רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
שלום לכולם, אני טס לפראג בקרוב ורציתי לדעת אם מישהו מכיר שם משהו? אביזרים לוואגיות בעיקר.
הודעה אחרונה מאת Vagg, -
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בטוח זה יירתק אותכם למסך : http://www.youtube.com/watch?v=XmeTLcW2TIM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת Avram, -
- 4 תגובות
- 777 צפיות
לפני כשנתיים לאחר שהסינים סרבו לקנות את חברת SAAB דובר על סגירתה. יש שמועה שהחברה לא נסגרה ומחדשת יצור...יש מידע מבוסס ??
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לשאול בקשר לזרוע מגב אחורי לפולו 96 5 דלתות(שכמעט שבור אצל כולם...) היכן ניתן להשיג עדיפות לחדש אפשרי גם משומש. בתודה מראש לכל המסייעים!
הודעה אחרונה מאת matansab, -
עוד מכונית הצטרפה למועדון: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4260547,00.html
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני יתחיל בזה שכמובן ביצענו את הריקול ותיקנו את הרכב לפי ההזמנה מצ'מפיון http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4260547,00.html בזמן האחרון כל יום יומיים המכסה מנוע נפתח ככה בלי סיבה ואני רואה אותו משוחרר שהרכב כבוי. דווקא לאחר שביצעו את הריקול הדבר היחיד שהשתנה זה שאנחנו נוסעים במהירויות גבוהות (100 קמ"ש) למשך הרבה זמן כלומר ברציפות מנתניה עד לחיפה. הדבר מאוד מדאים אותי ובמיוחד לאחר שבוצע ריקול בנושא בברכה, ניצן
הודעה אחרונה מאת As-21, -
חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מרחיבה את היצע דגמי היאריס בישראל ומשיקה בישראל את היאריס ההיברידית. לגרסה ההיברידית של היאריס גרסה מוקטנת של מערכת ההנעה ההיברידית של הפריוס והבטחה לצריכת דלק עירונית של כמעט 30 קילומטרים לליטר. והמחיר? 114,900 ש"ח. פרטים נוספים בקישור - טויוטה יאריס היברידית בישראל
הודעה אחרונה מאת Eily, -
רישיון של אופנוע 1 2
מאת polov16-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
יש לי רישיון על 500 סמ"ק (ברישיון רשום A1 -2006) האופנוע האחרון שלי היה לפני 6 שנים, כך שאני כבר לא זוכר איך זה הרישיון החדש בנוגע לאופנועים. היה לי בעבר gs 500 , אני יכול לקנות היום שוב אופנוע כזה ,או שזה שונה עם הרישיון החדש? ואיזה עוד מאופנועי הכביש אני רשאי לקנות?
הודעה אחרונה מאת elad18, -
-
- 6 תגובות
- 942 צפיות
קניתי רכב לפני שנה פורד אסקורט 98'. בעליו הקודם לשמחתי התעצל לפתוח את האוטו עם המפתח והתקין לו נעילה חשמלית ע"י אזעקה לא מובנית, אפשר להניע ולנסוע גם בלי השלט, פשוט האוטו יצפצף כמה דקות. משחק ילדים, נחמד.. לא יותר מזה. העניין הוא כזה, האזעקה הזאת רגישה לתזוזה, משמע אם מישהו יתן לאוטו שלי איזו מכה קטנה, הוא יצפצף, אם מישהו ישען על האוטו ויזיז אותו - הוא יצפצף. מה שמעצבן זה שגם אם אופנוע או רכב ישן שמרעיש עובר לידו - הוא מצפצף. כי הרעש מרעיד אותו! זה מציק! איך משנים לו את הרגישות?? הדבר היחיד שטוב באזעקה הזאת זה נעילה ופתיחה נוחה. לא באמת מגן מפני משהו תודה לעונים. אם זה יעזור לדעתכם אז אני אצרף תמונה של השלט אולי מישהו יכיר את הצעצוע הזה חח
הודעה אחרונה מאת Skity, -
- 16 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום,יש לי חבר שיש לו ביואיק רנדוו שנת 2005 נדלק לו בלוח שעונים מנורה ולא מבינים מה זה אומר. זה התמונה של המנורה http://srv1.jpg.co.il/2/51101f612d723.jpg תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת VitaliGal, -
אם חשבתם שכבר מיצינו הכל - תמיד יש שיא חדש. אתם חייבים לראות את זה.
הודעה אחרונה מאת Mr.Jones, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
היום בבוקר חתול החליט בשניה האחרונה לחצות בריצה, הABS עבד כמו שצריך וקלטתי אותו כשהוא התחיל את הריצה מימין לשמאל. הרכב עצר כמו גדול תוך כדי שהחתול בלי לעצור רץ להנאתו, דיי מהר יש לומר וסיים את המסלול ללא פגע (נראה לי הוא לא שם לב אפילו שהיה בסכנת חיים). במקרה של הבוסית שלי , נדרס כלב. לטענתה הכלב נכנס בריצה בין הגלגל הקידמי לאחורי מבלי שהיא שמה לב עד ששמעה את המכה. אני חשבתי שזה לא הגיוני, אינסטיבית גם הכלב הטיפש ביותר, גם אם הוא נבהל ממשהו להיכנס לתוך גוף ברזל בתנועה קצת נראה לי מוזר. אני מהמר על כך שהוא חצה לפני הרכב בשניה האחרונה, והבוסית שלי בהדחקה כדי לא להרגיש אשמה ולהודות שהיא מעופפת קצת בנהיגתה.
הודעה אחרונה מאת lesles, -
- 3 תגובות
- 955 צפיות
מה אומרים על הרכב?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חייב לשתף, במסגרת חיפושיי אחר רכב הגעתי לסוחר בתל אביב, להלן מס׳ רשמים: אני מקדים ואומר שאם משתמע שאני מכליל אז אני מתנצל, ייתכן שיתר הסוחרים ישרים כמו פלס ואמינים כמו חיים הכט, לי פשוט עוד לא יצא לפגוש אותם. 1. אם אתה לא משקר אתה לא סוחר רכב... התקשרתי למודעה תמימה הסביר לי המוכר התמים שהוא נמצא בת״א בשכונה מסוימת, שכח להזכיר שמדובר במגרש רכב. 2. כבר הגעתי למגרש אחרי שבדקתי 10 פעמים שמדובר ברכב מליסינג ולא השכרה, בפועל כמובן שמהשכרה אבל הסוחר עשה כל מאמץ לשכנע שזה כמו ליסינג, הרכב נראה בהחלט כאילו נהגו עליו רק 150 נהגים. 3. במשרדו המפואר של הסוחר מחוברים להטענה כ 25 טלפונים, שאלתי אם כל אחד למודעה אחרת ונעניתי בחיוב עם פרצוף של תפסת אותנו ... לא רוצה לחשוב מה ה…
הודעה אחרונה מאת Butal, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
ג'רמי קלארקסון בנסיעת מבחן משעשעת. http://autos.yahoo.com/blogs/motoramic/jeremy-clarkson-drives-smallest-worst-car-world-180013936.html יום טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הביטוח דורש ממני התקנת כספת לרכב (סיאט אביזה 2013 ) אני מחפש מתקין מומלץ שלא יעשה עבודה חאפרית באזור הצפון ( קריות, נהריה , חיפה )
הודעה אחרונה מאת stio, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, חבר מכונאי אמר לי היום ששילוב להילוך ראשון כאשר הרכב בתנועה (איטית) גורם נזק. ושלפני שמשלבים לראשון הרכב חייב להיות בעצירה מוחלטת אחרת זה הורס את הגיר. נשמע לי מאוד מוזר . אני נוהג הרבה פעמים לשלב לראשון תוך כדי גלישה / נסיעה איטית, למשל בפקק תנועה או כשאני מתקרב לאט לרמזור אדום שנהפך לירוק כשאני במהירות נמוכה מידי להאצה בהילוך שני. זה גם נראה לי חוסך בדלק ביחס ללעצור את הוולוו לגמרי ואז להתחיל לזוז מאפס, ובטח גם יציק לנהגים אחרים. מה דעתכם? האם אני מפספס משהו? (אגב, וולוו 244, ידני)
הודעה אחרונה מאת computer_freak, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, צריך את עזרתכם בבקשה מי שעבר השתלמות נהיגה... איפה עדיף לעשות השתלמות בצבא או באזרחות? כמה שעות נערך הקורס והאם יש מבחן בסוף? צריכים לשלם על הקורס וכמה? תודה לכולם!
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
שלום לכולם רציתי לשאול את המבינים שביניכם - איך יודעים מה אפשר לשפר ברכב ומה אסור? כלומר חבר שלי אמר לי שיש קסנון שהוא חוקי וקסנון שהוא לא חוקי. מדובר בכוח של הנורה. אני רוצה נגיד לשנות את גודל הצמיגים שלי, להרכיב על רכב ספויילר, לשים לו טורבו קיט שונה ולא מקורי, אז איך יודעים עם זה יהיה חוקי והרכב יעבור טסט? כי גם שמעתי שבמקרה כזה רכב יכול גם לא לעבור טסט. אשמח לקבל תשובות זה ממש חשוב לי הנושא - אני מתכוון לייבא חלקים מחו"ל כיוון שיש כאלה שלא נמכרים כלל בארץ.
הודעה אחרונה מאת exma, -
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
עזבו את הקטע שעל הגג נפתח זה עוד 20 אלף... אני מדבר על הפחד שלי מזה שהגג בגרסה הנפתחת הוא גג מבד "קשיח" ולא יודע, אני גר בבת-ים וואלה אני מפחד שיקרעו לי את הבד ואפילו יכנסו לי לרכב.... בקיצור לקחת את הגרסא הנפתחת או לא? תודה!
הודעה אחרונה מאת Pontiac, -
- 10 תגובות
- 15.9 אלף צפיות
הרכב המדובר הוא מאזדה 6 החדשה, חברות הביטוח דורשות מערכת איתור רדומה + פעילה. העלות בסוכנות הינה 4790 ש"ח עבור שתי המערכות הנ"ל. לפי דעתי הסכום מופרז, אבל אני חושש שבהתקנה חיצונית היבואן ימצא תירוץ להתנער מהאחריות במידה ויהיו תקלות כאלה ואחרות. מה אתם אומרים? לספוג את העלות בשביל השקט הנפשי והנוחות או שעדיף לפנות למתקין חיצוני?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
שלום לכולם, היום נתקלתי באיזה כתבה שניסתה לאמר כמה לוקח להגיע לעבודה מכל מיני ערים לפי ה WAZE. בדיקה מהירה מראה שאין ממש קשר בין מה שנכתב לבין המציאות (גם הטוקבקים מחזקים את זה בענק). אין ספק שזה מאוד מעניין ומאוד חשוב, ולכן חשבתי שנפתח פה פרוייקט, שכל אחד יכתוב איפה הוא גר, וכמה זמן לוקח לו להגיע לעבודה, כמובן שיש לציין מאיזה שכ' יוצאים, לאן מגיעים, שעת יציאה והגעה, ומומלץ גם דרך הנסיעה, ככה אנשים ידעו מה הדרך המועדפת. אני חושב שזה יעזור להרבה מאוד אנשים, וראוי גם להיות "נעוץ" בראש הפורום, כדי שכמה שיותר אנשים יכתבו וייחשפו לכך. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת ITSIK86, -
יבואנית טויוטה תשיק היום (ג') את הדור השני של האוריס הקומפקטית, בגירסת 1600 סמ"ק אוטומטית רציפה ובגרסא היברידית עם גיר רציף. http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1021/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A1-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%E2%80%93-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-130-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%E2%82%AA
הודעה אחרונה מאת niro123, -
שאלה לגבי המדבקה הזאת שיש על רכבי אלביט , למה אני לא רואה את המדבקה הנ''ל על הרכבים של אלישרא ? הרי אלישרא היא חברת בת של אלביט וגם על הרכבים שלי על הכנף בצד רשום "אלביט מערכות" ואילו מאחורה אין לי את המדבקה המדוברת עם הV שרשום בה אלביט מערכות. מישהו פה יכול להסביר לי ?
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
- 2 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
ערב טוב רציתי לדעת היכן נמצאת קופסת הפיוזים בסקודה אוקטביה מודל 2004. תודה.
הודעה אחרונה מאת LironE, -
- 2 תגובות
- 782 צפיות
KFakmNPK5RI דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. גאוני לגמרי. 3:55 לחלק המעניין אחרי זה הוא עשה עוד סרטון שהוא מסביר איך לעשות swith... כדיי להחליף בין הערוצים. אגב אני ממש לא מדבר רק על אקסבוקס, אפשר לעשות הכל מסתם DVD ועד אפילו מחשב אם יש מספיק מקום(איזה אחד שם מתחת לכיסא)
הודעה אחרונה מאת shlomi171, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 859 צפיות
תגידו , איך קוראים לראש פלג (לחנוכייה יעני) באנגלית ? למנוע x12xe תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת IlushaMesh, -
-
הוצאות דלק
מאת יעלוש26- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 628 צפיות
אני מתחילה עבודה חדשה, שכולל מס' ביקורי בית ונסיעות בין חולון לבת ים מיום א-ד'. איו לי מושג כמה הוצאות דלק עלי לדרוש. אשמח לסיוע בנושא.
הודעה אחרונה מאת CaspoN, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4340854,00.html
הודעה אחרונה מאת cellman, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
ראיתי שיש רכבים היברידים עם גיר ידני לפחות שאני רואה איזה טויוטה פריאוס אוטומטית אני שם לב שבנסיעה איטית המנוע חשמלי פועל. עכשיו נניח ולמשל אני עוצר שהילוך ראשון משולב אז אם פשוט אני יתן גז האוטו יזוז? למה כי גם ככה בהתחלות נסיעה המנוע בעירה פנימית כבוי. אם זה נכון אז הקלאץ בסך הכל משמש להעברה בין הילוכים ופחות לגלישה והתחלות נסיעה? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת stav-bd, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
