Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולבו V40 בישראל- החל מ-183000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין האם למתחרים גם יש חבילת בטיחות מתקדמת, כמו בוולוו הזאת ב-8K. רק בגלל המערכות האלה הייתי מעדיף את וולוו. חבל שאין מנוע יותר חלש, כי 208K זה קצת יקר לרכב כזה (וזו הגרסה שהגיוני לקחת - אמצעית+חבילת בטיחות, אין טעם לקנות את גרסת הבסיס)

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מפספס משהו?

 

כן, מי שמחפש מרצ או בימר או אאודי, לא בהכרח יסכים "להסתפק" בוולבו, בוודאי שלא כאשר מדובר בקטנות. אין שום "סקס אפיל" למותג וולבו שמתשווה לזה של סדרה 1 או A. מול A3 אולי איכשהו. מכאן, שדווקא כן ניתן להשוות אותה, למשל, לגולף מאובזרת (שכרגע אין) או פוקוס (אולי קצת פחות).

אם ניקח אותי בתור לקוח פוטנציאלי, אין סיכוי קרוב שתראה אותי בבימר או מרצ, אבל כן בוולבו או אאודי. אם הוולבו עולה כמו האאודי, סיכוי סביר שאבחר באאודי. לעומת זאת, לו היתה עולה כמו פוקוס (והבה נניח שהיבואן ימכור אותה לבסוף במחיר של פוקוס טורבו, במסגרת מבצע כזה או אחר) - היתה מביאה מלכתחילה קהל רוכשים גדול יותר, משום שכן - מי שרוכש פוקוס מאובזרת וזריזה, יפזול בכיף - לדעתי - לוולבו זריזה לא פחות ומאובזרת אולי מעט פחות, משום שהוא משתדרג ב"שם".

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם ניקח אותי בתור לקוח פוטנציאלי, אין סיכוי קרוב שתראה אותי בבימר או מרצ, אבל כן בוולבו או אאודי. אם הוולבו עולה כמו האאודי, סיכוי סביר שאבחר באאודי.

 

מדוע? רק בגלל המותג?

 

שלשום עשיתי סיבוב על A3 החדשה עם מנוע 1.8T. המכונית אמנם זריזה ובנויה לתלפיות אך הותירה אותי קר לחלוטין, מאחר ואין כל שאר רוח בניהוג שלה ונוחות הנסיעה שלה עדיפה על A3 מדורות קודמים אך לא משתווה לפוקוס, לדוגמה. עיצוב הפנים של A3 החדשה דומה ומתאים לסופרמיני(A1), לא לקומפקטית פרימיום במחיר סביב ה-200K, על אף החומרים האיכותיים.

 

אני משוכנע שכשתגענה האוקטביה והלאון המצוידות במנוע זהה וחולקות את אותה הפלטפורמה - אך במחיר נמוך בעשרות אלפי שקלים - תתגלה ערוות הגולפאאודי במלואה.

 

לוולוו עיצוב מקורי יותר, שזו כבר נקודת זכות שלא הולכת ברגל.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מדוע? רק בגלל המותג?

 

המותג, בתחום המחיר הזה הוא שיקול, ועדיין - אני מאוד אוהב את וולבו כמותג, לאמא שלי יש וולבו 75 שאצלנו כבר 25 שנה, והייתי רץ וקונה, אבל לא במחיר הזה. במחיר הזה אני מרגיש מנוצל. סורי. לפי ביקורות בחו"ל הרכב מוצלח, ואולי אעשה נסיעת מבחן, אבל הוא פחות טוב (כך אומרים שם) ממרצ ו- 1, אז למה להתפשר במחיר יקר שכזה?

 

שלשום עשיתי סיבוב על A3 החדשה עם מנוע 1.8T. המכונית אמנם זריזה ובנויה לתלפיות אך הותירה אותי קר לחלוטין, מאחר ואין כל שאר רוח בניהוג שלה ונוחות הנסיעה שלה עדיפה על A3 מדורות קודמים אך לא משתווה לפוקוס, לדוגמה. עיצוב הפנים של A3 החדשה דומה ומתאים לסופרמיני(A1), לא לקומפקטית פרימיום במחיר סביב ה-200K, על אף החומרים האיכותיים.

 

זריזה מאוד, לפי הנתונים, שקרובים מאוד ל- GTI. את שלי אני ממש לא מנצל לניהוג מיוחד, ולי הדור הקודם היה מאוד נוח. עניין של כסאות אצלי, יותר מבולמים. לגבי מחיר, נדמה לי שסוד גלוי שלפחות 10% מושלים ממנו בזמן שלוקח לסוכן של וולבו לחשוב איך הוא תוקע לי עוד כמה תוספות במחיר שערורייתי. מניסיון, בשניהם. ואת מה שמשיגים בצעקות אצל מנהל האולם של וולבו - אפשר להשיג בנועם באאודי. גם מניסיון (אם כי הצועק בוולבו לא היה אני אלא לקוח אחר). אולי הביאו את מנהל האולם של הונדה ;-)

 

אני משוכנע שכשתגענה האוקטביה והלאון המצוידות במנוע זהה וחולקות את אותה הפלטפורמה - אך במחיר נמוך בעשרות אלפי שקלים - תתגלה ערוות הגולפאאודי במלואה.

 

או, זו באמת נקודה חשובה. האוקטביה עדיין כעורה בעיני, אבל אם לא אחליף עכשיו רכב, זה כדי לראות אם אלו מנועים יביאו אותן. לפי מה שקורה עם הגולף, אין לדעת...

 

לוולוו עיצוב מקורי יותר, שזו כבר נקודת זכות שלא הולכת ברגל.

 

נכון. אבל נקודה אחת לא מכריעה את הכף כאשר מולה יש רכב מאוד יקר, כשרכבים מקבילים לו נחשבים מוצלחים יותר, במיוחד כאשר שם - כמו בסיאט - אתה ישר מוטרד מהמבצע הבא, ע"ע מחיר S60 דור קודם שנחתך בחצי כמעט, מחיר S40, ואפילו מחיר S60 נוכחית.

 

עריכה: וכמובן שהמחיר הזה יקר משמעותית מזה של ה- S40 היוצאת. לפחות בגולף שמרו על מחיר ה- 1.2 (גרסת הכניסה).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

דווקא לגבי מחיר ה-S60 הנוכחית לא יודע אם יעזרו צעקות :wink: או אם צריך להיות מודאג מהמבצע הבא...

חבר התעניין לאחרונה והיה רציני מאוד בקשר לרכישה, היו מאוד מאוד קשים במתן הנחה כלשהי, ומדובר בעסקת מזומן (בלי טרייד ומימון).

מסיבה זו, בין היתר, רכש בסוף סופרב.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
כן, מי שמחפש מרצ או בימר או אאודי, לא בהכרח יסכים "להסתפק" בוולבו, בוודאי שלא כאשר מדובר בקטנות. אין שום "סקס אפיל" למותג וולבו שמתשווה לזה של סדרה 1 או A. מול A3 אולי איכשהו. מכאן, שדווקא כן ניתן להשוות אותה, למשל, לגולף מאובזרת (שכרגע אין) או פוקוס (אולי קצת פחות).

אם ניקח אותי בתור לקוח פוטנציאלי, אין סיכוי קרוב שתראה אותי בבימר או מרצ, אבל כן בוולבו או אאודי. אם הוולבו עולה כמו האאודי, סיכוי סביר שאבחר באאודי. לעומת זאת, לו היתה עולה כמו פוקוס (והבה נניח שהיבואן ימכור אותה לבסוף במחיר של פוקוס טורבו, במסגרת מבצע כזה או אחר) - היתה מביאה מלכתחילה קהל רוכשים גדול יותר, משום שכן - מי שרוכש פוקוס מאובזרת וזריזה, יפזול בכיף - לדעתי - לוולבו זריזה לא פחות ומאובזרת אולי מעט פחות, משום שהוא משתדרג ב"שם".

 

אני מסופק אם יהיו רבים שיחשבו שוולוו כזו היא מתחרה לגולף מאובזרת ולא לב.מ.וו או מרצדס הרלבנטיות. ואני גם לא מכיר את האוטו כמובן, ודאי לא איך הוא מתנהג או נוסע, אבל עושה רושם שהוא מתומחר בכלל לא רע מול הורסיות המקבילות של מרצדס או ב.מ.וו, שלזכרוני אגב מציעות במחירים האלו הספקי מנוע נמוכים משמעותית. ולהערכתי ובקטגוריה הזו לפחות, אין הבדל בסולם ה"יוקרה" בין שלושת המותגים הללו.

פורסם

כרגיל במאיר הרכב יימכר במבצעים מרוכזים כמה פעמים בשנה כשיתחילו להצטבר מלאים, דווקא בוולבו חשבתי שחל שינוי עם ה-S60 והתמחור האטרקטיבי שלה (שכמובן לא הוצמד לה מהתחלה).

פורסם

להערכתי מייק צודק, בדיוק על זה דיברתי.

רועי - אני מסכים איתך שלכאורה לשם היא שייכת, בוודאי אם תשאל את היבואן. אבל בפועל, בכל הביקורות שקראתי היא נחשבת לפחות מוצלחת, ובכל מקרה, היא נתפסת בעיני הצרכנים (מסקר קצר ולא מחייב) כמותג זקן ופחות "נחשק". אז נכון שזה לא מה שמעניין אותי, אבל כדי שאני אתחבר למותג הזה, אני מצפה למחיר אטרקטיבי. הרי אין היגיון לתמחר את הרכב הזה קרוב כל כך ל- S60, ורחוק כל כך מה- S40. למעט כמובן גרידיות. אז ניפגש בהנחות :-)

ובעצם, אולי הבעיה בי, בכך שציפיתי למחיר אטרקטיבי דיו כדי שארוץ ואקנה, ובינתיים אני לא רואה את זה קורה, סיטרואן בכלל לא חוזרים אלי לגבי ה- DS, הגולף מתומחרת כאילו היא אאודי (אאודי 122 עם אבזור רב יותר נמכרת בפועל מאוד קרוב לגולף 122), ואני כל הזמן תוהה אם זה גשם... ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

דווקא הוולבו הזאת מאוד מעניינת ולדעתי תמחור דגם בסיסי ב-160 אלף שקלים יכל להעלות לא מעט כאלה על הכבישים אם לוקחים בחשבון שבפועל ב-155 אלף שקלים הרכב היה "על הכביש" מבחינת הלקוח. הרבה בעלי ג'יפונים היו שוקלים אותה, במיוחד בדגם הכמו שטח.

נכון שהיא חזקה ודיי מאובזרת וכך גם ה-A3 החדשה אבל אני אישית בכ-170 אלף שקל הייתי פוזל כבר לכיוון מיני קאנטרימן.

פורסם

אגב נכנסתי לאתר של וולוו בארץ וניתן לעצב שם את הרכב כאילו אנחנו במדינה מתוקנת - אפשר לבחור חישוקים, גימור פנים וכמובן צבע ומיד לראות את התוצאה. מעניין האם באמת יש מבחר עשיר כזה, או שסתם שמו את האפליקציה מחו"ל. :?:

פורסם
כאופציה , יוצעו : גג שמש פנורמי , כרית אוויר להולכי רגל וחבילת אבזור בטיחותי מתקדמת .

מעניין אם יהיה מישהו שיממש את האופציה הזאת.

אגב, היא עדיין מבוססת על הפוקוס?

דומה לה בצורה.

 

אני מאמין שלא הרבה. למרות שזה הדבר הראשון שצריך להוסיף בשבילו כסף. הרבה לפני אבזור.

פורסם
אתה מפספס את במוו. סדרה 1 118I עם 170 סוסים עם הנעה אחורית עולה 182,500. רוצה יותר איבזור 201,000 ללאקצ'רי.

 

כמובן שאפשר לקחת את 116 הידנית הפשוטה ב 155 ולהוסיף לה גלגלי סגסוגת ממקום אחר וכך גם חישני רוורס במחיר שהוא שבריר מהעלות שמבקשים על חבילת האיבזור המורחבת.

 

המנוע בכלל לא "כאפות" ובעזרת צ'יפ פשוט ניתן להעלות הספק עד 170 לפחות (אותו מנוע ל116 ו 118).

 

זה השיקול שלי לפחות...


×
×
  • תוכן חדש...