Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הלוחית המתהפכת הזאת עושה את ההבדל בין קנס, נקודות ואולי שלילה לבין עבירה פלילית, מעצר ותקיעת הרכב בחניון משטרתי עד סיום הליכים (כראיה).

 

אם כבר ג'יימס בונד, אז לך עד הסוף כבר תתקין מכונות יריה מלפנים ותירה בסבתות שזוחלות לפניך בנתיב השמאלי.

ואם לא הבנת את הבדיחה - אז אכתוב בפשטות שלא מדובר לפי דעתי בפתרון לגיטימי, אלא בהתנהגות עבריינית לשמה.

 

מה אדם כמוני יכול לעשות... סליחה מה אנשים כמוני יכולים לעשות כדי להראות למדינה שהחוקים שלה זה למצוץ את הכסף של אזרחיה הרי אני לא פוגע בך או משהו אחר. נכון אני יודע שאני עובר על החוק, אבל אני גם בטוח שאתה לא כזה מלאך שעושה הכל לפי החוקים.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
על איזה כיסוי פלסטיק אתה מדבר בדיוק ? פה יש מישהו שאמר שהוא נוסע עם לוחית זיהוי מוסתרת (מתקן חשמלי שהופך אותה).

בזמן שהיא מוסתרת, כשהוא עובר ליד מצלמה, אפשר לזהות אותו בעין בקלות.

כל העדשות פלסטיק למיניהן - או שהן לא יעילות בהסתרה, או שהן יעילות מדי ונראות בעין לא מזויינת לכל שוטר שעומד מאחוריך ברמזור.

 

אני מבין על מה מדובר פה. אני מדבר על אמצעי אחר(יעיל יותר ומסוכן הרבה פחות) למיגון נגד מצלמות - כיסוי פלסטיק ללוחית הרישוי.

מדברים על אמצעי המיגון שנהג הפורשה השתמש בו(כיסוי), אז נאמר שהמשטרה לא הייתה מצליחה לתפוס נהג שנוהג ברכב נפוץ אשר משתמש בכיסוי.

פורסם
מה אדם כמוני יכול לעשות... סליחה מה אנשים כמוני יכולים לעשות כדי להראות למדינה שהחוקים שלה זה למצוץ את הכסף של אזרחיה הרי אני לא פוגע בך או משהו אחר. נכון אני יודע שאני עובר על החוק, אבל אני גם בטוח שאתה לא כזה מלאך שעושה הכל לפי החוקים.

אף אחד לא מלאך. אולי חוץ מאמא תרזה, אבל היא כבר מתה.

אבל יש הבדל בין לעגל פינות ובין לשבור את הכללים. התקנת לוחית כזאת היא כבר פלילית וגם יכולה להוות כסות לבריונות כביש - וזה כבר פוגע בי או במישהו אחר.

בנוסף, אם יבוא פטנטים כאלו יהפוך לנפוץ יותר, המדינה עשויה לעשות עוד יותר בעיות ביבוא האישי - וגם זה פוגע בי או במישהו אחר.

 

הפתרון הוא בהעלאת המהירות המותרת בקטעי כביש מסוימים במדינה ופתיחת מסלולי מירוץ וימי מסלול מסודרים.

הפתרון בנתיים - לטוס לאירופה לימי מסלול או לשכור 911 או M3 בגרמניה - זה יעלה לך הרבה פחות מאשר עו"ד טוב שיוציא אותך ממעצר אחרי שהמשטרה תעלה עליך.

פורסם
אני מבין על מה מדובר פה. אני מדבר על אמצעי אחר(יעיל יותר ומסוכן הרבה פחות) למיגון נגד מצלמות - כיסוי פלסטיק ללוחית הרישוי.

מדברים על אמצעי המיגון שנהג הפורשה השתמש בו(כיסוי), אז נאמר שהמשטרה לא הייתה מצליחה לתפוס נהג שנוהג ברכב נפוץ אשר משתמש בכיסוי.

 

אתה טועה. נהג הפורשה השתמש במדבקות של ספרות שחורות מחזירות אור שמדביקים על המספר. זה בלתי נראה בעין, אבל כשיש פלאש של מצלמה זה זוהר ושורף את האזור של המספר בצילום.

זה היה יעיל נגד המצלמות הישנות, גם לי היה את זה תקופה.

היום זה לא יעיל כי מצלמות הגטסו לא מסונוורות מזה (יש להם צילום אינפרא אדום).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...