Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה פיקוח?

הם עובדים על שיטת מצליח, אחוז גדול מהאנשים לא היה פועל כפי שvital2410 פעל,

כמעט כולם היו מאמינים שיש להם תקלה ברכב, נוסעים למקום הקרוב כדי לתקן,

וחוזרים בשנית כדי לעבור את הטסט.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל הכבוד לך שלא ויתרת, כמו כן אני מקווה שתעמוד על זכותך לקבל את הכסף עבור החו"ד.

 

ובתור אחד שמכיר את נעים יוסף, אני יכול להגיד עליו רק שבחים :)

פורסם
תסלח לי אבל אתה לא חכם.

 

במקום כל הסיפור סע הביתה, לך לישון ובהזדמנות תבוא שוב לעבור את הטסט (כמובן בלי להחליף כלום).

 

היית גומר את הסיפור ב 19 ש"ח בלי ריצות ובלי שריפת זמן.

 

ומי יבטיחי לו שיעבור שוב? פשוט לא להאמין, האיש נלחם על הצדק הפרטי שלו ומשרת את כולנו, כולל אותך כנראה, ובמקום לחלוק לו שבחים אתה עוד אומר שהוא לא חכם?

להמשיך לתת להם לעשות עלינו קופה של 20 ש"ח מהצד להשלמת הכנסה? שלא לדבר על הקופה שתמיד בעל החשמליה, לוחיות, צמיגיה שנמצאים "במקרה" דלת ליד הכניסה למכון עושות עלינו וחולקות עם המכון אחר כך.

 

אכן אזרח לתפארת אתה, דואג אך ורק לכיס ולזמן הפרטי שלו, ושאלפי אחרים ידפקו.

 

לפותח השרשור, יש לי יציאות לפעמים, אך הלוואי שהיה לי את הכוח והעקשנות להלחם בכל עוולה שנקרית לפני. כבוד.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

כל הכבוד זה ממש מרתיח.

אם יש לך מספיק תיעוד אין לך שום בעיה לקחת אותם למשפט ולזכות במידה שלא הולכים להחזיר לך את ה300 שח האלה.

אם הם מושכים אותך אני הייתי מתחיל פשוט עם מכתב מעורך דין אולי הם יראו שלא מדובר בעוד סתם אחד ויעדיפו לא להכנס לסיפור הזה.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

שלח למכון מכתב אזהרה, ציין בקצרה את השתלשלות הארועים, צרף צילומי הקבלות של רכישת הצמיגים + יוסף נעים, עשה חשבון של כל ההוצאות שהיו לך: יום עבודה + הוצ' דלק + יוסף נעים + ביטול זמן של נסיעה נוספת למכון - תן להם 14 יום לתגובה ותתבע.

לתביעה צרף גם את הוצאות התביעה.

 

מבלי להיות עו"ד - להערכתי סיכוי הזכיה שלך גבוהים מאוד, את רוב ההוצאות כבר הוצאת (דלק+ ביטול זמן + נעים) כך שכמעט ואין לך מה להפסיד פרט לאגרת בית משפט (כ- 80 ש"ח).

 

בהצלחה!!!

פורסם

דבר ראשון - כל הכבוד לך. אל תקשיב לאלה שאמרו לך שהיית צריך לאכול את הח** שלהם ואחרי זה גם לחייך ולהגיד להם תודה וסליחה על שהפרעתי לכם.

 

משרד הרישוי והמדינה - בוז לכם. אם המכונים מתנהגים כך סימן שכוח האכיפה שלכם שווה לאפס והמכונים לא סופרים אותכם בכלל. בעצם, מה חדש בזה, כולנו נהגים ויודעים איך באמת נראה טסט שנתי.

 

ומן הסתם, אני מקווה שבעתיד לא תלך אליהם שוב במקרה, בטעות. בטח עכשיו יש שם תמונה שלך בהגדלה ושהרכב שלך דורש בדיקה מעמיקה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

זה כבר ידוע לגבי המכון טסטים הזה שהוא זבל אם אתה רוצה לקנות אותו לך תבדוק אותו שם.

כל רכב שנכנס לבדיקה הם יוציאו אותו עם קצה שילדה אפילו עם רכב חדש מהחברה עדיין הם יוציאו אותו שחור איכשהו.

עדיף שלא נדבר על הטסטים כי אם עברת שם טסט זה או בגלל שנפלת על יום טוב או שהרכב שלך מתוחזק כמו מטוס סילון.

פורסם

כל הכבוד לך פותח השירשור, למרות כל הכאב ראש / עצבים והטירטור נכנסת בהם כמו שהם נכנסים כל יום ב 99 אחוז מהאוכלוסיה רק שלרוב אין את הכוח לעשות את מה שעשית.

 

אני מקווה שתלך איתם למשפט ותוציא יותר מה 300 שקל האלה.

פורסם
ומי יבטיחי לו שיעבור שוב? פשוט לא להאמין, האיש נלחם על הצדק הפרטי שלו ומשרת את כולנו, כולל אותך כנראה, ובמקום לחלוק לו שבחים אתה עוד אומר שהוא לא חכם?

להמשיך לתת להם לעשות עלינו קופה של 20 ש"ח מהצד להשלמת הכנסה? שלא לדבר על הקופה שתמיד בעל החשמליה, לוחיות, צמיגיה שנמצאים "במקרה" דלת ליד הכניסה למכון עושות עלינו וחולקות עם המכון אחר כך.

 

אכן אזרח לתפארת אתה, דואג אך ורק לכיס ולזמן הפרטי שלו, ושאלפי אחרים ידפקו.

 

לפותח השרשור, יש לי יציאות לפעמים, אך הלוואי שהיה לי את הכוח והעקשנות להלחם בכל עוולה שנקרית לפני. כבוד.

מי שרוצה להיות דון קישוט זו זכותו אבל זה עדיין לא עושה את זה לחכם.

 

חבל גם שלא קראת את ההבהרה שהבהרתי בתגובה 12. אם היית קורא אז היית מגלה שניתן להשיג את אותו הדבר בדיוק רק בעלות של 19 שקלים במקום 319.

 

את הקופה שעושים עליך אתה יכול לחסל בקלות ע"י החלפת מכון רישוי. כשאותי ניסו להכשיל על זיהום אויר ולמכור לי תוסף פשוט חזרתי שוב אחרי חצי שעה מצוייד במכשיר הקלטה. התחמקתי משאלת הבוחן אם שמתי תוסף ורק אחרי שאמר שזה בסדר אמרתי לו שלא עשיתי כלום חוץ מללכת הביתה לשתות כוס קפה. הוא התחיל מיד להגיד שהיה צריך להכשיל אותי אבל הוא מעביר. ההקלטה הזו נשלחה למשרד התחבורה אבל עד כמה שאני יודע הם לא עשו עם זה כלום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...