך בכל דבר אפשרי. דוגמא - מנוע 1.6T של PSA שאומנם יש לו שרשרת טיימינג, אבל כזאת שנמתחת עם הזמן בגלל שחסכו על איזה פולי שעלותו יורואים בודדים.

 

זה לא כ"כ ישפיע על מי שמחליף את האוטו לחדש מהניילונים כל שלוש שנים, ולא משתמש בו שימוש אינטנסיבי, אבל מאחר והודות לממשלת ישראל יש פה נטיה לקנות רכבים יד עשירית מליסינג השכרתי מרופא פרוקטולוג, שמים לב כאן יותר על חוסר השרידות של תוצרת אירופה.

 

יתכן מאוד שיש נימוקים נוספים כמו איכות החומרים כפי שציינת, אבל אני זכור לי שראיינו את קרלוס גוהן נשיא רנו ניסן(מקווה שלא טעיתי בשם ובתפקיד), שדיבר על כך שאחד מהדברים הראשונים שנעשו באיחוד החברות וטיפול בבעיות האמינות של רנו היה בהפחתת כמות החידושים ובביקורת קפדנית על כל חידוש שכן נכנס, בהתאם לגישה השמרנית היפנית

 

פורסם

וכמובן שההתאמה בצד היפני שנעשתה היא הכנסת עיצוב רענן יותר לעומת הפיהוק שהיה(מי אמר ג'וק?)

 

פורסם

אני מעדיף את העיצוב של אלמרה דור ראשון על הג'וק/טידה/פרימרה/קשקאי של היום



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...