רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
לאחרונה יצר איגוד המוסכים קשר עם עמותת גיבורים קטנים. העמותה מטפלתבילדים בעלי פיגור קל עד בינוני ואוטיסטים. העמותה פועלת בפריסה ארצית מבאר שבע ועד קריית שמונה. העמותה עורכת לילדים טקסי בר מצווה בכותל, עוזרת לגיוסם לצה"ל,משתפת את הילדים בימי כייף, מוציאה את הילדים לשייט מהמרינה בהרצליה, מקליטה אתהילדים באולפני הקלטות מקצועיים, מוציאה את הילדים לטיולי ג'יפים ועוד. את כל הפעילות עושה העמותה בעזרת מתנדבים בלבד. עמותת גיבורים קטנים נותנת אושר גדול לילדים ולא פחות למתנדבים. אתכל מגוון הפעילויות אפשר לראות באתר העמותה www.giborimktanim.co.il. עמותת גיבורים קטנים זקוקה לג'יפאים מתנדבים נוספים ולמוביליטיולי ג'יפים. הטיולים יוצאים בימי שישי בין שמונה ב…
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
- 0 תגובות
- 475 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_299.html
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
- 2 תגובות
- 974 צפיות
בניגוד לסרטוני הרכב הרגילים מרוסיה, פה הנהגים מפגינים כישורים ברמה גבוהה במיוחד. למרות שמדובר בסרט ארוך, הוא פשוט מרתק לכל אורכו תודות לעריכה המצויינת, גם עבור מי שאינו מבין את השפה (כמוני). מומלץ ביותר. http://www.youtube.com/watch?v=V8GiMyw9b80 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת samiking, -
- 3 תגובות
- 697 צפיות
אהלן, אתמול קיבלנו את הרכב.. ממש מרוצים יש שתי דברים די מעצבנים שרציתי לדעת האם מישהו יודע שניתן לבטל אותם או שזה תקלות.. 1. (זה בטוח לא תקלה כי זה רשום בספר רכב) כשמגיעים למהירות 15 קמ"ש בתחילת נסיעה אוטומטית כל הדלתות ננעלות. דבר דפוק לגמרי, ניתן לבטל את זה? 2. ברגע שהמפתח בסוויץ גם אם האוטו לא מונע ופותחים את הדלת של הנהג היא לא מפסיקה לצפצף עד שסוגרים.. תודה ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת EladOs34, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 34 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שוטטתי להנאתי באחד מאתרי המכירות והנה הבינה המלאכותית של האתר העלתה בפני נשק מתוך סרטי ג'יימס בונד. אם הייתי מספיק טמבל הייתי גם מזמין את המוצר, אז בחרתי רק להשתעשע עם הרעיון ולדמיין מה הייתי יכול לעשות
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
היום בבוקר הותקנה בבגין לכיון דרום אחרי היציאה לקרית משה. שימו לב - מותר 80 קמ"ש.
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
פרסום מהיום... http://carscoop.blogspot.co.il/2013/02/first-appearance-of-all-new-2014-toyota.html
הודעה אחרונה מאת Bi-Winning, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
נוסע לציריך ליומיים, ויש לי כמעט יום שלם פנוי, חשבתי להעביר אותו בתוך מכונית מעניינת באחד האוטובאנים באזור. יש למישהו המלצות על סוכנויות טובות עם מבחר נאה? גם המלצות על כבישים מעניינים באזור שיתאימו ל7-8 שעות נסיעה (כולל חזור) יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
- 2 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
כמו בכותרת, מחפש גגון לפורד פוקוס טורר 2012 במחיר סביר, לא למשהו יומיומי או אפילו לא לפעם בחודש אבל מידי פעם צריך הגגונים שראיתי הם בסביבות 2000 ש"ח, נראה לי קצת יקר בישביל פעם ב... ברכב הקודם שלי היה לי גגון ב 150-200 ש"ח שהישתמשתי בו פעם אחת והוא היה מצוין מישהו יודע אם יש גגונים שיתאימו לפוקוס במחירים הגיוניים יותר ואיפה ניתן לקנות אותם?
הודעה אחרונה מאת nimi13, -
- 1 תגובות
- 475 צפיות
בדגמים הנוכחיים שנמכרים בארץ, האם יש הבדל במתלים בין Polo GTI לדגמים אחרים של הפולו? מעניין אותי ספציפית בהיבט של נוחות נסיעה על בורות ופסי האטה. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 1 תגובות
- 955 צפיות
לפני כמה ימים ראיתי רכב ששמו לאדה הוא נראה ישן מה אפשר לדעת עליוו ?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
לפני כשבוע פגע בי רכב כשהוא נכנס בי מאחור (אני עם הונדה סיוויק 2006) והוא אשם ומודה. פניתי לביטוח, הגיע שמאי, צילם העריך את הנזק, והרכב שלי נכנס למוסך "מאיר" מוסך מורשה וולוו הונדה לתיקון הנזק. התיקון כולל (טמבון,תא מטען,ריצפה ועוד') החלק האחורי של הרכב. לאחר 4 ימים הם התחילו בהרכבה(לאחר הצבע) וישנו הבדל הנראה (בבירור) בין הצבע של הרכב לצבע התיקון שבוצע. לטענתם זה הצבע המקורי של הדגם הזה ונבחר לפי מספרו, ושהם לא יודעים ומצליחים להגיע לצבע זהה של הרכב שלי (לטענתם הוא ניצבע) ולא בצבע המקורי ולכן הם לא מצליחים להגיע לצבע אחיד וישנם הבדלים. הודעתי להם שאני לא יוציא את הרכב מהמוסך עד שהרכב יהיה בצבע אחיד. ושלא ישלם להם. (אני אמור לתת צ'ק ל90 יום עד קבלת הכסף מבי…
הודעה אחרונה מאת אביהו28, -
-
שלום לכולם! שמח להצטרף לפורום! ברצוני לספר סיפור שקרה לי לפני מספר ימים ולקבל חוות דעת, ואולי המלצות וייעוץ אם מישהו עבר משהו דומה. המקרה טיפה ארוך אז מצטער מראש... אז ככה: ברשותי פיאט בראבה שנת 97, במצב חיצוני ומכאני מעולה (אני יד שניה עם 70K ק"מ..). לפני מספר ימים הלכתי לעבור איתה את הטסט בפעם הראשונה מאז שהיא אצלי. כשקניתי אותה, קיבלתי אותה עם צמיגים שהיו בני למעלה מ-5 שנים וחודשיים לפני האישה שממנה קניתי עברה טסט. היות ואני לא מאמין בטסטים (כי אני מודע לכל הבזיון שהולך שם), ואני מבין שהגומי שמחבר אותי לכביש הוא מאוד חשוב, יומיים לאחר קניית הרכב הלכתי והרכבתי סט טרי של 4 צמיגים טויו T1R, עם 4 ג'אנטים חדשים במידה 195/50/15. המידה חוקית לרכב ואושרה במכון ר…
הודעה אחרונה מאת sahargt, -
פעם החיים היו הרבה הרבה יותר זולים....
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למרות התמחור שלו להיט מכירות הוא לא הולך להיות. http://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/1029/%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%95%d7%aa/%d7%94%d7%95%d7%a0%d7%93%d7%94-CR-V-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%e2%80%93-%d7%94%d7%97%d7%9c-%d7%9e-170-%d7%90%d7%9c%d7%a3-%e2%82%aa אמנם יש גרסה ידנית, אבל אאוטלנדר עם מנוע 2 ליטר ותיבה ידנית עולה 25,000 פחות, והקשקאי והיטי הידניות עולים הרבה פחות. סקירה שלי על הג'יפונים בארץ. בעבר שלט פה יונדאי טוסון, הסיבה היתה פשוטה, אם היית רוצה ג'יפון היית צריך להתלבט בין ג'יפ קוריאני אבל בזבזן בדלק (טוסון, ספורטאג') או ג'יפון יפני חסכוני יותר אבל גם יקר יותר (פורסטר, אאוטלנדר, ראב-4). ההגעה של ניסאן קשקאי …
הודעה אחרונה מאת cellman, -
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
האם ישנם אתרים (עם העדפה לארצנו הקטנטונת) שניתן לומר בוודאות או באחוזים גבוהים שהביקורות ו/או חוות הדעת שם על הרכבים הם לגיטימיים ולא מושפעים מפעילות בתשלום או שלא של יחסי ציבור?
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חבר׳ה אני חדש בפורום ואתמול בשעה טובה עברתי טסט. אני יודע שהנושא די חרוש אך לא מצאתי תשובה חד משמעית. אפשר בבקשה שמות/אתרים או כל אינפורמציה אחרת על חברות שמשכירות רכבים לנהגים חדשים? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 465 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_299.html
הודעה אחרונה מאת igaadmin, -
מסלול בישראל
מאת TAsraf-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 872 צפיות
שלום לכם, אמנם יש לי סה"כ סיוויק, אבל היא ידנית ואני מאוד אוהב את ההתנהגות שלה. הייתי מעוניין לדעת לאיפה בארץ אפשר לקחת את הרכב ולבדוק את המגבלות שלו? לא מבחינת מהירות אלא מבחינת ההתנהגות שלו, או במילים אחרות : האם יש בארץ מסלול מסודר שאפשר לקחת אליו את האוטו ולהתחרע? אני מעדיף לא לעשות את זה בכביש הציבורי... תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שאני מחפש מידע בעברית על הכ''ס של מוסטנג GT 2013 רשום שזה כאילו 300 כ''ס בלבד, לעומת זאת בחו''ל רשום שזה 420 כ''ס.... הסבר? תודה.
הודעה אחרונה מאת hissi, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. היות ואני בשלבים של החלפת הרכב שלי אשמח באם משהו יודע על המבצע האחרון של סיאט [ומה הפרטים על הטריידינים והמימון] תודה לכולם. טל.
הודעה אחרונה מאת omar87, -
- 3 תגובות
- 957 צפיות
מדי פעם יבואני הרכב עורכים ימי מכירות מיוחדים או מבצעי הוזלות לכלל ההיצע/למותג מסויים/לדגמים ספציפיים. אנו כצרכנים אמורים לברך על כך ולנצל את ההזדמנויות הללו לרכישה משתלמת. שמתי לב לשני סוגי "מבצעים" הנהוגים אצל היבואנים (לעיתים שניהם לסרוגין אצל אותו יבואן) : 1. מבצע ספציפי בו מחיר של דגמ/ים מסוימ/ים יורד בעיסקא סגורה לזמן מוגדר ( או לא). המחיר החדש מצויין בפרוש ומהווה הוזלה ברורה לעומת המחיר הקודם, אבל החבילה סגורה - אין מקום למו"מ , תוספות או שינויים. בד"כ היבואן מפרסם בגדול בתקשורת - דגם X - במחיר Y. 2. "ימי מכירה מיוחדים" או "חגיגת הטבות ב..." במצב זה כלל לא ברור מה עומק/טיב ההטבה . הפרסום כללי בלבד ולא ניתן לדעת מראש מה צפוי. הפרטים המלאים …
הודעה אחרונה מאת The Who, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נתחיל בזה שאף אחד לא יעלב אוקי אז בזמן האחרון היו כמה הודעות מעניינות/מוזרות באתר הזה ובכמה אתרים נוספים... ההצעה היא לרכז פה בשרשור את כל הדברים ההזויים שאתם רואים. בואו נתחיל ונראה איך הולך: שטיפת הרכב בעזרת סקוץ' לכלים - מתפלאים למה נשארו שריטות לצבוע שריטות על פח הרכב בעזרת לורד רגיל - WTF * רק שמעתי * הכניסו חול ברדיאטור למטרות ניקוי או משהו כזה : קרדיט ל BlaCk ChaoS: ''גם בפול גז קורה משהו מוזר לאחרונה. אחד שאל אם יש בעיה לשים דלק מטוסים באופנוע אחד רצה להחליף למשאבת מים של מכונת כביסה ואחד רוצה לשים מאוורר של מחשב לקירור המנוע'' אז, השרשור למטרות צחוק ו....כולם מוזמנים להוסיף !!!!
הודעה אחרונה מאת VitaliGal, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי.מעוניין להחליף את נורת הבגאז החלשה עד אימה בנורת לד.לינקים מאיביי יתקבלו בברכה מכיוון שאינני יודע מידות ואינני יודע מה יתאים.
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
- 7 תגובות
- 913 צפיות
אהלן,זה אוליי ישמע קצת מופרך ורובכם בטח יגיד כמובן שחייב. אבל קבלו סיטואציה ותנו חוו'ד... קודם כל נתחיל בזה שאני עובד בתור נהג משאית. המון פעמים ביום אני מתחמק מתאונות בגלל נהגי פרייבט שפשוט נוהגים בצורה הזויה והדבר שהכי פחדתי ממנו קרה היום לנהג אצלנו במחלקה הוא נהג בכביש מרכזי בעיר גדולה,ופתאום נהגת מסויימת החליטה שבא לה לחתוך אותו בלי ווינקר בלי להביט במראה ובעצם בלי להיות מודעת לסביבה שלה. הוא בלם וחתך ימינה ונכנס במעקה בטיחות. היא פשוט המשיכה לנסוע כאילו לא קרה דבר. והוא נשאר בלי הוכחות ובלי כל יכולת להעניש אותה (מבחינה משפטית) במזלו הוא לא פגע ברכבים אחרים.. מה אתם הייתם עושים? אצלנו רוב הנהגים כבר התייאשו ואומרים שפשוט לא יתחמקו ובעצם ש…
הודעה אחרונה מאת stillness6, -
בספר רכב כתוב "הספק מנוע - קוו"ט" ואחרי זה 60. הרי אמור להיות כתוב "כ"ס" ו 60 זה לא ההספק הנכון. מישהו יודע מה זה "קוו"ט"??
הודעה אחרונה מאת sagi343, -
כמו תמיד אז גם הפעם אני מביא לכם את הפולקסווגן גולף החדשה, היום היה יום השתלמות עבור הסוכנים על הדגם החדש ואיתו תמונות של הרכב שאר הפרטים לגבי מחירים מנועים ורמות גימור יהיו בהמשך.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
תאונה קטלנית בגליל 1 2
מאת noam.gal-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
פיז'ו 306 מודל 1995 או 1994 , ללא כריות אוויר ! התוצאה עגומה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4341955,00.html
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן , אשמח לקבל הסבר איך אני מאתרת את התאריך שנמצא על הצמיגים ברכב תודות
הודעה אחרונה מאת LIAT1205, -
- 0 תגובות
- 565 צפיות
שלום לכולם, אני טס לפראג בקרוב ורציתי לדעת אם מישהו מכיר שם משהו? אביזרים לוואגיות בעיקר.
הודעה אחרונה מאת Vagg,
-
מי מחובר 58 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 314 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mottis
- itzik123
- SlowRide
- ניקו פ.
- דובצע
- Obgel
- 3n
- dav9
- DJI
- sperial
- David32
- yuvk
- Fluffy
- flytomars
- Zorly
- gpro
- AUDIO KING
- Fraysa
- חד אופן
- אורי מ.
- ברווז
- יובל .מ.
- Ohad91
- -UC-
- wee~man acuna
- ישה
- gpm11
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- ArikB
- Mike Lowrey
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
