Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , איך בשנים של עכשיו עם כל הטכנולוגיה המכוניות הצרפתיות עדיין נחשבות ל לא אמינות ? , או שזה קורה בגלל תחזוקה לא נכונה בארץ ?

הרי שלושת היצרנים הצרפתיים לא קיימים 10 שנים, אמור להיות להם ניסיון .

תודה

HYUNDAI - Always there for you .

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכוניות צרפתיות נחשבות לא אמינות בדיוק מאותה הסיבה שמכוניות יפניות נחשבות אמינות. משום שקשה לשבור סטיגמות.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

בתור אחד שהחזיק צרפתיה 4 שנים והיום עם 407 במשפחה אני לא מבין את כל הדיבור הזה על "חוסר אמינות".

טפל בזמן עם חומרים נורמלים, תקדים תרופה למכה כשצריך והכל יהיה בסדר.

מה שכן, כמו עוד יצרנים, הצרפתים נותים לשווק רכבים עם בעיות ידועות ולא לטפל בהם במשך שנים, כמו גיר הAL4 למשל.

ניתן למצוא דוגמאות דומות אצל הגרמנים וגם אצל היפנים שחושבים שמדי פעם ניתן להשתמש בקיר כדי לעצור.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לדעתי, זה מונפץ.

יש לי 307 עם 213 אלף קילומטר. היא יותר נוחה מטיוטה חדשה, שלא לדבר על יונדאי אלנטרה.

אמנם יש תיקונים מדי פעם, אבל ראבק, 213 אלף קילומטר. ואתה יודע מה? היא לא נתקעה לי אפילו פעם אחת.

פורסם

מוסכניקים לא אוהבים כי חלקם לא קטן לא מכירים\ לא נוח להם לעבוד על רכבים צרפתיים.

קניתי ולא אחת - אצלי לא התקלקלו יותר מרכבים אחרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המכוניות הצרפתיות של שנות ה 70' וה 80' היו אמינות מאד, למעט מכוניות סיטרואן, שלרוב סבלו מבעיות שנבעו מתחזוקה מרושלת.

סוף שנות 90', שככלל היו תור הזהב של התעשייה היפנית, הביאו את כל היצרנים למירוץ טכנולוגי, שכלל הכנסת אלקטרוניקה רבה, ושם התחילו הבעיות.

היצרנים האירופאיים הציגו מערכות אלקטרוניות רבות, וגיר ה AL4 הוא דוגמא מצויינת לכך, ובעיות בהן יכולות להוציא אדם מדעתו.

בנוסף, רוב המכוניות הצרפתיות מסובכות מאד לטיפול ותיקון; ליבי ליבי על המכונאי שצריך להחליף רצועת תזמון ברנו קליאו ספורט..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

^ בעניין הזה הגרמנים דווקא אלופים.

לכל חוט ובורג יש מקום מסודר ומאורגן, כמו שהגרמנים אוהבים.

תא המנוע נראה כמו בית מרקחת, וטוב שכך ! 8)

זמין 8)

פורסם

אני אצא נגד הסטיגמה הזו, וזו רק סטיגמה.

הבעיה נטועה בכך שאין מספיק ידע מקצועי לטיפול ברכבים הנ"ל, ודעות קדומות של המכונאים בעצמם.

תמצא מכונאי טוב, תטפל באוטו בזמן והוא ישרת אותך נהדר.

 

אני נוהג על פיז'ו 206, שנת 2001, הרכב אצלי כשנה וחצי, ועברה יותר מ-40000 ק"מ.

לצערי בגלל הגיל יש דברים שצריך להחליף (אלטרנטור - בן 11 להזכירכם, מייסבים בסרן האחורי, רדיאטור חימום פנימי שנסתם ולא ניתן היה לנקות אותו, ומעצור לדלת נהג - אבל זה בגלל הבעלים הקודמים של הרכב, אהה, והמצמד הלך גם).

 

עד כמה שידוע לי, הרכב טופל במוסכים מורשים עד 160000 ק"מ, ואיך שהגיע אליי ב-189000 ק"מ - כך שרוב הטיפולים מתועדים - וכל מה שהוחלף - היה מקורי

פורסם

באמת אניו? בחור אמיץ.

תא המנוע של הקליאו יותר צפוץ מקראוון של תאילנדים בעוטף עזה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בתור מי שמחזיק שתי צרפתיות בבית ,עוד אחת אצל ההורים וחמש עשרה בעבודה ,לא יודע מה הכוונה לא אמינות .

המון תלוי היכן מטפלים ברכב אם במוסך מורשה או במוסך שמתמחה בצרפתיות .

 

בוא ונאמר על כמה סקודות שהיו לנו בחברה וביקרו במוסך יותר מהפיקסו שיש לנו היום ,ומה עם חמש קורולות רובוטיות שהיו ברשותנו ונזקקו לביקור חודשי במוסך לעידכוני גירסה לגיר וכיווני מצמד ,ופוקוס שיש לנו כרגע עם פחות מחמשת אלף ק"מ שרועדת בכל תחילת נסיעה ולמוסך היבואן אין פתרון ,וסוברו B3 וB4 שמנורת תקלת מנוע מאוד אהבה לדלוק סתם ככה .מזדה 3 שהייתה שורפת נורות כאילו אין מחר .

 

אז איפה בדיוק הלא אמינות הצרפתית .

לפחות אחרי יום של 300 ק"מ אחרי ההגה אני יוצא מהרכב כאילו לא נהגתי בכלל .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם
השבוע ביצעתי טיפול טיימינג לקליאו ספורט שלי, הייתי איתו כל היום ולא שמעתי את המכונאי שלי מתלונן.

איך אמר ארנון צדוק בסרט "מאחורי הסורגים" ?

בהתחלה סובלים מזה, אחר כך מיתרגלים ובסוף אפילו נהנים מזה..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

המון שנים נהגתי רק באלפא , אלפתא ,סוד ,33 ,146 , ויום בהיר אחד החלטתי אני קונה ZX .

גיליתי שיש חיים אחרי אלפא ,והם אפילו יפים מאוד .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם

הייתי פעם אצל חשמלאי שמתעסק עם חלונות חשמל, נעילות חשמליות ועוד..

הוא אמר שאת רוב הכסף הוא מרוויח ממכוניות צרפתיות, הוא הסביר לי שבתוך הדלתות כול הפלסטיקים וכול האלקטרוניקה עשויים מחומרים מאוד לא איכותים ופשוט נמסים בחום.

הוא אמר שהיחס בין הבעיות ביפניות לצרפתיות בערך 1:15.


×
×
  • תוכן חדש...