Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ליצרנים הצרפתיים (בהכללה כמובן) יש תרבות של אימוץ חידושים נרחבת ומהירה יותר מהמקבילים היפנים שידועים בתפיסה שמרנית יותר של הכנסת חידושים, אני משער שבהתאם לכך סיכוי טוב שבקרת האיכות לחידושים אצלם קפדנית יותר.

 

לא קשור. זה שמכוניות יפאניות מגיעות לפה בגירסאות ליסינג דלות איבזור, זה לא אומר כלום. ביפן יש דגמי מיני עם מנועי טווין טורבו ורמת גימור של S-קלאס.

 

הסיבה של חוסר האמינות של הצרפתיות (ושל גרמניות של 15 שנה האחרונות) היא אחרת - איכות חומרים נמוכה ותיכנון מרושל, שנובעים מתכנון עם "התיישנות מתוכננת", וניסיון לחסוך בכל דבר אפשרי. דוגמא - מנוע 1.6T של PSA שאומנם יש לו שרשרת טיימינג, אבל כזאת שנמתחת עם הזמן בגלל שחסכו על איזה פולי שעלותו יורואים בודדים.

 

זה לא כ"כ ישפיע על מי שמחליף את האוטו לחדש מהניילונים כל שלוש שנים, ולא משתמש בו שימוש אינטנסיבי, אבל מאחר והודות לממשלת ישראל יש פה נטיה לקנות רכבים יד עשירית מליסינג השכרתי מרופא פרוקטולוג, שמים לב כאן יותר על חוסר השרידות של תוצרת אירופה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה שהיפניות אמינות, זה לא רק מיתוס, אם כי יש הגזמה לגבי חוסר האמינות של הצרפתיות (והיו לי כמה, ובמקביל).

 

האמינות והעמידות של המכונית היפנית נובעת במקורה משיטות הייצור היפניות. קצרה היריעה להכנס לכל הנושא (מי שרוצה שיחפש JIT ו-kaizen ו-TQM ועוד), אבל למרות שהשיטה כבר מובנת, היא גם מאוד קשורה לתרבות ולאופן בו עסקים ביפן מתקשרים זה עם זה, מרמת ספקי חומרי הגלם ועד לפס ההרכבה.

 

נכון, היפנים כבר יודעים כמה עשורים לייצר בחו"ל, אבל הם עושים זאת בכפיית השיטה שלהם על המפעלים המקומיים.

 

לחקות את השיטה, למרות שהמערב עושה זאת כבר עשורים, זה לא כזה קל, אם כי חייבים להודות, אי אפשר להשוות את רמת האמינות של מכוניות היום ללפני שלושה עשורים, בטח ובטח אם מביאים בחשבון כמה יותר מורכבת המכונית המודרנית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
חברים ערב טוב כבעלים של וולקן שנת 94 אני חייב להתייחס ולומר שהרכב שלי עם 21500 ק"מ אמין בצורה מדהימה והכל פועל יוצא של טיפולים בזמן עם חומרים איכותיים ומוסך שמבין ,אני בטוח שאם תקח כל וואגית עם חומרים סוג ז... ומוסך רחוב תקבל את מה שהשקעת.

לכל רכב גם ליפאניות יש מחלות ולדעתי לצרפתיות הינן אמינות ומקור הבעיה לדעתי הוא ידיים לא אחראיות שמזניחות וחוסר נכונות לבצע יישור קו שרוכשים רכב בעיקר רכב בעל אופי ספורטיבי.

אסכם בכך שהכל מיתוסים כל רכב לגופו . הרכבים היפאנים לא יודעים להזדקן טוב בייחוד הקוריאנים .

 

מה אתה מברבר בירבורים?

יפניות לא יודעות להזדקן בכבוד

יש לי דייהטסו גראנד מוב שנת 97 , עדיין נראית חדשה מבפנים ובחוץ והכל עובד פיקס ואני בכלל לא כמוכם המשקיענים,אני לא שוטף אף פעם את האוטו,משתמש בשמנים בינוניים ,חלקים תחליפים,מטפל על המדרכה בבית, לעומת הסיטרואן של שכן שלי שנת 2005

"חימום לא עובד,נזילות שמן,תאורת לוח מחוונים משתגעת,גיר אוטומט שעבר שיפוץ ועדיין מתנהג לפי מצבי רוח,דלת אחורית ימנית לא נפתחת,2חלונות חשמל אחוריים לא עובדים,שלא לדבר על הלכה המתקלפת מהצבע והפלסטיקים שנשרו מהדלתות והצבע שהתקלף מהכפתורים

פורסם

מה שנראה בבירור בשירשור הזה הוא עובדה די מוכרת, בעלי רכבים צרפתים בפועל מעידים על רכבים אמינים עם בעיות אשר מגיעות ככל שהרכב מתבגר, אילו אשר טוענים שהצרפתיות אינן אמינות מביאים את המוסכניק, את השמועות ואת החבר של החבר שלי..

 

כל אחד שיקנה את מה שמתאים עבורו, והחשוב ביותר שיכתוב מנסיון ולא מיד 3 מליסינג.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

גם סבתא של חברה של הבחור החדש בעבודה טוענת שצרפתיה שלה בת חודשיים וחצי עושה לה המון בעיות עם כל מיני תקלות (שמעתי על תקלות חשמל ומשהו גם מתחמם, לא זוכר בדיוק מה)... :lol:

צרפתיות עושות בעיות זה ידוע, וביפניות אפשר לנסוע על אותו שמן 10 שנים (ככה שמעתי).

 

 

 

תמשיכו להאמין בסתיגמות (לא רק בתחום הרכב, אגב) - יש הרבה אנשים שיודעים לנצל את זה לטובתם :idea:

*הדברים שנכתבו בפוסט זה מבוססים על שמועות טריות, ונכתבו מניסיון של רבים אחרים.

פורסם
כולכם מדברים על שנות ה- 80 וה- 90 כאילו ה- 205 לא היו מתחממות למוות...

לגופו של עניין, זה אכן עניין של בחירה. את אבי לא תמצאו נוהג במשהו שאינו סובארו, ואצלו הן אכן מפגינות אמינות מרשימה. לי חשובים גם דברים אחרים, אז מידי פעם אני "משלם" על זה. טפו טפו, ברכב הנוכחי (מקבוצת VAG) לא היתה שום בעיה למעט דלק חורקת שכוונה על ידי המוסך המרכזי (לטענתם בגלל הבולמים הקשיחים מידי פעם יש תזוזה של הברגים, זה עשוי לקרות ומסדרים בכמה דקות).

 

מה שהיה בשנות ה80 וה90 לא רלוונטי להיום כי אין קשר בין הרכבים משום בחינה. בתקופה ההיא בכלל התחממויות היו נפוצות בכל הרכבים כי התחיל להיכנס האלומיניום ואנשים עוד לחא למדו על נזקי מי הברז.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מה שנראה בבירור בשירשור הזה הוא עובדה די מוכרת, בעלי רכבים צרפתים בפועל מעידים על רכבים אמינים עם בעיות אשר מגיעות ככל שהרכב מתבגר, אילו אשר טוענים שהצרפתיות אינן אמינות מביאים את המוסכניק, את השמועות ואת החבר של החבר שלי..

 

כל אחד שיקנה את מה שמתאים עבורו, והחשוב ביותר שיכתוב מנסיון ולא מיד 3 מליסינג.

 

אותם אלו שחוו בעיות ברכב צרפתיים - כמוני, לא אומרים שהרכבים הצרפתיים לא אמינים, הם אומרים שהיפניות אמינות, בגלל שהם עם רכבים יפנים עכשיו - וזה הרכב היחיד שהם יכולים לדווח עליו.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם
מה שנראה בבירור בשירשור הזה הוא עובדה די מוכרת, בעלי רכבים צרפתים בפועל מעידים על רכבים אמינים עם בעיות אשר מגיעות ככל שהרכב מתבגר, אילו אשר טוענים שהצרפתיות אינן אמינות מביאים את המוסכניק, את השמועות ואת החבר של החבר שלי..

 

כל אחד שיקנה את מה שמתאים עבורו, והחשוב ביותר שיכתוב מנסיון ולא מיד 3 מליסינג.

קודם כל זה לא שמועות

לא בעיה למצוא באינטרנט סקרי אמינות רכבים ובכולם תמצא את אותה המסקנה

פגו רנו סיטרואן לא אמינות ,והיפניות יותר אמינות

גם הם ניזונו משמועות?

יש להם אינטרס נגד היצרנים הצרפתים?

למה הם פושטים את הרגל אם המכוניות שלהם מעולות, וטויטה אחרי הריקול הגדול בהיסטוריה עדיין חזקה מתמיד ?

מה אני צריך להבין כששכן שלי שעובד כמנהל החשמליה במוסך מורשה רנו בחיפה נוסע אך ורק בטויוטה?

תבדוק קצת , ביום גשום כמה צרפתיות תקועות בצד הדרך?

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1047002 סתם בשביל הקטע קבל את אחד הסקרים, לא משנה כמה סקרים תמצא הם יסתיימו באותן תוצאות לרכבים הצרפתיים

פורסם

מנסיוני האישי והמוגבל ברכב אירופי (Fiat Uno 55, Audi 80CD, Audi A4, Peugeot 205 1.4, Peugeot 306 1.8XR, Citroen C4 1.6,Citroen C3 1.4) לא מצאתי הבדלים גדולים ברמת האמינות של רכב שטופל כיאות. רוב התקלות בהן נתקלתי נבעו מהזנחה של בעלים קודמים. כל כלי הרכב , פרט ל- C4 , ניקנו משומשים. עלות האחזקה של Audi לא הייתה שונה מזו של Peugeot. דווקא במיצובישי super lancer 1.6 היו כשלים של פקק מים וגיר ששבק טרם זמנו שאפשר לייחס לתכנון. בתיבת ההילוכים של ה-C4 הוחלפו שסתומי פיקוד אחרי 15K עקב תקלה ידועה ומאז אין כל בעיות בתיבה. איכות הפלסטיקה והצבע החיצוני של PSI משנות ה- 90 בהחלט נמוכה מזו של רכב יפני מאותן שנים. בכלי הרכב של שנות ה- 2000 אין בעיות פלסטיקה.

פורסם

רק מה מה ששכחת זה שההבדל בין המקום השלישי לבין המקום ה-10, עומד על 10 אחוז. או במילים אחרות רכב "אמין" מתקלקל 1 מתוך 10 רכבים, ורכב "לא אמין" מתקלקל 2 רכבים מתוך 10.

 

אם זה כול ההבדל, אני באמת לא חושש לקחת את הסיכון :)

 

הבעיה בארץ היא אחרת. מכיוון שרוב הרכבים הנוסעים בכבישים, הם כאלה שכבר מזמן עברו את תקופת האחריות, אז זה מצריך מהבעלים קצת ידע וטיפ טיפה מעקב וטיפולים סביב הרכב. ולצערנו הישראלי הממוצע לא מבין כלום ולא רוצה להבין כלום. הוא קונה את החלפים הכי זבל, ממלא מי ברז, ומטפל ברכב רק מתי שמתקלקל משהו(וגם לא תמיד).

 

וצערי בקטע הזה אני בהחלט מסכים שיפניות עמידות יותר להתעללות מרכבים צרפתיים.

פורסם
שלום , איך בשנים של עכשיו עם כל הטכנולוגיה המכוניות הצרפתיות עדיין נחשבות ל לא אמינות ? , או שזה קורה בגלל תחזוקה לא נכונה בארץ ?

הרי שלושת היצרנים הצרפתיים לא קיימים 10 שנים, אמור להיות להם ניסיון .

תודה

תשובה אחת האופי ה.. הישראלי.

פורסם
קודם כל זה לא שמועות

לא בעיה למצוא באינטרנט סקרי אמינות רכבים ובכולם תמצא את אותה המסקנה

פגו רנו סיטרואן לא אמינות ,והיפניות יותר אמינות

גם הם ניזונו משמועות?

יש להם אינטרס נגד היצרנים הצרפתים?

למה הם פושטים את הרגל אם המכוניות שלהם מעולות, וטויטה אחרי הריקול הגדול בהיסטוריה עדיין חזקה מתמיד ?

מה אני צריך להבין כששכן שלי שעובד כמנהל החשמליה במוסך מורשה רנו בחיפה נוסע אך ורק בטויוטה?

תבדוק קצת , ביום גשום כמה צרפתיות תקועות בצד הדרך?

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1047002 סתם בשביל הקטע קבל את אחד הסקרים, לא משנה כמה סקרים תמצא הם יסתיימו באותן תוצאות לרכבים הצרפתיים

חצי מהמדינה נוסעים בטיוטה, מה זה אומר עליו ? אולי שקנה את הדגם הרובוטי בזול.

אני יכול להפנות אותך ל10 סקרים שמראים שלקדימה 20 מנדטים .

וכל אלה שקונים איפון ? תמיד נשבר לו המסך ותמיד בתיקון.

פורסם
רק מה מה ששכחת זה שההבדל בין המקום השלישי לבין המקום ה-10, עומד על 10 אחוז. או במילים אחרות רכב "אמין" מתקלקל 1 מתוך 10 רכבים, ורכב "לא אמין" מתקלקל 2 רכבים מתוך 10.

 

אם זה כול ההבדל, אני באמת לא חושש לקחת את הסיכון :)

 

הבעיה בארץ היא אחרת. מכיוון שרוב הרכבים הנוסעים בכבישים, הם כאלה שכבר מזמן עברו את תקופת האחריות, אז זה מצריך מהבעלים קצת ידע וטיפ טיפה מעקב וטיפולים סביב הרכב. ולצערנו הישראלי הממוצע לא מבין כלום ולא רוצה להבין כלום. הוא קונה את החלפים הכי זבל, ממלא מי ברז, ומטפל ברכב רק מתי שמתקלקל משהו(וגם לא תמיד).

 

וצערי בקטע הזה אני בהחלט מסכים שיפניות עמידות יותר להתעללות מרכבים צרפתיים.

 

 

זה בדיוק המשפט המנצח שאמר לי מוסכניק - זה לא שיפניות אמינות, הם פשוט פחות רגישות להזנחה, וברובן כמו הקורולות האימפרזות והלאנטיסים יש פחות מה שיתקלקל מאשר ב307 לדוגמא.

 

ומהצד שלי - הייתה לי צרפתיה, והייתה לי איטלקית (פיאט :bigcry: ) הצרפתייה הייתה אמינה הרבה יותר מהפיאט.

כרגע אני עם יפנית ואני האמת מרוצה, מניע, נוסע, גשם שמש חורף קיץ פשוט מניע ונוסע.

פורסם
רק מה מה ששכחת זה שההבדל בין המקום השלישי לבין המקום ה-10, עומד על 10 אחוז. או במילים אחרות רכב "אמין" מתקלקל 1 מתוך 10 רכבים, ורכב "לא אמין" מתקלקל 2 רכבים מתוך 10.

 

אם זה כול ההבדל, אני באמת לא חושש לקחת את הסיכון :)

 

הבעיה בארץ היא אחרת. מכיוון שרוב הרכבים הנוסעים בכבישים, הם כאלה שכבר מזמן עברו את תקופת האחריות, אז זה מצריך מהבעלים קצת ידע וטיפ טיפה מעקב וטיפולים סביב הרכב. ולצערנו הישראלי הממוצע לא מבין כלום ולא רוצה להבין כלום. הוא קונה את החלפים הכי זבל, ממלא מי ברז, ומטפל ברכב רק מתי שמתקלקל משהו(וגם לא תמיד).

 

וצערי בקטע הזה אני בהחלט מסכים שיפניות עמידות יותר להתעללות מרכבים צרפתיים.

 

זה רק סקר אחד שהעליתי אבל תחפש עוד סקרים גם כאלו ישנים התוצאה תהיה זהה

בסקרים האלו בודקים אמינות, האם אתם בעלי הצרפתיות לא מחשיבים את תקלות החשמל ? ובגלל זה אתם טוענים שהמנוע אמין?

אם בבוקר אתה לא יכול להניע את האוטו, כי ירד בלילה גשם או היה קר ולא נהרס שום חלק במנוע , לדעתי זו גם בעית אמינות

פורסם

ראיתי עוד סקרים, רובם הגדול מראים את אותה מגמה אבל באחוזים אפילו קטנים יותר.

 

וגם אם תשאל אותי, בתור בעלים של פיז'ו 307, אני אמליץ לכול אחד בקניית רכב משומש נורמטיבי לחלוטין, שילך על רכב יפני. הדגמים האוטומטיים של הצרפתיות הם לא מוצלחים, הנוחות וההנאה מהנהיגה פחתו מאוד מאז סוף שנות ה-90,למרות המחיר הזול, הפחת שלהם יהיה רגיל ועיתים אפילו גדול יותר מרכבים יפניים, וכמו כן צריך להתמודד עם בעיית תחזוקת השבר שדיברתי עליה מקודם.

 

בדגמים הקצת יותר מעניינים, ליפניות כמעט אין מה להציע בישראל לצערי. ולכן לכול מישהו שהוא קצת רוצה להנות מהרכב שלו, לחלוטין הייתי ממליץ צרפתיה ולא יפנית משעממת, ואין לו מה לדאוג מהעניין האמינות.


×
×
  • תוכן חדש...