Jump to content

Pontiac

  • הודעות

    135
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Pontiac

  1. שלום, חבר מעוניין לרכוש פיאט גרנדה פונטו 07 אוטומטית, הבנתי שזה גיר רובוטי, האם צפויות בעיות מיוחדות עם הדבר ואילו? האם יש ק"מ ממוצע לבעיות?. בעבר הייתה לו פונטו 01 אוטומטית, האם מדובר באותו גיר? אם יש למישהו הערות בנוגע לרכב, כדאי לא כדאי / הצעות אשמח לשמוע. תודה.
  2. תודה רבה!
  3. שלום, ברשותי רכב מיושן שנת 93, הרכב עומד בין שנה וחצי לשנתיים ללא טסט. איפה ניתן להוציא רישיון על מנת לגשת לטסט? והאם צפויות לי בעיות חדשות, מעבדה? (מלבד אישור רכב מיושן ממוסך)
  4. אחלה, תודה רבה!
  5. 2.5TD ה CRDI הן מ 06 או 07..
  6. תודה רבה לכל המגיבים, עכשיו אני שקט, ויחד עם זאת מתחיל לחשוב שמשהו לא תקין ביונדאי H1 שלי (04) שכל סיבוב סוויץ' הנורה נדלקת ...
  7. שלום לכל חברי הפורום, לאחרונה רכשתי סיטרואן ג'אמפי 05 1.9טורבו. כידוע ברכבי דיזל יש נורה בצורה של סליל שנדלקת בעת פתיחת הסוויץ ומחממת את הסלילים. כרגע אצלי ברכב הנורה לא נדלקת כלל אבל מגיע חשמל למערכת הקדם חימום, המערכת גם ככל הנראה לא מחממת, אבל בחיבור ידני של חוטים היא כן. הרכב מניע ונוסע טוב מאוד. שאלתי היא האם יש סיכוי שהמחשב מזהה שהטמפ בחוץ אינה מצריכה קדם חימום ולכן לא מפעיל את המערכת ובחורף כשיהיה קר יותר בחוץ אני כן אזכה לראות את הנורה הזו נדלקת? תודה מראש לכל המגיבים.
  8. אתה יכול לשים על זה חומר איכותי של פלסטיקים/דשבורד/גג ויניל עם סנני קרינה של UV, זה יחזיר את הברק.
  9. למכירה פונטיאק סאנבירד 93 מנוע 2000, אפשרות לקניית חלקים או בשלמותו, הרכב מניע ונוסע חסר לו טסט אחד. מנוע מייבוא שעבר הרצה על הרכב הנ"ל לפני 60K. לפרטים: 054-2556789
  10. לדעתי זו נובע מכך שלא ניקית טוב את המשטח לפני הצביעה, ככל הנראה היה שם משהו מעט שומני שגרם לצבע להגיב ככה. תעבור עם טינר או אלכוהול לפני תהליך הצביעה. לצערי את הנעשה לא ניתן לתקן בעזרת שיוף ו/או פוליש, אולי לטשטש...
  11. Pontiac

    מזהה מכמונות מהירות

    חברים יש גם שוק יד 2, אפשר למצוא ולנטין במחירים הרבה יותר סבירים, לא בדקתי לגבי הצי'טה אבל אני בטוח גם שיש כמה כאלו למכירה בתור יד 2. אני נוסע עם צי'טה מחו"ל וולנטיין, מרוצה מאוד משניהם .
  12. Pontiac

    מזהה מכמונות מהירות

    יש גם את ה Snooper, גם הוא כחול לבן, עובד על אותו עיקרון של הציטה. http://www.snooper-israel.co.il/
  13. זרוק מבט על מצב הרפידות ברקס...
  14. לא יודע כמה, מה שבטח זה שאם יש סימני חלודה ואתה מעוניין לצבוע אז לא "מומלץ" אלא חייב להוריד את השמשה, אחרת תוך כמה ימים, חודשים הצבע יתחיל להתפוצץ , והחלודה תתפשט ותגדל עד שיהיה לך שם חור.
  15. אתה רוצה לאותת כל פעם שאתה מדליק אור? תקנה ריליי של וינקרים, חבר לו מתח מהמנורה הראשית, וחבר את הריילי לוינקר.... לא מבין מה זה ייתן לך, אבל שיהיה בהצלחה!
  16. אם אני אשים מצלמה אני אצטרך לשים מסך ולנהוג דרכו, כבר לא יהיה שדה ראייה, לא חושב שזה חוקי אין לי נסיון עם מכשירי OBD אחרים לכן לא אוכל להגיד אם יש בוא משהו מיוחד, אבל על פניו אין הבדלים.
  17. יש לנו שם צ'יטה מן הסתם, ולנטין כמובן,סנופר שזה גלאי חדש שמשווק בארץ כתחליף לציטה, בעת הצילום הוא היה איתי על מנת להשוות התראות לציטה ו scangauge למי שלא מכיר זה מתחבר למחשב של הרכב ומציג כל מיני נתונים, ניתן לקרוא איתו תקלות, לאפס נורת צ'ק אנג'ין ועוד הרבה שטיות. ולא אני לא מפרק הכל כל פעם, למעשה אני לא מפרק אף פעם ולכן לא אומר לכם איפה אני גר
  18. אני קניתי משהו בסגנון הזה. http://www.ebay.com/itm/Car-Windshield-Mount-Holder-Suction-Cup-f-Tom-one-125-130-140-XL-335-XXL-/321032331953?pt=GPS_Holders_Mounts&hash=item4abf04a2b1#ht_2844wt_1399 הדבקתי לעיגול חתיכת פלסטיק, ולחתיכת פלסטיק סקוץ', את החלק השני של הסקוץ' חיברתי לציטה, ובנוסף הכנתי רצועה קטנה מסקוץ' שמהדקת את הכל, כלומר מקיפה את הציטה ואת העיגול שעליו מודבק הפלסטיק. זה נראה ככה. שים לב רק שהרמקול ישאר חשוף. בהצלחה
  19. אם אתה רוצה עבודה טובה, או הכי טובה שאפשר להגיע אליה בהתחשב בעומק שלה, גש לדיטיילר מומלץ. אם אתה רוצה לנסות, קנה לעצמך פוליש גס ותעבוד לפי ההוראות. לדעתי, תנסה לקבל הצעת מחיר מדיטיילר לפני שאתה מתחיל לבד, הם עושים קסמים..
  20. תלוי בך, תלוי כמה השריטה נראית לעין, כמו שכבר כתבו יווצר ככל הנראה הבדלי גוון, והבדלי גובה, לצערי הרב עוד לא ניתקלתי באוטו שעשה תיקון נקודתי ואני הייתי מוכן לעשות דבר כזה על הרכב שלי. לכן האפשרויות העומדות בפנייך הן, לצבוע נקודתית ויראו את התיקון, אולי פחות אולי יותר אבל יראו אותו. לצבוע את החלק מחדש, כנף, דלת או מה שזה לא יהיה. אני מקווה שלא לכל אורך השריטה הגוון הוא אפור וכמו שכבר כתבתי במקרה הזה יש יכולת לטשטש עם פוליש, ואז תישאר רק הסוף של השריטה. לצערי אין פיתרון פלא, הלוואי והיה ....
  21. קודם כל MK1, MK2, MK3, אלו הדורות של הרכב, אם הרכב שלך שנת 2004 הוא נכנס בקטגוריה של MK2. יש הרבה סוגים של גגות, והמחירים בהתאם, חלון זכוכית / חלון פלסטיק, עם מפשיר אדים /בלי מפשיר אדים, ויניל/בד ,וצורות תפירה. מומלץ להזמין גג של חברת רובינס, את ההתקנה תוכל לעשות לבד או לתת לבעל מקצוע, סדר גודל של 1500 ש"ח עבודה. אתה מוזמן להיכנס ל www.roadster.co.il תוכל לקורא שם על כל הקשור למיאטה ולשאול שאלות מכאלה שכבר עשו זאת. בהצלחה
  22. אחרי צביעה של חלק מסויים, נניח כנף לצורך הדוגמא, גם אם היא נצבעה בתנור רק החלק החיצוני של צבע יבש, אם תלחץ או תשפשף חזק אתה תראה שבשכבות העמוקות יותר הצבע רטוב. אני לא יודע מה גודל השריטות שלך, מה כמות הצבע שתשתמש, כמה חום באמת יהיה או היה באותם ימים. בהמשך לדוגמא שנתתי לך, מומלץ לחכות בין שבועיים לחודש לפני שעושים וקס. זהו, יכול להיות שהכמות שתשים באמת תיהיה זניחה ויכול להיות שלא. בהצלחה
  23. מה ש Pilon אמר וצדק, זה שפוליש ו-וקס הם 2 דברים שונים. כתבת שאתה רוצה לתקן את הכל לפני שאתה מכניס את האוטו לטיפול שיכלול פוליש וקס. זה נכון שבד"כ עושים אותם אחד אחרי השני, אבל במצב שבו יש לך צבע טרי על האוטו, המצב משתנה. ומאחר וכתבת שהטיפול יכלול פוליש וקס אמר Pilon אין בעיה לעשות פוליש, עם הוקס במקרה הזה מומלץ לחכות מכיון שלא עושים וקס על צבע טרי.
  24. כמובן שדרך תמונה נוכל לתת חו"ד הכי נכונה. אבל לצערי לפי התיאור של "גוון אפור" הגיעו לשכבת צבע המגן, נקודת האל חזור, רק צבע חדש יוכל לעזור לך במקומות כאלו, אם קיימות שריטות שעוד ניתן לראות בהן את הצבע הלבן, יש אפשרות לטשטש עם פוליש.
  25. מצטער להיות הפארטי פופר אבל אישית אני לא מעריץ גדול של שיטת הלכה, בד"כ מדובר בתוצאה טובה אבל אחרי תקופה מסויימת זה פשוט מתחיל להתקלף ולהיות מגעיל. בנוסף בשביל שוב לטפל בבעיה כשהיא תחזור, והיא תחזור, תאלץ לשייף את כל הלכה ששמת עבודה לא קשה במיוחד אבל גם לא כייפית במיוחד. מעבר לזה פעם הבאה תשתמש בנייר דבק שעשוי מנייר, ולא בדבק חבלה, הוא גם משאיר סימנים בד"כ וגם חזק מידי בשביל הצבע, לדעתי גם הנייר דבק יותר זול. לכה ממש לא מומלץ למרוח עם נייר מגבת, יש בו סיבים שהוא משאיר, גם אם הם קטנטנים, להבא מומלץ בספרי או פיסטולט. מעבר להכל נראה שלא היה לך קשה במיוחד ואם אתה מרוצה, אז כולם מרוצים
×
×
  • תוכן חדש...