רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
פסק דין מגוחך. http://www.news1.co.il/Archive/001-D-319339-00.html
הודעה אחרונה מאת The-Prophet, -
Ferrari In Israel 1 2
מאת Pietro-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
היי לכולם, אני חדש כאן, סליחה על עברית לא הכי טובה (חבר שלי בעבודה פה בישראל עוזר לי קצת לכתוב הודעה זאת), חברים אמרו לי זה אחד מפורום מכוניות הכי פופולרי בישראל ויש לי בשבילכם שאלה. חבר שלי מאיטליה אמר לי בסקייפ שהיה כתבה לפני 2 שבועות על פרארי ומזרטי מכירות בישראל ובהודו (ועוד כמה מדינות), ישראל והודו, כי פרארי נכנסו ל2 שוקים אלה כמעט באותו זמן. בכתבה כתוב שמכירות של פרארי מזרטי בישראל ב-% פר אזרח במעמד עליון (עשירים) טוב יותר לעומת מכירות בהודו (ב-%), ובישראל באו כבר ביחד יותר מ50 מכוניות פרארי/מזרטי. אבל בעיתונים בישראל וגם בפיסבוק של אוטו איטליה (מי שמביא פרארי/מזרטי) לא כתוב כמה מוכרים בדיוק ואיזה סוג לא יודע למה. אני יודע מדף פייסבוק של אוטו איטליה שיש פה…
הודעה אחרונה מאת Pietro, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
טוב אז אחרי שהקנייה הקבוצתית לא יוצאת לפועל, חיפשתי לי ולנטיין משומש ולפני קנייה יש לי שאלות: מצאתי מכשיר שנקנה בארה״ב האם אפשר לעדכן לו גרסה?( הוא נמצא על גרסה ישנה). ואיך אפשר לבצע בדיקה במקום שהמכשיר באמת תקין ולא רק מדליק ל אורות ליופי (כי אני לא יתחיל לחפש דבורות ולייזר). תודה, אביב.
הודעה אחרונה מאת MUSTANG1967, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 949 צפיות
שלום ישנו גריז לבן שמגיע בדרך כלל במנגנוני דלתות, גלגלי שיניים ועוד... יש למישהו מושג איך הוא נקרא? תודה
הודעה אחרונה מאת yev.gavrikov, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מעוניין לשתף מקרה שקרה לי לפני כשעה. נוסע רגוע בתל אביב, כ-30 מטר לפני הצומת אני רואה שהרמזור התחלף לירוק, אני עומד לפנות שמאלה מהנתיב הימני מתוך שניים (בפניה איפה שהיכל התרבות), שניה לפני שאני נכנס לצומת מתפרץ לי קטנוע לנתיב מהנתיב השמאלי תוך שהוא יושב על הקטנוע ומזיז אותו בעזרת הרגלים וטיפה גז. לא ניתן היה להבחין בו מאחר שהיה רכב בנתיב השמאלי. הצלחתי לבלום עד מרחק סנטימטרים ממנו ואז הוא נעלם. מהירות נסיעתי לפני הכניסה לצומת הייתה 20-30 קמ"ש.
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אישית אני כבר מתחיל לחשוב אם להגיע מהשוליים או לא... http://motocarnew.allmag.co.il/page/102962
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהו יכול להסביר את פשר העיניין? מאזדה 6 מגיעה לנמל וישר עולה כתבה/ספק ידיעה על כך לאתר רכב מוביל. מאזדה 6 עוד לא מתחילה להמכר בארץ וכבר צצים להם שרשורים לגביה על דפי הפורום. מאזדה 6 מתחילה שיווק בארץ ולאחר ימים ספורים יש כבר כתבת מבחן ברשת. רנו לאטיטוד (מתחרה ישירה למאזדה 6) מגיעה לארץ (לאחר שנעדרה גרסת משפחתית גדולה של רנו בישראל כבר יותר מ-7 שנים) ו- ש... שקט.. האם המאזדה 6 כל כך מדהימה או שמא הרנו לאטיטוד כל כך גרועה? בכל מקרה, הגיעה הרכב לארץ ומתחיל להמכר במחיר של 168K ש"ח. הרכב מגיע רק בגרסת הדיזל, שזה בהחלט חידוש מעניין בתחום. נתוני המנוע נראים מצויינים, הרכב מעוצב אלגנטי (בניגוד לעיצוב מהיר ועצבני הנפוץ יותר ויותר) עם עיצוב פנים מכו…
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
http://news.walla.co.il/?w=/22/2606129
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
עזבו אותכם מ צעצוע של סיפור כמו סדרת ה 1, ה 3 קופה לשעבר עם הריפוד החום ויטאג' ויילד ווסטי, מחרמנת בטירוף, יש לאוטו הזה סקס אפיל שאין לשום מכונית בטווח הזה,כן אפילו לא למיאטה
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אפשר בבקשה הסבר פעם אחת ולתמיד על האוטו המעורפל הזה ? עכשיו דיברתי עם מישהו והוא אומר לי "קח בחשבון האוטו שלי הוא בין היחידם שהוא 5 מקומות, כל השאר 4" האם זה אמיתי או קשקוש ? עוד משהו האם קיים פאסט CC שהיא לא DSG ? האם זה בדגם ה 2000/1800 ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת YNV, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, איזה סוג מתאים לרכב? ראיתי שיש במשקלים, איזה מומלץ? האם יש ביקורת תקופתית לדבר הזה ומי מבצע? האם זה משנה מאיפה וממי לקנות? תודה.
הודעה אחרונה מאת haimy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 831 צפיות
האם זה אפשר לעשות דבר כזה , או אפילו להתקין מנופים אצל מכונאי מוסמך ?
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
slamxhype.com/design-tech/audis-new-lighting-technology/
הודעה אחרונה מאת The Coolest, -
- 6 תגובות
- 884 צפיות
אני לא יודע מה איתכם, אני מחכה לזה! http://www.youtube.com/watch?v=zsQGcD0TJvw מנהלים: בטעות שמתי בעוף, זה אמא של האון טופיק! נא להעביר לרכב כללי.
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי, נניח שאני עומד ברמזור ומעוניין להאיץ למהירות של 90 קמ"ש (והדרך מולי פתוחה לגמרי). באיזה מקרה צריכת הדלק תהיה נמוכה יותר? האצה "חזקה" ולהגיע בזריזות למהירות של 90 קמ"ש או האצה מאוד איטית שבה אני רק מלטף את הדוושה ומחכה בסבלנות לרכב להאיץ ל- 90 קמ"ש? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
- 0 תגובות
- 462 צפיות
שלום, אבקש המלצות למוסך מיצובישי (טיפול 80K לגראנדיס) באיזור פתח תקווה או מודיעין. תודה.
הודעה אחרונה מאת shooali, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4287257,00.html
הודעה אחרונה מאת GaBi_88, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו שמע על דבר כזה שקרה? שכמה מכולות רכבים נפלו לים ליד נמל אשדוד. השמועות הגיעו דרך קבוצה בפייסבוק שאני לא יודע עד כמה אמינה כי באתרי הרכב והחדשות לא מצאתי משהו בעניין.
הודעה אחרונה מאת francis_r, -
- 10 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
היום יצאנו לרמת הגולן שנשארה בחלקה לבנה ובחלקה בוצית כרגיל בכל סוך שבוע יצאנו כ5 גיפים בניהם ויטרה 94 ספורטג 97 סמוראי 92 פרוזה 93 וניסן טרנו קצר 95 היום החליט להצטרך אלינו אדם עם טריוס 97-8, היה לו הגבהה גלגלים 50/50 ועוד כמה שטויות, בזמנו שרציתי לרכוש טריוס אמרו לי שלשטח זה רכב לא טוב ולא בסדר בנסיעות בשטח(לא שטח קשה אלא בינוני ) הכולל קצת סלעים קצת שבילים והרבה בוץ. הטריוס עמד בקצב יפה מאוד ולא הסתרע מאחור. עכשיו אני לא מבין איך לאחר שכולם מלכלכים עליו ככה עמד איתנו יפה ככה מדובר בנהגים שיניים לנהוג בשטח חשוב לציין אשמח לשמוע את דעתכם ולפתוח את הגיון הנל. שבוע טוב לכולם.
הודעה אחרונה מאת אנלוגי, -
- 18 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכם אחותי סיימה את המלווה בחודש שעבר והוחלט לבטח אותה על הרכב שלי מכיוון שהרכב של אמא שלי שווה כמה עשרות אלפי שקלים יותר. ככה היא משתפשפת על רכב טיפה ישן יותר לפחות בתקופת הנהג חדש בכל מקרה יום שישי היא חסמה את אחד מדיירי הבניין והוא לא יכל לצאת מהחנייה, הוא ברוב חוצפתו במקום להרים טלפון כמו שכן טוב פשוט צלצל למשטרה. הגיע שוטר שאגב היה נחמד מאוד, אפילו אמר שהוא מצטער ושהוא לא מאמין שהוא רשם על זה דו"ח פשוט הוא חייב בגלל הקריאה או משהו כזה הדו"ח הוא 250 ש"ח לא נורא כל כך, הבעיה היא שהוא רשום על בעל הרכב שזה אני , אני נוהג כבר 6 שנים, טיפה יותר בלי שום עבירת תנועה טפו טפו טפו, ואני רוצה שככה זה יישאר ( הרישיון מאוד חשוב לי עושה 100 קילומטר ביום ) איך מעבירי…
הודעה אחרונה מאת Solidice190, -
- 4 תגובות
- 749 צפיות
דוגמא לתלונה שברצוני להגיש בנוסף יש לי תמונות. שלחתי מייל למשרד התחבורה, רכבת ישראל ואתר חדשות של אשדוד. אבל אני לא יודע כמה זה יעיל. למישהו יש ניסיון? הדוגמא: הנידון: סיכון בעקבות חניה אסורה בשולי העלאה והורדה של נוסעים שלום, שמי MVSHAPE ת.ז XXXXXXXXX. אני כאזרח שומר חוק נוהג כהרגלי לחנות בחניה חוקית במתחם החנייה בתחנת רכבת "אשדוד עד הלום". לאחרונה הבחנתי בתופעה בלתי נסבלת בה יש סיכון לשלום הציבור. התופעה היא: ביציאה מתחנת הרכבת ישנם 2 מפרצים המיועדים להורדה והעלאה של נוסעים בלבד. בפועל ישנם מכוניות שחונות במפרצים לאורך כל היום. כתוצאה מכך כל הורדה והעלאה של נוסעים מתבצעת בכיכר המרכזית, תופעה שמסכנת את העוברים והשבים, נהגים פרטיים, נהגי תחבו…
הודעה אחרונה מאת mvshape, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ביטוח חובה וצד ג' על שמי במידה ומישהו נוהג ברכב שלי וקרה משהו תאונה וכו' הביטוח לא תופס בכלל? תודה.
הודעה אחרונה מאת Reka, -
- 2 תגובות
- 691 צפיות
נגיד ייבוא אישי של רכב בן שנתיים (על פי מה שמותר בחוק). לדוג' אאודי A1 שנת 2012 ידנית עולה בגרמניה בערך 15K יורו. - 75 אלף שח. מה יהיה המחיר שלה אחרי המכס? זה עד כדי כך כאבי ראש שאנשים פרטיים כמעט ולא מייבאים?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
חברים אני לפני קבלת הרכב ורציתי לעשות איזה סקר שוק על הביטוח של הרכב להבנתי סקודה היא חברה הנחשבת לגניבה יותר ולכן גם ביטוח לרכבי סקודה הוא יקר יותר.. אשמח לדעת על מחירים לביטוח מקיף ו/או חובה שעשיתם/ביררתם לסקודה סיטיגו שלכם על מנת שאוכל לדעת מול מה אני מתמודד ובמי מהחברות שווה יותר לבטח את הרכב.. אה וגם רציתי לשאול את כל מי שיודע... אם אני מבטח את הרכב וחברת הביטוח לא עובדת עם מוסך מורשה של היבואן, האם אני מאבד את האחריות על הרכב??
הודעה אחרונה מאת Gunner, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2404-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%95-%D7%A1%D7%93%D7%90%D7%9F-1-4-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%E2%80%93-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-90,000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C.html לדעתי מחיר טוב... מקס.
הודעה אחרונה מאת kruvy, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בעודי הולך ברחוב נתקלתי בסיטואציה מעניינת. דמיינו, רכב פרטי מחפש חניה באזור בו לצד המדרכה יש שלט "איזור גרירה" וכמובן תמרור האוסר על חניה ועצירה, אך אפילו שם אין מקום. הנהג מחליט לעצור את רכבו בתוך כיכר בצמוד למדרכה. מהרכב יוצא אדם אשר לבוש בבגדי ספורט ותיק טניס, נועל את הרכב, ניגש ללוחית הרישוי הקדמית, הופך אותה - והפלא ופלא - לוחית משטרתית (כנ"ל גם הלוחית האחורית). הנהג החל ללכת אל עבר יעדו (המבצעי ככה"נ). אז... מה אתם הייתם עושים? נ.ב - לא ידעתי שדבר כזה קיים, לוחית מתהפכת.
הודעה אחרונה מאת Shay_u, -
- 3 תגובות
- 829 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4331960,00.html
הודעה אחרונה מאת yakirmac, -
- 4 תגובות
- 824 צפיות
צהריים טובים, במהלך נסיעה אתמול שמעתי רעש בתוך תא הנוסעים כמו של יניקה,הרעש מגיע ברגע שלוחצים על דוושת הגז(כשלוחצים בניוטרל,הרעש חלש כמו של טורבו רגיל) בזמן נסיעה,הרכב לא מאבד כוח ונוסע חזק,כמו כן יש הרגשה שנכנס אוויר לרכב בזמן ששומעים את הרעש המדובר בצד נוסע מאיזור הרגליים (לא מפתח האורור של המזגן שקיים שם). תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת Yaroki, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, יש לנו במשפחה רכב ישן יחסית (מיצובישי לנסר) והשלטים שלו במצב לא טוב - שרוטות והכפתורים שבורים/מקולפים. אני מעוניין לשכפל את השלטים לשלטים חדשים ולזרוק את הישנים, האם זה אפשרי DIY ? כלומר לרכוש שלט מאייבי נניח ו"לתכנת" את זה בבית? תודה
הודעה אחרונה מאת Ameer.86, -
מחירים, רמות גימור, וביצועים בכתבה הבאה: מאזדה 6 החדשה
הודעה אחרונה מאת alonjp,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
