רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 586 צפיות
שלום, למנהלים- אם זה יותר מתאים לפורום המשפטי- אז סליחה מראש ואשמח להעברה לשם. החודש התוקף של המקיף שיש לי נגמר, ואני צריך לחדש ביטוח לרכב. ביקשתי הצעות מחיר מ3 סוכנויות ביטוח. ב2 מהן קיבלתי הצעה של כ7000 ש"ח (+- 200 ש"ח, כאשר החובה הוא 3000 ש"ח והמקיף 4000 ש"ח). בשלישית קיבלתי הצעה בגובה 4900 לערך (מתוכה 1600 חובה+ 3300 מקיף). בבקשת המחיר לפוליסה הודגש שאני הנהג העיקרי ברכב, אני בן 22 ועם 4 וחצי שנות רשיון. כמו כן יש אישור ביטוחי של 3 שנים אחורה (מקיף) ללא תביעות ו4 וחצי שנים ללא תביעות חובה. הסוכנות השלישית אישרה שההצעה תקפה לתיאור הנ"ל. אציין שבניגוד ל2 הראשונות, השלישית דורשת: קודנית, עלוקה וכספת לרכב (שאת שלושתם יש לי). כמובן שההצעה היא לכ…
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכולם, ב"ה מחר אני הולך עם בעלת הרכב להעביר את בעלות הרכב על שמי. בעלה אמרה לה שצריך להכין גם שטר מכר ושזה עולה כ 200 ש"ח ואפשר לקנות אותו בדואר... אני קורא בפורום בקפידה קרוב לחצי שנה וגם חיפשתי לא מעט, אבל בשום אופן לא מתחברים לי המונחים "שטר מכר" ו "העברת בעלות" באותו משפט שכן, הרכב (למיטב ידיעתי והסברי המוכר) הוא עם המנוע המקורי, הבעלים הם הבעלים הראשונים של הרכב, הקילומטראג' נמוך והאוטו מטופל במורשה, על פניו אין לי סיבה לחשוד שהוחלף מנוע ברכב האם יכול להיות שהם פשוט התבלבלו ומדובר על זכרון דברים והעלות של העברת הבעלות? או שיש משהו שאני לא מודע אליו?
הודעה אחרונה מאת wil, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
רכשתי רכב חדש (שווי של כ 170000 ש"ח). כיוון שרכשתי במסגרת מבצע שכלל תוספות, כבר הותקנה מערכת פוינטר ברכב. הביטוח דרך נציגי היבואנים דורשים את חיבור מערכת הפוינטר (כלומר מנוי חודשי של כ 60 ש"ח) לטובת קבלת התנאים. סוכן ביטוח אחר שמבטח כמה רכבים במשפחתנו, מצא לי ביטוח באותו מחיר של פרמיה, אשר מסתפק במערכת עלוקה. שאר התנאים נשמעים על פניו אותו דבר, אבל הסוכן של היבואן טוען שאם נמצאה חברת ביטוח שאינה דורשת פוינטר לרכב כזה, משהו בפוליסה מפוקפק... ההתחייבות של שתי חברות הביטוח, ממילא, היא חדש תמורת ישן (כלומר אין בכלל ירידת ערך בשנה הראשונה במקרה של גניבה או טוטאל לוס). מעבר לעלות הנוספת (500 ש"ח לפחות לשנה) יש את כל התיזוז של ההתראות של מערכת פוינטר. האם מערכת …
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש ברושתכם רכב - מיצובישי כריזמה שנת 98, הרכב נראה סבבה לגמרי, ישב 4 שנים ועבר טיפול שהחזיר אותו למצב נסיעה, מבחינה קוסמטית יש מה לטפל בו, הרכב עבר 210 אלף קילומטר. אחרי שהרכב סודר נשאר להעביר אותו טסט - סליחה, 4 טסטים, בום 5 אלף שקל. יש אפשרות אחרת של להשאיר את המיצובישי להירקב, לחכות קצת ולהביא רכב אחר, בסגנון פיאט פונטו או משהו אמין וזול אחר, דגש על זול וחסכוני, מה שיקח זמן ויותר כסף. אני צעיר ואני רוצה רכב כמה שיותר חסכוני בדלק, אבל אני גם צריך שיהיה לי רכב משלי, חשבתי על האפשרות של לסדר את הכריזמה (למרות שהיא לא הכי חסכונית בדלק אני יסתדר איתה) ולפרסם אותה למכירה, הרכב באמת במצב חדש אמא שלי נסעה בו פעם לעבודה וחזרה נסיעה בתוך העיר של לא הרבה זמן, כל הקילומטרז' …
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ערב טוב לכולם יש לי שאלה האם ניתן להחזיר לכביש רכב שברישיון רכב רשום אובדן גמור? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, רציתי לשאול האם מישהו יודע האם הקנס על דיבור בטלפון נייד חל על כל מצב שבו מחזיקים את המכשיר ביד? היום עם אפליקציות כמו וייז מאד קשה להימנע מלגעת בטלפון באופן מוחלט. אישית יש לי ניסיון לא כל כך טוב עם כל המחזיקי אייפון למיניהם שלא לדבר על החיוג הקולי שלא שווה בכלל למעשה. בשבוע שעבר אשתי חטפה את הדוח הראשון בחייה - על דיבור בטלפון נייד, הטלפון היה מחובר בבלוטות' לדיבורית והיא רק שלפה את השם שלי מתוך המועדפים - מה שהשוטר שעקף אותה ראה זה אותה מתעסקת במכשיר, עצר אותה ונתן לה 1000 שח קנס ו4 נקודות. הדוח כבר שולם והשאלה היא לידע כללי להבא - האם הדוח תופס בכל מקרה בו מחזיקים את המכשיר? נניח והעברתי אותו מהכיס לכיסא לידי והשוטר קלט אותי - עלול לתת דוח …
הודעה אחרונה מאת GaBi_88, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ברשותי סובארו אימפרזה GT שנת 98 וכן אני יד ראשונה הרבה דברים עברו עלי בארבע השנים האחרונות שמחים ומצערים ,הרכב נכנס לאחסנה ארוכה , הטסטים לא שולמו ,ומידי פעם היתי מניע רק להנות מהצליל המשכר של המנוע .עד שהפסקתי גם עם זה הפחידו אותי בקשר לבדיקת מעבדה הרכב לא נחשב מיושן ועדיין לא צריך אישור ברקסים אודה לכל מי שיכול לעשות לי סדר בבלאגן אני פשוט מת להעלות את הרכב לכביש תודה מראש לעונים .
הודעה אחרונה מאת eladns, -
-
זבל לבן בזבל שחור 1 2 3 4 5
מאת locomotive-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 65 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
נסיעה במהירות מנהלתית של כ 40 קמ"ש לבית הייתה הכל חוץ ממרגיעה , כך היה אתמול בשעות הקטנות של הלילה כשפילסתי את דרכי ברחובות השכונה השקטה והרדומה עד ששמתי לב לזוג פנסים שנצמדו לפגוש האחורי שלי במרחק נשיקה , הגעתי לכביש שאיפשר עקיפה אך כנראה שהישבן של הרכב שלי היה חמים ונעים אז הוא העדיף להשאר שם ולנקוט באמצעי לחץ (הבהובים , "איומי" עקיפה , וסחיטות מצערת מזדמנות) . אני עייף ואין לי כוח וגם אין לי מושג מה הוא רוצה, עוד חצי דקה אני מגיע לבית והיום הזה יגמר , הגעתי לצומת T קטנה ,עצרתי והוא דבוק לי לנשמה , הסתכלתי לצדדים ופניתי . במהלך הפנייה שמעתי סחיטת דוושה והוא החל עקיפה לא חוקית בעליל ,הגיע במקביל אליי וכנראה שהסתובב לו משהו שם במחשבה והוא החליט לבל…
הודעה אחרונה מאת andrey12341, -
-
אאודי A3 החדשה 1 2
מאת Shmelov- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הכי אהבתי את רמת האיבזור שנקראת, אתם יושבים? "ארקשן" (זקפה). חשבתי שאאודי נועזים אבל אז המשכתי לקרוא וגיליתי שזאת בטח טעות כתיב. כנראה התכוונו ל"אטרקשן". בכל מקרה עם 180 כ"ס ו-100 ק"ג פחות, גימור ברמה גבוהה ונתוני חיסכון יפים זאת מכונית מעניינת וטובה. חבל שהמחיר קצת הורס. כתבה מוואלה! רכב: http://cars.walla.co.il/?w=/4701/2615775
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
http://www.liveleak.com/view?i=c86_1359008773
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 797 צפיות
חבר רוצה לקנות V1, בארץ המחיר מוגזם (סביב ה-2500 עד 3000 ש"ח). https://store.valentine1.com/store/ בדקתי אפשרות של הזמנה מארה"ב דרך חברת שילוח BUY2USA, העלות כולל משלוח בארה"ב 415$. יוצא כולל הכל 510$, בערך 1900 ש"ח. פספסתי משהו ? למה לא כולם עושים את זה ?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נלקח מאוטו; לדעתי הצעד הזה פשוט פנטסטי.
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
- 0 תגובות
- 460 צפיות
שלום לכולם, דרוש מורה לנהיגה שעובד בדרום/מרכז תל אביב. אני כבר לומד אצל מורה אחר די הרבה זמן ונכשלתי בשלושה טסטים. אחרי הכישלון השלישי הגעתי למסכנה שתוך כדי לימוד רכשתי כל מיני הרגליי נהיגה לא נכונים, והמורה בכלל לא התייחס לזה. אז דרוש מורה קפדן שיוכל להביא אותי לטסט. תודה מראש לכל המגיבים
הודעה אחרונה מאת bfrenkel, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יאוווף, סוף מצאתי חניה. 28 דקות של חיפוש חניה. בכל זאת אני גר בת"א. חיפושי החניה האלה גורמים לך לשכוח כמה טוב היה לך עד לא מזמן. בכלל שכחתי מה עבר עלי היום, 3 וחצי שעות לפני שחניתי.... [שעה ורבע לפני זה] מגיע למשפחה בצפון חונה בחניה הפרטית של הבית, יוצא מהרכב וכבר ריח של בשר באוויר. הריח רק עושה אותי יותר רעב ממה שאני. נכנסים לבית וישר תוקפים אותי איפה היינו, למה איחור של שעה. האישה ישר אומרת ומצביעה- הוא אשם! אבל אני מה אכפת לי? אני רעב ויש בשר . בכלל לא מבינים מה עבר עלי לא מזמן, כמה אנדרנלין זרם לי בגוף. באיזה "טראנס" הייתי. [שעתיים וחצי לפי זה] מגיע ליישוב מרוחק אי שם בצפון, מוצא חניה ממש צמוד לבית של הדודים [טוב מי מגיע לחור הזה,בש…
הודעה אחרונה מאת madriver, -
- 3 תגובות
- 784 צפיות
בוקר טוב לכולם לפני כמה דקות , בדרכי לעבודה, ראיתי שיש מצלמה שלא ממש ראיתי עד היום , נמצאת ממש מאחורי שלט ענק , כמה מטרים לפני בסיס גלילות, מצלמה כתומה ! ( לכיון ירידה לאילון דרום ) האם היא חדשה ???? אתמול עברתי שם ואני דיי בטוח שהיא לא הייתה !! בבקשה תרגיעו אותי , ממתי היא שם ? היא פעילה ? במידה וכן , ממתי היא מצלמת ? אשמח לכל עזרה ...
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
רכב הפיתיון מונע ועם דלת פתוחה על מנת לראות כיצד יגיבו אנשים לממצא . לבסוף המשטרה תופסת אותם וגם ברכבים מותקנת מצלמה ומיקרופון . http://www.youtube.com/watch?v=NSFt5gxUSnM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=maxL-SrVEOc דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מעניין מתי יעשו את התוכנית הזאת בארץ ,ואיך הישראלים יגיבו .
הודעה אחרונה מאת אלון ל, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
והאם באיתורן צריך להקיש קוד כמו בקודנית ? ואם אני הולך ראש בראש קרי לא מוכן שתגעו לי ברכב, לא רוצים לבטח בביטוח מקיף-לא צריך-יש לי סיכוי? ובכלל אני משלם להם במיטב כספי את הביטוח אז הם עוד עושים תנאים? לא נישמע לכם חוצפה\אבסורד?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
שלום לכולם מעניין אותי בגלל סיפורים שאני שומע מחבר שהוא מורה על נהגים שלא מהססים לעשות עבירות תנועה שאפילו מסכנות את חייו ואת החיים של התלמיד. מה היחס שלכם לרכב ללימוד נהיגה שנוסע לפניכם בשעת לימוד?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- 1 תגובות
- 840 צפיות
"למרות מעטה הסוואה, מחליפת האנזו מתקשה להסתתר מעין המצלמה, שתופסת אותה משתוללת להנאתה על מסלול הניסויים" העולם מצפה בשקיקה לפרארי F150, מחליפת האנזו. למען האמת, עושה רושם שגם פרארי כבר מתקשה להתאפק – כי כשמעריץ/מרגל נלהב תפס את מכונית-העל החדשה, נדמה שהיא עשתה פוזות למצלמה. המיקום – מסלול הניסויים המפורסם של פרארי, פיוראנו (Fiorano). המכונית – פרארי F150 החדשה, או "המיוחדת" הבאה של היצרנית האיטלקית, כשהיא עוטה הסוואה רבה (אם כי לא רבה כבעבר). הכתבה המלאה באתר אוטו http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-29695-%D7%A6%D7%A4%D7%95-%D7%A4%D7%A8%D7%90%D7%A8%D7%99-F150-%D7%91%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95.aspx
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
יום השנה לטל שביט
מאת Guest ורד שביט- 0 תגובות
- 509 צפיות
שנתיים. יום שישי, 1/3, 11:00, בית העלמין בקיבוץ מעברות. לאחר מכן מוזמנים במהלך כל יום שישי וכל יום שבת, 2/3, לבית ההורים שלנו בחופית: שלדג 47. יש אירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/404191479667737/?fref=ts .
-
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
היי, האם לדעתכם נסיעה על כביש עפר עם רכב פרטי (טויוטה יאריס במקרה שלי) עשויה לגרום נזק לרכב? אני לא מדבר על נסיעה קבועה, אלא על דרכי עפר של 1-2 ק"מ כגישה לאתרי טיולים בצפון הארץ. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
לסקודה פאביה 1.2TSI
הודעה אחרונה מאת RallyAddicted, -
-
- 3 תגובות
- 741 צפיות
http://www.themarker.com/dynamo/1.1926795 כל שבחודשים הקרובים יעשה תיקון/טיפול בחודשים הקרובים יוכל להעלות לכאן את הפרטים עם השוואה לפעם קודמת, נוכל ליצור בסיס השוואה ולראות בשטח את התחרות וכמה אנחנו חוסכים.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום וברוכים הבאים! השעה 2 בלילה וגם הפעם, כמו בפעמים הקודמות, אנחנו נמצאים בחניון החיצוני של קניון חולון. הפעם דאגנו לארגן על המסלול מכשולים מבעוד מועד שהיו שם מראש- מכוניות של אנשים ששומו שמיים, העזו לחנות בחניון! כפי שנאמר ממקודם, הקריטריונים להשתתפות בתחרות הם: א. בשמשה האחורית חייב להיתלות שלט "נהג חדש" ב. חייב להיות ערס או אידיוט, או ערס אידיוט על מנת לעבור את מבחני הקבלה! אוקיי חברים אז מה אתם אומרים, שנכיר את המשתתפים של היום?! תנו כפיים ל...... יניב "אחי אתה לא עושה את זה נכון" שדאג להצטייד היום בשברולט דייהולט אופטרה (פלוס!) החדשה שלו, וייתן לכולנו פה בראש! ניסן "שיפרתי את הדוד האחורי אחי אתה לא מבין אפשר עכשיו להתקלח שעתיים עם המים האלה" שהביא …
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
- 3 תגובות
- 898 צפיות
ואת ה140 כח? או שאני מפנטז? והאם יש אפשרות להזמין בהזמנה מיוחדת רמת גימור אחרת?
הודעה אחרונה מאת redead, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
משרד התחבורה עורך ניסוי בשינוי הרגלי הנסיעה ומשלם 1000 ש'ח למתנדבים. בנוסף אפשר לקבל עד 4500 ש'ח (!) "תמלוגים" על שינוי בהרגלי הנסיעה. נשמע לא רע.. http://goingreen.org.il/
הודעה אחרונה מאת talroze, -
יצא לי היום לראות אותה, מיותר לציין שהייתי המום ממה שראיתי! אחריה היו עוד כמה רכבי אספנות כמו קורבט ומרצדס אבל לא היה לי כוח לצנזר את המספרים ולעלות.
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 593 צפיות
הכתבה המלאה בYNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4343126,00.html תקציר: מה דעתכם? האם יש סיכוי שההחלטה הזו רלוונטית? או שמא דווקא יש להכביד עם השוטר, דווקא בגלל שהוא רכז תנועה, ועל כן אמור לשמש כדוגמה?
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מכל הרכבים שעובדי שגרירויות יכולים להביא לישראל ראיתי היום ניסן עם כיתוב בסינית
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 448 צפיות
מישהו יכול בבקשה להמליץ על מוסך טוב באזור המרכז. מתמחה בהונדה תודה
הודעה אחרונה מאת Sairex47,
-
מי מחובר 3 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 317 אורחים (הצג רשימה מלאה)
