רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
זו כתבה עם נתונים יבשים על מכירת מכוניות חדשות בעולם בשנת 2012. http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1916376 כמה אנקדוטות מעניינות: 1. טויוטה קורולה היא המכונית הנמכרת ביותר בעולם (איך ולמה??). 2. בגרמניה רוכשים כמעט רק רכבים גרמניים. המכונית הלא-גרמנית הראשונה בטבלה היא סקודה אוקטביה (שהיא דווקא די גרמנית), שמדורגת רק במקום ה-17! המכונית הלא-אירופית הנמכרת ביותר בגרמניה, ניסאן קשקאי, הגיעה רק למקום ה-29 בדירוג!! 3. שש הרכבים הנמכרים ביותר בצרפת הם... צרפתיים. 4. בספרד נמכרו רק 700,000 כל רכב ביחס ל-200,000 בישראל, וזאת כאשר בספרד אוכלוסיה של 50 מיליון (אגב, ביוון נמכרו רק 60,000 מכוניות חדשות על אוכלוסיה של 11 מיליון ואילו במצרים נמכרו רק 180,000…
הודעה אחרונה מאת ETAA, -
- 0 תגובות
- 961 צפיות
שלום לכולם, חברת 'אופק נסיעות' מחיפה מארגנת מזה מספר שנים טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית לקפריסין. המסלול מטפס לפסגות הרי הטרודוס, עובר בכפרים ציוריים וגולש לחופו המערבי של האי ולשמורת אקאמס. קפריסין מושלגת בעונה זו, מה שהופך את כל החויה למיוחדת יותר, בעוד ארוחות ערב משותפות בטברנות מקומיות תורמות להווי המיוחד. קל וחומר כשמדובר בקבוצת חובבי רכב והגה, החברים בפורום משותף. אגב, הטיול מותנה במספר מינימלי של 25 משתתפים. הטיולים הם על בסיס חצי פנסיון ויתקיימו בשלושת סופי השבוע הבאים; 8-10.2.2013 22-24.2.2013 8-10.3.2013 את כל הפרטים תוכלו למצוא בקובץ המצורף להלן, כמו גם קישור לסרטון המעניק טעימה מהחויה הקפריסאית. הנחה לחברי קארספורום; 25 יורו מ…
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 2 תגובות
- 857 צפיות
שלום לכולם , באישור של falou אני פותח פה שרשור ראשון של רכישה קבוצתית למוטות מייצבים מהחברות Ultra Racing ו/או Wiechers Sport תלוי בביקוש ובבחירתכם האישית. יש לי אנשי קשר בחברות האלו לאחר חיפוש ממושך ומחקר ארוך שלוקח בחשבון את עלויות המוצרים ביחס לביצועים שלהם. לאחר שהשקעתי מזמני והתחבטתי, ברצוני לעזור למי שמעוניין, ולחסך לכם את הזמן הזה. אני מארגן את הרכישה הקבוצתית לטובת הכלל ואין לי רווח אישי בדבר. כל הנחה שתינתן מהיצרן תלך ישירות אליכם. ההזמנה שלכם תתבצע מול היצרן ואם לא יהיו מספיק אנשים על מנת לקבל הנחה, עדיין יתאפשר לכם להזמין מהיצרן באופן אישי במחיר לצרכן retail. מהם מוטות מייצבים, למי הם מומלצים ולמה לקנות אותם:…
הודעה אחרונה מאת Laufer, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני יודע שיש משבש רדר (בלינדר) לאקדח שקורא את המהירות נסיעה ומונע ממנו לדעת על כמה הרכב נוסע. ודבורה עובד בצורה שונה ולא חייב להיות מכוון על הרכב ישירות ומסוגל לקרוא את מהירות הרכב עם ממרחק של כמה ק"מ. השאלה שלי היא,האם יש מכשיר שמסוגל "להעלים" את הרכב מפני "הדבורה"וכך הוא לי יצליח לדעת את מהירות הרכב?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מחפש מצלמה לתיעוד נסיעה. נתקלתי ב2 אופציות שנראות מאוד מאוד דומות, אבל עם הבדל של שמיים וארץ במחיר: http://www.shop365.co.il/Product/3923/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9C%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94_%D7%A6%D7%92-2-5 http://www.auto365.co.il/product-400-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA_%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93_%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91_Full_HD_%D7%93%D7%92%D7%9D_DVR_037.aspx אז כן, ללינק השני יש זווית של 120 מעלות והיא טיפה שונה בצורה (אם כי נראה כי הכל בעצם זה אותו דגם בסיס וההבדלים הם רק שיפצורים קוסמטיים), אבל האם זה שווה את המחיר הכפ…
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום ברכב שלי רשום שצריך למלא 35psi ועל הצמיגים עצמם רשום למלא 51 psi לפי מה למלא?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מה דעתכם? שווה לעקוב אחרי זה http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4336405,00.html
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
-
שלום. גיסי עבר טסט נהיגה. כידוע, בד"כ לומדים רק כדי לעבור טסט, כעת עליו ללמוד איך באמת לנהוג. אני אמור לצאת איתו לכמה סיבובים באוטו שלי, ללמד אותו כמה דברים חשובים. כעת אני עורך רשימה של הנושאים שאני חושב לעבור איתו עליהם, ורציתי לשמוע מהחברים כאן אם יש דברים חשובים שהשמטתי. הנה הרשימה לבינתיים: מיקום העמדת ג'ק להחלפת גלגל אימון רוורס ארוך ידיעת שיטת זינוק בעלייה בעזרת בלם יד ידיעת צורת סיבוב הגה בשיטה האירופאית מצבים המצריכים סיבוב ראש לשטח המת, אחרת להרגיש שאי אפשר לעבור ימינה. גם אופנוען יכול להיות. לא להחזיק הגה כח בסוף המהלך, למניעת נזק למערכת הידראולית להניע באורות כבויים (ברכבים שבהם זה לא תלוי בסוויץ') ובקלאץ' לחוץ ללמוד תגובת ABS, ו…
הודעה אחרונה מאת yosle, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
במידה וילד קטן או סתם מישהו שיושב לך ברכב ומחליט לשחק לך במוט הילוכים (במוט הילוכים של הרכב לא במוט הילוכים אחר) וכל ההילוכים שהוא יעביר יהיו ללא לחיצה על הקלאץ' במה זה יפגע?
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
לאחר שהנסיעה לפולין המושלגת עבר בשלום, הגיע העת להתכונן לנסיעה למערב קנדה הגשומה בקיץ השנה. המסלול יכלול נהיגה מרובה - וונקובר-ג'ספר-טיולים בהרי הרוקי-באנף-וונקובר-(מעבורת)-ויקטוריה-קמפינג בצפון האי-(מעבורת)-וונקובר. סך הכל 18-20 יום וכ-2500 ק"מ נהיגה. שני מבוגרים, ילד בן 7 בבוסטר וילדה בת שנה וחצי בכסא תינוק. עגלת תינוק מגודלת, 2 מזוודות גדולות ושני תיקים. תקציב ההשכרה והדלק יחסית גמישים בתנאי שהרכב יעמוד בכבוד בדרישות -- * מושב נהג נוח ונסיעה נוחה אך לא רכה מדי (אני חוטף מחלת ים באמריקאיות גדולות של פעם). * מרחב אישי גדול מלפנים ומאחור לנוסעים. * תא מטען מספיק לציוד שציינתי ועם טעינה נוחה. * יציאת 12V מאחור - יתרון גדול (אחרי האגם השביעי יש סיכוי שהילד …
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היום תוך כדי עמידה בפקק שנגרם בגלל תאונה + סקרנים עלתה לי שאלה מעניינת, נגיד שאני קונה רכב ממישהו. בבדיקה הכל תקין פיקס. כעבור 10 שנים אני רוצה למכור. אני חותם לקונה שהשאסי נקי. בבדיקה, באותו מכון, מתברר שיש לרכב שאסי. נגיד ואין לי את המסמכים מלפני 10 שנים שהכל בסדר. המכון יכול להעלות על המחשב תוצאות בדיקה שנעשתה בעבר לפי מס' רישוי או שלדה? שאלה שניה, נגיד שיש לי את הניירת מלפני 10 שנים. אין לי איך להוכיח שהרכב לא עבר תאונה בין לבין... אז אני ישלם על הבדיקה ולא הקונה, סבבה... מה עושים במקרה כזה? תביעה של המכון תניב משהו?
הודעה אחרונה מאת noogie, -
http://www.youtube.com/watch?v=MXSFXPtcrlE&NR=1 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. הבחור יצא מזה בעור שיניו. האינסטינקטים מדהימים, לזכותו עמדה העובדה שכשהוא החל להחליק הכביש היה ריק. עכשיו 2 שאלות: מדוע הרכב איבד אחיזה? הכביש לא נראה רטוב ולא נראה שיש עליו שמן. ובנוסף, האם נראה לכם שהבחור הזה עבר הכשרה כלשהי לנהיגה מתקדמת? ועוד דבר קטן: שימו לב לתזמון האירוני של המוזיקה
הודעה אחרונה מאת drivemaster, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אין לי גישה לאוף טופיק ולכן זה לא שם, ב4-3 חודשים הקרובים אני מתכנן להתעופף לטיול קצרצר בן כ5 ימים (סביבות אפריל-מאי), ההתעניינות מתחלקת ל2, או להשכיר ליום אחד רכב על או לחלופין להגיע לאחד ממסלולי הנהיגה ושם לשכור רכב. אני בטוח שלכל אחד מהאופציות יש יתרונות וחסרונות, השאלה היא מבחינת עלות - תועלת, מה בעצם הואליו פור מאני הכי טוב כאן ? אממה, אתם בטח שואלים איך ניתן לכוון אם לא ידוע היכן הטיול, כאן אתם נכנסים לתמונה והשאלה היא לאן כדי לטוס בכדי לממש רצון זה, האופציות הם גרמניה/איטליה/ספרד, כשאני מניח שאצל רובכם זה גם יהיה הסדר עדיפויות למרות שאני באופן אישי נוטה לאיטליה, או במילים אחרות אני רוצה לטוס לחול בכדי להנות ממה שאין כאן, איפה אני עושה את זה, איך הכי כיף ומשת…
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני בן 17.5 שעוד מעט מתגייס, והפרופיל לא גבוה, אז במקום להיות פקיד ולהשתעמם, החלטתי ללכת על משהו שאני אוהב מגיד קטן שזה מכוניות, אז נרשמתי לקד"צ, ום פה אני לא יהיה נהג משאית, אלא נהג של רכבים פרטיים, והבעיה היא שהוצאתי רישיון על משאית (כי ככה הצבא דורש), לבסוף עברתי, ואני רגיל למשאית, ועכשיו שאני על האוטו של ההורים, זה כל כך קשה, אפשר להגיד שדי התרגלתי, אבל אם יש למישהו איזהשהו טיפים שיכולים לי לעזור להתרגל עוד יותר. תודה.
הודעה אחרונה מאת sagi343, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ברשותי סיאט איביזה SC 2011 עם הקודן המקורי שהותקן עוד בחברה. עד היום הביטוח התסתפק בהגנה שבאה עם הרכב + הקודן. כיום קיבלתי מכתב שדורש ממני לסור לאחד ממרכזי השירות כדי לעשות בדיקת מיגון אמרתי מה הקץ' הסתכלתי בדרגת המיגון שאני צריך כביכול וחשכו עיניי. יש לי שתיי אפשריות או להתקין כספת או להתקין מערכת בסגנון של איתורן. השאלה היא היתכן שינוי כזה ? שנית כל כמה יעלה כל העסק הזה של להתקין כספת ? או של איתורן ?
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- עוקב אחד
- 34 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מוזר , אני דווקא די בטוח שלאחרונה הם התקשרו לכל אלו שהרימו עליהם את האף בהשקה וחילקו נסיעות כמו סופגניות בחנוכה , יש לי חבר שבכלל לא התעניין ברכב והם פנו אליו מיוזמתם . או לחילופין , אולי אני המיושן , פשוט לא זכורה לי אף סוכנות או טרייד אין שדרכתי אצלם (הרבה) ואיי פעם ביקשו ממני דבר כזה , חלקם בקושי מבקשים לראות את הרישיון . חבל , לא התעניינתי בה בכלל עד שראיתי את המבחן הנוסף של קריס האריס . http://www.youtube.com/watch?v=JUhLXvxlQR4 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. * אין לראות בזה המלצה לקנות או לא לקנות , כל אחד יעשה מה טוב לו .
הודעה אחרונה מאת Moonlight Theory, -
- 3 תגובות
- 661 צפיות
הבנתי שזה על גיפיאס עובד ז"א שאם שוטר החליט לעמוד באמצע הדרך עם מצלמה במיקום הזה בפעם הראשונה הציטה לא יכולה לגלות לי אותו?
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
- 0 תגובות
- 661 צפיות
שלום. שמעתי על חוק חדש שמאפשר יבוא רכב בפחות כאבי ראש, מישהו שמע? איך זה מתבצע וכמה מכס יהיה?
הודעה אחרונה מאת Fixesss, -
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
ישנה 206 עם סיומת 57 למכירה. עד כמה שאני מכיר 57 מסמל רכב שירד מהכביש והוחזר או שאני טועה ?
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ובערך מה יהיה תג המחיר שלו? נראה רכב מרשים מאוד אין עליו יותר מידי פרטים כרגע מחיפוש באינטרנט.
הודעה אחרונה מאת Blacko, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 4 אלף צפיות
יש הרבה חברות שעושות שני סוגי רכבים לאותו דגם רכב. לדוגמא יונדאי גנסיס ההולכת להיות משווקת בארץ (אירופאית) היא שונה מהגרסה האמריקאית, גם בצורה וגם במנוע. לפי מה שאני קראתי, זה בגלל התקן האירופאי. אז מה זה התקן האירופאי ולמה זה גורם לחברות לשווק שתי גרסאות לא דומות אחת לשנייה? תודה.
הודעה אחרונה מאת kuala_lumpur, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין לדעת למה יש גדר הפרדה בן מחלף אלוף שדה למחלף בר אילן {כיוון צפון} כל יום מחדש יש פקק רציני לכניסות לתל השומר וקרית אונו וכולם עוקפים בסוף הטור וזה יוצר פקק גם למי שממשיך ישר ולא רוצה להיכנס למחלף. למה לא להוריד את הגדר לעשות 5 נתיבים?! תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 1 תגובות
- 644 צפיות
שבת שלום, אני מעוניין לייבא רכב אספנות, אבל לפני כן היתי מעוניין לדעת, האם קיים מוסך/סדנה אשר מתמחים בחידוש שלדות רכב?
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הכל נאמר בכותרת..... אחרי ציפייה ארוכה הם חוזרים בעונה חדשה. איפה ניתן לצפות בתכנית בצפייה ישירה?
הודעה אחרונה מאת Don't Shoot, -
- 7 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום חברים, שבוע שעבר התחדשתי בהונדה אינסייט 2009 יד ראשונה עם 38,000 ק״מ סה״כ האוטו נוסע סבבה ושקט מאד ואני דיי מרוצה מהקנייה, אך יחד עם זאת בשבוע האחרון אני מרגיש קצת במהלך הנסיעה כאבי ראש וכל מיני כאבים מוזרים בגוף שהופכים את הנהיגה ללא נעימה בכלל, הדבר הולך ומתגבר עם זמן הנהיגה. האם לדעתכם זה קשור לקרינה שנפלטת ?! אני ממש מרגיש שכן, האם מישהו שמע על תופעות דומות ? אני יודע שיש קרינה ברכבים אלו אבל לא ידעתי שהיא כזו משמעותית ומורגשת ;( האם יש מה לעשות בנדון ? או פשוט צריך למכור את הרכב? תודה מראש אריק
הודעה אחרונה מאת sperial, -
אז כמו שאתה כבר יודעים כל פעם אני מביא לכם רכב חדש ומעניין שנמצא כבר בישראל, והפעם זאת היונדאי גנסיס קופה לגבי שאר הפרטים מנוע גיר רמות גימור וכ'ו פרטים יתפרסמו בהמשך.
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
אהלן, אני ככל הנראה מתחיל ללמוד בפולין באוק' השנה ואני מעוניין לקחת את הרכב איתי. הרכב הוא לאון טורבו 2005. אם זה משנה יש לי דרכון אדום של האיחוד ובהמשך תהיה לי גם תעודת תושב. רציתי לדעת מה התהליך שצריך לעבור (לפחות פה בארץ) ואם אפשר לדעת עלויות משוערות של (הורדה מהכביש פה בארץ, הובלה של הרכב, שחרור ועלייה לכביש וכו') ניסיתי להשיג את משרד הרישוי בחולון מהבוקר אבל אין שם מענה :evil: האם אפשר לפנות למישהו אחר? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, ניסיתי לברר באתר הדואר ובאתר ועדת הבחירות ולא הצלחתי לגלות, ביום הבחירות לכנסת (ג), סניפי הדואר פועלים כרגיל? אפשר לבצע העברת בעלות? כל שכתוב באתר ועדת הבחירות, כי בין השירותים שיפעלו כרגיל - 'שירותי התקשורת'. תודה לעוזרים שי
הודעה אחרונה מאת shais01, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לא היה פה איזה מישהו מהונדה/וולבו?
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 3 תגובות
- 718 צפיות
שלום רב. ברשתי סיטרואן C4 שנת 2006. אני שוקל לטוס לארצות הברית עוד מספר חודשים. לגבי ויזה אני יודע שאני ישהה בערך חצי שנה. האם כדאי לי למכור את הרכב בעקבות טיול לארצות הברית? פשוט כרגע יש לי הלוואה על הרכב שאני מחזיר ובנוסף אני מקבל קצבת נידות מביטוח לאומי בגין הרכב על סך 600 שקל בחודש. האם כדאי למכור את הרכב לכסות את ההלואה ואז לטוס ? או שלהשאיר את הרכב לאבא שלי ואז לחזור. פשוט את הרכב אני קניתי במחיר של 37 אלף ולמכור אותו לפי מצב השוק היה בערך שלושים. מה אתם חושבים הכי כדאי לעשות ? תודה.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים,
-
מי מחובר 58 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 314 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mottis
- itzik123
- SlowRide
- ניקו פ.
- דובצע
- Obgel
- 3n
- dav9
- DJI
- sperial
- David32
- yuvk
- Fluffy
- flytomars
- Zorly
- gpro
- AUDIO KING
- Fraysa
- חד אופן
- אורי מ.
- ברווז
- יובל .מ.
- Ohad91
- -UC-
- wee~man acuna
- ישה
- gpm11
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- ArikB
- Mike Lowrey
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
