Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני מצטרף להערכה לצעדיו של פותח השרשור, הייתי עושה בדיוק אותו דבר בעצמי כנראה (כנראה שלפני כן הייתי מנסה דרך מנהל המקום או בוחן בכיר אחר להעיף מבט שני בצמיגים).

 

אני חייב להודות שבדיוק השבוע העברתי שם טסט את רכבי (שנה שניה שלי שם) ודווקא לא התרשמתי שהם מחפשים להכשיל - לא נבדקו אצלי אפוד זוהר, גלגל ספייר, פח, משולש, מגבים וכן נבדקה עוצמת אור של מנורה ראשית שמאלית בלבד :).

גם שנה שעברה אני זוכר שהיה די חפיף.

לא מקצועיים? בהחלט, אבל לפחות מהחוויה שלי - ממש לא מנסים להכשיל, או אפילו להפך.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את הקופה שעושים עליך אתה יכול לחסל בקלות ע"י החלפת מכון רישוי. כשאותי ניסו להכשיל על זיהום אויר ולמכור לי תוסף פשוט חזרתי שוב אחרי חצי שעה מצוייד במכשיר הקלטה. התחמקתי משאלת הבוחן אם שמתי תוסף ורק אחרי שאמר שזה בסדר אמרתי לו שלא עשיתי כלום חוץ מללכת הביתה לשתות כוס קפה. הוא התחיל מיד להגיד שהיה צריך להכשיל אותי אבל הוא מעביר. ההקלטה הזו נשלחה למשרד התחבורה אבל עד כמה שאני יודע הם לא עשו עם זה כלום.

 

ח"ח! ואני ממש לא ציני. רק חבל שבמשרד התחבורה שמים עלינו *** ולא מתייחסים לכלום. העיקר לשים מיליארד מצלמות, ולהמשיך לנהוג על חרא של תשתיות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
גם אני מצטרף להערכה לצעדיו של פותח השרשור, הייתי עושה בדיוק אותו דבר בעצמי כנראה (כנראה שלפני כן הייתי מנסה דרך מנהל המקום או בוחן בכיר אחר להעיף מבט שני בצמיגים).

 

אני חייב להודות שבדיוק השבוע העברתי שם טסט את רכבי (שנה שניה שלי שם) ודווקא לא התרשמתי שהם מחפשים להכשיל - לא נבדקו אצלי אפוד זוהר, גלגל ספייר, פח, משולש, מגבים וכן נבדקה עוצמת אור של מנורה ראשית שמאלית בלבד :).

גם שנה שעברה אני זוכר שהיה די חפיף.

לא מקצועיים? בהחלט, אבל לפחות מהחוויה שלי - ממש לא מנסים להכשיל, או אפילו להפך.

 

אולי הפילו על פותח השרשור מס אשכנזים.

פורסם

הם לא יכשילו כל רכב, הם בוחרים רכבים באופן אקראי,

אתה כנראה "לא עלית בהגרלה", ולכן צלחת את הטסט בשלום.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש לי ניסיון לא מועט עם המכון ברמלה, מכיוון שאני מעביר שם את שני הרכבים שלי מדי שנה.

 

בטסט האחרון שלי שם פסלו לי שני צמיגים ברכב, אך בצדק רב. הם אכן היו בלויים והחלפתי בפנצריה שליד המכון את כל הרביעיה (מה לעשות, הנוחות של לגמור הכל במקום ומהר שווה לי כמה גרושים שיכולתי אולי לחסוך לאחר תיזוז בין פנצ'ריות).

 

הרושם שלי הוא שהם אכן קפדנים, אך לא חוויתי שם בעיות מיוחדות.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

החוויות שלי עם המכונים האלה.

אני מעביר את הרכב טסט בקומפיוטסט ברמלה ב 5 שנים האחרונות. ובכל הפעמים עבר חלק בלי רג'קטים. אתמול שוב העברתי אותו טסט שם הוא גם עבר חלק רק שפעם ראשונה שקורה לי שמבקשים לבדוק את דוושת הגז, כמובן שהיא הייתה תקינה.

לפני כן העברתי את הרכב מספר שנים במכון פליקס בלוד וכל פעם היו מפילים אותי על שטויות, משולש אזהרה, לוחית רישוי וכדומה. אחרי העניין עם לוחית הרישוי שבאמת לא הייתה סיבה להחליף אותה, הגשתי תלונה למשרד התחבורה והיא נמצאה צודקת. והפסקתי לבקר במכון הזה.

פורסם

שאפו ענק חביבי. אין כמו לעמוד על העקרון ולהלחם כשאתה יודע שאתה צודק. בהחלט סיפור שנותן השראה למי שרוצה לעמוד על שלו. מה שמעניין זה אם יש בסמוך אליהם פנצ'ריה שמתגמלת אותם על כל אחד שמגיע מהמכון עם צמיגים שנכשלו. אחרת, מה יוצא להם מלהכשיל סתם?

תעדכן אם קיבלת את הפיצוי ואם לא בהחלט שווה שתיקח אותם לתביעות קטנות אבל תזכור ששם גם כשאתה מנצח הפסיקה בדרך כלל היא סוג של פשרה אז תנפח את הדרישה קצת (אבל לא להגזים) כדי שאחרי הפשרה תקבל באמת את ההחזר כולל הזמן שביזבזת בגללם.

פורסם

אם כבר הקפיצו את השרשור, אז שנה אחרי, האם פותח השרשור תבע את המכון, קיבל איזושהי התייחסות ממשרד התחבורה או קיבל משם כסף בחזרה?

פורסם

כל הכבוד. אל תוותר להם בשום אופן.:evil:

 

ותודה שפירסמת את שם המקום.

 

שיהיה לך בהצלחה.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

לכל מי שלא יודע, בעל מכון הרישוי ברמלה, הוא גם הבעלים של כל בעלי המלאכה שנמצאים במתחם שלו (חשמלאי, אביזרים וכו'), לכן יש לו אינטרס להכשיל רכבים, בעיקר כאלה ישנים. כל הכבוד לך. מקווה שה- 300 ש"ח שהשקעת על חוו"ד יעלו להם 1000 ש"ח, עם כל ההוצאות מסביב.

פורסם

איזה דיון ישן!

בכול מקרה אני עברתי טסט במכון הזה כמה פעמיים.

אפילו שנה שעברה העברתי את הסיוויק 09 בקלות .

רק מה שהיה מוזר שלא פתחו מכסה מנוע !

 

כנראה עושים בעיות לרכבים יותר ישניים


×
×
  • תוכן חדש...