Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת מהירות (נוספת) בכביש 5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקרוב מצלמות מהירות בתוך בתי האזרחים !

 

דפקת ריצה מהמקלחת לחדר השינה כדי לענות לטלפון- קנס 250 ש"ח.

נכנסת הבייתה ולא הורדת ישר את הנעליים- קנס 750 ש"ח.

טרפת ביצים לחביתה מהר מדי והכנסת יותר מדי אוויר לתערובת - שלילת רשיון וקנס 1200 ש"ח.

 

מה שמצחיק זה שמצלמות מהירות משפיעות על תופעות הללו בדיוק באותה אפקטיביות שהן מצמצמות תאונות דרכים.

:roll:

זמין 8)

פורסם

עברו כל גבול,

לאומת זאת אציין לטובה כי המלצמות החדשות שהוצבו בכביש בגין בירושלים דווקא לא מוסתרות כלל (לפחות בינתיים) וצבועות ככה שהן נראות מרחוק.

בכל מקרה, כולנו כבר הפנמנו ש"הפחתת תאונות" זה רק סטיקר והמצלמות האלה זה מכרה זהב למדינה.

פורסם

דפקת ריצה מהמקלחת לחדר השינה כדי לענות לטלפון- קנס 250 ש"ח.

 

או "קנס" בצורה של גב שבור וכאבים לכל החיים. מבוסס על מקרה אמיתי.

אל תרוצו מהאמבטייה לשום מקום, בשום מקרה ומצב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מתחיל לייאש כל הקטע הזה של המצלמות... צריך להתחיל להשיב מלחמה :twisted:

 

למה לא לרסס בספריי שחור את העדשות של מצלמות מתחכמות כאלו :?:

 

חאלס, לא נותנים לחיות כבר :?

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם

עם כל כמה שאני נגד המצלמות ונגד השיטה, אני חייב להודות שיש כאן קצת הגזמה בקשר למיקום המצלמה הזאת.

המצלמה לא באמת מוסתרת מאחורי השלט. בזוית הצילום הזאת, שנעשתה מעבר למעקה הבטיחות - היא נראית מוסתרת.

אבל מכל הנתיבים בכביש היא נראית היטב ממרחק סביר לגמרי.

הכל עניין של פרספקטיבה...

 

בתמונות בYNET זה נראה יותר ברור :

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4344961,00.html

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

המצלמה הזו מתגלה באיחור יחסי למי שמגיע מתוך רמת השרון ונשאר במסלול הימני של כביש 5 והיא גלויה לאלו המגיעים מכיוון צומת מורשה. וכל זה מסוג הדברים שגם בחלם היו מתביישים בהם, גם מצלמה גלויה וזה בסדר לכאורה, גם נראה כאילו מבקשים להסתיר אותה וזה נכלולי. ויש סיכון מסוים בענין שכן לפחות לאותם אלו שרואים אותה באיחור, דריכה עזה על הבלמים היא כמעט בלתי נמנעת ובזה כידוע אין תרומה ניכרת לבטיחות התנועה. ובכל מקרה וכפי שציינתי במקום אחר, לא מדובר להערכתי בגאטסו, אין פסי דריכה, אין ארון חשמל אופיני, נכון להיום לפחות.

פורסם

המצלמה בז'בוטינסקי לא נראית מבצעית, הזוית שלה לא הגיונית ביחס לכביש.

כנ"ל המצלמה בין מורשה למחלף התקווה לכיוון מזרח.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...