Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת טויוטה אוריס ואוריס היבריד 2013


nburrack
שימו לב! השרשור הזה בן 4105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאוריס החדשה יש דשבורד שהושקעה בו איזושהי מחשבה, אך התוצאה מדכאת בקדרותה.

 

בתערוכת פאריז האחרונה מוקמה טויוטה באותו אולם עם הואגיות, כך שהשוואה היתה מתבקשת. לאחר ישיבה באוריס החדשה, הפנים של סיאט לאון החדשה הרגיש נהדר ומזמין.

 

חיצונית, שתי ההצ'באקיות האלו ממש לא משכנעות, לפחות לטעמי.

 

להלן תמונת הדשבורד של אוריס, לקוחה מנטקרשואו.

 

Toyota-Auris_2013_800x600_wallpaper_7d.jpg

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אותי מעניין למה הם לא מוסיפים בקרת שיוט שזה רכיב די פשוט וסטנדרטי שיכול להעלות את ערך המכונית בו בזמן שעולה גרושים להוסיף אותו במפעל ובמילא רוב הסוכניות מוסיפות אותו בחינם לפי דרישת הלקוח.

how it's like to drive :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאוריס החדשה יש דשבורד שהושקעה בו איזושהי מחשבה, אך התוצאה מדכאת בקדרותה.

 

בתערוכת פאריז האחרונה מוקמה טויוטה באותו אולם עם הואגיות, כך שהשוואה היתה מתבקשת. לאחר ישיבה באוריס החדשה, הפנים של סיאט לאון החדשה הרגיש נהדר ומזמין.

 

חיצונית, שתי ההצ'באקיות האלו ממש לא משכנעות, לפחות לטעמי.

 

להלן תמונת הדשבורד של אוריס, לקוחה מנטקרשואו.

 

Toyota-Auris_2013_800x600_wallpaper_7d.jpg

 

עמד לי על הלשון ועכשיו נזכרתי סופית,

הדאשבורד הזה דומה לדאש החדש של מאזדה 6 החדשה, לא ייאמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הצלחתי להבין עדיין מתי מתוכננת ההשקה שלה בארץ, אבא שלי משגע אותי בכול הזדמנות בנושא..

 

עריכה: מצאתי את זה , תודה.

למי שמחפש: http://cars.walla.co.il/?w=%2F4705%2F2611675

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראית ממש טוב לטעמי.

בתחום ההצ'בק טויוטה לא איכזבה לאחרונה.

 

רק חבל שזה נראה כמו שילוב של סיוויק 5 דלתות ויונדאי I30

 

פשייי המילים היו על קצה הלשון, מקדימה חשבתי שהיא סיוויק במבט ראשון, מאחורה חשבתי שזו I30! מה קרה ביפן ?

 

עדיין היא נראית מעולה. לקחו את הכי טוב מכל היצרנים ובנו אוטו.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מצויין יש לי את גרסת 2012 (אם אני לא טועה )היברידית

,מבחינת ביצועים היא זהה וגם מבחינת האבזור אני דיי מרוצה מהרכב ,

הרכב שתה חצי מיכל בערך בנסיעה בינונית (לא רגועה מדי ולא פרועה מדי )

מב''ש עד הכינרת הלוך חזור חצי מיכל שזה כ 22 ליטר :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני חושב שהעיצובים של טויוטה פשוט מאוד משעממים למוות?

כי הלקוחות של טויוטה הם אנשים זקנים ברוח שלהם,אכן העיצובים של טויוטה על הפנים.

למרות שאני לא אוהב את הרכבים של מאזדה,אני אוהב את העיצובים הצעירים שלהם,להבדיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך.

 

אני בכלל בעד שמשפחתומטית צריכה לעלות בין 100 ל110 אלף שקל שלכל אחת היתרונות והחסרונות שלה.

 

כמובן במידה והנפח מנוע נשאר 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי היא נראית ממש לא טוב, הקודמת הייתה הומגונית יותר.

מה שכן ההיברידית עדיין יכולה להיות הרכב הבא שלי, למרות שהמחיר איבד קצת מהאטרקטיביות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיברידית אטרקטיבית בהרבה מגירסת הבנזין לאור פער של 10 אלפים ש״ח בלבד ובייחוד שנפח תא המטען לא נפגע (ולפני שהמגיב התורן יגיב שבעשרת אלפים ש״ח אפשר לנסוע כך וכך קילומטרים וזה לא משתלם, אז תחסוך מעצמך ומאיתנו את פנינת החוכמה הזאת, כי זו ממש לא דרך החישוב הנכונה. רק אציין כי ההפסד היחיד על תוספת המחיר הזאת היא ירידת המחיר באותו השיעור שתהיה על כל הרכב והחסכון בדלק גדול יותר מירידת המחיר הזאת כבר מקילומטרז נמוך מאד).

 

השאלה שנותרה בסימן שאלה היא רמת הקרינה. בעוד שבבדיקות של המשרד להגנת הסביבה נמצא כי בפריוס רמות הקרינה דומות לרכב בנזין רגיל ובפריוס המצברים מוקמו בתא המטען הרי שבאוריס מיקמו את המצברים ממש מתחת לספסל האחורי, כלומר ממש מתחת לישבניהם של יושבי הספסל האחורי. עד לעריכת בדיקת קרינה הייתי חושש לתת לילדות שלי לשבת שם. בדגמי ההונדה ההיברידיים נמצאו למשל רמות קרינה גבוהות משמעותית מרכב בנזין מקביל.

 

הפנים מעוצב בסגנון רכבים משנות השבעים, שמונים ובעיני זה לא מוצא חן.

 

העיצוב החיצוני לא רע, רק שלפחות על פי התמונות חסר נפח לדפנות של הרכב ולכן הוא נראה קצת מסכן מזווית מסוימות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...