רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=468000 בין המותגים שישתתפו באירוע: אינפינטי, B.M.W , אאודי, מרצדס, אלפא רומיאו לקסוס, וגם מותגים שאינם מותגי פרימיום כמו: פיז'ו ומיצובושי. איך כל החברות האלה קשורות אחת בשניה? הרי אלה יבואנים נפרדים לגמרי. אני צריך ללכת לשם (לאולם של אינפנטי) גם אם אני רוצה לראות מבצעים על, לדוגמא, פיז'ו? איך זה קשור לINFINITY? אני לא מבין מה הולך שם. אשמח להבהרות.
הודעה אחרונה מאת שי, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בזמנו עלה פה בפורום ה"פירצה" בחוק שמתירה נוסע שאינו חגור כל עוד כל החגורות ברכב תפוסות. בעקבות כך רציתי לשאול, האם ברכבי המיני וואן בעלי ה-7 מקומות ישנה דרך חוקית ובטוחה להסיע 8 נוסעים, למשל להושיב בספסל האחורי 2 כסאות בטיחות שמחוברים באותה חגורה + מבוגר בחגורה שלו. הרי הספסל האחורי יכול להכיל זאת, רק שהוא מוגדר כ-2 מקומות. להדגיש, אני מדבר על אופן שיהיה לא רק חוקי אלא גם בטיחותי. מכיון שבסופו של דבר כולם חגורים. האם זה אפשרי, ואם כן באיזה דגמים? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Tomim, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 46 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
חברת TagAZ הרוסית פיתחה והציגה מכונית קופה מסוגננת עם ארבע דלתות, שלטענתה תהיה הזולה בעולם. מחירה ברוסיה כ 400,000 רובל (13,000 $ ), שזהה שם למחיר דאצ'יה/רנו לוגן . כידוע תצורה כזו הפכה די פופולרית בסגמנט היוקרתי (פורשה פנמרה, אסטון ראפיד, אודי A7 וכו'). התוצאה , בטח יחסית למחיר, בהיבט העיצובי מרשימה בהחלט לדעתי. ברור שמבחינה מכנית ואיבזורית אין לרכב הרבה מה להציע. מדובר במנוע 1600 עם 107 כ"ס. מעניין אם הייתה מגיעה לארץ בעלות סבירה של סביב 80-90 אלף - האם מישהו היה לוקח כזו "כבש בעור זאב" ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4346265,00.html
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
-
אני מעוניין ליקנות את המצלמה הזאת http://www.ebay.com/itm/Original-DOD...item25791868e1 השאלה היא מה אתם אומרים עלייה? איך אני יודע שזה { המוכר הזה, מוכר את המצלמה } באמת מקורי? האם זאת באמת מצלמה טובה? אני לא מצליח לזהות איזה כרטיס היא צריכה?? תודה רבה ושבוע טוב
הודעה אחרונה מאת shai carbon, -
http://www.wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=9&id=4039¤t_lang=1&machine_news=1
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש ברשותי דייהטסו שנת 93, במצב נפלא רק עם בעיית ראש מנוע שכמובן שאין לנו היכולת להשקיע את הכסף , מה גם שקנינו כבר רכב חדש יותר. הממשלה סגרה את הגריטה ונתקענו עם רכב שלא נעים למכור לאיש פרטי. יש לו רדיאטור חדש לגמרי ( נסע יומיים עם הרדיאטור החדש והלך הראש מנוע ) יש לו גם צמיגים חדשים לגמרי . הרכב עומד כבר שלושה חודשים כך שכנראה נגמר המצבר והוא לא מתניע. מישהו יכול להמליץ או לקנות, להשקעה, לפירוק , למה שלא יהיה אשמח להצעות והמלצות שלכם , הטסט נגמר באמצע מרץ אז כדאי שנעשה איתו משהו
הודעה אחרונה מאת sh1506, -
-
- 1 תגובות
- 631 צפיות
האם יש אפשרות לרכוש מאאודי (צמפיון מוטורס) ג'אנטים מקוריים שחורים וגדולים יותר מהגודל של הג'אנט הכסוף הרגיל שקיבלתי עם האוטו..? (יש לי A1 חדשה) ואם כן.. בערך בכמה כסף מדובר?
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
- 0 תגובות
- 547 צפיות
היא מצלמת מהירות או רמזור או שניהם ביחד?
הודעה אחרונה מאת jonnyw, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני חייב לדעת האם המצלמה שמוצבת בדיוק לפני הפניה ימינה ליבנה\מרכז גרעיני שורק (מכיוון דרום לכיוון צפון) היא פעילה או שהיא דחליל? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 953 צפיות
שלום. התחדשתי ברכב חדש מהיבואן. וכשבאתי ישירות למשרד הרישוי לבצע שינוי ברישיון הרכב הפקידה אמרה שהרכב לא נמצא במאגר עדייו. ושהיא איננה יודעת מתי זה מתעדכן. יש למישהו מושג תוך כמה זמן זה מתעדכן אצלהם במערכת? או דרך ידנית שאני אוכל לבדוק? תדה מראש.
הודעה אחרונה מאת nburrack, -
-
צריכת גז בניוטרל 1 2
מאת carbuyer- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום, ברשותי פולקסווגן פולו 2001 עם גיר ידני. 1. האם "גלישה" בניוטרל בירידות עדינות או כשהאוטו ב"שוונג" תחסוך דלק? 2. עצות אחרות להרגלי נהיגה שיחסכו דלק? שימו לב שהאוטו יחסית ישן. תודה!
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 1 תגובות
- 921 צפיות
אתמול יצאתי לדבר בפאלפון בחוץ, וראיתי מאזדה 3 לבנה עם לוחית רישוי משטרתית (האות מ' ועוד מספר קצר) מבצעת את הדריפט של החיים שלה (הנהג רצה לפנות שמאלה, עשה את זה עם אמברקס וחריקה במרחק מכובד) ועל הדרך כמובן נכנס לנתיב הנגדי בשביל 'הקטע' ונסע אחרי זה לפחות על 70 קמ"ש בתוך שכונה שנוסעים שם 40 קמ"ש. מה אפשר לעשות עם המידה הזה חוץ מלנגב איתו תתחת
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000823473#fromelement=hp_firstarticle נו מה הפלא שכך נראית משטרת התנועה ועמותת אור ירוק אשר רק נובחים לעוד ועוד מצלמות.. בצרפת ובאנגליה כבר הוכח שהמצלמות אינן יעילות באופן שמדברים עליהם פה מביני דבר כמו הניצב המכובד ומנכ"ל עמותת אור ירוק. משטרת התנועה כבר שכחה מה זה לעשות עבודת שיטור אמיתית , הקפדה על הימין, מתן זכות קדימה , עצירה בעצור ועוד ועוד... הכל נזנח תמורת עגל הזהב המודרני של המשטרה - עוד מצלמות. חברים , הגיע הזמן לעדכן WAZE ולהאיץ אחרי המצלמה ..
הודעה אחרונה מאת ya_pl, -
שלום, נסעתי היום לבצע איזון גלגלים כי היו לי רעידות. בזמן החלפת הצמיגים הבחור הראה לי ששני צמיגים עם דפנות קרועים\מתפוררים. ותכלס הצמיגים כבר בני 4 שנים. אז כדי לנסוע עם רכב בטיחותי הסכמתי להחליף צמיגים. שלא כמנהגי, לא עשיתי סקר שוק. (כי אבא שלי המליץ על המקום...) מדובר בזוג צמיגי קונטיננטל פשוטים 195/65/15 91H ContiEcoContact 3 הוא לקח לי 600 ש"ח על צמיג. חזרתי הביתה ואני רואה ב-Tire4u.co.il שהצמיג הזה עולה 400 ש"ח. האם אני יכול להחזיר לו אותם? יש משהו על צמיגים כמו שאפשר להחזיר מוצר תוך 14 יום?
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- 1 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום לכולם! כל בוקר בדרך לרכבת בעיר שלי (בית שמש) אני רואה אוטובוס שבדיוק מתניע ופולט המון עשן מסריח. האם עליי לדווח? אם כן, למי ואיך? אני באמת לא יודע באיזה חיריה-טסט הוא עושה טסט לדבר הזה
הודעה אחרונה מאת beamvelavan, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איך זה שבפורום חובבי הרכב הגדול בישראל אין כמעט דיון על ארוע מוטורי בסדר גודל כזה ? ואני לא מדבר דווקא על הפורמולה, אלא על כל שאר המירוצים שיהיו שם (דראג, דריפטים, טורינג, סופרמוטו, אופנועי כביש, קרטינג). http://www.mako.co.il/cars-magazine/sports/Article-0bf4557a506cc31006.htm http://www.redseaeilat.co.il/eilat-vacation/fil/?utm_source=ynet&utm_medium=banner&utm_content=superpremium&utm_campaign=FormulaIsrael שנים טוחנים פה מים ובוכים שאין ארועים, אז הנה - יש ארוע. גדול, חוקי, ונראה לפחות שיהיה מעניין מאד. המחיר של הכרטיסים סביר לדעתי, נכון שזה דורש השקעה בנסיעה ולינה וכו', אבל זה לא קורה כל שבוע. אז מי מגיע ?
הודעה אחרונה מאת mill3r, -
האם הגה עובר מכס
מאת dprt-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן, לא ידעתי איפה לפתוח את זה,אני מקווה שאני בפורום הנכון. אני בתהלך בנייה של "סימולטור" נהיגה בבית ורציתי לשנות את ההגה שלי להגה "ספורט" האם הגה מדיל אקסטרים יעבור מכס? לינק לדוגמא: http://dx.com/p/universal-13-pu-aluminum-car-steering-wheel-set-black-golden-161661
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים ברשותי סיטרואן c4 שנת 2006 ואני מעוניין להרכיב ג׳נטים של סיטרואן c4 שנת 2011, האם מידות הג׳נט מתאימים ? המידה שברשותי היא 205/55/16 תודה מראש לכל המשיבים.
הודעה אחרונה מאת גילי29, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום, האם מישהו יודע אם היום ניתן לקבל ריפוד בהיר או בז' (הייתה לי אוקטביה 2008 עם סלון+ ריפוד בז') באוקטביה חדשה? אני יודע שזה רק בדגם המאובזר ELEGANCE אך אני חושש שלא בכל הדגמים, שלא לדבר על רכב חדש בליסינג תפעולי למישהו יש מושג ? להלן תמונות לדוגמא: יש את הריפוד הבהיר (גוון של אפור) ושאר הרכב כהה ויש את הריפוד + סלון בז'
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
מפגש
מאת Dimazotov60- 2 תגובות
- 778 צפיות
שלום ,מישהו יודע אולי עם יש מפגש מכוניות (לא אספנות ) ?? בתאריכים הקרובים ?? ואיפה ? תודה
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 25 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
לא מסוגל לעכל את זה שמחר מגיע קונה לרכב שלי,כבר הכל סגור ולמרות שהפסדתי 20K ירידת ערך אני מסוגל להגיד לו שהכל בוטל! איך מתמודדים עם זה? אשמח אם מישהו שעבר חוויה דומה יספר קצת על זה. תודה
הודעה אחרונה מאת b2k2, -
תופעה הזוייה, שכל פעם הייתי בטוח שהיא רק ברכב מסויים, אבל היא בכולם. השעון (שמראה את השעה) בכל הרכבים שלי תמיד ממהר. אחרי שלושה-ארבעה חודשים ללא כיוון, אני תמיד מגיע למצב שהוא מקדים בכמה דקות את הזמן האמיתי. אני מדבר על מדגם די גדול של רכבים שאני בטוח לגביהם: שתי קורולות, 206, שני A6, סוויפט ויאריס. המשותף היחיד לכולם הוא שאני נהגתי עליהם. אז מה קורה פה? מישהו יודע להסביר?
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
עבריינים על מדים 1 2
מאת XENON-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אז אחרי שמופז נמנם במושב האחורי ב-160 קמ"ש כאשר מילא את תפקיד שר התחבורה http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/689/475.html ואחרי שהמפכ"ל דודי כהן תועד נוהג ב-180 קמ"ש http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/689/475.html ואחרי שרכבו של המפכ"ל דנינו תועד ב-160 קמ"ש http://reshet.tv/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/CrimeAndLaw/Crime/Article,72072.aspx עכשיו נשבר כל שיא כאשר רכבו של המפכ"ל, אשר נכח בו, עבר רמזור אדום ודרס רוכב דו גלגלי. http://news.walla.co.il/?w=/90/2617922 לתפארת מדינת ישראל.
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים צריך לחדש תוך שבוע את המקיף ל107 בת שנה. נהג יחיד מעל גיל 30. מבקש ממי שביטח פג'ו 107 בזמן האחרון (מקיף) ירשום כמה עלה לו.. יש לי הצעה דרך "חבר" : 3830 ש"ח בתנאי שאין לי אף תביעה. לא יודע אם זה טוב או סביר, אבל, השתתפות עצמית- כרגע אני משלם 650 במוסך הסדר או 1350 במוסך אחר ונראה לי גבוה מאד. מה יש בשוק? תודה איתן
הודעה אחרונה מאת AssafO, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
כביש המשלב אספלט ואבקת גומי מצמיגים ממוחזרים נסלל בעמק בית שאן, וקיבל אישור ממכון התקנים. החברה המייצרת את החומר המשולב מבטיחה, מלבד הפן הסביבתי שבמיחזור הצמיגים הישנים, גם חוויית נסיעה שקטה, עלות זולה ובלאי נמוך. הכתבה המלאה- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4345782,00.html מה דעתכם? (אפשר לתקן את הכותרת)
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
היום עשיתי את מסלולי הרגיל מראש העין להרצליה. למצלמה הראשונה (וכרגע, נראה שלא פעילה) התרגלתי, אך לפתע, קצת לפני הירידה לכיוון רעננה (מחלף גהה כמדומני?) הבחנתי במצלמה כתומה וחדשה מכיוון מערב למזרח (כלומר, מכיוון הרצליה לכיוון פ"ת-אריאל), מדובר ממש בכ-2 קילומטרים לאחר הכפר הירוק ומספר קילומטרים לפני המצלמה עליה כבר דובר כאן ראו הוזהרתם...
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, הייתי מעוניין לקנות מ-EBAY את הדבר הזה שמתחבר לרכב וקורא תקלות וכו' דרך פלאפון אנדרואיד . יש המלצות ? איזה חיבור בדיוק אני צריך וממה צריך להזהר ? תודה אלעד
הודעה אחרונה מאת dunes, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 9 אלף צפיות
האם בודקים מספר מנוע בטסט שנתי? המנוע שלי מלא באבק,פיח, ושמן של שנים על גבי שנים. קניתי את הרכב לפני כמה חודשים. לפי מצב המנוע לא ניראה לי שאיי פעם חיפשו שם את המספר הסידורי. ולא ניראה לי שבכלל יודעים איפה הוא. כולל אותי המנוע הוא ביואיק 231 3.8 V6 שנת 86. אם מישהו יכול להגיד לי איפה הוא נמצא זה יהיה מצויין. עכשיו מה קורה במידה ובטסט לא מוצאים את מספר המנוע? לא כי הוא לא קיים אלה פשוט לא יודעים איפה הוא נמצא?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
שלום, בשעה טובה אבי עבר טסט. הוא בן 40+, רציתי לדעת האם חלה עליו חובת המלווה, הבנתי שהוא יכול אוטו מלא, אבל לגבי מלווה לא יודע. תודה.
הודעה אחרונה מאת Skity, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/shlomosixth-C1301175089/17645456 למה לקנות I30 ואו פוקוס , גם הקורולה נראית מיותרת לחלוטין. מאזדה 6 מודל 2013 0 ק"מ מליסינג ב 133,000 ש"ח. על פי התמונות יכול להיות שמדובר בדגם הקודם של ה 6 , אבל לצורך הענין זה מראה את עומק ההנחה שהליסינג מקבל מדלק מוטורס. היבואן מנפח את מחיר הרכב ל 165 , שלמה סיקסט עושים טובה ומוכרים ב 133, מענין בכמה היא רכשה את הרכב .. , לטעמי יש מצב שב 120.., 28% פחות ממחיר המחירון.. אין תחרות על כיסו של הצרכן , היבואן עושה מה שמתחשק לו, אולי אם היה יבוא מקביל הייתה תחרות.., כמו שרואים יש הרבה בשר על העצם הזו.
הודעה אחרונה מאת Farar, -
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
