Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יכול שלא להתעלם מהעניין הפוליטי פה. ספורט, מוטורי או לא, לא צריך להיות מעורב בשום אופן עם פוליטיקה. ולפי מה ששמעתי על כבישי ירושלים, F1 זה כנראה לא יהיה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

לפי הפרסום מדובר על 13-14 ביוני,ואין לכך שום אזכור בתכנית של הF1 ל2013:

http://www.formula1.com/races/calendar.html

שבוע לאחר מונטראול,שבועיים לפני סילברסטון...אני בספק אם תגיע לכאן יותר מנציגות מזערית ויותר מרכב אחד שיעשה קצת רעשי מנוע במצב סרק לשמחת האנשים היושבים בציון.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

אתה יכול להסביר לי עפ"י הקישור שצרפת, איפה יערך מרוץ מספר 10?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חברה, בואו נהיה מציאותיים, זה לא יקרה פה בארץ, לא השנה וגם ספק עם בעשור הקרוב.

 

לא נעמוד בזה מכמה בחינות:

1. טיב הכבישים באיזור המדובר.

2.גישה לכמות כזו של צופים מכל העולם,כמות הצופים באירועי פורמולה אחת גם מגיעה לשש ספרות לאירוע

3.חניה באיזור(אבל זה פרט שולי)

4.איפה הצופים ישבו בדיוק ? :wink:

 

 

המוכנות פה בארץ לאירוע מוטורי בסדר גודל כזה רחוקה שנות אור מהסטנדרטים של f1, כמו שאמרתי, קודם כל שיהיה נהג f1 ישראלי אח"כ נדבר על אירוח של אירוע שכזה.

פורסם

אולי מירוץ ראווה עם רכבי השנה שעברה וכמה נהגי עבר + כמה נהגים מקומיים.

לא יותר.

 

שלייקס, אני מקווה שזה לא נאמר בזלזול- הריח והרעש שמכונית F1 עושה בניוטרל שווה את הדרך לירושלים, לא משנה מהיכן אתה, במיוחד אם טרם שמעת זאת במציאות.

 

אשרי המאמין. אם זה יקרה, אני אשמח מאוד. יש כבישים בירושלים שגורמים לך לחשוב איך יכול להיות שלתושבים פה אין מענק לרכישת 4x4 :|

 

הנה Show run/ Demo run (עשו חיפוש על המושגים ביו- טיוב+ F1), שפרארי עשו בברבדוס (!), לפני כמה שנים-

(איפה ריהאנה כשצריכים אותה?)

 

0mHGc-pBiRk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מרוץ מספר 10 יערך עפ"י התוכנית ב TBA, זה איזה שם שם מדינה שאני לא מזהה או שזה מה שנקרא באנגלית "יפורסם במועד מאוחר יותר" (TO BE ANNOUNCED) מה שיותר מאשש את זה שאולי יש דברים בגו.

 

בכתבה מדובר על אמצע יוני, אתה מדבר על אמצע יולי.

 

פתח כל אתר מקצועי שעוסק בפורמולה 1- נכון לעכשיו, לא יהיה מירוץ בתאריכים הללו (העונה יהיו 19 מירוצים "בלבד").

הקבוצות מתנגדות לזה וגם ברני לא מוצא מחליף ראוי למירוץ שתוכנן לניו- ג'רזי (יש סיכוי קלוש לאיסטנבול-פארק ולרד- בול רינג, אוסטריה).

גם הגרנד- פרי הגרמני בנורבורגרינג לא אושר סופית (TBC).

 

 

אני לא יכול שלא להתעלם מהעניין הפוליטי פה. ספורט, מוטורי או לא, לא צריך להיות מעורב בשום אופן עם פוליטיקה. ולפי מה ששמעתי על כבישי ירושלים, F1 זה כנראה לא יהיה.

 

איפה שיש כסף- יש פוליטיקה; ואין דוגמה טובה יותר לזה מאשר אליפות הפורמולה 1 והזכויות המסחריות שלה.

אחרת, לא היה את הבלאגן שהיה לנו עם המירוץ בבחריין בשני העונות האחרונות (בוטל כמעט בדקה התשעים ב-2011, בשל מהומות האביב הערבי, אך התקיים ב-2012, למרות מחאות מקיר לקיר והמשך המהומות).

 

 

בנוגע למירוץ\ הקפות ראווה-

הקבוצה המובילה בתחום היא רד- בול רייסינג ומחלקת השיווק והפרסום של יצרן המשקאות; אין כמעט מדינה שמכוניותיה ונהגיה לא היו שם (לעיתים נהגי המבחן, במכוניות בנות שנתיים- שלוש).

איך זה מסתדר עם העובדה שהיצרן סגר את משרדיו בארץ במהלך החודש האחרון (האתר הישראלי לא פעיל יותר)?

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

ממש לא בזלזול, סך הכל רציתי להכניס לפרופורציות.

כל אירוע מוטורי הוא התקדמות, רכבים, אופנועים, משאיות ומצידי גם טנקים!

אני בא לכולם!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...