Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

אני מחפש מצלמה לתיעוד נסיעה.

נתקלתי ב2 אופציות שנראות מאוד מאוד דומות, אבל עם הבדל של שמיים וארץ במחיר:

 

http://www.shop365.co.il/Product/3923/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9C%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94_%D7%A6%D7%92-2-5

 

http://www.auto365.co.il/product-400-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA_%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93_%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91_Full_HD_%D7%93%D7%92%D7%9D_DVR_037.aspx

 

אז כן, ללינק השני יש זווית של 120 מעלות והיא טיפה שונה בצורה (אם כי נראה כי הכל בעצם זה אותו דגם בסיס וההבדלים הם רק שיפצורים קוסמטיים), אבל האם זה שווה את המחיר הכפול?

או שמא אני טועה?

 

אשמח לעזרה, תודה:wink:

פורסם

המצלמה הראשונה, הזולה יותר, לא מצלמת באיכות HD אמיתית, שים לב שרזולוצית הוידאו שלה היא 1280X960, זו לא רזולוציה סטנדרטית מה שאומר שהמצלמה עושה אינטרפולציה. רזולוצית HD אמיתית היא 1920X1080 או 1280X720.

 

פורסם

לא לקנות את המצלמות האלו, איכות חומרים מאוד זולה, השמש של ארצינו תהרוס את המצלמה מנסיון..

 

עדיף להשקיע ולקנות את המצלמה היותר יקרה שבתמונת הצילום יש רקע לבן למעלה עם התאריך והשעון, לא זוכר את הדגם.

 

מקס.

פורסם

היה לי כזה, ויכול לומר לך שהזול יותר הוא באמת רזולוציית וידאו של 640X480, וגם זה לא באיכות גבוהה.

זה מספיק בשביל לתעד התרחשות באופן כללי, לא בשביל פרטים.

סביר שהשנייה טובה בהרבה, אם כי אני באמת לא מכיר אותה.

פורסם

אם אתה מחפש מצלמה לרכב, אני יכול להמליץ לקנות מאיביי את המצלמה שסיקרתי כאן או את ה DVR 027 או 037 שדובר עליה רבות כאן בפורום והיא נחשבת כאמינה ובעלת איכות וידאו טובה מאוד.

 

×
×
  • תוכן חדש...