אתמול נסעתי לי לתומי באיזור התעשיה בהרצליה פיתוח היה מפוצץ משטרות .
פתאום אומרים לי לעצור בצד . עצרתי השוטרים יוצאים מהאוטו אומרים לי תניע , תן גז , יותר גז ואז כבה מנוע. ואז הוא אומר לי טוב אתה יודע שאגזוז לחץ (אני יודע שזה פרי פלו זה מה שהוא אמר) לא חוקי בארץ אמרתי לו שלא. אז הוא אמר לי שהוא נותן לי הורדה מהכביש וקנס במקום 1000 ש"ח רק 250 ש"ח ממש התנחמות. בקיצור יש לי יומיים להחליף לאגזוז הרגיל ולבוא להראות לו .
אז הנה תשובה לשאלה שלא נפסקת להישאל האם אגזוז פרי פלו חוקי...התשובה כמובן לא..
אם יש לכם פיתרון אחר להציע לי בנוגע למה לעשות חוץ מלהחליף לאגזוז הרגיל וחזרה אשמח לשמוע
.
תודה.
נ.ב
שחכתי לציין שאחד מהשוטרים היה בוחן תנועה...וכמובן זה היה במקריות העצירה הזאת אותי עצרים לפחות פעמיים שלוש בשבוע כמו כלום רק שהפעם היה את הבוחן תנועה..
בנוסף גם רציתי לציין שאת האגזוז יש לי למעלה משנתיים ולא עשו כלום.