Jump to content

Pontiac

  • הודעות

    135
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Pontiac

  1. אתה יכול לקנות את זה.. http://arstechnica.com/hardware/reviews/2005/10/driveplay.ars מותקן אצלי ברכב, לגבי איכות השמיעה יהיה לי קשה להעיד, המערכת כרגע מקורית מהחברה. בכל אופן ממשק ממש נוח מראה לך את המסך של האי פוד על גבי המסך החיצוני שאתה מתקין, ויש לך גם מין ג'וסטיק על מנת לשלוט בו כשהוא שוכב בתא הכפפות או באיזה מקום נידח.
  2. http://www.rockfordfosgate.com/rftech/box_wizard.asp?type=rectangle&units=standard&wood=0.75&method=external&rect_height_out=14&rect_width_out=25&rect_depth_out=12.25&target_vb=1.79&woofer_disp=0.048&port_disp=0.025 בהצלחה וחג שמח.
  3. זה לא חוקי, כי שום דבר בארץ לא חוקי. לא חוקי להחליף הגה ולא חוקי להחליף מושבים, לא חוקי להחליף דוושות ולא חוקי להחליף נורות ללד. למה? יש דברים שאפשר להסכים איתם שבאים על חשבון בטיחות, ויש דברים שהם בגלל אטימות המדינה והמשטרה בפרט. לא ניתן לשנות כמעט כלום ברכב שהוא איננו מקורי ושייך לדגם הספציפי של הרכב. קיימים גם מקרים ולא מעט שמורידים רכבים מהכביש עם דברים מקוריים מהחברה,כגון קסנון וכד'. מי שמצליח זה כנראה בגלל עודף מזל, או שלא עצר אותו השוטר העצבני באותו היום או בגלל שלא עצרו אותו בכלל. כל שינוי ברכב יש לקחת בחשבון שבמוקדם או במאוחר תקבל הורדה מהכביש או קנס וכד'. זו המדינה ואיתה נחייה, אין משהו מושלם.
  4. שלום. הגיע הזמן והאוטו הולף למיאטה. כמובן שחסרה לי המוסיקה שם ולכן אני כותב, באוטו הקודם הייתה לי מערכת לתפארת במעמד הבינוני שכללה מגבר, סאב, ו4 רמקולים. עכשיו שהגיע האוטו החדש הלכתי לקבל הצעות למערכת מכמה מקומות, אחד טען שהואוטו נורא אטום ולכן צריך משהו חזק, מה שאומר שכמה שיהיה יותר קטן יעלה יותר, ואינני כל כך מעוניין בסאב בבגז' עקב המקום הדל שיש מלכתחילה. במקום השני הציעו לי קומפוננט דלוקס של ריינבו וטענו כי עם איטום כליל מסביב לרמקול עצמו אני אשמע מצוין ולא יחסר לי הבאס, סוגי המוסיקה שאני שומע משתנים למעת לעת ולכן לא אוכל להצביע על סגנון ספציפי, לכן אני הולך אל הקצה ומבקש מכם עצה לקמפוננט אם קיים דבר כזה שיכול לספק באס איכותי ומספק למוסיקה שחורה. כמובן שהמערכת תכלול מגבר ושוב רצוי 2 ערוצים או משהו קטן שיוכל להיכנס מתחת לכיסא הנוסע, או כל מקום מסתור אחר ולא שימושי יתקבל. לפני כמה ימים נתקלתי בסאב+מגבר של בוס,סאב של 8 אינץ ומגבר ביחד בערך בגודל של מגבר 4 ערוצים רגיל ואליו ניתן לחבר את הקומפוננט, השאלה איך הדבר הזה נשמע. התקציב נע על כ 2500-3000 ניתן להתמתח מעט אם ידרש. אשמח להצעות של קומפוננטים כמו שאמרתי ו\או רעיונות אחרים. תודה.
  5. Pontiac

    לנצ'יה דדרה

    אחלה אוטו. הייתה לנו אחת כזאת 1600 ידנית שנת 97 מכרנו אותה ב16 אלף עם 80 אלף ק"מ,לפני איזה שלוש שנים. אוטו מפואר מבפנים רק הבד(זמש) של הכיסאות נוטה לההרס קצת מהר. המזגן שלו חלש טיפה (יחסית לאמריקאית השנייה בבית). מעבר לזה לא היו תיקונים מיוחדים, אוטו אמין , להכניס מפתח ולסוע.
  6. שלום. ברשותי פונטיאק סאנברד שנת 93, לפני כשנתיים לערך התגלתה נזילה ממדחס המזגן, והוא הולף בחדש. לאחר זמן מה הבחנתי שכשאשר המזגן פועל ואני נותן קיק דאון יוצא מין אוויר חמים כזה עם ריח מוזר, התברר שהמדחס יצא מפעולה, כיבוי והדלקה מחודשת של המזגן פתרה את הבעיה. אם הזמן, פעולת הכיבוי וההדלקה נכשלה בלעזור למדחס לפעול בשנית ורק אחרי מנוחה של כמה שעות טובות כשהמנוע כבוי, הסכים המדחס לעבוד. כדי לבדוק האם הבעיה במדחס עצמו, או במשהו אחר, חיברתי לפלוס של המדחס מנורה ואז את המינוס שלה לגוף, ישבתי באוטו הדלקתי וכיביתי את המזגן מספר פעמיים, יצא שכאשר המנורה נדלקת המדחס אכן עובד, אבל קרו גם מספר פעמים שהמתג של המזגן היה על מצב "פועל" והנורה לא נדלקה ויחד איתה המדחס לא. אציין גם כי ברכב זה לא קיים ניתוק של המדחס בזמן עומס או עמידה ממשוכת במקום. לכן אשמח אם למישהו פה יהיה רעיון מה יכולה להיות הבעיה וכיצד לפתור אותה. תודה מראש, ושבת שלום.
  7. למכירה לאנצי'ה קאפה 3.0 שנת 99 אוטומט, מטופלת, במצב מצויין. פלאפון: 0542536789
  8. פירוש המילה cehek gages כשלעצמה היא בדיקת המכוונים כלומר השעונים. נורה זו נדלקת בד"כ כאשר אחד השעונים מראה מצב לא אופטימלי לדומא: אם שעון החום עבר את הטמפ' הממוצעת ולא שמת לב מנורה זה נדלקת כדי להראות לך, ולמשוך את תשומת לבך אל לוח המכוונים. לכן פעם הבאה שזה קורה הפנה את מבטך אל לוח המכוונים וחפש מה לא תקין. יום טוב
  9. עד כמה שהבקשה הזויה..מצאתי. http://www.flasherdotfiles.org/S/opening_closing_car_door_1.mp3 תהנה
  10. מכיר את הבעיה לי היה בדש בורד רמקולים של 3.5 קניתי לייטנינג אודיו שמעו סבבה, עד שיום אחד החלטתי שזהו, עשיתי דש בורד שלם מפיבר והרמקול הכי גדול שהצלחתי להכניס היה 4 אינץ קניתי של בוסטון ב 550 ש"ח מרוצה עד הגג. לא חשבתי ה 0.5 אינץ ייתן הבדל אבל נתן ואני בטוח שגם הרמקול עצמו הוא אחד מהיתרונות. לכן אני ממליץ בוסטון. לילה טוב
  11. שמעתי את הסרוין וגה וההרץ אצלי באוטו עם המגבר שלי את הבוסטון שמעתי אצל חבר.. לדעתי הבוסטון הכי חזק אבל אני מעדיף משהו מדיוק וטיפה יותר עדין. בין הסרוין וגה וההרץ לא שמעתי הבדל רציני ככה שעכשיו זה לפי מותג מה עדיף שלא ישרף לי אחרי יומים או משהו כזה. תודה
  12. בהמשך לשרשור הקודם http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=175673&highlight=%D7%A1%D7%90%D7%91+%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%A3 הלכתי למתקין שלי וקיבלתי 3 הצעות עיקריות סאב של סרוין וגה Hed 12 או סאב של הרץ ES250 או בוסטון G1 מי מבינהם המועדף יהיו מוגברים ע"י ליטנינג אודיו b2.300.4 המחירים של הסרוין וגה וההרץ 900 ש"ח כולל תיבה והבוסטון 1000 ש"ח או עוד אפשרות לתקן את ה P1 במחיר של 300 ש"ח תודה מראש ושבוע טוב
  13. שלום ברשותי סאב מסוג רוקפורד P1 כשנה וחצי שנתיים. בזמן האזנה חדל הסאב מלעבוד, כשהגעתי הביתה בדקתי את החיווטים בינו לבין המגבר ונראו תקינים, הפעלתי את המערכת ושמעתי רישרושים, לאחר מכן חשדתי בחיווטים בין התיבה לסאב עצמו לכן פירקתי אותו והם נמצאו תקינים, למרות זאת חיברתי את הסאב ישר למגבר ללא התיבה והמשיכו להישמע הרישרשים. כשניתקתי את הסאב מהחוטים שמתי לב שכשאני מזיז אותו משהו זז בפנים (אני מזכיר בלי תיבה רק הרמקול עצמו). לכן שאלותי הן: במקרה כזה מהי עלות התיקון אם בכלל אפשרית? אם אפשרית, יש אפשרות לבצע בתנאים ביתיים? במידה והתיקון לא משתלם מבחינה כספית או עמידות של הסאב לאחר התיקון לאן ממלץ להיתקדם? לקנות אולי את ה P2 ללא תיבה ולהשתמש בקיימת או אולי בכלל לעזוב את רוקפורד? (אזכיר כאן כי מחירו של הסאב שלי כיום ללא תיבה עומד על כ 400 ש"ח ואולי עדיף לקנות אותו, ולא את ה P2) לשאלה אם אהבתי איך ששומעים איתו התשובה כן. תודה רבה וחג שמח.
  14. לדעתי תבדוק את הצינורית של הדלק החוזר. יש מין כזה שסתום שאליו מחוברת צינורית ברגע שהיא מתנתקת נכנסת תערבות יותר עשירה של דלק. זה יכול לגרום לקושי בהתנעה ובייקפייר כמו שאתה מתאר. בהצלחה.
  15. האם אפשר לאשר גיר ידני לרכב הזה ברישיונות הרכב? מה לגבי מכוניות שיוצרו עם תיבות ידניות ואוטומטיות ולארץ יובאו רק האוטומטיות, יש אפרות לאשר את ההסבה? ולגבי מכוניות אוטומטיות שלא מצויין ברישיונות הרכב שהרכב אוטומט, האם רשום איפשהו במשרד הרשוי שהן אוטומטיות או שאפשר להסב ולא יוכלו לדעת? תודה מראש ולילה טוב.
  16. בד"כ אדום זה פלוס אחרי הסוויץ' כלומר שהוא מעביר חשמל רק שהסוויץ' פתוח. והצהוב הוא פלוס קבוע זאת אומרת שגם כאשר הסוייץ' סגור הוא מעביר חשמל. הדרישות בין מערכת למערכת משתנות לפעמים הצהוב של המערכת מתחבר לאחר הסוייץ' ואילו האדם לקבוע. קודם כל תמצא את 2 הפלוסים הנ"ל חבר אותם כוון לך תחנה ברדיו וכבה את הסווץ' הדלק ותראה אם נשמר. אם נשמר תשאיר ככה אם לא פשוט תהפוך בניהם. נ.ב יכול להיות החוט הצהוב כתום שלך הוא מה שאתה צריך ואולי הוא לא מעביר זרם כי נשרף פיוז לכן אמליץ גם לבדוק את הפיוזים. בהצלחה.
  17. עטוף את הפנס עצמו בנייר כסף כדי למנוע את הידבקות הפיבר לפנס. גזור מסיבי הפיבר שקנית את הצורה של הגבה בה אתה מעוניין. הנח אותה על גבי הפנס המכוסה בנייר הכסף ותספוג אותה עם הפוליאטר (לאחר שעיברבבת אותו עם המקשה והמאיץ) בעזרת המברשת, על מנת להקל על תהליך זה רצוי "לדפוק" עם המברשת ולא למרוח. לאחר מכן הנח את השכבה השנייה והשלישית שלדעתי תספיק המתן לייבוש תלוי במזג האויר , בימים החמים של היום אני מאמין חצי שעה תספיק. קלף את הגבה מהפנס מרח עליה מעט חומר פחחים שייף את חומר הפחחים עד להחלקה מושלמת צבע אותה והרכב. אינני מתמצא בעיניין הגבות אבל אני חושב שמדביקים אותן עם סילקון. בהצלחה.
  18. Pontiac

    כמה שאלות לגבי BMW Z3

    אתה יכול לצבוע באיזה צבע שאתה רוצה. רק לאשר במשרד הרישוי.
  19. יש מן קליפס בצד של הידית של החלון, צמוד לדיפון של הדלת. הקליפס בצורת אומגה שולפים אותו, ואז את הידית..
  20. המדריך לנהג הישראלי: הכביש הוא שלך, של אבא שלך ושל אמא שלך. התנהג בו כחפץ ליבך. הנתיב השמאלי, כמו בבריטניה, נועד לנסיעה איטית של 75 קמ"ש בדרך בין עירונית. אם נהג מאחוריך, בנתיב השמאלי, מהבהב לך כי ברצונו לעקוף, אל תזוז. השאר בנתיב השמאלי והאט למהירות 60 קמ"ש לכל היותר. כאשר הנהג יתייאש וינסה לעקוף אותך מימין, עבור מיד לנתיב הימני. אין צורך לאותת במעבר בין נתיב לנתיב. זה סתם אוכל חשמל, וגם הרעש של הווינקר מעצבן. כאשר אתה בתוך המכונית, אתה מוסתר מעין כל. לכן, ניתן לחטט באף ברמזור, גם כשיש לידך רכבים אחרים. רצוי לבחון את האוצר שחפרת מהאף. זכור! נגב את המוחטה על החולצה ו/או המכנסיים, להשגת אפקט מלא. איש אינו רואה אותך, כאמור. הכביש הוא פח הזבל שלך. השלך כל חפץ מיותר מן הרכב אל הכביש, רצוי תוך כדי נסיעה, כדי שלא יישאר לידך לכלוך. הרכב הוא ביתך! שמור על נקיונו. מומלץ ורצוי להשליך סיגריות בוערות מהחלון בנסיעה לילית. זה עושה אחלה זיקוקי דינור. לכלב תמיד עדיפות על בני אדם, ולכן הושב אותו תמיד במושב הקדמי, עם החלון פתוח, כדי שתהיה לו רוח, כמו שהוא אוהב. החנייה לצורך קניית סיגריות בפיצוציה נחשבת כמקרה חירום, לכן מותר לך לחנות בכל מקום שתרצה. רצוי ברחוב סואן, תוך כדי עיכוב התנועה, כדי שידעו שאכן מדובר במקרה חירום. המדרכה היא מקום החנייה האידאלי - יש הרבה מקום ואין סיכוי שידפקו לך את האוטו. כל לובש מדים כחולים הוא איש רע, שיש לו משהו אישי נגדך. קח זאת בחשבון. אוזנייה לסלולרי רק מגבירה את הקרינה שמגיעה למוח. דבר ישירות לטלפון, זה הרבה יותר בטוח. אין חוק נגד שליחת SMS תוך כדי נהיגה. ממילא אין משהו מעניין על הכביש. התרכז במסך הטלפון, כדי שלא תשלח SMS עם שגיאות. לא נעים. הנהג השני תמיד אשם, ונוהג פחות טוב ממך. התייחס אליו בהתאם! נהיגה בכביש מהיר היא הזמן הטוב ביותר לסדר את השיער, לתקן ליפסטיק ולמרוח מסקרה. נצלי את המראות המותקנות ברכב, הן מאפשרות לך מבט מכל הכיוונים, להופעה מושלמת! יש לצפור לנהג שלפניך עוד לפני הופעת האור הירוק, ע"מ למקד את תשומת ליבו, כדי שלא יתעכב ויעכב גם אותך. אל תקח טווח בטחון של זמן לפני פגישה. תמיד אפשר לחתוך ולנסוע 140 קמ"ש. שב בבית, שתה עוד כוס קפה. יהיה בסדר! כאשר רכב שנמצא לפניך מאותת לך כי ברצונו לעבור לנתיב שלך, האץ מייד, וסע לצידו, כך לא תאפשר לו את המעבר. אם התבלבלת בבחירת הנתיב (למשל, אתה צריך לפנות ימינה בצומת, אולם נסעת בנתיב השמאלי), אל חשש - עכב את כל התנועה על ידי כך שתחתוך לנתיב הימני. אל תשכח לסמן לנהגים שבנתיב זה באמצעות תנועות ידיים מוגזמות וצפירות עזות. אם עכבת את התנועה, וגרמת לאנשים לפספס רמזור, לא נורא. יהיה עוד ירוק אח"כ, העיקר שאתה תמשיך בדרכך. כאשר עוצר אותך שוטר על עבירת תנועה, הכחש עד צאת נשימתך. תלה כמה שיותר פריטים מקשקשים, מרעישים וגדולים על המראה האחורית. זה יעשה לך נעים בעין, ויסיח את דעתך מהכביש המשעמם. אם החלונות והמראות שלך לא רועדים בזמן שאתה משמיע מוזיקה באוטו, הגבר את הווליום והרם את הבסים. אל תשכח לפתוח את החלונות, למען ייהנו כולם מהלחנים המשובחים שאתה נוהג להאזין להם. ככלל, אתה לא עושה עבירות תנועה והינך הנהג המושלם. ושאף אחד לא יגיד לך אחרת. מקווה שנהנתם שבת שלום לכולם...
  21. איתך אין לי מה לריב כי אתה אומר שלא אתה דיברת איתי ... ונכון כל אחד רגיש לגבי הציוד שיש לו באוטו וגם לאוטו עצמו וגם לי יש ציוד באוטו וגם אני לא אוהב שמדביקים את האף לחלון .. אבל מן הסתם שבנאדם בא למקום כזה הוא בא כדי להראות ובא כדי לראות ולכן כל עוד לא נגרם מכך נזק לא צריך לעשות פיל מעכבר..בכל מקרה אני מקווה שלא יקרו כאלה דברים יותר לאף אחד זו הרגשה ממש לא נעימה.. שבוע טוב לכולם..
  22. בכל מקרה מי שדיבר או לא דיבר.. אמרתי לו שלא נגענו לו באוטו ובאמת לא נגענו לו באוטו.. ולהעליל ככה עלילות ועוד בפורום פומבי סתם זה מעשה מכוער ולא ראוי לאף בנאדם..
  23. לגבי שני הילדים "שבדקו" מכוניות , אלו היו אני וחבר שלי...וכמו שאמרתי ל Starlet16v לא בדקנו לו שום דבר באוטו..נכון עמדו ליד האוטו שלו והסתכלנו ואז הוא בא ושואל אותנו אם אנחנו רוצים משהו מהאוטו שלו ואמרתי לו שלא ,אז הוא של למה אני נוגע בידית של האוטו שלו אז אמרתי לו שלא נגעתי לו בשום דבר... ובאמת לא נגעתי לו באוטו וכדי לודאות את זה אפילו שאלתי את חבר שלי אם הוא במקרה נגע באוטו שלו והוא אמר שלא.. אז אני לא יודע מה הוא ראה ולמה הוא נטפל אליינו. בכל מקרה באנו לשם להתרשם לראות וללמוד כמו כולם.. וכמו שאני לא אוהב שנוגעים באוטו שלי בלי רשות אני לא נוגע במכוניות אחרות שלא שייכות לי בלי רשות אז מספיק להעליל עלילות ועוד בימיוחד שאתה (Starlet16) שואל אותי אם נגעתי לך באוטו ואני אומר לך שלא.. שבוע טוב לכולם... vbmenu_register("postmenu_999675", true); vbmenu_register("postmenu_999675", true); vbmenu_register("postmenu_999675", true);
  24. עושים מסגרת מפיברגלאס ואז באמצע שמים רשת... מה אתה רוצה לקחת רשת לחתוך אותה לפי הצורה ולחבר?! תמיד שמים מסגרת..
  25. אתה יכול להכין לך אחד כזה מפיברגלאס אם יש לך ניסיון עם החומר.. ואם לא אז לפנות לאחת הסדנאות..
×
×
  • תוכן חדש...