Pontiac
-
הודעות
135 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Pontiac
-
עשיתי אצל יבגני דיטיילינג לפני קצת יותר מ 3 שנים, לפניו לא הכרתי את כל העולם הזה של הדיטיילניג והבאתי אותו בעיקר כדי שיוריד לי שריטות, זה מה שהיה חשוב לי שלא יהיו שריטות, לא ידעתי מה בעצם כל הטיפול הזה כולל ואני משבח אותו בכל הזדמנות והנה אחת מהן, כשהאוטו היה גמור לא היה לי מה להגיד, בחיים לא היה מצב שלא היה לי מה להעיר לבעל מקצוע מעולם הרכב, פחחים, מכונאים, צמיגאים.. כולם עושים הכל מהר מהר והייתי אצל הרבה, עם קומבינות ובלי קומבינות. מהטיפול הזה רק התחלתי להתעמק וללמוד ואני יכול להגיד שראיתי ושמעתי כבר הרבה דיטיילרים אבל אין כמו יבגני! השאיפה שלו למושלמות עולה על הכל. מעבר לזה שבעיניי העבודה שלו מעולה! הוא גם הסביר לי איך לשמור על הצבע, לשטוף נכון, לעשות וקס נכון..נכון שהצבע לא נראה כמו ישר אחרי הטיפול אבל עד היום הצבע נראה מעולה.!
-
מריחת ווקס - הכיצד?
Pontiac פרסם הודעה בנושא של dorsht בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יש האומרים שעדיף למרוח את הוקס בתנועה קווית. לדוגמא מכיוון השמשה לכיוון הטמבון. זה דיי הגיוני כשהעיקרון שעומד מאוחרי זה, זה שכאשר מורחים את הוקס בתנועה סיבובית ויש ליכלוך, גרגר חול, או משהו שלא שמים אליו לב יווצרו סוורלים ויהיה ניתן לזהות אותן מכל זוית, לעומת זאת אם אותו לכלוך, גרגר חול יהיה כשאשר מורחים בתנועה קווית יהיו פחות זויות שניתן יהיה לראות את השריטות שהוא יוצר. בגלל העיקרון הזה, גם כשאני שוטף את הרכב אני תמיד עובד לאותו כיוון. -
טוב כמו שאמרו מעלי יש את האפשרות של הפרסומת בפייסבוק, רצוי על הדרך ליצור בה עיניין ולא לפרסם היכנסו לעמוד של "שמוליק שיפוצים". יש אפשרות לקנות לייקים, תמורת כמה מאות שקלים תוכל להוסיף כ 1000 לייקים, הלייקים כמובן לא יתרמו שום דבר מעבר להיותם שם, לא מדובר בלקוחות פוטנציאלים. הדרך הטובה ביותר היא ליצור עמוד מושך ומעניין מבחינה גרפית ועיצובית, עמוד עם תוכן שקשור לנושא, לא להיות קרצייה ולפרסם כל שנייה דברים ומצד שני לא לשכוח שהעמוד קיים וכל הזמן לטפח אותו בדברים קשורים לנושא ומעניינים. רצוי להוסיף גם הטבות לחברי העמוד כגון: הנחות, מבצעים, מתנות. לדגומא כל מי שעשה לייק זכאי ל 10% הנחה ברכישה הראשונה , או מקבל מחזיק מפתחות מדליק. בהצלחה.
-
יכול להיות שהמצלמות האלו לא פעילות? הן כבר מוצבות שם יחסית הרבה זמן.. ואתמול עדכנתי את הצ'יטה והוא לא התריע. אז או שבסיס הנתונים של הצי'טה מתחיל לזייף, או שהמצלמות לא פעילות. אני רוצה להאמין שהצ'יטה מכשיר אמין וכמותו גם בסיס הנתונים שלו. יש מישהו שיכול לאמת אחת מהנתונים?
-
איך מבצעים תיקונים וצביעה של מרכב עשוי פיברגלאס?
Pontiac פרסם הודעה בנושא של datsun280z בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מבחינת צבע, מדובר באותו צבע. מבחינת חומר מילוי, יש אפשרות להשתמש באותו חומר של פח (בונדו, קאר קיט) ויש אפשרות לקנות חומר דומה למריחה שעשוי מפיבר גלאס וצורת העבודה איתו זהה לחומרים הרגילים של הפח (בונדו, קאר קיט). רצוי לציין שבמידה ויש הרבה למלא, עדיף קודם כל להוסיף פיבר גלאס ולהתשמש בחומרים הנ"ל רק על מנת להחליק את האיזור לצבע, אחרת הגמישות של הפיברגלס תיגרום להיוצרות סדקים באיזור מריחת החומר. -
נזילת שמן מאזור האגזוז בפונטיאק טמפסט 92'
Pontiac פרסם הודעה בנושא של renault5 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נראה שהזמן עשה את שלו, והדוד שלך נרקב.. גש לאגזוזן הקרוב לביתך שילחים במידת האפשר את הדוד ובמידה ולא, יחליף לחדש. בהצלחה. -
ההכנה הזו (הצבת 2 עמודים כתומים אחד בכל צד) כבר נמשכת יותר מחודשיים.. לא ברור מה העיכוב, ואכן מרבית הנהגים פשוט נוסעים ברגע שהמחסום עולה.
-
אני גם נתקלתי במצלמה ההפוכה ליד אולגה. לי היא נראית כמו אחת המולטנובות הישנות מאיזושהי סיבה. לא היו את מצלמות "הבטיחות" שמגנות עליה והיא הייתה נמוכה משאר הגאטסו. מצד שני הולנטיין לא התריע, אז אין לדעת.
-
כל עוד זה בולט מעל פני הלקה אפשרי לתקן ללא צביעה מחודשת. אני לא מאמין שפוליש רגיל יעזור, אבל הייתי מנסה לפחות פלסטלינה לבד ובמידה וזה עדיין לא יורד, הייתי עושה דייטילינג שיכלול בתוכו שיוף עם נייר מיים להורדת הביצה ולאחר מכן פוליש + וקס להחזרת הברק. ערב טוב, רום.
-
ממליץ לך בחום להיכנס לאתר הבא ולהתחיל לדפדף. www.roadster.co.il אתה תמצא שם הרבה יותר מאשר מקום להרכבת גג. יום טוב, רום.
-
אני רוצה לקנות בתנאי שיהיה את הלוגו של אורנג' איפשהו על הרכב כמו בפלאפונים.
-
......
-
טסט לשנה...
-
.....
-
למכירה פונטאק סאנבירד אהובה ומטופלת. שנת 93 יד 2 צבע שחור 186500 ק"מ. מנוע חדש מייבוא, מגנזיום,הכנה למערכת ועוד המון תוספות. עוד פרטים ב http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1400221
-
שלום, יש ברשותי רכב ישן אומנם לא אספנות אבל ישן. האוטו עמד בלי ביטוח חודשיים, חיכיתי לחלק מחו"ל. אני זוכר שכשדיברתי עם הביטוח מבחינה כלכלית היה עדיף לבטל ולא להקפיא את הביטוח. עכשיו כשהגיע החלק והרכב תקין אני רוצה להוציא את האוטו לסיבוב מידי פעם. שום חברת ביטוח לא מוכנה לתת לי ביטוח לתקופה של יום, יומיים , שבוע או חודש ופה אני צריך את עזרתכם. אני לא רוצה לבטח את האוטו לביטוח חובה שנתי ולהשאר עם התשלומים לכל השנה, גם אחרי שמבטלים התשלומים יורדים אומנם מקבלים צ'ק על סך הסכום נותר. ביטוח ג' או מקיף כן ניתן לבטל ולהוסיף כמה פעמים שרוצים במהלך השנה. לכן אני צריך עזרה מכם לגבי חברת ביטוח שתיהיה מוכנה לבטח לי את האוטו מספר פעמיים בודדות במהלך השנה ללא הקפאות. תודה מראש. יום נעים.
-
אפשר לעשות עם המכונה את שניהם. פוליש: הורדת שכבה עדינה של הלקה ובכדי כך חשיפה של שכבה טריה ומבריקה. וקס: שכבת שומן שמגנה על הצבע בכך שדוחה מים ולכלוך. אופן השימוש בהם זהה. כל מה שנאמר לעיל מדבר על החומרים הפשוטים שנמכרים בחניות בסגנון אוטודיפו.
-
איך עושים לבד פחחות בדלת? שריטות ארוכות שנכנסות פנימה
Pontiac פרסם הודעה בנושא שלו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש חומר שנקרא בונדו, זה חומר פחחים וייעודו הוא למלא שקעים קטנים, או אחרי תיקון פחחות גדול באיזור מסויים להחליק אותו סופית. אופן השימוש בגדול הוא: שיוף האיזור, מריחת החומר, שיוף האיזור במספר ניירות שיוף מהגס לעדין כמובן לסיים בנייר מים 1200-2000 ולצבוע. אם אתה לא מבין בתחום ממולץ ללכת לפחח ולהתסכל לפחות בפעם הראושנה. קח בחשבון שללא הכלים הנכונים פיסטולט, תנור, כרית שיוף ועוד דברים שלא עולים לי לראש כרגע לא תגיע לתוצאה טובה. בכל מקרה, בהצלחה. -
מחזק את ההודעה מעלי, אולי זה יצא קצת יותר יקר אבל שווה כל שקל. אם תרצה המלצה על בנאדם צור קשר בפרטי.
-
עד כמה שידוע לי רק איציק אני חושב נשאר ברון-קאר הרצליה ואיגור עבר לחולון לעסק חדש בשם רטרו-קאר. בהצלחה וחג שמח
-
שלום, מישהו שמע על המגברים האלו? הבנתי שכרגע יש להם 2 דגמים דיגיטלי ורגיל..קיבלתי עליהם המלצה אבל אני לא מוצא שום מידע באינטרנט. אשמח לשמוע חו"ד במידה ויש. תודה ויום טוב.
-
2000-3000 ש"ח
-
שלום, הרבה זמן אני מתלבט מה לעשות, מה לשים, מה הכי טוב ובאמת שאין לי מושג ולכן אני כותב פה. הרכב מיאטה 04 גודל הרמקולים לא ידוע אבל ידוע שבין 5.5 ל 6.5, אני צריך המצלה לקומפוננט טוב שיוכל לנגן הרבה באסים עקב החיסרון בסאב. המגבר: יש לי מגבר 4 ערוצים של לייטנינג אדיו שרוף, חשבתי לתקן אותו להרכיב את הקומפוננט המומלץ ולהינות. ובמקרה הכי גרוע לעביר 2 חוטים לבגאז' כדי לחבר סאב כלשהו שבמידת הצורך יבוא בהמשך. לכן אני צריך המלצה לקומפוננט איכותי שיכול לתת קצת באסים, עצה לגבי תיקון המגבר או כבר לקנות חדש?,ומה לגבי הרעיון של הסאב? יש לי סאב 12 אינטש של הרץ בשום כיוון ואפשרות אין מקום בשבילו האפשרות היחידה היא סאב קטן אבל מצד שני מאוד חזק כי כולם טועים שהואוטו הנ"ל מאוד אטום. בקיצור אשמח לכל עצה והמלצה. תודה ולילה טוב.
