Jump to content

Pontiac

  • הודעות

    135
  • כאן מאז:

הנקודות של Pontiac

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. שלום, חבר מעוניין לרכוש פיאט גרנדה פונטו 07 אוטומטית, הבנתי שזה גיר רובוטי, האם צפויות בעיות מיוחדות עם הדבר ואילו? האם יש ק"מ ממוצע לבעיות?. בעבר הייתה לו פונטו 01 אוטומטית, האם מדובר באותו גיר? אם יש למישהו הערות בנוגע לרכב, כדאי לא כדאי / הצעות אשמח לשמוע. תודה.
  2. תודה רבה!
  3. שלום, ברשותי רכב מיושן שנת 93, הרכב עומד בין שנה וחצי לשנתיים ללא טסט. איפה ניתן להוציא רישיון על מנת לגשת לטסט? והאם צפויות לי בעיות חדשות, מעבדה? (מלבד אישור רכב מיושן ממוסך)
  4. אחלה, תודה רבה!
  5. 2.5TD ה CRDI הן מ 06 או 07..
  6. תודה רבה לכל המגיבים, עכשיו אני שקט, ויחד עם זאת מתחיל לחשוב שמשהו לא תקין ביונדאי H1 שלי (04) שכל סיבוב סוויץ' הנורה נדלקת ...
  7. שלום לכל חברי הפורום, לאחרונה רכשתי סיטרואן ג'אמפי 05 1.9טורבו. כידוע ברכבי דיזל יש נורה בצורה של סליל שנדלקת בעת פתיחת הסוויץ ומחממת את הסלילים. כרגע אצלי ברכב הנורה לא נדלקת כלל אבל מגיע חשמל למערכת הקדם חימום, המערכת גם ככל הנראה לא מחממת, אבל בחיבור ידני של חוטים היא כן. הרכב מניע ונוסע טוב מאוד. שאלתי היא האם יש סיכוי שהמחשב מזהה שהטמפ בחוץ אינה מצריכה קדם חימום ולכן לא מפעיל את המערכת ובחורף כשיהיה קר יותר בחוץ אני כן אזכה לראות את הנורה הזו נדלקת? תודה מראש לכל המגיבים.
  8. אתה יכול לשים על זה חומר איכותי של פלסטיקים/דשבורד/גג ויניל עם סנני קרינה של UV, זה יחזיר את הברק.
  9. למכירה פונטיאק סאנבירד 93 מנוע 2000, אפשרות לקניית חלקים או בשלמותו, הרכב מניע ונוסע חסר לו טסט אחד. מנוע מייבוא שעבר הרצה על הרכב הנ"ל לפני 60K. לפרטים: 054-2556789
  10. לדעתי זו נובע מכך שלא ניקית טוב את המשטח לפני הצביעה, ככל הנראה היה שם משהו מעט שומני שגרם לצבע להגיב ככה. תעבור עם טינר או אלכוהול לפני תהליך הצביעה. לצערי את הנעשה לא ניתן לתקן בעזרת שיוף ו/או פוליש, אולי לטשטש...
  11. Pontiac

    מזהה מכמונות מהירות

    חברים יש גם שוק יד 2, אפשר למצוא ולנטין במחירים הרבה יותר סבירים, לא בדקתי לגבי הצי'טה אבל אני בטוח גם שיש כמה כאלו למכירה בתור יד 2. אני נוסע עם צי'טה מחו"ל וולנטיין, מרוצה מאוד משניהם .
  12. Pontiac

    מזהה מכמונות מהירות

    יש גם את ה Snooper, גם הוא כחול לבן, עובד על אותו עיקרון של הציטה. http://www.snooper-israel.co.il/
  13. זרוק מבט על מצב הרפידות ברקס...
  14. לא יודע כמה, מה שבטח זה שאם יש סימני חלודה ואתה מעוניין לצבוע אז לא "מומלץ" אלא חייב להוריד את השמשה, אחרת תוך כמה ימים, חודשים הצבע יתחיל להתפוצץ , והחלודה תתפשט ותגדל עד שיהיה לך שם חור.
  15. אתה רוצה לאותת כל פעם שאתה מדליק אור? תקנה ריליי של וינקרים, חבר לו מתח מהמנורה הראשית, וחבר את הריילי לוינקר.... לא מבין מה זה ייתן לך, אבל שיהיה בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...