Jump to content

Reka

  • פרסום הודעות

    483
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Reka

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  • תאריך לידה 26/09/1994
  1. הבנתי אותך - חשבתי שבגלל שהמערכת אוניברסלית היא תוכל להתאים את עצמה למחשב ניהול המנוע ולהתחבר אליו, אם כדי להשתמש במערכת הזו עליי לבטל את ההגנה של מחשב ניהול המנוע כל אחד יוכל לפרק ביד את מתג הכפתור לחבר בין שני חוטי ההצתה והרכב מוכן לנסיעה... תודה רבה על העזרה, ירדתי מהרעיון...
  2. אני מתכוון לעשות את ההתקנה ברמה הכי גבוהה, ממש כמו שבכל רכב שיוצא מהחברה ובהרבה רכבים אחרים שבהם אין שום בעיה עם הביטוח, בנוסף - אני מחר אתקשר לבדוק מול הביטוח למרות שרוב הסיכויים שאתקל באטימות (הם רק ישמעו שזה התקנה שונה ממה שהרכב בא מהחברה ויתנגדו לרעיון), אבל המערכת עצמה היא מערכת במקום הסוויץ'. שלט הרכב יפתח ויסגור אותו ורק כשהשלט יהיה קרוב לסוויץ' אפשר להניע את הרכב, כל בעיה ביטוחית שאמורה להיות עם המערכת הזאת ככל הנראה נפתרה כי עובדה שהמערכת קיימת ברכבים חדשים וגם ישנים וכנראה שהיא מספיק מוגנת (אני אקנה מערכת קצת יותר רצינית עם שלט שדומה לשלט של סיאט שאני אכייל אותו לפתיחה וסגירה של כל הדלתות)... השאלה העיקרית במידה ויש מישהו ששמע על פרויקט כזה - האם אני אתקל בבעיות בנוגע למיקום פיזי של הכפתור ממש במקום הסוויץ' עצמו ? ועד כמה ההתקנה הזו אמורה להיות מסובכת ? (על פניו זה נראה משהו שלא אמור להיות ממש מסובך).
  3. שלום לכולם, אני כרגע חושב על הרעיון של לקנות את הערכה הבאה - http://www.ebay.com/itm/Smart-Car-Remote-Starter-Module-With-Engine-Start-Stop-Push-Button-/171940124099 ולהרכיב לרכב מערכת keyless ככה שלא יהיה צורך במפתח הרכב כדי להניע אותו אלא מספיק שהשלט יהיה בכיס (בערכה הזו זה ככל הנראה שלט חיצוני ולא השלט של הרכב אבל בכל זאת..) רציתי לדעת מה אתם חושבים על הרעיון ? כמה מסובך זה אמור להיות והאם הגודל של הכפתור יוכל להיכנס במקום הסוויץ' עצמו ללא התאמות מיוחדות ושינויים בפלסטיקה של הרכב ?
  4. כמו שאמרו, אם הI20 מהנה אותך ברגעים מסוימים כל רכב קטן עם טורבו קטן ירגש אותך יותר, מה שכן לפי הכתיבה שלך אני רואה שאתה נהנה מהעובדה שהרכב ידני ואני חושב שעל זה לא כדאי לך להתפשר ותישאר עם רכב שהוא ידני, אני מסכים איתך שכשרוצים להנות אין יותר מהנה מידני, אני כרגע נוסע על איביזה 1400 גיר רגיל ונהנה ממנה יותר מהאיביזה 1200 טורבו הקודמת שלי למרות שהיא הייתה יותר חזקה מבחינת כוח היא הייתה יותר משעממת מבחינת נהיגה...
  5. אני רואה שאתה עושה המון ניסויים ברכב, אני ממליץ מאוד להיזהר עם נייר 600 ומכונה רוטורית, יהיה לך מאוד קל להגיע למתכת של הרכב ואז יישאר רק להפוך את הרכב לצבע אלומניום. אם יש לך זמן פנוי והרכב גם פנוי יחסית הייתי ממליץ להקצות שבוע של עבודה לפרויקט ולעשות הכל בצורה מאוד סבלנית ועבודה ידנית, בניירות שיוף גם מאוד מנוסים עושים טעויות, אז בטח ובטח מתחילים, ובפח של רכב אין מקום לטעויות רציניות. מה שאני ממליץ זה להגיע לצבע בסיס של הרכב ממש כמו שעשית, לאחר מכן לרסס שכבה של לקה איכותיות ומשם להמשיך בדיטיילינג... ככה לדעתי תקבל את התוצאה הכי טובה שתיהיה גם לטווח ארוך מאוד.
  6. אם הייתי מוציא רכב מהחברה זה לא היה בצבע הזה, אבל מצד שני יש המון יתרונות לצבע כזה - אם תשמור על הצבע הרכב ייראה הרבה יותר מיוחד מכל ספארק אפורה או שחורה שתראה (כמו שאמרו מעליי), בנוסף - אם העסקה היא עסקה טובה, הרכב במצב טוב ובמחיר טוב, וחוץ מהצבע זה בול מה שאתה מחפש אז אני לא רואה סיבה לא ללכת על זה. אלא אם כן יש עוד אופציות שהן גם מעולות מבחינת מחיר, מכניקה של הרכב, גם אם חלופה דומה תעלה באלף - אלפיים שקלים יותר ותיתן לך ראש שקט אז זה שווה את זה, אם ההפרש גדול מידי אז אני בהחלט חושב שאפשר לחיות ולהנות עם הצבע הזה.
  7. הרכב שלך עומד למכירה אני צודק ? זה לא נראה לך "לזרוק כסף לפח" כשאתה קונה ג'אנטים חדשים לרכב שעומד למכירה כרגע, את הישנים תצטרך למכור וזה יהיה במחיר נמוך יותר ככל הנראה... בכל מקרה - שני סוגי הג'אנטים מתאימים לרכב שלך, רואים שאתה משקיע בו מאוד - מה שכן, אם אתה משאיר את השחורים אני חושב שכדאי להעלים את הצבע הזהב או לחשוב על צבע אחר לשלב כמו אדום בוהק לדוגמא, זה ישבור את המראה הכללי השחור של האוטו ובגלל שזה על חלקים קטנים זה יהיה עדין ויפה.
  8. קראתי פה את כל השרשור שחלק גדול ממנו די אדיוטי ועדיין לא מצאתי את התשובה שאותה חיפשתי. בשורה התחתונה ברכב כמו האיביזה - מה מומלץ יותר במקרה שקר לי, לכוון את הטמפ' ליותר נמוכה ולהשאיר את המזגן על עוצמה 1 (כשהAC דולק). או שאולי עדיף פשוט לכבות את המזגן לגמרי (לכבות את הAC ולהשים את העוצמה על 0) ואז אחרי 5 דקות כשמתחיל להתחמם להדליק שוב ? אני מסתכל על מה עדיף מבחינת חסכון, גם לטווח הארוך וגם לטווח הקצר - מה שאומר שאם צריך לשלם קצת יותר דלק אבל זה ישמור על המדחס זאת האופציה העדיפה, מצד שני אם יש אופציה של תפגע במדחס ותחסוך בדלק אז היא העדיפה. אפשר לקבל תשובה חד משמעית ?
  9. הרכב נראה מצוין !! סתם שאלה שמעניינת אותי - אם נצא מנק' הנחה שקנית את הרכב במחיר השוק שלו, אחרי כל ההשקעה בדיטיילינג פנימי חיצוני וכל שאר ההשקעה גם בפן המכני (או בקיצור - כל ההשקעה מאז שקנית אותו), לא היה עדיף לאחד את הסכום הזה ולקנות מאזדה 6 2009 בצורה החדשה יותר ? או שאחרי כל ההשקעה הסכומים עדיין שונים ? כי ממה שאני מכיר זה די קרוב אבל יכול להיות שאני טועה.
  10. אני בהחלט חושב שאפשר ללכת על 6X9 מאחורה בעלות של 200 ש"ח, יתחברו ישירות לHU, תחבר את זה בעצמך לא אמורה להיות בעיה רצינית אם תרצה עזרה אני אשמח לעזור בפלאפון ותשלח תמונות בוואטסאפ במהלך ההרכבה אם יתעוררו בעיות, בנוסף להוריד את כל הרמקולים שעדיין מקוריים, להשים ארבעה רמקולים חדשים של 4 אינץ' במקומם (בערך 100 ש"ח לזוג נורמלי ובסיסי של פיוניר), התקציב של כל הרמקולים האלה אמור להגיע ל400 ש"ח לא כולל הרכבה ולא כולל תיבה. משם הייתי ממליץ להנות מהמערכת עד שיגיע עוד קצת תקציב ואז לקנות טוויטרים באיכות ממוצעת ואני די בטוח שתסתפק בזה וזה יתן לך ברכב סאונד מאוד נעים ואיכותי. בקשר לרמקולים 6X9 - ממליץ על אלה בחום - תמורה מצוינת לכסף- http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=14507 אתה יכול גם להתקשר ולהתיעץ איתו בקשר לרמקולים 4 אינץ' ובנוסף הייתי ממליץ גם לבדוק עם בעל החנות מה עדיף מבחינת סאונד, שני זוגות של 4 אינץ' פשוטים או את הזוג הזה במקום- http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=13763 ואז להישאר רק עם 2 רמקולים של 4 אינץ' אבל יותר איכותיים, תמקם אותם במקום היותר מרכזי וזה אמור לתת סאונד ברמה מספקת.
  11. ללכת להורים, להגיד להם שאם הם לא מוכנים לשלם על הפתרון של זה אתה מגיש תלונה במשטרה, להגיד שיש לך הוכחות. דרך הכיס הם יבינו טוב מאוד ויחנכו את הילדים שלהם.
  12. אם זה המחיר, ולא שחטו בעלויות ההכנה והפוליש אז שכבה אחת היא דבר לא יקר לעשות לרכב כדי לשמור לו מראה טוב לאורך זמן, זה מתאים יותר לאנשים שעדיין רוצים לשמור על צבע הרכב במצב מצוין ואין להם את הזמן והיכולת לעשות פוליש ווקס לבד בבית. נשמע בהחלט משהו מעניין שיתאים להמון אנשים שהרכב חשוב להם אך עם זאת אין להם זמן לטפל בו, ובמחיר חד פעמי שיתן תוצאות טובות לאורך זמן. אני חושב שכולם פה מאוד ישמחו אם תעדכן איך הציפוי מגיב ונשמר לאחר כמה חודשים, או במקרה שלך (כי עשית שתי שכבות) עוד שנה
  13. א. אני ממש לא מעוניין לקבל ממכם שירות. ב. אני חושב שהצורה שבה כתבתי היא ממש לא מתלהמת למרות שדי מרגיז לראות על המסך שקרים מנוסחים בצורה יפה. ג. אף פעם לא טענתי ששילמתי על מוצר ולא קיבלתי אותו, עם זאת לא ציינת בפניי שנהוג לשלם לפני קבלת המוצרים, השארת את שתי האופציות פתוחות בפניי, זה אומר שמגיע לי שירות פחות טוב ? ד. אתה יודע לכתוב הודעות בצורה ממש משכנעת, עם זאת אני יודע את העובדות וזה מספיק לי כדי להתרחק. מה שמרגיז אותי זה שאתה מזכיר כל פעם שהמוצר עולה X והמשלוח ובלה בלה בלה, אני לא אוהב שעושים לי טובות אז בבקשה תפסיק לדבר כאילו עשית לי איזה טובה, אני ביקשתי להזמין מוצר שעולה 90 ומשהו שקלים לאשקלון ואתה אמרת שזה עם משלוח חינם, אתה לא עושה לי שום טובה ואם אתה חושב שאתה מפסיד היית אומר מהתחלה ולא מספק לי את המוצר, כשהתחייבת תקיים.
  14. כדי להביא רכב במצב כזה למצב חדש דרושים 3000 שקלים ? כששמעתי שזה המחיר דמיינתי איזה רכב במצב גמור עם עשרות פציעות שדורשות תיקון במכחול וכמובן שדמיינתי את זה באיזה צבע אדום בעייתי או ירוק מוזר... נראית בהחלט כמו עבודה שאתה יכול לעשות לבד ולחסוך המון כסף. בכל מקרה - אם המחיר מתאים לך והתמורה טובה - אז כולם מרוצים, שיהיה בהצלחה.
  15. הבנתי.. אתה סתם ילד קטן שמחפש להגיד את המילה האחרונה ומחפש ריבים מאחורי המקלדת, אז צר לי לבאס אותך אני לא ילד קטן כמוך, תכתוב את התגובה האחרונה והעוקצנית, מבטיח לא להגיב על זה ככה שתצא שמח מכל הסיפור...
×
×
  • Create New...