Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ישיבות חירום ב GM, טויוטה ו VAG...

עכשיו אני מבין למה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

המסירות זה לחברות ליסינג וללקוחות ליסינג

למשל תעשייה אווירית הזמינה (הנחיתו עלייה) כמה

ורכבים אלה לא ישמשו אנשים כרכב אישי אלא כרכב שרות.

 

אין תקומה עדיין לרכב עם 100 ק"מ טווח נסיעה.

שיסגרו מהר את BP עד שטכנולוגיה תהייה יותר עכשווית ותתן טווח נסיעה סביר.

קובי

:-)

פורסם

לא לסגור!

 

להשתמש כרכב שני בפרופיל השימוש המתאים לכך! (ועדיף רכב קטן!)

להשתמש באוטובוסים עירוניים!

 

עכשיו נכנסו גם הקטנועים, נראה לי קלאסי לשליחים (יש צי ומטעינים את מי שצריך)

פורסם

לא בטוח שזה מסירות אמיתיות.

ממכר שעובד בחברה כנראה שמדובר בהחלפת רכבי הליסינג של העובדים במכוניות של בטר פלייס - צעד לגיטימי לחסכון בעלות חוזי הליסינג.

Now : Renault clio sport 2009

 

In the past : Peaugeot 106 xs 1998

פורסם

לאחרונה יצא לי לראות את החשמלית של בטר פלייס עם הלוגו של "פריגת" או "פרי כלשהו" עליה, חונה מול ביתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לאחרונה יצא לי לראות את החשמלית של בטר פלייס עם הלוגו של "פריגת" או "פרי כלשהו" עליה, חונה מול ביתי.

 

פרי ביאושים?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ראיתי הבוקר אחת עם לוגו של מטריקס.

קצת פרגון אנשים, מדובר בחברה ישראלית שמנסה לפרוץ דרך.

 

אתה בטח חדש כאן...

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לדעתי המסירות אמיתיות. סה"כ הדיל שלהם, 1500 ש"ח לחודש, ו 55-65 אג' לקילומטר,

זה דיל שהוא לא רע בכלל, במיוחד לרכבים שנוסעים בית עבודה כל יום, כשכל נסיעה היא

סביב 50-60 ק"מ. זה אומר שאתה "סוגר" את ההוצאה על רכב שנוסע כ 3000 ק"מ בחודש,

סביב 3200 שקל, כולל הכל, ככה שזה נראה לי סביר מאוד.

ברכב ליסינג רגיל, שנוסע את אותה כמות קילומטרים, זה יעלה כ 1000 שקלים יותר,

אז אני מניח שלא מעט מעסיקים עשו את החשבון, ולכן יש גם הזמנות של רכבים.

המכשול העיקרי לדעתי זו עמדות הטעינה, שמחייבות חניה פרטית, וכמו כן שברוב מקומות

העבודה אין עמדות כאלה.

פורסם
לדעתי המסירות אמיתיות. סה"כ הדיל שלהם, 1500 ש"ח לחודש, ו 55-65 אג' לקילומטר,

זה דיל שהוא לא רע בכלל, במיוחד לרכבים שנוסעים בית עבודה כל יום, כשכל נסיעה היא

סביב 50-60 ק"מ. זה אומר שאתה "סוגר" את ההוצאה על רכב שנוסע כ 3000 ק"מ בחודש,

סביב 3200 שקל, כולל הכל, ככה שזה נראה לי סביר מאוד.

ברכב ליסינג רגיל, שנוסע את אותה כמות קילומטרים, זה יעלה כ 1000 שקלים יותר,

אז אני מניח שלא מעט מעסיקים עשו את החשבון, ולכן יש גם הזמנות של רכבים.

המכשול העיקרי לדעתי זו עמדות הטעינה, שמחייבות חניה פרטית, וכמו כן שברוב מקומות

העבודה אין עמדות כאלה.

 

50-60 ק"מ לכיוון פעמיים ביום?

הבעיה שאם אתה עומד בקצת פקקים, עולה בעליות, או כל דבר חריג אחר, אתה צריך -לקוות- שתוכל להגיע הביתה.

פורסם
לא לסגור!

 

להשתמש כרכב שני בפרופיל השימוש המתאים לכך! (ועדיף רכב קטן!)

להשתמש באוטובוסים עירוניים!

 

עכשיו נכנסו גם הקטנועים, נראה לי קלאסי לשליחים (יש צי ומטעינים את מי שצריך)

 

 

כשקטנוע צורך ליטר דלק על 25-30 ק״מ זה קצת בעייתי.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

×
×
  • תוכן חדש...