Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת מהירות (נוספת) בכביש 5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין מה לעשות. הם (המשטרה, "אור ירוק", משרד התחבורה והחברות שזכו במכרז) נצחו אותנו. עם כל הצער שבדבר, לא יעזור כאן לא ווייז ולא גלאי רדרים ולא כלום, כי זה עניין של זמן עד שירשתו את כל הכבישים במצלמות, ברמה כזו שכבר לא יהיה איפה להאיץ בכל מקרה.

אני כבר מתכונן לסוף 2013, אז ימכרו לנו שקר נוסף על "ירידה דרסטית בכמות ההורגים בתואנות, בזכות מערך המצלמות".

גם אם אליהו הנביא ירד אלינו בחזרה מהשמיים, הוא לא יצליח לשכנע את הגורמים הנ"ל שמי שאשם בתאונות בכבישי הארץ, אלו הם לא הממהרים, אלא "גאונים" כמו איזה בחור שנסע לפני הבוקר בירידה מגהה לבר אילן, ועבר נתיבים שם משהו כמו 4 פעמים בתוך הפניה, כי באחת מהידיים שלו הוא החזיק טלפון סלולארי...

לבטח לא הוא ולא אף אחד לא היו מצליחים גם לשכנע את השר כץ או את מי שיחליף אותו, שלפני שרצים לשים מצלמות בכביש החוף, כדאי לשים שם איזה עמוד תאורה או שניים, ככה סתם, כדי שנהגים יראו לאן הם נוסעים ולא יסנוורו זה את זה. למה? הרי זה מבזבז כסף ומצלמות מכניסות כסף. גועל נפש.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מישהו שם לב למצלמת מהירות החדשה דנדשה בכביש 5 בפעם הראשונה לכיוון מערב,

מיד אחרי שעוברים את הכפר הירוק כבערך 150-200 מטר מצד ימין,ישנה מצלמת מהירות כתומה שמוחבאת מאחורי

שלט דרכים ירוק גדול , בגלל זה אי אפשר לראות אותה מרחוק.

מישהו שם לב?

פורסם

הבוקר נסעתי בכביש חמש ולהפתעתי נתקלתי במצלמה חדשה (כתומה) שמוצבת קצת אחרי מחלף הכפר הירוק לכיוון גלילות (ממזרח למערב). מקווה שהספקתי לבלום בזמן ולהאט אבל בכל מקרה, לידיעת החברים כאן שנוסעים שם. אני די משוכנע שהיא חדשה חדשה כי אני עובר שם לא מעט ועד היום לא ראיתי אותה. מה שמפתיע, חשבתי שהכתומות הן רק מצלמות רמזור

פורסם
הבוקר נסעתי בכביש חמש ולהפתעתי נתקלתי במצלמה חדשה (כתומה) שמוצבת קצת אחרי מחלף הכפר הירוק לכיוון גלילות (ממזרח למערב). מקווה שהספקתי לבלום בזמן ולהאט אבל בכל מקרה' date=' לידיעת החברים כאן שנוסעים שם. אני די משוכנע שהיא חדשה חדשה כי אני עובר שם לא מעט ועד היום לא ראיתי אותה. מה שמפתיע, חשבתי שהכתומות הן רק מצלמות רמזור[/quote']

זאת מצלמת מהירות חדשה סימנתי אותה היום בוויז

פורסם

למה להסתיר את המצלמה?

הרי המשטרה טוענת שכל הפרויקט הזה מטרתו לייצר הרתעה ושהגדלת הכנסות המדינה היא לא הנושא המרכזי.

למה המשטרה, המשרד לבטחון פנים והאוצר לא מודים שמדובר במסחטת כספים?

פורסם
למה להסתיר את המצלמה?

הרי המשטרה טוענת שכל הפרויקט הזה מטרתו לייצר הרתעה ושהגדלת הכנסות המדינה היא לא הנושא המרכזי.

למה המשטרה, המשרד לבטחון פנים והאוצר לא מודים שמדובר במסחטת כספים?

 

מסחטת כספים? איכס ! מה פתאום.

הרי בגלל זה מסתירים אותן, מציבים אותן בדרכים נוחות לנסיעה ולא בדרכים "אדומות".

 

ביזיון.

!AWDSOME

פורסם

מרתיח? כן!

מפתיע? לא!

 

יש מטרה והיא מקדשת את האמצעים...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...