רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתמול חזרתי ממסיבת סילבסטר בקושי שתיתי אבל כל הערב הייתי עייף. כשנהגתי הביתה הרגשתי איך העייפות נוחתת עליי ומיד הרטבתי את הפנים במים, פתחתי חלונות ושמתי מוזיקה חזקה. שמתי לב שגם שכביכול אני מרגיש בסדר ושאני בשליטה הרכב סוטה ממש קצת מהנתיב, ותכלס זה מפחיד. אני יודע ממזמן שיש מערכות התראה היום לרכבים השאלה איך זה באמת עובד? ואם בכלל ...
הודעה אחרונה מאת idan_rut, -
http://www.themarker.com/dynamo/1.1849533 בחיי שאינני מבין את האנשים האלה: אם יש לך חצי מיליון שקל רק לרכישת הרכב, אתה כנראה יושב על הון עצמי נזיל של כמה מיליונים, לא כולל נדל"ן. פחות מ-400K ש"ח - זה מה שיציל אותך בחיים? זה שווה לך את הרישום הפלילי? זה שווה לך את כאב הראש ועגמת הנפש? נו, אתם יודעים איך זה: יש כסף - אין שכל - אין דאגות.
הודעה אחרונה מאת Eitan_L, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מהירות הנסיעה בקטע הכביש שבין עתלית לקיסריה הועלתה ל110. כמובן שבאזור מחלף זכרון השאירו את המהירות המותרת על 90. עובדי מע"צ קיבלו הודעה שרף האכיפה (לפחות במצלמה שבזכרון) יהיה מ91. אני מקווה שמדובר בנסיון הפחדה, אבל ליתר בטחון, זהירות. שבת שלום ושכל הפלאשים שלכם יהיו חיוביים.
הודעה אחרונה מאת elili, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בוקר טוב ברוב כישרוני הצלחתי לאבד את טופס חידוש הטסט לאחר שכבר שילמתי עליו... נותרו לי עוד שלושה ימים עד לפקיעת הטסט, כיצד אוכל להשיג אותו מחדש בפרק הזמן הנותר? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
קיבלתי רכב לשבוע מהביטוח בעקבות ההשבתה של הרכב, אני כל פעם מזועזה מהזילזול של חברות כאלה מתחזוקת הרכבים. הינה רשימה קצרצרה של הדברים: -אין נוזל הגה כח -שמן מנוע על המינימום -נוזל בלמים במינימום -צמיגים קידמיים בני 3 שנים ו90k ק"מ -צמיגים אחוריים סינים -מגבים חורקים -לחץ האוויר בכל הצמיגים 19 במקום 35 -שטיחים משומנים ומחליקים כל זה בלי זה שכניראה כל הפח ברכב לא מקורי בגלל מצבו היחסית טוב וסימני צביעה. הרכב זה מאזדה 3 2010 קיצר כבר שלוש שנים בהשכרה
הודעה אחרונה מאת natco, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 739 צפיות
מוסטנג?
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
היי, אני טס לשוויץ לסקי ושכרתי רכב שכולל שרשראות וצמיגי חורף. *האם יש מגבלת מהירות עם צמיגי חורף בכבישים מהירים (כשאין שלג )? *איך משתמשים בשרשראות שלג? איך מתקינים אותם ומתי בכלל צריך אותם? האם איתם יש מגבלת מהירות? תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חוץ מהעלאת כוחות הסוס מה זה משנה באוטו? מניח שזה מבטל אחריות חברה נכון? מהם ההשלכות לגבי בלאי , מנוע , גיר וכדומה? אשמח לדעת אני מדבר על ציפ של אפסולוט. תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
פעם ראשונה שאני נתקל בשיפור ויזואלי כזה
הודעה אחרונה מאת yosi277, -
-
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 21.7 אלף צפיות
יש לי 2 "תביעות" ב-3 שנים האחרונות (יותר נכון 2 שקרו באותה שנה, לפני שנתיים). מדובר בתביעות קטנות, לא בתאונות רציניות או משהו. אף חברת ביטוח לא מוכנה לשמוע, ולא מעוניינת לבטח (חוץ מהצעה אחת הזויה של 11K לחובה + מקיף, כאשר מחירון הרכב הוא 85K). מדובר בלאנסר שנת 2010. למישהו יש רעיון?
הודעה אחרונה מאת MeDuZa, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קניתי מכונת שטיפה ביתית לרכב ,עכשיו יש לי בעיה בחיבור של הצינור ,אחרי איזה דקה הצינור פשוט מתנתק מהחיבור של המכונה ,החיבור הפלסטיק נשאר במכונה רק הצינור בורח, מישהו יודע איזה מחזיק טוב יש לצינור שלא יברח לצינור תודה רבה לעוזרים . אני משתמש כרגע בחיבור הזה החיבור נשאר במכונה אבל הצינור בורח .
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן, 7 חודשים אני בלי מלווה, 10 כולל מלווה. אני בן 18, ורציתי לשאול משהו לגבי נסיעה לרמת הגולן.. האם לנסוע עם ווייז לרמת הגולן זה יהיה מסובך בשבילי לדעתכם? כי רציתי לנסוע מתישהו בקרוב ואבא שלי אמר לי שהכבישים באיזור שם בצפון מסוכנים ושאני עדיין לא מתאים לנסוע לשם.. בכל מקרה הכי רחוק שנסעתי לבד זה עד קיסריה, אני מאיזור תל אביב.. בקיצור מה אתם מיעצים? אני כן רוצה לנסוע לרמת הגולן לאיזה צימר אבל אני לא יודע אם הדרך באמת מסובכת בצפון או לא.. מה דעתכם? ואיפה לדעתכם טוב לנסוע כדי להתאמן ( כלומר מקומות עם כבישים מסובכים כדי להיות נהג יותר מיומן ) ? תודה על כל עצה!
הודעה אחרונה מאת raanan, -
-
- 21 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שמעתי שנורת קסנון מקורית עולה כ800 ש"ח רציתי לדעת האם אפשר להחליף גוון בלי לגרום נזק למערכת. מדובר בסיאט לאון FR 2012 עם קסנון מקורי מהחברה שמאיר 4.3K ורציתי להחליף נורות ל6K זה אפשרי? או שבאמת כל נורה תעלה לי 800 ש"ח?
הודעה אחרונה מאת punz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
רק רציתי לשתף. בדרכי לביתי נהג אוטובוס מרט מראה של רכב השייך לכמה בני מיעוטים, ולא ממש רצה להשאיר פרטים. לצערו (וטיפשותו) של הנהג, הוא היה בתוך פקק... כמה מהם רצו אליו, הנהג היה טיפש מספיק כדי לפתוח את הדלתות, והתחילו צעקות ואיומים, משיכות בידיים... הפקק נגמר והצלחתי לזוז משם. היה מגניב. אחלה חווייה. שמרו על עצמכם.
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
- 1 תגובות
- 671 צפיות
אז ככה אני הולך להיות במינכן ורומא בעוד כחודש וחצי. לאחר שהייתי בברצלונה והמחירים שם היו מופקעים לדעתי באיזו חנות אחת ונשארתי בסוף בלי כלום ביד מכיוון שבארץ המחיר היה אף זול יותר (חנות שיפורים במרכז ברצלונה אז אני לא מתפלא). בכל מקרה כמו שאמרתי אני הולך לבקר ברומא ובמינכן,במינכן יהיה לי הרבה יותר זמן להסתובב ואפילו אין לי בעיה לתת איזו גיחה לאנשהו ולהשכיר רכב במידה ותמליצו לי על מקום מסויים,אפילו טיסת פנים הלוך חזור לאנשהו בגרמניה מבחינתי תהיה אפשרית מכיוון שהטיסות פנים שם כל כך זולות שאם זה יהיה בשביל לקנות משהו שפה עולה פי כמה וכמה אז זה פשוט ישתלם לי. מה שרציתי לדעת זה בנוגע לחלקים שישדרגו לי את הרכב, אל תגידו לי שאי אפשר להביא דברים כמו קלאץ' ברקסים וכדומה כי כב…
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
סתם רציתי לשתף אנשים לגביי חוויה שעברה עליי היום לפונטו שלי נגנבו מגני השקעים של פנסי ערפל שזה סתם חתיכת פלסטיק קטנה ששמים מתחת לגריל . אני לתומי חשבתי שאפשר יהיה להזמין את זה דיי בזול בארץ. אז חשבתי ..... התקשרתי לפירוקיות וליבואני חלפים וההצעות שקיבלתי התחילו מ 350 שקל עד ל 600 שקל לחתיכת פלסטיק . אז כמו כולם היום פניתי לאינטרנט . לאחר שהשגתי את מספר החלק . חיפוש קצר באיביי לא הניב שום תוצאה . אבל חיפוש בגוגל הניב הרבה תוצאות . לאחר מעשה מצאתי חנות שמוכרת כל כיסוי ב 7 יורו כולל משלוח כבר 10 . וכך לאחר הרבה אכזבות . הזמנתי במחיר של 20 יורו את החלקים ישירות לבית . פחות מ 100 שקל לשני החלקים . אז.... כמו כל דבר אחר במדינה הזאת היבואנים והיצרנים …
הודעה אחרונה מאת cs2, -
- 36 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
נסעתי לי בכביש בגין בירושלים, נכנסתי בין שתי מכוניות על מנת לעקוף מישהו שזחל בימני. מודה ומתוודה שלא היה שם יותר מידי מקום אך לא הגעתי למצב ש"חתכתי" אותו. אותו נהג ג'יפ (קאשקאי חדש, סיומת 79, בצבע חום חרא, בידיוק כמו הנהג) החליט שהוא נוסע רק מאחוריי ולא מפסיק להבהב לי. לאחר שאני ממשיך בנסיעתי ועוקף עוד רכב משמאל הוא עקף כמו משוגע מימין. מי שמכיר- ירדנו שנינו במחלף הר חוצבים. מעט לפני הירידה למחלף הוא האט נורא, החליט לשחק קצת. הורדתי שני הילוכים וקדימה לעקוף. בערך בחצי הרכב שלו הוא חתך חזק הצידה. בלמתי חירום ונכנסתי אחריו תוך כדי צפירה ארוכה. נניח והייתה מצלמה ברכב. ניתן להגיש תלונה? שווה בכלל את ההתעסקות? מה ניתן לעשות? מישהו יתעסק בזה בכלל?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם הוא משותף לרכבים אחרים בקונצרן? מפחד מהאמינות הלא ידועה. תודה.
הודעה אחרונה מאת papikian, -
-
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום רב לחברי הפורום יש למישהו עצה היכן אני יכול לקנות דגמי מכוניות ומשאיות קטנים בחו"ל דרך האינטרנט , המחירים בארץ מאד יקרים ,תודה
הודעה אחרונה מאת shaymi, -
״הטסה המעופפת״ 1 2 3
מאת MoshE86- 31 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אתמול נתקלתי ב2 מקרים של טסות שהתעופפו להן במהלך נסיעה של 2 רכבים שונים. במקרה אחד, שיחק המזל לאותם אנשים תמימים בצומת והטסה התעופפה לה מטרים בודדים לידם, עד שכוחה שבמותניה אזל.. במקרה השני, טסה עפה לה בנונשלנטיות ודילגה לעבר הנתיב הנגדי. הטסה נעצרה ע״י פגיעה ברכב בצידו בזמן עמידה ברמזור (מכעיס כשלעצמו). בעלי הרכבים בשני המקרים לא עשו דבר בנושא (לדעתי לא שמו לב כלל) מעבר למשמעת עצמית ע״י איזוק של טסות באזיקונים, האם אין דבר נוסף לעשות? אני אבא ומאוד קשה לי המחשבה שהילדה שלי תלך לבית הספר יום אחד וצלחת מעופפת תרחף לעברה..
הודעה אחרונה מאת Monopusto, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היום אני בדקתי את הלחץ ברזרבי (אחרי חמש שנים) והלחץ היה 5 במקום 60!!! מזל שבדקתי, אם היה לי פנצ'ר הייתה יכולה להיות לי בעיה גדולה.
הודעה אחרונה מאת nisim91, -
-
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חברים מה שלומכם ! סביר להניח שכולנו פה בפורום יודעים היטב את השלכות הנהיגה בשכרות. למרות זאת, ראיתי לנכון לפרסם שרשור זה לכל אותם בליינים שיוצאים היום לחגוג והמחשבה "אותי לא יתפסו" חלפה להם בראש. מכיוון שדפי פורום מכובד זה נצרבים לעד בחיפושי הגוגל, חשבתי לנכון להזהיר אישית ובשם כולנו את כל החוגגים היום במועדונים למיניהם. דיר בלעק אתם שותים ונוהגים ! פתרונות אפשריים : 1. קווי לילה בתל אביב יעבדו היום במתכונת מורחבת. 2. מוניות. רצוי בהזמנה מראש כדי שלא יהיו הפתעות במגזר המחיר. 3. נהג תורן אחראי שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, תרתי משמע מהמושב האחורי. 4. מסיבה פרטית של חברים שאפשר גם להישאר לישון שם. 5. יציאה לפאב השכונתי, כזה שלא מצריך הו…
הודעה אחרונה מאת Talgaz, -
שימוע לבעל הרכב
מאת aka77- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אתמול אחי (נהג צעיר יש לומר) לקח את הרכב לבילוי, אותו נהג החליט שהוא עייף כאשר היו לקראת חזרה מהבילוי ושאל את אחד החברים אם מישהו מוכן להחליף אותו. אחד החברים אמר שהוא מוכן לנהוג. תפס אותם שוטר ואותו הנהג שהחליף מסתבר שהיה בו כמות אלכוהול מעל המותר, לאחי גם עשו בדיקת ינשוף על מנת לבדוק האם הוא יכול לנהוג, אחי עבר בהצלחה את הבדיקה, אך עם הודעה לשימוע בתחנה. השוטר גם לקח לו את ביטוח החובה והביא אישור זמני. השאלה שלי מה ייקרה בזימון ? הרכב הוא רכב יחיד שמשרת את המשפחה (שנמצאת אגב בזמן לא קל וחייבת רכב למען עוד אנשים מלבדה), האם בתחנה יתחשבו בנושא? והאם ליום הזימון לקחת את הרכב לתחנה? כי במידה וייאסר השימוש ברכב אני לא רוצה שהרכב יחכה בחניון או יעלה על גרר, אני מעדיף שיח…
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
רציתי להתעדכן אם יש ומתי מפגשי מכוניות ספורט בחיפה והצפון
הודעה אחרונה מאת Aino, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני צריך לקנות צמיג קונטיננטל חדש. מכירים צמיגולוג מומלץ וזול? עדיף באזור ירושלים, אבל אני גמיש...
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 788 צפיות
הי יש לי סובארו ג'סטי 1992 1.2, קניתי אותה לפני חודש והמוכר אמר שהוא עשה טיפול 10,000 לפני המכירה(הוא אדם אמין), הבעיה כרגע היא שכשמכניסים להילוך שני אז זה מרגיש כאילו אתה משפשף משהו. רציתי לדעת מה יכולה להיות הבעיה. בתודה מראש שמואלו.
הודעה אחרונה מאת שמואלו, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 866 צפיות
מה ההבדל בין קסנון מקורי מהחברה לבין קסנון שמורכב לא בחברה ? האם רק המותג הוא השונה הבנייה היא אותה בניה ? גם בקסנון שיוצא מהחברה מסתתר מגבר למנורה ? האם אפשר להזמין קסנון זהה לזה שמגיע מקורי עם אוטו ? ומה המחיר ? ושאלה אחרונה האם לאחר שקניתי אוטו ולא הוספתי קסנון החברה יכולה להוסיף לי בתשלום כמובן ? מצטער על הבורות אבל אני פשוט מתעניין
הודעה אחרונה מאת Avishai22, -
-
- 1 תגובות
- 607 צפיות
האם יש המלצה למי לפנות?
הודעה אחרונה מאת יאן, -
- 0 תגובות
- 439 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_295.html
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
- 2 תגובות
- 721 צפיות
שלום, יצא לי לחשוב כמה פעמיים מה עושה הפתח הזה שקיים בבית גלגל בצד שמאל של הנהג, יש לי תמונה להמחשה : איפה שציירתי ריבוע אדום זה הפתח, הרכב בתמונה לא שלי ,ומי שיש מאזדה 6 או יונדאי אלנטרה בטח יודע על איזה פתח אני מדבר. תודה
הודעה אחרונה מאת Elantra05,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
