רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
צהרים טובים חברים. יש לי בעיה קטנה שלא משנה מה אני עושה - אני לא מצליח לצאת מהר מרמזור אני לא מנסה לפתוח או לעשות תחרות, פשוט לצאת במהירות סבירה מרמזור- ואני לא מצליח תמיד הטורים עולים לאיזור ה2500 סלד אפילו 3000 , ואני עוד לא מספיק לשחרר לגמרי את הקלאץ' ואני כבר צריך להכניס ל2 אני לא מצליח לשלב את הגז וקלאץ' בדיוק כזה שהמנוע לא ירעיש ויעלה ל3000 סלד מישהו יכול לתת לי טיפים או לכוון אותי מה צריך לעשות ? אני מבין שצריך להגיע קצת לפני נוקדת חיכוך ואז לתת גז אבל הבעיה שכשאני נותן קצת גז האוטו מתגלגל לאט ושאני טיפה לוחץ הטורים קופצים ל3000 כמו שאמרתי אם אני משחרר יותר קלאץ' האוטו "נזרק" קצת קדימה הרכב זה פלואנס דיזל ידנית
הודעה אחרונה מאת אשפוזן, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000818757#fromelement=hp_folders_829 ציטוט: -איזה חטא היית מבצע לו היית יודע שלעולם לא תיתפס ולא תשלם כל מחיר? "נסיעה מעבר למהירות המותרת. לא הייתי קורא לזה 'מהירות מופרזת'. זו הוראה טיפשית שאני נאלץ לציית לה בגלל החשש שאתפס". גלובס: ראיון עם שלי טימן 3.2.2013
הודעה אחרונה מאת roeylee, -
הודעת דובר משרד התחבורה: בעקבות אישור ועדת הכספים של הכנסת. מהיום: חיילי מילואים יוכלו לקבל הנחה של עד 165 שקלים באגרת הרישוי לרכב. השר כץ: ההנחה באגרות הרישוי תינתן למפרע לכל חייל מילואים שהיה בשירות פעיל החל מ-1 במאי 2010 . שר התחבורה: מדובר במהלך סמלי ערכי וחשוב שנועד לבטא את הערכת מדינת ישראל כלפי חייל המילואים.
הודעה אחרונה מאת ORrrr, -
שאלה פשוטה - איזה רכב הוא הכי יוקרתי בעולם? זאת אומרת השם הכי נוצץ שיש.
הודעה אחרונה מאת שניר106, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
http://www.dpccars.com/car-videos-13/02-01-13page-Top-Gear-BMW-M135i-vs-1M-coupe-drag-race.htm
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חבר'ה תעזרו לחבר! נגנבה היום בלילה, קליאו RSI, בצבע ירוק, מספר רישוי 57-803-06. הרכב נגנב מהדרום, מערד. כל דבר ששמעתם, ראיתם אולי, תגיבו כאן או תתקשרו למספר: 0527444885
הודעה אחרונה מאת mohen, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ברצוני לייבא בייבוא אישי טויוטה קאמרי היברדית החדשה. הבנתי שעלולים להיווצר בעיות בנושא ניווט, תדרי רדיו ושאר ירקות (מערכת המולטימדיה החדשה שלהם) האם כך המצב ? מה אפשר לעשות בנידון ? מה מומלץ בהנחה כי מדובר בשתי אפשרויות רכב חדש לגמרי ורכב בן שנה ? תודה רבה ושבוע טוב יריב
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
-
מידי שנה מתווספים כ 230 אלף רכבים חדשים על הכביש, מסתבר שעוד כ 4 שנים יצטרכו להוסיף ספרה ללוחית רישוי. אותי מעניין מה קורה במדינות אחרות שנתון המכוניות החדשות הרבה יותר גבוה מאצלנו. אולי האפשרות היא להשתמש גם באותיות כמו במדינות שונות בעולם. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3594107,00.html קרדיט - כלכליסט.
הודעה אחרונה מאת פיני חד, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני נוסע עם משפחתי כל שנה לחודש וחצי לחו"ל לארה"ב החלטנו לקנות שם קראוון נגרר ורכב שיגרור אותו ,לגבי הקראוון נאמר לנו ע"י הסוכנות שאיין בעייה ,השאלה לגבי רכב וביטוח שלו ,אשמח לקבל הכוונה תודה ארז
הודעה אחרונה מאת פיני חד, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום חברים בשנה וחצי האחרונות יצא לי המון פעמים לנסוע בכביש , מב"ש לת"א , מב"ש לצפון ( הלוך - חזור ) . משום מה עד היום לא קיבלתי שום הודעת חיוב על הנסיעה ( לא בדואר ולא בשום מקום אחר ). לא עברתי מקום מגורים לכן אני מסיק שפשוט יש איזה בעיה בחיוב. אשמח לדעת מה עושים במקרה שכזה ( הפחד שלי שיבוא יום בעוד שנתיים ואני יקבל את המכתב המדובר אך מבית משפט ולא מכביש 6 )
הודעה אחרונה מאת oorenn, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
ככה , שכנים שלי חושבים שהחנייה שמחוץ לבית שלהם (ברחוב ההולנדי) היא חנייה פרטית אך ורק שלהם , לפי הטאבו החנייה לא שייכת לאף אחד והיא יכולה לשמש כל מי שגר בסביבה . יום אחד בעלת הבית פנתה לאבא שלי בחוצפתה ואמרה לי שהיא לא מוכנה שנחנה את רכבנו בחנייה "שלהם" כי זה לא שייך לנו אז אבא שלי אמר להם שזה חנייה שכל בעליי הדירות ( מדובר בשכונה וברחוב של בתים פרטיים בלבד! ) יכולים לעשות שימוש בה. מה דעתכם בנושא , האם נתקלתם גם אתם במצב דומה ?
הודעה אחרונה מאת alomm, -
- 6 תגובות
- 789 צפיות
שלום לכולם, אם למישהו יש מחירון רכב של יצחק לוי, אשמח אם יגיד לי את קוד הרכב שרשום בו של רובר 216 שנת 98 ידנית עשיתי ביטוח לרכב הנ"ל אך באתר שלהם מופיע רק אוטומטית, כשקוד הדגם הוא 941105, ורציתי לברר אם הרכב הידני הוא בעל אותו הקוד. תודה
הודעה אחרונה מאת oleg_kra, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4339423,00.html
הודעה אחרונה מאת cellman, -
- 3 תגובות
- 752 צפיות
שלום לכולם, היום הבחנתי במצלמה חדשה ברחוב ז'בוטינסקי בכיוון שמבני ברק לפ"ת ממש על תחנת הדלק של פז, קשה להבחין בה מכיוון שיש שלט של טוטו - ווינר שמסתיר אותה . שימו לב והיזהרו!
הודעה אחרונה מאת yosi277, -
מהו הרכב הכי אמין? 1 2 3
מאת Liron9911-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מהו הרכב הכי אמין שהיה אי פעם
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 658 צפיות
שלום ! יש מצב מישהו מביא לכאן או שולח לי למייל [email protected] תמונה מפורטת (דגש מפורטת) של מנוע - אופל קרוסה שנת 1999 נפי מנוע 1.2 ידנית תודה רבה לעוזרים, זה מאוד קריטי ודחוף בשבילי ואני לא מצליח למצוא בשום מקום תמונה כזאת :/ .... תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת hagay59, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפי כלכליסט: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3594563,00.html יש תקווה או מקרה?
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
החברה בה אני עובד משכירה רכבים לעובדים דרך חברת ההשכרה hertz ובכל פעם מחדש אני נחרד לגלות את רמת השירות הירודה והאטימות. ברכב האחרון שהשכרתי I25 החלו הצפות של מים בתא המטען ומתחת למושבים האחוריים. מידית הוצאתי את המים ודיווחתי מיד למוקד כדי שיביאו לי רכב חילופי. לאחר כמעט יום של המתנה ולאחר מספר שיחות(עם המוקד,עם הסניף הלוגיסטי והסניף בחשמונאים בת"א כולל עם מנהלו) הבנתי שאליי כבר לא יגיע רכב חילופי בקרוב והייתי חייב לנסוע לסניף בלוד בעצמי כדי לקחת אותו וכמובן שגם שם הטרטורים והעצבים נמשכים. לאחר מספר ימים התקשר אליי אחד הנציגים ואמר שהרכב מוכן ואפשר להחליף חזרה,אבל לאור ההכרות שלי מהחברה ביקשתי ממנו שיבדוק באמת מה נעשה וכמובן שגילינו שלא נעשה דבר ולכן הרכב נשאר בס…
הודעה אחרונה מאת [פנדוב, -
- 4 תגובות
- 979 צפיות
שלום חברים, לפני דקות ספורות קיבלתי חשבונית ממנהרות הכרמל, מה שישר העלה אצלי את החשד שמישהו אחר עם לוחית רישוי זהה לשלי מסתובב לו שם בכביש. נכנסתי לאתר שלהם וראיתי שבוצעה נסיעה באמצע נובמבר (לא הייתי באזור חיפה בשנה וחצי האחרונות). מיד הרמתי טלפון לשירות הלקוחות שלהם והנציגה אמרה לי שאכן ישנה טעות, לפי הצילום מדובר ברכב עם לוחית רישוי מאוד דומה לשלי. לא יודע אם מישהו מכם נתקל במקרה דומה, אבל השורה התחתונה היא - בדקו תמיד את פירוט הנסיעות שלכם בכבישי האגרה כשאתם מקבלים חשבוניות. תמיד תהיו עם יד על הדופק בקטע הזה (אני יודע שהרבה אנשים בקושי מציצים בחשבונית אם בכלל). המשך יום נעים.
הודעה אחרונה מאת The Who, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, נולד לי בן ואני לא מרוצה מהישיבה שלו בסלקל. הוא מקופל ב-90 מעלות ולא מרגיש בנוח. קנינו סט עגלה+אמבטיה+סלקל של CAM דגם MBX6, 2011. הסלקל פשוט קטן על התינוק. אני שוקל לקבל עליו החזר ולקנות את דגם של צ'יקו (משמעותית גדול יותר) בתוספת 400 ש"ח. ראיתי סלקלים עם רגלית בבסיס שנשענת על רצפת הרכב.. נראה לי כמו פתרון יציב יותר. בנוסף בחוברת שבאה עם העגלה מוצג שאפשר לרתום את האמבטיה למושב האחורי: מותר להסיע כך לפי החוק? למישהו יש ניסיון עם צורת הסעה כזאת? אני מתכוון להחליף את הרכב בקרוב לחדש יותר, יש המלצות לסלקלים עם רתמה מסוימת? Latch / ISOFIX
הודעה אחרונה מאת oferg22, -
-
- 0 תגובות
- 462 צפיות
רציתי לברר איתכם עיניין כלשהו: האם כחלק מחדש תמורת ישן לזיכוי גם עבור הצבע המטאלי? הסוכנות ביטוח טוענת שלא בגלל שזה לא היה התוספות של הרכב. אבל נשאלת השאלה האם זה הוא לא חלק אינטגרלי מהרכב? ברשות הסוכנות היה את הרישיון רכב צבע הרכב ברישיון הוא מטאלי, האם היה צורך להוסיף עוד משהו? ובנוסף הבנתי שאני זכאי להחזר עבור הקודנית מהביטוח מפני שזה נדרש בפוליסה, האם כך הדבר? מדובר בטויוטה אוריס שהוגדרה אובדן להלכה. בברכה, ניצן
הודעה אחרונה מאת nburrack, -
עמדה מספר 1
מאת eli3-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני צריך להגיע לעמדה מספר 1 במשרד הרישוי כדי לעדכן פרט כלשהו ברישיון, רישיונות הרכב מופקדים [מוקפאים] ואין לרכב טסט. האם אפשר להיכנס לעמדה מספר 1 בלי טסט או שחייב טסט בתוקף ? ואם אי אפשר, אז איך עליי לעבור טסט ? [בלי שהפרט יהיה מאושר ברישיון האוטו לא יעבור טסט] אלי
הודעה אחרונה מאת eli3, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 30 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לפי Ynet קונצרן פיאט, שכידוע שולט גם בקרייזלר על מותגיה , נערכת להרחבת היצע הדגמים באמריקה באופן משמעותי - כולל תשעה דגמים חדשים וחמישה נוספים של אלפא רומיאו. מנכ"ל פיאט הודיע על השקת לא פחות מ-14 דגמים חדשים של המותגים האיטלקיים פיאט ואלפא רומיאו באמריקה. זאת, בתוך שלוש שנים בלבד. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4339465,00.html מספר הערות / שאלות / תהיות : 1. ראוייה לציון הצלחת פיאט בהחדרת ה - 500 לארה"ב , בפרט בהיותה אנטי תיזה לטעם המקובל שם. 2. ראוייה לציון השקיפות וההתחייבות בהצגת תכנית הצגת דגמים עתידית. (ראה דיאגרמה). מעט מיצרני הרכב העולמיים עושים זאת. 3. מעניין אילו דגמים ספציפית יושקו - אילו דגמים הם יחליפו , או יהוו פלחים חדש…
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 910 צפיות
תוספת חיונית
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
התקנתי וו גרירה לקיה פיקנטו אוטומט הוו הוא וו נשלף. אני נוסע תמיד בלי וו והוא יותקן רק כאשר אצטרך לגרור משהו. ברישיון רכב שקיבלתי מהמתקין היה כתוב בהתחלה "מותקן וו גרירה", לא היה שום איזכור שמדובר בוו מתפרק. ביקשתי שיתקן זאת ויציין שמדובר בוו נשלף/מתפרק המתקין אמר שיסדר זאת והחזיר לי רשיון ובו כתוב "וו גרירה תפוח". שוב ללא איזכור שמדובר בוו מתפרק. הוסבר לי במכון טסטים שאם לא מצויין שהוו מתפרק /נשלף, אז אוכשל בטסט כי מבחינתם צריך להיות וו קבוע. המתקין אומר שמעולם לא נתקל בבעיה כזאת. מי צודק ואיפה אפשר לקבל אסמכתא לכך.
הודעה אחרונה מאת vogel, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מישהו מכיר סוכן/חברת ביטוח המבטחים נהג צעיר (שנה על הכביש ללא תאונה - טפו טפו...) בסכום שלא יקרע את הכיס?
-
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מה דעתכם?: https://www.facebook.com/GreenMotorsIL
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 1 תגובות
- 666 צפיות
שלום לכולם. אני מעוניין לטוס עוד שבועיים לאירופה לטיול מוטורי. ראיתי וקראתי הרבה על מוזאון פרארי באיטליה וכל מה שקשור לגבי שכירות לנסיעה של 30 דקות. שאלה: 1) האם מישהו יודע מה קורה שם בתקופה של היום כלומר האם המסלולים פתוחים? 2) אשמח אם מישהו ימליץ על טיול במדינה אחרת שעשה , מבחינתי כל האופציות פתוחות (במדינות אירופה) תאריך משוער ליציאה ב19 לפבואר!! תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת haimy, -
קטנוען בעייתי 1 2
מאת Guru_shastri-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, לא בטוח שזה הפורום הנכון. אבל אנסה. לאחרונה אחד הדיירים בבניין שלי או זה שצמוד אליו להחנות את הקטנוע שלו בלובי הכניסה. מדובר בלובי פתוח, כמו בבניין על עמודים. בהבדל אחד - גרים גם מתחת לעמודים. כיוון שזו חיפה, הכניסה היא לאמצע הבניין, ויש דירות מעל ומתחת ללובי. נוצר מצב שהבחור מחנה את הקטנוע שלו ישירות מעל הדירה שלי. הוא עושה לא מעט רעש וגם בשעות בעיתיות (4 לפנות בוקר, לא חד פעמית). אין לי מושג מי הוא, אבל השארתי לו פתק על הקטנוע פעם אחת. פתק ידידותי שמבקש יפה שאם הוא יועיל בטובו.. הפתק נעלם וההרגל לא השתנה. מבדיקה שעשיתי קיים חוק בתים משותפים שקובע שהשטח משותף לכל הדיירים (אם כי יש סיכוי שהוא בכלל גר בבניין אחר) וצריך את הסכמת כולם (או רובם) כדי לאשר לו לה…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
הרכב היקר בעולם 1 2
מאת haq- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
לייקן היפר ספורט -->3.5 מיליון דולר מתוך כלכליסט: http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3594448,00.html
הודעה אחרונה מאת THE-ONE,
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
