רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
* מקווה שזה המקום הנכון לפתוח נושאים כאלו. לא ראיתי משהו יותר מתאים מ"כללי". גם הרבה מהשרשורים שקראתי בנושא הזה היו בפורום הזה. שלום לכולם, אני מעוניין לייבא רכב לארץ. הייתי מעוניין לקבל המלצות על עמילי מכס בתחום הרכב (מעדיף מניסיון.. בגוגל גם אני מצאתי כמה אבל חשוב לי לשמוע על ניסיון כזה או אחר ממכם). קראתי לא מעט שרשורים פה בפורום בנושא הזה. ואת האמת, משרשור לשרשור רק נהייתי מבולבל יותר. אני מוכן לנסות לאתגר את הכל (ולחסוך גם כסף על הדרך..) ולעשות את זה בעצמי (כמו שקראתי שאפשר) אפילו שזה כאב ראש גדול. אבל יצאתי נורא מבולבל מקריאת כל השרשורים הללו. אז חוץ מהמלצות אני מוכן לקבל גם עזרה/הכוונה ממישהו שעבר את זה ומוכן לשתף אותי - בשמחה רבה!! …
הודעה אחרונה מאת elik0, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו יודע אם הסיוויק בגימור קומפורט מגיעה עם מסך מגע וGPS? בסוכנות הונדה בתל אביב אומרים שלא אבל היו המון פרסומים בתחילת השנה באתרי רכב השונים כולל קארספורום,שנאמר שב2013 הונדה מציידת את כל דגמי הסיוויק האצ'בק במערכת בלאופונקט NY800 ללא תוספת מחיר. גם באתר הונדה יש קישור לכתבה בCARTUBE. http://www.honda.co.il/?CategoryID=538 אז מה נכון?
הודעה אחרונה מאת doras, -
- 2 תגובות
- 717 צפיות
באשדוד יש תחנת דלק "טן צומת הנמל". התחנה הזאת מתדלקת את רוב המשאיות בתעשייה/נמל. בעצם רוב הכנסות תחנת הדלק ממכירת סולר. האם זה מעיד על סולר באיכות מאוד טובה? מי יותר רגיש לסולר מהול? משאית מודרנית או רכב דיזל מודרני?
הודעה אחרונה מאת shayy, -
לעומת התמונות באינטרנט היא די גדולה ומרשימה אני אישית אהבתי, חוץ מהמחיר הגבוה למרות שנראה לי שהוא שווה את התמורה יחסית למחירים בארץ. הצלחתי לצלם כמה תמונות באיכות לא משהו בכלל דרך החלון, אם תרצו אני אעלה..
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
כמה עולה להפוך מונית לפרטי?
הודעה אחרונה מאת Omer1995, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב. מה נסגר עם החוק? עבר? לא עבר? בהתחלה אמרו שזה ב-1.1.13. ואז זה עבר לאפריל. ואז ליולי. תקנו אותי אם אני טועה. מה נסגר?
הודעה אחרונה מאת new_driver_MAZDA, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קרדיט לפורום אחר. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rxhif43pLJ0
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
מכווץ קפיצים
מאת norco- 9 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום, לפני חודש קיבלתי את הקפיצים שלי, ועכשיו כשנגמר הסמסטר יש לי קצת זמן להתעסק באוטו ולהתקין אותם. האם יש כאן למישהו מכווץ קפיצים שאני יכול להשאיל לסופ"ש אחד? או לקנות עד 100 ש"ח באזור הדרום מרכז? נ. ב אני כמובן יגיע עד לבנאדם וגם יחזיר לו בלי שיצטרך לנסוע מטר, לכן בעדיפות היא אזור הדרום/מרכז. אפילו אתן לו תשלום סמלי לאות הערכה תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
המצלמה הוצבה מאחורי שלט הכוונה בכביש 5 לכיוון מערב . משהוא יודע האם דוחות התנועה {מהירות} יבוטלו בעקבות זאת ?
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 943 צפיות
שלום לכולם ברשותי מאזדה 3 אקטיב שנת 2008. לפי הרשום ברישיון לרכב יש 6 כריות אוויר. 2 לנהג ולנוסע שלצידו ו2 נוספות למושבים הקדמיים. מה שמשאיר שתיים אחרונות, שלפי ספר הרכב הן כריות וילון. שאלתי היא מדוע גם על קורות A וגם על קורות C ישנו כיתוב המעיד על הימצאות כריות, ואין בעצם עובדת כרית הוילון- מאיפה היא יוצאת ולאן היא מגיעה? כמו כן כיצד עובדות כריות הצד במושבים הקדמיים? חיפושים ברשת לא ממש ענו על השאלות שאלות קצת תמוהות אך בכל זאת תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 971 צפיות
שמתי לב כי השוואת תאוצה בין רכבים שונים נמדדת בד"כ במיאוץ השגרתי 0-100 קמ"ש. באתרים/מגזינים בחו"ל נהוג למדוד ולהתייחס גם למדדים נוספים כגון תאוצה ל 1/4 מייל (בעיקר בארה"ב) ומדד של תאוצה ל 1 קילומטר. האם אלו הבדלים של מסורת/הרגל או שמדד מסויים משקף נכון יותר ביצועים של רכב בתנאים אמיתיים ? במילים אחרות - אם אני משווה בין מספר דגמים באילו מדדים להשוות כדי לקבל אינדיקציה לביצועים , זריזות ו"סחיבה" ?
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם החלטתי להזמין קיט יניקה לC4 VTS הקיט הוא זה: השאלה האם יש מכס על חלק זה כמו כן האם עושים בעיה בלאשר אותו? מחיר החלק נע בין 260-300$ http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=69-3002TS
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
-
או שידוע על הזמנות קיימות? אני סקרן בעקבות הדיון האחר.
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 13 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום האם ניתן להרכיב חיישנים גם בפגוש הקדמי , הבעיה שלי יותר יותר מקדימה , הרכב הוא פולו 2008 השיפוע במכסה המנוע גדול כך שלא רואים כלום.
הודעה אחרונה מאת shayy, -
http://www.topgear.com/uk/car-news/new-volkswagen-golf-gti-revealed-2013-02-26 שימו לב לקיומה של חבלית ביצועים בתוספת כ 1K פאונד = + 10 כ"ס ומספר אקסטרות... המחיר בבריטניה גבוה בקצת מהקודמת.
הודעה אחרונה מאת Notepad, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 5 אלף צפיות
ולמי שממלא 98 - האם אתם מרגישים הבדל בצריכת הדלק\ בביצועים? מה ממולץ יותר עבור המנוע הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 11.1 אלף צפיות
שלום אני נימצא בבעיה שעוד לא קיבלתי חידוש לרישיון לרכב היום במיקרה בפוקס בזמן שהמתנתי לשאוב את הרכב בתחנת דלק, אמרתי ניראה מתי ניגמר לי הטסט אני יודע שהוא אמור ליגמר סוף חודש 3 פתחתי את הדף וקיבלתי חושך בעיניים, ניגמר לי הטסט כבר ב12.2 ישר עפתי מישם והחנתי את הרכב מיתחת לבית , בטסטים אני לא משחק, עד שלא יהיה לי טופס המפתחות ניכנסו לכספת השאלה היא למה? למה לא קיבלתי עוד חידוש, זה פעם ראשונה שזה קורה לי. אני גר באותו מקום כבר 20 שנה אין לי דוחות, אין לי עיכולים , אני נקי כמו מפה לבנה של שבת , יום ראשון אני יקפוץ על הבוקר למשרד הרישוי בפתח תקווה, ומישם לטסט, השאלות הם למה לא קיבלתי חידוש? האם במשרד הרישוי יוציאו לי טופס במקום? איך אני אמור להגיע למ…
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
דרישת מיגון מוזרה 1 2
מאת dany- 16 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
רכשתי רכב חדש,פולו 2008. עד היום הרכב בוטח עם אמבולייזר מקורי +קודן,הכל טוב ויפה עד הרגע שעשיתי ביטוח וקיבלתי דרישת מיגון. הדרישה הינה להתקין איתוראן חצי פעיל,שעולה כאלף שקל,והרי שאם הוא לא פעיל ואינני משלם דמי מנוי מה הצורך בו?! החלטתי לבקש הצעה מחברה אחרת וגם היא בדרישה זהה,איתוראן פעיל עם כספת כפולה וחמש מנעולים וכו. מה קרה שהדרישה ישתנתה? אז הרכב עבר לאיזור קצת יותר בעייתי מהבעלים הקודמים,אולי זה הסיבה? למישהו יש רעיונות? האם ניתן לשנות דרישה? או שאין עם מי לדבר בנושא?
הודעה אחרונה מאת As-21, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום, כבעלת מאזדה 3, הידועה בצמאונה הרב, אשמח לקבל המלצות לנהיגה חסכונית, ת"א-י"ם-ת"א. נסיעה חסכונית אך זריזה. האם כדאי להישאר על אוטומט בעליה או להעביר לטיפטרוניק? ואם טיפטרוניק, אז באיזה הילוך? מה עושים בפקקים? שמתי לב בשעת עומס, בירידה מירושלים, לפי מחשב הדלק, הצריכה גבוהה מאוד, גם ללא לחיצה על דוושת הדלק. איך הכי נכון להתנהל בפקקים (בירידות ובעליות) לשם חיסכון בדלק כמובן? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
יום שבת, שמש, טיול לצפון והתחלת הרצה....{2000 קמ].. תהנו
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
WAZE בחו"ל 1 2
מאת petit nicolas- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום שאלה קצרה בקשר לוויז שניסיתי לחפש לה תשובה גם בפורום ויותר מזה סתם באינטרנט - אני יודע שוויז פעילה בהרבה מדינות בעולם. אם אני רוצה להשתמש בה בחו"ל (ויש לי שם חבילת גלישה), האם אני יכול סתם לפתוח את האפליקציה שיש לי כבר על המכשיר ולהשתמש, או שצריך להוריד את הגרסה הרלוונטית מהאפסטור של המדינה אליה אני מגיע? בעיקרון זה נראה לי טריוויאלי שיהיה אפשר להשתמש באותה אפליקציה מהחנות הישראלית, אבל אז נזכרתי בכל מיני הגדרות שהן מאוד ספציפיות לישראל (בעיקר אם אני מוכן או לא לעבור בשטחים), וחשבתי לעצמי שמאוד לא הגיוני שההגדרות האלה יופיעו בגרסה האמריקאית לדוגמה - ומה אמור לעשות אמריקאי שמגיע לכאן? ובאופן מקביל, אולי יש הגדרות ספציפיות למדינות אחרות, שלא קיימות בגרסה שלי? האם…
הודעה אחרונה מאת LiK, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 727 צפיות
שלום אני עושה תחקיר לתוכנית טלוויזיה על רכבים ויש פינה שמדברת על הקשר למדינה. מאחר ואני בור בנושא רציתי לשאול האם יש משהו שמדינת ישראל מתגאה בו בכל מה שקושר בכלי רכב (חוץ מהסוסיתא כמובן...) ? איזשהו חלק של רכב שמיוצר כאן? טכנולוגיה שפותחה כאן, משהו כזה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת roeibf, -
בת הזוג שלי מנהלת תחנה של "דלק" בב"ש ואחרי שיחה עם מנהל בכיר בחברה היא קיבלה אישור למכור 98 אוקטן במחיר מוזל !! כמה מוזל ? בעיקרון הוא התחייב להעניק הנחה גדולה יותר מכל חברה אחרת ובגלל זה אני צריך בתור התחלה שתשלחו לי שם+טלפון, כמה הנחה אתם מקבלים היום ואיפה. ככל שנארגן יותר אנשים נוכל לקבל מחיר יותר טוב, המטרה שלהם היא להרחיב את מעגל הלקוחות ולכן הם מוכנים למכור במחיר מוזל. השלב הבא זה הנפקת כרטיסי דלק שאיתם נקבל את ההנחה בתחנה. מיותר לציין שהדלק לא יהיה מהול/זבל אחרי הכל גם אני מתדלק שם והיא המנהלת.. אפשר להעביר לי את הפרטים בה"פ או במייל: גימייל נקודה קום @Yair.basteker ****** עדכון משמח ****** נכון להיום, ההנחה הגדולה ביותר באיזור שמגובה …
הודעה אחרונה מאת yairba, -
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לקנות דיבורית בלוטות' לאוטו, כזאת שמתלבשת על סך השמש, ממה שאני יודע אוזניות הן לא חוקיות, ודיבוריות קבועות באוטו הן חוקיות, בגלל שהדבר הזה הוא סוג של כלאיים אני מתלבט עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי המון מידע, בעיקר האם הדבר תופס מבחינת השוטרים/בתי משפט?? אם כן, למישהו יש המלצה למכשיר כזה? לא צריך סופר פנסי, באזור ה 250 ש"ח עקרונית, הייתי קונה כזה שמתלבש על ההגבה, אבל זה בעיקר זבל סיני, לא ראיתי כאלו של יצרנים טובים, אז ויתרתי, אלא אם למישהו יש הארות בנושא...
הודעה אחרונה מאת ofekgg, -
http://finance.walla.co.il/?w=/3/2618707 אז זהו, הבחירות הסתיימו, ורבים וטובים בחרו בביבי, אז ביבי משיב לנו עם עוד העלאת מחירים של הדלק. על מה ולמה?!
הודעה אחרונה מאת omar87, -
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שווי הרכב יורד ומחיר הביטוח עולה האם נשמע לכם סביר לביטוח מקיף כולל שירותי START ושמשות, לכל נהג מעל 35?
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מתי היא מתוכננת לשווק בישראל? שמעתי שב3.3, האם זה סופי? ולא ראיתי מחירים בשום מקום (וגם בסוכנות לא אומרים). מה ידוע עליה בכלל? בנתיים כל מה שראיתי עליה זה כמה ביקורות באתרים בחו"ל.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
רעיון שעלה בראשי כבר מזמן ושהוא יותר פרקטי ומציאותי מזה. אני לא מתכוון להכנס לזה עסקית (לא התחום שלי), אז חפשי אשמח לשמוע את דעתכם. ואם מישהו יהפוך את זה למוצר שיגיע ליצור המוני, שישלח לי אחד כזה חינם. הרעיון הוא להחליף את כיסוי הבד, וגם שהכיסוי החדש יהווה תחליף לחניה מקורה ויגן על הרכב מפני מכות קלות, ברד, שמש, גשם, ופורצים. התמונה למטה מדגימה את המבנה ואת עקרון הפעולה. המוצר מותקן מאחורי הרכב מול מקום החניה. מחנים את הרכב, מושכים את המסגרת הקדמית (מודגשת), היא נתמכת ע"י גלגל ומתקדמת עד מחצית הרכב, תו"כ שהיא פותחת מבנה מוטות שעליו מתוחות יריעות של ברזנט (דמוי שמשונית). לאחר מכן מושכים את המסגרת כלפי הפגוש הקדמי, ונועלים אותה אל הקרקע עם מנעול מהיר. תוך …
הודעה אחרונה מאת stio, -
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן יש אצלי כיכר קטנה בעיר שלי שאם אתה בא מכיוון אחד יש לך תמרור עצור ושתי קווי עצירה, אחד לפני המעבר חציה ואחד אחרי עכשיו אני כבר טיפה לא בקיא בחוק אבל ניראלי יותר הגיוני לעצור לפני המעבר חציה. פעם ראיתי שוטר (ספציפית לא נהגתי) מתחבא בפניה ימינה כך שהנהג שלא עוצר בעצור לא יראה את השוטר. מעניין אותי האם יש חובת עצירה גם בקו שאחרי מעבר החציה. ואם אין קו עצירה בכלל אז כדי לעצור פעם לפני המעבר חציה ופעם בקו הצומת? מישהו שיש לו קצת ניסיון בסיטואציות האלה יודע מה החובה? אגב טיפה עצוב אבל יש נהגים שבכלל לא עוצרים או כאילו עוצרים כזה וממשיכים, תרבות האוטומטי. תודה
הודעה אחרונה מאת דרור ע, -
- 0 תגובות
- 524 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_302.html
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 369 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Gosser1860
- כוכב השחר
- Yondalar
- Roy142
- Zorly
- yoni162
- falou
- SlowRide
- elihershko
- EliC25
- מיץ פטל
- Night Driver
- פולו,גולף
- epiphone
- tan tan
- eran_k
- laviil
- נעם101
- om2
- עדי-אל
- שחר 1
- itaimoto
- parnuk
- David32
- לירון .ה.
- TZR84
- yaniv572
- pooh-bear
- Avia
- Supertigre
- Itzik-b
- פיטר גריפין
- zvit
- hans
- malcishua
- yoni2sh
- gollu
- Itaiosh
- bv12
- דוד495
- שביט
