Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שהחוק בא לגנוב מן האזרחים צריך למצוא פיתרון. נכון שהוא לא הכי טוב אבל זה מה שיש כרגע. בלילה שהכביש ריק אני אוהב לנסוע מהר. תגידו מה שאתם רוצים מסוכן, טיפשי, ילדותי אבל רוב הזמן אני לבד באוטו והכביש ריק. חס חלילה יקרה משהו בעיה שלי ואני מוכן לקבל את זה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין לי בעיה עם זה שאתה נוסע מהר בכביש ריק..

אבל יש הבדל בין להשתין בבריכה בשקט לבין להשתין מהמקפצה.

אם אתה כבר טורח לזכור את המיקום של כל המצלמות - לא יותר פשוט להאט לכמה שניות ?

שים לך צ'יטה/WAZE שיזכירו לך ולא תפספס.

מעבר לזה - אני לא יודע איזה אמצעי הגנה נוספים יש לך, אבל אם אתה לא ממוגן נגד דבורה/מולטנובה (ולנטיין1),

ונגד לייזר (משבש), אז הסיכון שאתה לוקח גדול מאד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

היו יכולים לעשות הרבה יותר כסף, וכן, פחות חומר פרסומי, אם היו מחלקים דוחות לכל מכתיבי הקצב בנתיבים החיצוניים לכל אורך הסרטון.

!AWDSOME

פורסם
היו יכולים לעשות הרבה יותר כסף, וכן, פחות חומר פרסומי, אם היו מחלקים דוחות לכל מכתיבי הקצב בנתיבים החיצוניים לכל אורך הסרטון.

 

צודק, צריך לעשות כמו בארה"ב, לתת דוח למי שנוסע לאט בשמאלי.

פורסם

היה אלמוני מסויים שנסע עם מסגרת מיוחדת, היו בה חיישן תאורה ופלאש.

ברגע שהחיישן היה מקבל תנועה הכי קלה של אור; הוא היה משגר פלאש ששורף את התמונה.

אמנם זה עבד, אבל כל ליסינגאי שקצת נצמד אליו מאחור היה מקבל גם הוא פלאש דיי מסנוור לפנים.

 

 

מצד שני...... אולי זה בכלל יתרון? :p

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

הסיבה היחידה שתפסו את הפורשה היא כי אין רבה כאלו בארץ נגיד יש 100, עושים סינון מתוכן 10 לבנות, 5 מאזור הדרום... קיצר הבנתם לאן אינ זורם עם זה, תעשה את זה עם הונדה סיויק לבנה נראה מי ימצא אותך.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מסכים עם maatrixx. למצוא דוקאטי או פורשה לא כזה קשה. אם תעשו את זה עם רכב שנפוץ על הכביש נראה אותם מנסים למצוא אותך. פורד פוקוס למשל, איך לעזאזל הם יוכלו לאתר את הנכונה?

פורסם

הכל עניין של מוטיבציה בסוף. אם הם ייראו את אותו רכב שוב ושוב באותה מצלמה, הם יכולים פשוט להציב מארב סמוי ליד המצלמה בשעות שהוא צולם בד״כ ולחכות לתפוס אותו עם לוחית מוסתרת.

אני לא יודע כמה מהר המצלמות מעבירות את התמונה למחשב המרכזי, אבל אולי אפשר אפילו להקפיץ ניידת בזמן אמת לאיזור המצלמה הבאה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
הסיבה היחידה שתפסו את הפורשה היא כי אין רבה כאלו בארץ נגיד יש 100, עושים סינון מתוכן 10 לבנות, 5 מאזור הדרום... קיצר הבנתם לאן אינ זורם עם זה, תעשה את זה עם הונדה סיויק לבנה נראה מי ימצא אותך.

 

אני חשבתי בכיוון של מאזדה 3 כסופה :twisted:

פורסם

עם מוסתרת אולי, אך אני מדבר בעיקר על כיסוי הפלסטיק שניתן לשים מעל לוחית הרישוי. במצב כזה אי אפשר להבחין בשום דבר שונה בעין בלתי מזויינת אלא רק בעזרת מצלמה. לא נראה לי שיעמוד שוטר בשולי הכביש ויצלם כל מאזדה 3 שתעבור :lol:

אם כי זה יכול להיות מחזה משעשע ביותר :lol:

פורסם

על איזה כיסוי פלסטיק אתה מדבר בדיוק ? פה יש מישהו שאמר שהוא נוסע עם לוחית זיהוי מוסתרת (מתקן חשמלי שהופך אותה).

בזמן שהיא מוסתרת, כשהוא עובר ליד מצלמה, אפשר לזהות אותו בעין בקלות.

כל העדשות פלסטיק למיניהן - או שהן לא יעילות בהסתרה, או שהן יעילות מדי ונראות בעין לא מזויינת לכל שוטר שעומד מאחוריך ברמזור.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
שהחוק בא לגנוב מן האזרחים צריך למצוא פיתרון. נכון שהוא לא הכי טוב אבל זה מה שיש כרגע. בלילה שהכביש ריק אני אוהב לנסוע מהר. תגידו מה שאתם רוצים מסוכן, טיפשי, ילדותי אבל רוב הזמן אני לבד באוטו והכביש ריק. חס חלילה יקרה משהו בעיה שלי ואני מוכן לקבל את זה.

 

אני בעד למצוא פתרונות, גם אני מה לעשות, אוהב לנסוע מהר. זה כבר נהייה בלתי נסבל, בכל חור תוקעים עוד איזה מצלמה,

אבל הפתרון האמיתי יבוא רק מצד המחוקקים שיפנימו ויבינו שזאת לא דרך ראויה לגבות מיסים ויפסיקו לבלבל את המח שתאונות דרכים והרוגים זה כתוצאה ממהירות מופרזת.

 

מקווה בשבילך שהאוטו שלך מאוד פופולרי ואין עליו סימני זיהוי מסגירים ושתבזבז להם 1,000 תמונות שלך בלי מספר ושילכו לחפש :lol: ושלעולם לא יתפסו אותך.

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם
הנה הסרט שמראה את המבצע שתפסו את נהג הפורש על 200 :

 

 

תראו איך השוטר נוהג, מסכן את התנועה פי 100 מהפורש. וממש לא חשוד איך שהוא עוקב אחריו ... לא יודע איך ההוא בפורש לא שם לב.

פורסם

הלוחית המתהפכת הזאת עושה את ההבדל בין קנס, נקודות ואולי שלילה לבין עבירה פלילית, מעצר ותקיעת הרכב בחניון משטרתי עד סיום הליכים (כראיה).

 

אם כבר ג'יימס בונד, אז לך עד הסוף כבר תתקין מכונות יריה מלפנים ותירה בסבתות שזוחלות לפניך בנתיב השמאלי.

ואם לא הבנת את הבדיחה - אז אכתוב בפשטות שלא מדובר לפי דעתי בפתרון לגיטימי, אלא בהתנהגות עבריינית לשמה.


×
×
  • תוכן חדש...