Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע פגע בי רכב כשהוא נכנס בי מאחור (אני עם הונדה סיוויק 2006) והוא אשם ומודה.

פניתי לביטוח, הגיע שמאי, צילם העריך את הנזק, והרכב שלי נכנס למוסך "מאיר" מוסך מורשה וולוו הונדה לתיקון הנזק.

התיקון כולל (טמבון,תא מטען,ריצפה ועוד') החלק האחורי של הרכב.

לאחר 4 ימים הם התחילו בהרכבה(לאחר הצבע) וישנו הבדל הנראה (בבירור) בין הצבע של הרכב לצבע התיקון שבוצע.

לטענתם זה הצבע המקורי של הדגם הזה ונבחר לפי מספרו, ושהם לא יודעים ומצליחים להגיע לצבע זהה של הרכב שלי (לטענתם הוא ניצבע) ולא בצבע המקורי ולכן הם לא מצליחים להגיע לצבע אחיד וישנם הבדלים.

הודעתי להם שאני לא יוציא את הרכב מהמוסך עד שהרכב יהיה בצבע אחיד. ושלא ישלם להם.

(אני אמור לתת צ'ק ל90 יום עד קבלת הכסף מביטוח הפוגע בשחרור הרכב) ושמיבחינתי התיקון לא בוצע כלל!!

ושאני מתפלא שזה בעצם נחשב למוסך המרכזי ולא ציפיתי מהם לעבודה לא מקצועית שכזאת.

חשוב לציין שהשמאי לא מאשר צביעה של כל הרכב ושהדבר לא נוגע לפגיעת הרכב הפוגע.

האם המוסך ביצע עבודה לא טובה? והוא צריך לתקנה? ואם כן איך לגרום לו לזה?

מה לעשות???.:?:

פורסם

כמו שזה נראה אני מאמין שהם באמת השתמשו בצבע המקורי של הדגם לפי המספר, אך אתה שוכח שהרכב שלך כבר בן 7 שנים והצבע שלו ניהיה דהוי, לכן אתה רואה הבדלים בגוון של הצבע החדש, לבין הצבע הדהוי שיש על שאר הרכב.

 

אני מאמין שיש דרכים לגרום לצבע להראות יותר כמו הצבע של האוטו, אך אני לא מאמין שתוכל להגיע לדיוק מושלם בין הצבעים.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

ברור לי שהתאמה מלאה לא תיהיה אבל ישנו סטנדרט מסויים שמוסך במיוחד המרכזי צריך לעמוד בו לא ייתכן שכל רכב שיכנס למוסך להחלפת כנף או טמבון ייצא בגוונים שונים, אני לא מבין גדול בזה.. אבל יש דרכים לדעתי להתאים צבע חדש לצבעו של הרכב המתוקן.

בטוח שלא אמור להראות לעין בצורה ברורה וצועקת שחלקו האחורי של הרכב שלי הוחלף.

אני ממש מבואס מזה, ולא יודע אם אני יוציא ככה את הרכב, אין לי מושג מה לעשות איתם? הם תיקנו את הפח וגרמו לבעייה בצבע האחיד של הרכב.

זה קורה להרבה אנשים או שהם אצלי עשו עבודה לא טובה (לא מקצועית)?

פורסם

זה ידוע שאחרי פחחות וצבע על רכב שהוא לא הכי חדש יהיה הבדלים בגוון הצבע, אבל מה שאתה מתאר כאן הוא הבדל הרבה יותר גדול מהמקובל, תוכל לצלם אולי את הרכב? ואיזה צבע הרכב?

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

הרכב בצבע כסוף. הוא עדיין במוסך, מחר בבוקר לפני שאני ממשיך לעבודה אני צריך לעבור במוסך לדבר עם המנהל של המוסך (מעל הבחור שמטפל בי ומעל המנהל של מחלקת פחחות וצבע) רצו להוציא אותו היום וסירבתי לקחת אותו ככה.

עכשיו אני רציתי לדעת מה לעשות איתו מצד אחד אולי זה מקובל וזאת תופעה מוכרת ואין מה לעשות איתה והמלחמה שלי איתם היא לשווא ולא יעילה.

או מצד שני שכדאי להילחם איתם לא לשלם, לא להוציא את הרכב..וכו' לאלץ אותם לתקן.

אין לי תמונה, ואני צריך לדעת מה לעשות בבוקר לקחת את הרכב בהבנה שהם עשו את המרב, או לגרום להם לתקן את העבודה הזאת?

צריך עצה דחוףף

פורסם

לפני חודש עשו תיקון כנף וטמבון למזדה משנת 97 במוסך מאיר באר שבע...יצא צבע אחיד ... גם אם הרכב שלך משנת 2006 לא אמור להיות הבדל גדול כמו שאתה מתאר..אולי כדאי שתקפוץ עם חבר או מישהו מבלי לספר לו (כדי שיגיע אובייקטיבי) ואז לראות מה הוא אומר..אוליי זה חמור כל כך רק בעיניך?

פורסם

תראה קודם כל אתה מחזק אותי שישנו פיתרון להביא את הרכב למצב מאוד קרוב לצבע אחיד.

לדעתי המוסך נעזר בי להפעיל לחץ על השמאי בנוגע לצביעת הכנפיים להגיע להתאמה, או לבצע טישטוש (שעולה לא מעט לפי הבנתי)

השמאי טוען שהמוסך מבלבל את המוח והוא מדבר על איכות תיקון הצבע, לעומתו המוסך טוען שהם אנשי מקצוע וזה הכי קרוב לצבע אחיד שהם יכולים להגיע. יישנם עוד דרכים שהם אותו טישטוש,או צביעת הכנפיים,לקה,צביעת כל הרכב וכו'.. דבר שיכניס כסף נוסף למוסך על חשבון אותה חברת ביטוח, שאם אותו שמאי ישתולל בסופו של דבר יידחה התיקון ע"י חברת הביטוח של הפוגע שהם בוודאי לא ייתנו כסף כל וייבדקו כל דבר שזה עלול לא לאשר תיקונים אלו שלבסוף ייפול עליי. אני זקוק לאדם שמבין בזה..

פורסם
תראה קודם כל אתה מחזק אותי שישנו פיתרון להביא את הרכב למצב מאוד קרוב לצבע אחיד.

לדעתי המוסך נעזר בי להפעיל לחץ על השמאי בנוגע לצביעת הכנפיים להגיע להתאמה, או לבצע טישטוש (שעולה לא מעט לפי הבנתי)

השמאי טוען שהמוסך מבלבל את המוח והוא מדבר על איכות תיקון הצבע, לעומתו המוסך טוען שהם אנשי מקצוע וזה הכי קרוב לצבע אחיד שהם יכולים להגיע. יישנם עוד דרכים שהם אותו טישטוש,או צביעת הכנפיים,לקה,צביעת כל הרכב וכו'.. דבר שיכניס כסף נוסף למוסך על חשבון אותה חברת ביטוח, שאם אותו שמאי ישתולל בסופו של דבר יידחה התיקון ע"י חברת הביטוח של הפוגע שהם בוודאי לא ייתנו כסף כל וייבדקו כל דבר שזה עלול לא לאשר תיקונים אלו שלבסוף ייפול עליי. אני זקוק לאדם שמבין בזה..

 

איזה טשטוש ? טשטוש עם מה ? צביעה מחדש ? פוליש ?

אין כזה דבר טשטוש. הם מדברים על ביצוע של משהו שיעזור בטשטוש ההבדל.

כאמור, מומלץ שתעלה תמונה. בד"כ, פוליש מחדש את הצבע לרמה של כמעט 100% זהה לרגע בו יצא הרכב מהסוכנות.

הלקה מגנה על הצבע האמיתי מדהייה משמעותית והשכבה שדוהה כביכול היא שכבת הלכה העליונה. שיופה מחזיר את הצבע למצבו הקודם או לפחות קרוב לכך.

אגב, במקרה של פישול אמיתי בהתאמת הצבע (אם בגלל שזה פלסטיק שנצבע, או בגלל טעות כזו או אחרת), אם אני לא טועה ישנם דרכים להגיע לגוון המדויק של שאר הרכב שכבר השתנה מהגוון המקורי ולצבוע איתו את החלקים החדשים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

יש לי רכב אדום משנת 92.

בתאונה דומה הצבע יצא 1 ל 1.

הפחח שלך פשוט מתעצל לפתוח סקלת צבעים פשוטה כי זה יגרום לו לפתוח עוד קופסת צבע.

צבעי מתלמד אמור להבין את זה וכאן פשוט ניסו לחסוך עליך כמה גרושים.

אל תוותר.

פורסם

בקיצור אם רכבים בשנתונים כאלה חזרו לצבע אחיד אין שום סיבה שרכב שנת 06 לא . ועוד במוסך הדגל שלהם

נראה לי שאני יעצור להם את הכסף, יפעיל לחץ ונראה אם הם ינסו לשנות את התוצאה, אני מאמין שאז פתאום יצוצו כמה פיתרונות שהם לא חשבו עליהם עד עשיו, צבע כסף זה לא צבע שאמור להיות בו הבדלים משמעותיים, זה לא צבע נדיר, וחוץ מזה מצב הצבע של הרכב שלי הוא טוב ואין לי איזה דהייה מיוחדת. לילה טוב חברים, למי שיש עצה טובה שירשום אני יקבל בשמחה לפני שאני ייגש להוציא את הרכב .

פורסם

תופתע לגלות אילו רכבים שעל פניו נראים במצב "מושלם" הם בכלל דהויים לחלוטין.

אך די עייפתי מלהסביר, אני ככל הנראה נופל על אוזניים ערלות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
איזה טשטוש ? טשטוש עם מה ? צביעה מחדש ? פוליש ?

אין כזה דבר טשטוש. הם מדברים על ביצוע של משהו שיעזור בטשטוש ההבדל.

כאמור, מומלץ שתעלה תמונה. בד"כ, פוליש מחדש את הצבע לרמה של כמעט 100% זהה לרגע בו יצא הרכב מהסוכנות.

הלקה מגנה על הצבע האמיתי מדהייה משמעותית והשכבה שדוהה כביכול היא שכבת הלכה העליונה. שיופה מחזיר את הצבע למצבו הקודם או לפחות קרוב לכך.

אגב, במקרה של פישול אמיתי בהתאמת הצבע (אם בגלל שזה פלסטיק שנצבע, או בגלל טעות כזו או אחרת), אם אני לא טועה ישנם דרכים להגיע לגוון המדויק של שאר הרכב שכבר השתנה מהגוון המקורי ולצבוע איתו את החלקים החדשים.

 

 

 

בחור שעובד בבית...תראה איזו התאמה הוא ביצע..(טשטוש) אין מצב שמוסך רציני לא יידע לעשות!!

ואם הוא ביצע את זה בקלות..זה לא אמור לעלות יקר.. סתם עצלנים...או שאחד פקשש וטעה בגוון אחי.

פורסם

אתה יודע אחי אתה לא חייב לענות אין כאן מישהו שמכריח אותך..

עזוב אותך "אוזנים ערלות" או מה מצב הרכבים בשוק אם לא הבנת עד עכשיו השאלה שלי הייתה אם המוסך ביצע את עבודתו כראוי

או שחלה טעות או שמישהו לא התאמץ כל כך וזה דורש תיקון בעיברית אם ההבדלים האלה אמורים להופיע אחרי תיקון שים לב לתשאלה ומה ענית.. בכל מקרה תודה על המאמץ ואם קשה לך פשוט אל תגיב ותתקדם אחי כל טוב..

×
×
  • תוכן חדש...