Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולבו V40 בישראל- החל מ-183000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו, והאודי A3 הכי קרובה עולה 202K ש"ח (הדגם עם מנוע 1.8T).

מרצדס A קלאס טורבו אוט' (156 כ"ס, 8.3ש' ל-100) עולה 225K ש"ח.

 

גולף=פוקוס, לא בר השוואה.

 

אם התחרות היא אודי ומרצדס, אז ככל הנראה הוולוו מאוד משתלמת.

אני מפספס משהו?

 

כן, אתה מפספס שמנוע חזק הוא פרמטר פחות חשוב לקהל היעד מאיכות, אבזור ומותג. לכן ימכרו הרבה יותר אודי A3.

emotion of motion

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
וכן, זו פוקוס. מה שלי אישית לא מפריע במיוחד, לו זה היה מתומחר סביר.

 

 

נראה לי שדווקא בפורום הזה זה סוג של אתרון, לא? פוקוס היא אחת המובילות בסגמנט הקומפקטיות מבחינת התנהגות.

 

השאלה גם מה מחיר כולל, אם לגרסת ה-CC יש גם הגנה על המנוע ו/או רדיאטור ולא רק קישוטים, אז זה יכול להיות שווה את המחיר, כי אז אפש להיכנס עם הרכב לכל מיני מקומות בפארקים של קק"ל בלי לחשוש. חוץ מזה תמיד אפשר לבקש הנחה/תוספות.

פורסם

ראיתי את הרכב באלם תצוגה בראשל"צ- רכב יפיפה, עם פרופורציות, אבל ישנה בעיה עם האבזור הבסיסי (ללא בקרת שיוט בגירסה הבסיסית? WTF?).

דווקא דגם ה-R DESIGN וה- CROSS COUNTRY נראות כגרסאות היותר אטרקטיביות.

עם כל הכבוד ךלברים כאן, ה-V40 לא מתחרה בפוקוס או בליאון, אלא באודי A3, ב.מ.וו. סידרה 1 ומרצדס A CLASS.

המבחנים בחו"ל מחמיאים לרכב ובחלקם נכתב שהיא משתווה למרצדס וטובה יותר מהאודי. לא לשכוח שמבחינת הביצועים הוא יותר טובה מהמתחרות בצורה משמעותית. מעניין מה יהיו הביקורות בישראל.

חבר שלי, שעובד ב"מאיר", אומר שהיה מו"מ ארוך עם היצרן על המחיר, לכן השיווק נדחה בחודשיים ולא המחיר הוא מאוד קשיח, למעט הנחות קטנות על אבזור.

בכל מקרה, לא מצפים למכור ממנה אלפי יחידות.

פורסם

תלונה מאוד שכיחה בימים האחרונים כאן, היא העדרה של בקרת שיוט. כאילו סוג של פגם במכונית.

 

במקרה שלי, יש לי עם ויש לי בלי. מיותר.

 

אני משער שיש כאן כמה חבר'ה שהנושא הזה קריטי עבורם בשיוטים באוטוסטראדות אינסופיות פנויות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כשהמחיר קשיח אבל הביקוש גמיש (בלי עין הרע יש מתחרות לא רעות, וזה לא שה- C30 היה הצלחה אדירה, או ה- S40), התוצאה בד"כ לא ממש חיובית. נמתין כמה חודשים ונראה כמה הוא באמת "קשיח". אני עוד זוכר שבתחילת שיווק ה- S40T5, רצו עליה 300K ש"ח, אבל הציעו לי את רכב נסיעות המבחן (החדש והיפה) ב- 100K (!) פחות. אני גם זוכר לא מזמן שעל ה- S40 רצו קרוב ל- 200K.

בשביל הספורט, אני מוכן להתערב עם חבר שלך, אפילו על "צדק", אבל גם על מנת סביח.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
תלונה מאוד שכיחה בימים האחרונים כאן, היא העדרה של בקרת שיוט. כאילו סוג של פגם במכונית.

 

במקרה שלי, יש לי עם ויש לי בלי. מיותר.

 

אני משער שיש כאן כמה חבר'ה שהנושא הזה קריטי עבורם בשיוטים באוטוסטראדות אינסופיות פנויות.

 

אם כבר לקחת וולוו, אז חובה עם בקרת שיוט אקטיבית וכלל מערכות הבטיחות האחרות, אחרת באמת שאין טעם להעדיף אותה על האחרות. בקרת שיוט רגילה זה באמת די מיותר. אבל אם כבר גרסת בסיס, אז הבושה הגדולה זה שאין bluetooth וחיבור USB ברכב שמחירו מעל 180K.

פורסם

כשהמחיר קשיח אבל הביקוש גמיש (בלי עין הרע יש מתחרות לא רעות, וזה לא שה- C30 היה הצלחה אדירה, או ה- S40), התוצאה בד"כ לא ממש חיובית. נמתין כמה חודשים ונראה כמה הוא באמת "קשיח". אני עוד זוכר שבתחילת שיווק ה- S40T5, רצו עליה 300K ש"ח, אבל הציעו לי את רכב נסיעות המבחן (החדש והיפה) ב- 100K (!) פחות. אני גם זוכר לא מזמן שעל ה- S40 רצו קרוב ל- 200K.

בשביל הספורט, אני מוכן להתערב עם חבר שלך, אפילו על "צדק", אבל גם על מנת סביח.

 

ה-S40 היה רכב גרוע וה-C30 רכב נישה עם 3 דלתות בלבד. מה גם שהיה ליבואן המון S40 במלאי והוא היה חייב להיפטר ממנו בכל מחיר (ד"א, עדיין יש S40 באולם תצוגה וניתן לרכוש אותה בסביבות ה- 150K).

שים לב שכל "המבצעים" הגדולים היו לדגמים ישנים מאוד שלכל יבואן בארץ יש עליהם יותר רווח מאשר דגם חדש.

אני מקווה שאוכל לנהוג בשבועיים הקרובים ב-V40 ולחוות דעה יותר מוצקה. מבחינת עיצוב, היא התקדמות גדולה מאוד מה-S40.

פורסם

יש גג חשמלי וג'אנטים מגנזיום בגרסת הבסיס?

אם אין, ניתן להזמין? מקורי כמובן.

או שבגרסה יותר מאובזרת יש?

פורסם

משגע אותי כל הויכוחים האלה תמיד על זה שאם רכב מבוסס על רכב זול יותר, הוא לא שווה את ההפרש...

נו באמת, עם הגישה הזאת - תמיד תקנו פיאט פנדה ואין מקום לאנשים שקונים פיאט 500 או לנצ'יה

כנ"ל לגבי פולו למשל מול A1

שלא נדבר על פיאט פונטו מול אלפא מיטו

 

אנשים כן משלמים על מותג, על מראה, ועל ייחודיות. זה בדיוק אותו דבר כמו בבגדים. אין בזה שום דבר רע, למי שיש כסף, ועל אף הדברים הדומים בין המכוניות, אלה עדיין מכוניות שונות אתם חייבים להסכים.

פורסם

לא יודע מה אתכם, אבל לדעתי התמחור של מרצדס A, ב.מ.וו 1, אאודי A3 ועכשיו וולוו V40 גורם לתמחור של הג'ולייטה להיות הגיוני (הוא לא). זה מטריד, מאוד מטריד.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לא יודע מה אתכם, אבל לדעתי התמחור של מרצדס A, ב.מ.וו 1, אאודי A3 ועכשיו וולוו V40 גורם לתמחור של הג'ולייטה להיות הגיוני (הוא לא). זה מטריד, מאוד מטריד.

 

זו תגובת שרשרת. כשהיבואנים מתמחרים את הסיוויק והגולף ב- 140K, זה נותן לגיטימציה לרכבי הפרימיום (שאמורים להיות יקרים יותר) להיות מתומחרים בצורה שערורייתית.

פורסם

ומדוע הם מתומחרים ב- 140? משום שרכבי הליסינג מתומחרים (ללא כל הצדקה מעבר להגנה שפלה ושערורייתית על חברות הליסינג) ב- 120 בלי שום הצדקה. תוציא את הליסינג מהמשוואה - וכל הרכבים ממה שהיה בעבר דרגה 2 ומעלה - מוזלים בלפחות 10-20K.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...