Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו אימפרזה GT שנת 98 וכן אני יד ראשונה 8)

הרבה דברים עברו עלי בארבע השנים האחרונות שמחים ומצערים ,הרכב נכנס לאחסנה ארוכה ,

הטסטים לא שולמו ,ומידי פעם היתי מניע רק להנות מהצליל המשכר של המנוע .עד שהפסקתי גם עם זה :cry:

הפחידו אותי בקשר לבדיקת מעבדה הרכב לא נחשב מיושן ועדיין לא צריך אישור ברקסים

אודה לכל מי שיכול לעשות לי סדר בבלאגן :bigcry:

אני פשוט מת להעלות את הרכב לכביש

תודה מראש לעונים .

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

לא אמורה להיות בעיה גדולה.

 

שלב ראשון: לשלם את הטסט.

4 שנים X טסט שנתי זאת אומרת שאתה צריך לשלם משהו כמו 5500 שקל? תקן אותי אם אני טועה.

אם היית מפקיד הרשיון לא היית צריך לשלם סכום זה.

 

שלב שני: לקבל אישור תנועה זמני שתקף 48 שעות שתוכל להגיע לטסט {או שתבוא על גרר,מה שבא לך}

 

שלב שלישי: ביטוח.

 

שלב רביעי: בדיקת מעבדה.

כמו טסט רגיל רק שחופרים יותר מהרגיל.

בדוק ברקסים ונזילות שונות, אולי תעשה יישור קו לאחר 4 שנים {צינורות מים\דלק\בלמים}

את בדיקת המעבדה עושים במקום מסוים, לא בכל מכון טסט.

בירושלים לדוגמא,יש בתלפיות ליד משרד הרישוי הישן מעבדה לבדיקה.

למרות שזה נשמע מפחיד, הרבה חבר'ה שאני מכיר עם BMW ישנות שעמדו מספר שנים עקב שיפוץ,קיבלו דווקא יחס טוב שם והרכב עבר דיי בקלות.

 

בהצלחה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

קודם כל תודה על התשובה המהירה .

ברכב מותקנים ברקסים 310 ממ של ap racing שעברו אולי 1000 קמ חדשים ומחוררים .

צנרת האויר המיים והואקום מסיליקון ,כך שליישר קו לא ממש צריך

שאלה נוספת היא אם האינטלגנטים ממשרד התחבורה לא יכניסו איזה סעיף של שינוי מבנה ?

האם בדיקת המעבדה היא סופית ?הרכב עדיין לא נחשב מיושן ,ולא צריך עדיין אישור לברקסים .

אם כבר בדיקת המעבדה, הרכב עבר 21000 אלף קמ בלבד .זה יתן לי יתרון מסויים ?

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

רגע אדון סאאב,

אני הבנתי שאם האוטו לא עשה טסט יותר משנתיים עליו לעבור בדיקת מעבדה.

לא קשור אם הוא מעל 20 שנה.

תקן אותי?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

טוב אז למען כל מי שנמצא במצבי ,

מבירור קצר יחסית היום בבוקר אלה הנתונים שקיבלתי, ואני מצטט:

ברגע שלרכב אין הגבלות ,לא צריך בדיקת ברקסים, אינו רכב מיושן .

ולא הגיע ל 20 שנה על הכביש, אין צורך בבדיקת מעבדה .

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

אני הבנתי שאם האוטו לא עשה טסט יותר משנתיים עליו לעבור בדיקת מעבדה.

לא קשור אם הוא מעל 20 שנה.

תקן אותי?

 

זה קשור לגיל.

 

עד 20 שנה על הכביש לא צריך בדיקת מעבדה, גם אם עברו 10 שנים מהטסט האחרון.

 

צריך רק לשלם את החובות למשרד הרישוי ולעשות טסט רגיל.

 

בדיקת מעבדה לאחר שנתיים ללא טסט חלה רק על רכבים מיושנים, כלומר מעל 19 שנה על הכביש.

 

 

פורסם

ממש השבוע סיימתי משהו כזה, מיצובישי כריזמה שישבה 4 שנים בלי שאף אחד הניע אותה, טיפול במוסך של החלפת שמנים פילטרים דלקים וכל הדברים שנהרסים עם הזמן, בדיקת צמיגים והזמנת 2 צמיגים (זה מה שהיה צריך), האוטו מניע ונוסע מצוין, צריך לשלם את הטסט ללכת להעביר אותו טסט ולהתחיל לסדר אותו מבחינה קוסמטית.

הבאסה זה לשלם 4 טסטים, גם ככה עושים טסט אחד אני לא מבין את ההגיון פה :evil:

פורסם

הכנסות המדינה לא אמורות להיפגע מכך שמישהו החליט לא לשלם אגרת רישוי.

מי שמפקיד את רישיונות הרכב פטור מתשלום.

"איזהו חכם הרואה את הנולד".

×
×
  • תוכן חדש...