Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לחוקי משרד הרישוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברכב שלא הגיע עם קסנון מהחברה איי אפשר לאשר שום קיט אפטרמרטק (גם אם הקיט מקורי) -

למה? כי מערכת הקסנון מורכבת יותר מנורה וזוג מגברים, פירטתי בעבר באחת מההודעות שלי על המערכת.

 

יש נורות שנותנות את אפקט הקסנון (והם לא רעות בכלל), שוטר פעם עצר אותי על נורה כזאת, הסברתי לו שיש להם תקן E וזה לא עניין אותו כל כך, החלפתי לידו לנורות רגילות והוא שחרר אותי לדרכי.

 

חבר שלי פעם עשה את כל המאזדה שלו בלדים, כולל בתוך מנוע. שם אינפרה כחול מתחת לרכב.. נראה כמו עץ חג מולד! שוטר עצר אותו וחבר שלי מול העיניים שלו כיבה בעזרת כפתור סודי.. השוטר שאל: מה זה כל הלדים האלה. חבר שלי אמר לו: איזה לדים? השוטר הסתכל שהכל מכובה ואמר: לפניי שנייה הכל היה דלוק. חבר שלי התווכח איתו בערך 5 דקות והשוטר עשה חיפוש ברכב לחפש את הכפתור ולא מצא. בסוף שיחרר את חבר שלי.

 

חבר אחר שלי שם מאחורה אקוולייזר בחלון אחורי שעובד עם מוזיקה וכתב שם כל השוטרים זונות. כששוטרים ראו אותו עצרו אותו והיא החליף את זה לרגיל בעזרת הגדרה במערכת. שעה וחצי חיפשו לא מצאו שום דבר ובסוף קיבלו ייבוש.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...