רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 704 צפיות
אני מחפש תמונה של פיזגו XS 2002 1600 אדום בורדאו. תודה
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
שלום, השבוע עשיתי קורס נהיגת מלגזה, סיימנו, והביאו תעודות ולקחו לנו את הרשיונות הצבאים להחתמת היתר מלגזה בבית הרישוי הצבאי ביפו, בקיצור רציתי לשאול אם יש רשיון מלגזה צבאי, אפשר לנסוע על מלגזה גם באזרחות. תודה.
הודעה אחרונה מאת shlomo_levy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חבר'ה, האם מה שכתוב כאן נכון? אם המקום המתאים לדיון הוא פורום משפטי אז אנא להעביר, פשוט חשבתי שיש עניין כללי. תודה אדר, אני עורך כדי להוסיף ציטוט משרשור מלפני כשנה בעניין דומה:
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מהמר על עוד שנתיים, אני צודק?
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי אני מחפש בנירות מפות של בריטניה לא הצלחתי למצוא אשמח אם מישהו יתן קישור תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת maik10, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 697 צפיות
יגואר,אחת מהייצרני המיינסטרים החבבים עלי, תהיתי,האם הם סוף סוף הפכו לחברה ריווחית לאחר השקת הXF,והXJ בשנים האחרונות?הם עומדים ביעדי המכירות?האם בכלל אפשר לשרוד היום עם 3-4 דגמים,כאשר למתחרות מגרמנייה 67959 דגמים ועוד 40000 תת דגמים? מדוע אין המשך לX טייפ? האם זה מפניי שביגואר הפנימו שתהיה שיגואר לייט לא תעבוד? והאם נראה מיגואר SUV כלשהו בשנים הקרוב? או עוד דגמים? (מלבד הF TYPEׂ)
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
ברוח השיתוף, להלן עלויות של הטיפול שביצעתי לרכב שלי: GOLF GTI DSG 2011, במלאת לו שנתיים ו- 24.4K ק"מ, במוסך של צ'מפיון, לפני מע"מ - עבודה שרות בקרה (וואטאבר זה אומר): 287 שרות החלפת נוזל בלמים: 78 ניקוי מנוע: 18 חלפים מסנן שמן: 144 שמן מנוע: 265 (5W40) מסנן אוויר: 121 מסנן אבק: 122 נוזל בלמים: 37 נוזל שמשות: 8 חומר מסיר פיח: 71 פקק לאגן: 17 אין לי דיעה מיוחדת אם זה יקר או זול, לא נראה לי שרכב אחר עם טורבו (אני מניח שמשפיע על סוג השמן) יהיה זול יותר משמעותית לטיפול, סתם משתף.
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 4 תגובות
- 933 צפיות
שלום לכולם, אני חושב על מעבר מרכב לאופנוע, רציתי לשאול אם אצטרך לעשות תאוריה מחדש, או שאוכל ישר להתחיל ללמוד נהיגה? יש לי רישיון נהיגה B כמעט 3.5 שנים, אני חושב על מעבר לA2, האם אצטרך לעשות תאוריה מחדש?
הודעה אחרונה מאת Skity, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
כבר פתחתי שרשור ב״יעוץ לרכישת רכב״ אבל אין תשובה חד משמעית. ( קישור לשרשור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=467198 ) מישהו עם הרכב הנ״ל יכול לבדוק עבורי אם יש איזופיקס ברכב ? רק להעביר יד בין המושב למשענת באחד הצדדים במושבים האחוריים. אם יש שם שני ריבועי מתכת במרחק 30-40 ס״מ בינהם אז יש איזופיקס. תודה
הודעה אחרונה מאת yarongti, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, לפני כחצי שנה קניתי פיאסטה חדשה. לפני כן נהגתי בפיז'ו 406. מובן שההבדל בנוחות המושבים הוא עצום. ידעתי זאת, אבל לא ידעתי עד כמה חוסר התמיכה בגב התחתון יגרום לי לסבל של ממש בנהיגה. ניסיתי כרית, מושב של ד''ר גב, ועוד. כעת אני נוהג על המושב עצמו, ללא תמיכה. ניתן להחליף את כסא הנהג כולו? יש חברות שמתמחות בכך? עוצו עיצה.
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
במקור, הרכב שלכם עם שנתיים או שלוש שנות אחריות יצרן/יבואן. חלפה שנה שקטה. מוסך השירות מציע לכם להרחיב אחריות לשנה נוספת (שלישית/רביעית...בהתאם למקרה הספציפי). אחריות מלאה. השאלה היא כפולה : - כמה אתם כבעלי הרכב מוכנים לשלם בכדי להאריך את הכיסוי? - כרוכש רכב משומש בן שלוש, לצורך הדוגמא, כמה תהיה מוכן לשלם יותר עבור רכב שיש לו אחריות לשנה נוספת לעומת רכב זהה בלי אחריות?
הודעה אחרונה מאת aka77, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי להעלות בעיה שאני בטוח שכולם נתקלים בה ביומיום, אנשים שלא משתמשים באוטו שלהם כמו שצריך, כרגע (כי יש לזה הרבה אספקטים) אני מדבר על אנשים שלא מאותתים (אם כי פחות על זה) אבל בחורף ובלילה הרבה אנשים נוסעים עם אורות ערפל !!@#%$ (לפחות בחיפה). בתור נהג חדש כל הדברים האלה מעצבנים אותי, אני פונה בבקשה נרגשת לכולם (נא לקרוא את זה עם מוזיקה מרגשת ברקע) באו נילחם בתופעה, אני בטוח שאם כול אחד יתגייס ויעיר אפילו לאדם אחד התופעה תפחת משמעותית. (סתם אני לא באמת מאמין שהיא תפחת משמעותית כי יש כ"כ הרבה) אבל באמת, מה הבעיה של אנשים, זה לא שאין סימנים לזה בלוח שעונים, זה לא שההפעלה של זה כ"כ לא מורגשת (למשל אצלי באוטו צריך להזיז גלגל אחר, בסקודה אוקטביה אני יודע שצר…
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
קודם כל, לכל החבר'ה שביקשו להצטרף ולא הוזמנו זה כי לא אני ארגנתי והרוב קובע. הייתי חייב לציין את זה כי אני מרגיש לא נעים אז ככה, השעה מוקדמת בבוקר וכבר כל הכביש מלא במכוניות יפות, מחזה יפייפה כל פעם מחדש. הטיול הפעם כלל מגוון כבישים באיזור נס הרים וכ-220-230 ק"מ של כיף והמון חוויות. ניתן לתמונות לדבר. סיפתח:
הודעה אחרונה מאת ororororo, -
-
לפני שבועיים הייתי בחולון, חניתי באחד החניונים, ואחרי כמה דקות נכנסים לחניון שני גברים בקאיין שחורה עם נגיעות כתומות. לא התאפקתי והתחלתי לצחוק. הפוזה נשפכת מהם בכמויות אבל הפורשה הזאת כבר לא נראית פורשה אלא יותר כמו לאדה. פסי קישוט כתומים, חישוקים, סמלים - מי חשב שזה יפה לעזאזל?! ביום חמישי האחרון נוסע מאשדוד לכוון צפון, וקולט במראה פס אדום מהבהב - בדיוק כמו בטרנס אם של דייויד הסלהוף משנות השמונים. עובר לנתיב הימני, ונותן לקרקס הזה להמשיך בדהירה קדימה. מדובר בקאמארו לבנה, שפעם הייתה יפייפיה אמיתית. היום יש לה פס אדום מלפנים שרץ מצד לצד, סמל אחורי עם תאורה אדומה בוקעת ממנו, ועוד שלל תאורות בשלל צבעים. מה יש לאנשים? מהו הצורך לקחת מכונית יפה ולפנק אותה בקשקושים מיותר…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום לכולם מי שזוכר אותי מהטופיק הישן שלי לגבי התייעצות לגבי הסקודה אז בסוף היא הגיעה והיא פשוט מטורפת (מדובר על הדגם 1800 המפואר) עכשיו יש לי אפשרות להביא קיט קסנון של בוש הגרמנית מקורי שישב על קופרה בקושי 3 חודשים והבנתי שבגלל שיש לי עדשה אופטית/עדשה עם מרקוז או משהו כזה זה מאוד מאוד איכותי זה יצא בצורה הכי מושלמת שאפשר כמעט וכנראה שזה לא יגרום בעיות כאלה ואחרות ולא יסנוור. רציתי לדעת האם זה נכון והאם כדאי להרכיב אותם או ללכת על החיקוי קסנון אבל משהו די איכותי (METC SUPER WHITE) או שפשוט להישאר עם האורות הרגילים. תודה לכולם על העזרה
הודעה אחרונה מאת yairba, -
-
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הכוונה לכפפות איכותיות תוצרת אחת המדינות האירופאיות האם יש חנות בארץ שמוכרת אותן?
הודעה אחרונה מאת Pontiac, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, השבוע נסעתי פעמיים על כביש 6 לכל אורכו (מצפון אל דרום) ובשום מקום לא הצלחתי למצוא שלט מהירות מותרת אחד. שום תמרור לכל אורך הכביש. המקומות היחידים שהיו בהם תמרורים הם במקומות שבהן מתבצעות עבודות ששם התמרורים הורו על מהירות 80 קמ"ש וביטול מהירות 80 קמ"ש בסוף מקטע העבודות. בשיחה עם נציגת כביש 6 בטלפון נאמר לי שלא יכול להיות דבר כזה והם יבדקו את הנושא ויחזרו אלי. מאז עברו כמה ימים ולא נראה לי שאני אקבל איזושהי תשובה מהם. אז מה? אנחנו אמורים לנחש באיזו מהירות לנסוע? מה נגיד בבית משפט כאשר יתפוס אותנו שוטר ונדרוש להישפט על היעדר תמרור ייעודי?
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
מזל טוב. הסופר-מיני הצרפתית שנהנתה בישראל מהצלחה מרשימה, מצטרפת לראשונה לסטטוס אספנות עם הגעתה לגיל 30 רועי צוקרמן פורסם: 15.02.13, 10:39 יום הולדת 30 שמח לפיז'ו 205, אחת המכוניות המצליחות ביותר בתולדות היצרנית. ה-205, שנחשבה נועזת וחדשנית כאשר הוצגה ב-15 בפברואר 1983, הפכה את פיז'ו ליצרנית רכב משגשגת ושווקה לאורך תקופה ארוכה במיוחד - עד 1999, אפילו שמחליפתה (ה-206) הוצגה שנה קודם לכן. קרוב ל-5.3 מיליון יחידות ממנה נמכרו. הכתבה המלאה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4345133,00.html בהחלט אחד הרכבים האהובים ביותר. לפחות עלי
הודעה אחרונה מאת elians, -
- 1 תגובות
- 774 צפיות
בגרמניה או במדינה אחרת?
הודעה אחרונה מאת CristianoR, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אז ככה, היום בבוקר חזרתי משבוע בגרמניה. (קצר מדי) הייתי ממוקם כ 100 ק"מ מזרחית להמבורג אצל קרובי משפחה. מינכן ושטוטגרט היו רחוקות מאוד, אז הוחלט לסוע לוולפסבורג ולראות מה יש לפולקסווגן להציע לי. אני מעלה רק חלקיק מהתמונות,כמה Highlights, כי סה"כ יש 250+ מי שמעוניין לראות את כל התמונות, אפשר לראות באלבום. https://picasaweb.google.com/109873075238719611206/20111031?authkey=Gv1sRgCIKclPmS4JbOpAE הגעתי ברכבת, והמקום נמצא 5 דק' הליכה מהתחנה. כניסה עולה 15 יורו והסיור במפעל כלול במחיר. מרכז המבקרים ענק ומדהים, ומומלץ מאוד להקדיש לו יום שלם בלי לחץ של זמן. הסיור במפעל עצמו נקרא werktour והוא בעצם סיור מודרך במין אוטובוס-רכבת קטן לאורך חלק מפס הייצור של ה…
הודעה אחרונה מאת markmakov, -
-
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שידרגנו את האיביזה sc שלנו, באחת חדשה אבל הדגם של החיים 70 אלף)(עשינו טרייד) כדי לקבל רכב חדש שוב ושוב באחריות. באיביזה המראות והידיות היו בצבע הרכב ואילו בחדשה ממה שאמרו בסוכנות הם בצבע שחור. ראיתי כמה כאלה על הכביש וזה נראה יפה הרבה פחות לטעמי. האם ניתן למצוא סט ניקלים למראות והידיות? כי באיביי לא מצאתי תודה מראש
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום חברים מה זה 00 ו 15 בלוח של מספר הרכב ?
הודעה אחרונה מאת Ofir9, -
עגלה-מכונית.
מאת proxima- 1 תגובות
- 987 צפיות
גלגולה של מילה, ומתי הגיעה המכונית הראשונה לישראל. בסופו של תהליך ה "עגלה" שהוצמד למכונית נעלם ונותרה רקר המילה מכונית, טוב, לא בדיוק נעלם לגמרי, הוא ישוב ויצוץ עשרות שנים מאוחר יותר, אבל הפעם ה "עגלה" זזה משמאל למכונית, ובמשמעות אחרת.
הודעה אחרונה מאת Solidice190, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הייתה שמועה שרצה לאוזני, שקן בלאק אמור לעשות סירטון בארץ? אכן היה יש סירטונים כי חיפשתי ולא מצאתי, או שזה סתם שמועה ולא באמת קן בלאק יגיע ארצה?
הודעה אחרונה מאת ~MeiR~, -
-
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן שמתי לב כי הצמיגים באיביזה שלי 1.2 TSI DSG מאחורה די רחבים, את זה כבר איששתי לאחר שראיתי שלאיביזה אחרת צמיג אחד רחב כמו שלי והשני מאוד צר, אין לי מושג אם זה מפריע בנסיעת הרכב אבל מה שכן זה נראה מצחיק. כנראה אותו בחור החליף ג'אנט ונוצר המצב, אבל לא ברור לי איך. אז איך זה הולך? יש צמיגים מיוחדים שהם רחבים יותר? למה אחד היה רחב ואחד היה צר אם זה אותו ג'אנט? תודה
הודעה אחרונה מאת proxima, -
מה הופך רכב לאוחז? 1 2
מאת RS6- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האם למשל במקרה שניקח דייהו נובירה, ננמיך אותה, נחליף לה לבלמ"ז סופרטיביים, ולצמיגים ספורטיביים גם. תכלס זה מה שמחבר בין הרכב לכביש, אז השאלה שלי, היא האם הרכב הזה יאחז כמו כל ספורטיבית אגדית (106 ). או שאולי ההשפעה של השלדה (מטורפת או לא מטורפת) גם בעלת משמעות...
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
עיינתי באחד מגליונות הרכב השנתיים של העיתונים שאני שומר(שומר את כל גליונות הרכב מ-98) ומצאתי כתבה מעניינת על כך שישראל משמשת כשדה ניסויים ליצרניות הגדולות בעולם כמו וולוו, מאן ודאף(לא טרחתי לבדוק אם גם סקניה ואיווקו). בכתבה מסופר על כך שישראל הינה אחת מהמדינות היחידות בעולם בה עורכות היצרניות הגדולות מבחני שטח חשאיים לדגמים הכי חדישים. למשל נכתב שבזכות דרישה ביטחונית ישראלית וולוו מיקמו את ידית ניהול המנוע לצדי הנהג ולא מאחורה כמו שרצו בהתחלה. וכן נעשו שיפורים בגיר הרובוטי של הדגמים היותר כבדים לניהול חכם יותר במדרונות, למשל מדרונות גדולים כמו באיזורים ההרריים שבארץ וכל מיני דברים בסגנון. נכתב אפילו שוולוו מעסיקה מהנדס מומחה ישראלי מטעמה כאן בארץ האחראי על כל הפרו…
הודעה אחרונה מאת חי_על_הצד, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 497 צפיות
ביום שני אני מתכנן נסיעה עם חברה שלי מהשפלה למושב צוריאל. אם יש לכם רעיונות למסלולים מעניינים ויפים או הכרה עם מסלולים עם אופי אתגרי וכל מיני נופים ותצפיות בדרך אני אשמח לשמוע עליהם. תודה מראש =]
הודעה אחרונה מאת alon-g, -
- 2 תגובות
- 901 צפיות
שלום חברים אתמול נכנסו ברכב שלי בעודו עומד בחנייה. נזק לכנף הקידמית +דלת נהג השאלות שלי הן: א. האם אני יכול להתעקש מחברת הביטוח שלי (ביטוח ישיר) שהמוסך הסדר יספק לי רכב אוטומט ולא ידני ? ב. האם כדאי לקחת שמאי פרטי או שבנזק כזה קטן אין טעם? ג. באיזה מוסך לבחור מבין הארבע שאני יכול : אזור חיפה --- 1.מוסך גזית 2.מוסך עידן 3.מוסך אופיר 4. מוסך אבני בתודה מראש לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
רציתי לדעת אם יש כאלה בארץ והאם יש להם חלקים ? תמונות
הודעה אחרונה מאת shoun, -
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
