Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: טויוטה יאריס היברידית מושקת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אכן, היאריס ההיברדית היא אחת החסכוניות..בחודש שהיא אצלנו עברה כ - 1500 ק"מ עם צריכה של 1 - 23 ממוצע, בכל סוגי הנסיעות (הרבה פקקים, בינעירונית, עירוניות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 239
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני מספר עמודים בת'רד זה הבעתי התעניינות לרכישה ממש לפני השקתה, עשיתי נסיעת מבחן ביאריס אוטומטית רגילה ופשוט מאוד לא הצלחתי להתחבר לרכב - הראות מעולה, הישיבה מאחור מפחידה וזה לפני שמדברים על נוחות, ההרגשה הכללית זולה והגיר הרציף לא תורם לריגושים מוטוריים. 60K ש"ח עבור היאריס הרגילה או 70K ש"ח עבור ההיברידית, לא יותר.

 

אחרי נסיעת המבחן, מחיר של 115K ש"ח מבחינתי מבטל את רוב יתרונותיה הכספיים (דלק, ביטוח).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שבעקבות השנה החדשה ישנה העלאת מחירים בהרבה דגמים שנמכרים.

מחירה של הטויוטה יאריס היברדית עלה ב- 2000 ש"ח והוא עומד כעת על 116,900 ש"ח.

אינה ניתן לראות את המחירון

how it's like to drive :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני מספר עמודים בת'רד זה הבעתי התעניינות לרכישה ממש לפני השקתה, עשיתי נסיעת מבחן ביאריס אוטומטית רגילה ופשוט מאוד לא הצלחתי להתחבר לרכב - הראות מעולה, הישיבה מאחור מפחידה וזה לפני שמדברים על נוחות, ההרגשה הכללית זולה והגיר הרציף לא תורם לריגושים מוטוריים. 60K ש"ח עבור היאריס הרגילה או 70K ש"ח עבור ההיברידית, לא יותר.

 

אחרי נסיעת המבחן, מחיר של 115K ש"ח מבחינתי מבטל את רוב יתרונותיה הכספיים (דלק, ביטוח).

 

 

חייב להגיד לך שיש לי הרהורי כפירה.

כמוך, גם אני עשיתי נסיעת מבחן ביאריס הרגילה. זהיתי את יתרונתיה אך גם בלטו לי מספר חסרונות. ההגה קל מדי והרעש בהאצה בולט מדי.

בימים האחרונים אני מתנייד ביאריס כזו. הפלא ופלא. כאשר סטטוס הנסיעה/נהיגה אינו "נסיעת מבחן" אלא התנהלות רגילה, המכונית פשוט מצטיינת. בתוך העיר מדובר במכונית נעימה ונוחה מאוד. הציון שלה עלה מבחינתי. אני לא מוטרד לא מההגה ולא מרעש. הגיר מתפקד מצויין.

(גילוי נאות - מדובר ברכב של קרוב משפחה שנסע לחו"ל)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינה ניתן לראות את המחירון

 

תוכל לראות את המחירון החדש באתר טויוטה ישראל: http://www.toyota.co.il

 

חלק גדול מהדגמים שלהם (וגם של יצרנים אחרים) עלו. היאריס הרגילה למשל (דגם Style) עלתה ב- 1000 שח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

נסעתי על היאריס ההיברדית, הרכב סבבה אבל הבעיה היחידה שהייתה לי היא עם ההגה שפשוט "רך" מדי, אפשר לסובב אותו בעזרת נשיפה מהפה. זה רק הרגל שצריך לשנות או משהו אחר? אפשר "לחזק" את ההגה איכשהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרכבים החדשים מגיעים כיום עם היגוי חשמלי (בניגוד להיגוי הידראולי שהיה קיים בעבר).

יתרונות ההיגוי החשמלי - חסכון בדלק, חסרונו - הגה קל (לעיתים זה גם יתרון), פחות "מתקשר", ותחושה קצת סינטטית שצריך להתרגל אליה.

 

ההיגוי ביאריס ההיברידית אכן חסר תחושה, לי אישית אין שום בעיה עם זה התרגלתי ממש מהר ואני נהנה מנהיגה ברכב הזה.

אם אתה חובב רכב, שרוצה "להרגיש" את ההגה והרכב אז כנראה שלא תהנה מנהיגה ביאריס ההיברדית.

לעומת זאת, אם אתה אוהב רכבים אמינים, חסכוניים, ומאובזרים בכל טוב - היאריס ההיברידית הוא רכב מעולה.

 

אין אפשרות "לחזק" את ההגה ביאריס ההיברידית (הגימיק הזה קיים ביונדאי i30 למשל שמאפשר לבחור מתוך 3 רמות קושי של היגוי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר היטב את ההגה מהיאריס הרגילה.

אני מניח שמדובר בהגה זהה.

החוויה הראשונית שלי איתו הייתה רעה. קל מדי...אין מה להוסיף.

בעל הרכב, לעומתי הלל ושיבח.

זה כמובן מעיד על טעמים אחרים.

לאחרונה הרכב היה ברשותי למשך תקופה.

להפתעתי הרבה, למדתי להעריך אותו.

השימוש היה בתוך העיר, אבל גם נסיעה בינעירונית אחת, מהירה.

בתוך העיר, כמו אופיה הכללי של היאריס כשאתה מחפש נינוחות, ההגה משתלב בתמונה הכוללת מצויין.

כמו שהגיר הרציף מצויין בנסיעה נינוחה, כך גם קלות השימוש בהגה.

גם מחוץ לעיר כשאתה בכביש מהיר, אין שום בעיה.

מנגד, מי שבוחן מכונית תחת מאמץ, יגלה שהיאריס שותפה שמוחה ולא משתפת פעולה.

אז, היא רועשת וההגה הוא לא פרטנר. אם כך אתה רואה את החיים עם מכונית, חפש כתובת אחרת.

אם אתה בוחן מכונית באספקטים כלכליים פרקטים ופחות אתלטים אמוציונלים. היאריס אחלה בחירה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי. לחיצה על דוושת הגז והאוטו יאיץ. נסה ותהנה.

 

ברצינות - כל החוכמה של המערכת ההיברידית היא בחסכון בדלק, כך שבפירוש תחסוך לא מעט גם אם תסע לגמרי כמו שאתה רגיל. החסכון יגדל במעט (10-20 אחוז) אם תנסה במודע להקטין את השימוש במנוע הבנזין או להקטין את העומס עליו כשהוא עובד. את זה עושים בפשטות ע"י לחיצה חלשה יותר על הדוושה. שים לב שיש סיכוי שתקבל צפירות עצבניות מאחור אם תסע ככה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סע כמו שאתה רגיל ותהנה מהרכב, כל המערכת מכוילת לצריכת דלק אופטימלית ללא שינוי בהרגלי הנהיגה. בנהיגה רגילה לגמרי תוכל לקבל מעל 20 ק"מ לליטר.

 

אם אתה בכל זאת רוצה לקבל צריכת דלק טובה עוד יותר:

בהאצות רגילות השתדל שמחוג הצריכה ישאר בתחום ה- Eco ולא יעבור לתחום ה- Power.

כמו כן, כאשר אתה בולם (במידת האפשר) השתדל שהבלימה תהיה ארוכה ועדינה על מנת להפיק את מירב האנרגיה מבלי להפעיל את בלמי הדיסק.

 

טיפים נוספים:

1. השאר את כפתור את ה- Eco Mode דולק (עשוי לשפר במקצת את צריכת הדלק).

2. בקיץ, כאשר המיזוג פועל כוון את הטמפ' למקסימום שבו עדיין תרגיש נעים.

3. בחורף, השתדל להמעיט ככל הניתן בשימוש בחימום. הפעלת החימום בדר"כ לא מאפשר למנוע הבנזין להכבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סעיף 2 לא תקף ליאריס ההיברידית, בה מדחס המזגן הוא חשמלי ולא תלוי במנוע הבנזין. סעיף 3 מעניין, מה שאתה אומר הגיוני אבל נשמע מוזר שמנוע הבנזין לא יכבה רק בשביל שהחימום יעבוד. מישהו יכול לאשר?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סעיף 2 לא תקף ליאריס ההיברידית, בה מדחס המזגן הוא חשמלי ולא תלוי במנוע הבנזין. סעיף 3 מעניין, מה שאתה אומר הגיוני אבל נשמע מוזר שמנוע הבנזין לא יכבה רק בשביל שהחימום יעבוד. מישהו יכול לאשר?

 

איתמר.

 

אני נוסע ביאריס ההיברידית :)

 

אכן כל המערכות הנלוות הן חשמליות, אין רצועה שמחוברת למנוע :-)

אבל בשביל לייצר חשמל למערכות השונות יש צורך בייצורו, החשמל מגיע כמובן מתוך הסוללה. הסוללה נטענת כמובן בעזרת מנוע הבנזין. בכל פעם שההספק שנותר בסוללה נמוך מסף מסוים מנוע הבנזין מתחיל בטעינה (וכמובן שורף דלק בכדי לבצע זאת).

מערכות המיזוג והחימום דורשות הספק חשמלי רב, ולכן ככל שמשתמשים בהן פחות כך צריכת הדלק משתפרת.

 

כמו כן, בניגוד לרכב בנזין רגיל שבו חימום תא הנוסעים מתבצע תוך ניצול חום המנוע - ברכבים היברידים החימום נוצר ע"י שימוש בגוף חימום ייעודי (שצורך כמובן הספק רב). הסיבה לכך היא שהמערכת ההיברידית יעילה מאוד מטבעה ולכן מייצרת מעט מאוד חום, ולכן לא ניתן לנתבו לתא הנוסעים כמו ברכב רגיל. בעת הפעלת חימום הזמן שבו מנוע הבנזין נשאר כבוי מתקצר משמעותית בשל צריכת האנרגיה הרבה מהסלולה שנובעת מגוף החימום.

 

כל עניין החימום שולי מאוד בארץ, ישנם מעט מאוד ימים בשנה שבהם יש צורך להפעיל חימום ובסופו של יום ההשפעה על צריכת הדלק בראייה כוללת היא זניחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מאוד!

אבל בכל זאת ישנה מערכת ויסות טמפרטורת מנוע בנזין, וזאת לא מתחברת לרדיאטור חימום פנימי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...