Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולבו V40 בישראל- החל מ-183000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתקשה להבין את הגיון הדברים שמעלי. הרי צ'מפיון לא מוכרת לחברות הליסינג, ומכאן שאין לה צורך לסבסד מחירים נמוכים להן באמצעות מחירים גבוהים ללקוח פרטי. האם הטענה היא שהמתחרים שכן מוכרים לליסינג "דואגים" להרים את המחיר לקונה הפרטי ולכן צ'מפיון "חייבת" לקבוע מחיר גבוה בכדי לשמר פער "הכרחי" מעל המתחרים, לא ממש ברור לי הענין הזה. אשמח להבהרה.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רועי5,

 

לדעתי, צ'מפיון מתמחרים את פולקסוואגן כמותג יקר יותר משאר המכוניות (הם מבחוץ והן מבית) ולכן כאשר יבואנים אחרים מעלים את המחירים הם גם מעלים כדי לשמור על איזון (הרי פולקסוואגן נתפסת כמותג עדיף מיונדאי- מבחינת השם).

 

ולכן כאשר כולם מעלים את המחיר גם הקטנות היוקרתיות עולות.

 

נחכה ונראה מה יהיה אחרי חודש יוני.

פורסם
מתקשה להבין את הגיון הדברים שמעלי. הרי צ'מפיון לא מוכרת לחברות הליסינג, ומכאן שאין לה צורך לסבסד מחירים נמוכים להן באמצעות מחירים גבוהים ללקוח פרטי. האם הטענה היא שהמתחרים שכן מוכרים לליסינג "דואגים" להרים את המחיר לקונה הפרטי ולכן צ'מפיון "חייבת" לקבוע מחיר גבוה בכדי לשמר פער "הכרחי" מעל המתחרים, לא ממש ברור לי הענין הזה. אשמח להבהרה.

 

אם העדר יודע שגולף היא פרימיות ולכן עולה עוד 10% מעל רף קבוצה 2. אז צריך לשמור על זה.

כמובן שלא חייבים. אבל למה לא? :-D שמעתי שהם לא מלכ"ר.

משכנתא זה קל

פורסם
חבר שלי, שעובד ב"מאיר".

 

אגב, תוכל לבדוק עם חברך במאיר האם הם יהיו מוכנים להביא גרסה ידנית של הדגם הזה, או מה שיותר מעניין את הדגם T3 שבאה רק אם תיבה ידנית אם אינני טועה.

פורסם

אם אמרו או לא איני יודע, אך לי אישית בכל אופן היא מזכירה את הפוקוס החדשה. לא נפלתי ממנה, למרות שמצהירים שהיא היפה ביותר בסגמנט.

חבל שאין תג מחיר תחרותי לסדרה 1 של במוו (או לפחות גרסת בסיס מוחלשת שתתחרה ב-1).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם אמרו או לא איני יודע, אך לי אישית בכל אופן היא מזכירה את הפוקוס החדשה. לא נפלתי ממנה, למרות שמצהירים שהיא היפה ביותר בסגמנט.

חבל שאין תג מחיר תחרותי לסדרה 1 של במוו (או לפחות גרסת בסיס מוחלשת שתתחרה ב-1).

 

אני חושב שהיא יפה, במיוחד במציאות והרבה יותר מושכת מבחינה עיצובית מהב.מ.וו סידרה 1.

המחירים של הרכבים דומים (הסוכנים בוולוו מדקלמים לך שאם תוסיף חלק מהאבזור של ה-V40 לב.מ.וו, המחיר שלה יעבור את המחיר של הוולוו).

מעניין איך היא נוסעת ביחס למתחרות.

פורסם

אגב, תוכל לבדוק עם חברך במאיר האם הם יהיו מוכנים להביא גרסה ידנית של הדגם הזה, או מה שיותר מעניין את הדגם T3 שבאה רק אם תיבה ידנית אם אינני טועה.

 

הם עושים הזמנה מיוחדת. ההמתנה היא לפחות 3 חודשים.

פורסם
אני חושב שהיא יפה, במיוחד במציאות והרבה יותר מושכת מבחינה עיצובית מהב.מ.וו סידרה 1.

המחירים של הרכבים דומים (הסוכנים בוולוו מדקלמים לך שאם תוסיף חלק מהאבזור של ה-V40 לב.מ.וו, המחיר שלה יעבור את המחיר של הוולוו).

מעניין איך היא נוסעת ביחס למתחרות.

 

מביקורות בחו"ל עולה שהיא נוסעת מהר, אבל לא היטב כמו המתחרות.

לגבי הדקלומים של סוכני המכירות, אני מהמר שבקרוב הם ידקלמו איך מחיר המבצע הוא כדאי ביחס למחיר הקודם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...