Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים ש 90% מההתרסקויות נובעות פשוט מחוסר שליטה בהנעה אחורית.

מכונית על + סיבוב + האצה לא הגיונית = :cry:

 

ברכבים כאלה קורס נהיגה מתקדמת זול יותר מפחח ובטוח נעים הרבה יותר.

פורסם
זה לא הרכב זה הנהגים המטומטמים!!!!:brickwall:

קשה שלא להודות שיש לרכב הזה רצונות משלו :lol:

איבוד שליטה ברכב הזה מתרחש בקלות כשיש כבישים לא איכותיים, ככל שתהיה נהג מיומן יותר תדע להשתלט על הרכב ולהיות מוכן לאיבוד שליטה לפני שקרה, אבל זה רכב שמועד לפורענות אין ספק.

למרות שבסרטון יש גם נציגות מכובדת של פרארי...לא?

 

אני אישית מעדיף את הרכבים שלי פרועים ואגרסיביים, רכב כמו הקורבט מספק אתגרים על בסיס יום יומי! לפחות 3-4 אתגרים בכל מקטע, כל שלולית מים דורכת אותך כמו קפיץ, נסיעה של שעה בסופ"ש, ושרפת 500 קלוריות בקלות.

ככה אני אוהב אותם :wink:

פורסם

את תואר הטיפש האולטימטיבי לדעתי לוקח זה שעשה BURNOUT לקלאץ' בקורבט במקום לצמיגים...

במשך הרבההה זמן לא הוא ולא האנשים מסביב לא קלטו את העניין.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הסרטון הזה רק מוכיח שגם אנשים שיש להם הרבה כסף ורכב מהשורה העליוונה לא בהכרח יודעים לנהוג ברכבים רבי עוצמה.

אגב כמה כסף פורד עושים מכל אלה שהורסים את המוסטנגים .. פיי

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
את תואר הטיפש האולטימטיבי לדעתי לוקח זה שעשה BURNOUT לקלאץ' בקורבט במקום לצמיגים...

במשך הרבההה זמן לא הוא ולא האנשים מסביב לא קלטו את העניין.

 

אכן, המנצח של המקצה הזה.

פורסם

אוקי! אז ברור שקורבט זה לא האוטו שמומלץ לרכוש בתור רכב-על ראשון. הוא מככב בסרטון יותר מדי.

תודה על כאב הלב אגב :twisted:

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

×
×
  • תוכן חדש...