Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: טויוטה יאריס היברידית מושקת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המחשב הזה עושה חישובים והצלבות כל הזמן, מאוד מאוד קשה לראות את זה בנסיעה של כמה ק"מ.

 

אני מכיר את זה, יש את זה גם בלאנד קרוזור.

 

מה זה 556 ק"מ?

שלושה ימים ישב לך מאחור הנציג של טויוטה?:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 239
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה רכב שקיבלנו למבחן שיתפרסם ממש בקרוב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחשבים חייבים להיות אמינים ומדויקים עד לפרומיל האחוז. זה תקן שקשה לשבור אותו.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני קצת מתקשה להבין מאיפה מגיע חוסר האמון הכ"כ מושרש בנתוני מחשב הדרך.

 

ברכבים מלפני 15 שנה עוד ניחא אבל ברכב חדש ומודרני?

 

איפה בדיוק הסטיה שלו?

 

במדידת המהירות? מדידת המרחק? מדידת ה TPS? מד כמות אויר?

 

הכל נתונים שבכדי שהרכב יעבוד כראוי, מחשב הרכב חייב לקבל נתוני אמת מדוייקים.

 

אין שום נתון רלוונטי שהרכב, היצרן (או צרכן) יסכים לקבל סטיית תקן משמעותית.

 

אני כל תדלוק מאפס מונים ומצליב את נתוני התדלוק הפיזי (ק"מ חלקי מספר הליטרים) בנתוני מחשב הדרך, תמיד הם זהים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיוני בהיברידיות בכלל ובהיברידיות של טויוטה בכלל המחשב מאוד מדויק.

אבל אתה צודק, אני לא סומך על המחשב. אני גם לא סומך על המחשבון שלי אז אני אבקש ממך לחשב - 28.9 ליטרים על 556 קילומטרים. כמה זה יוצא? :wink:

 

1:19.2 :-D

 

דווקא במחשב של היאריס ההיברידית לא הייתי מזלזל, עושה רושם שמהנדסי טויוטה עבדו שעות נוספות על התוכנה שמודדת את כל העסק ובכל מקרה, גם אם מורידים 5% על אופטימיות יתר הצריכה יפה מאוד.

 

איתמר.

בדיוק הצריכה הממוצעת של הלנצ'יה שלי, בלי להיות היברידית.

דיזל מודרני יהיה חסכוני עוד יותר.

מנוע בנזין/דיזל מודרני עדיין טוב יותר מהיברידיות ככל שזה נוגע לצריכת הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני קצת מתקשה להבין מאיפה מגיע חוסר האמון הכ"כ מושרש בנתוני מחשב הדרך.

כידוע לך יוצא לי לאחרונה למדוד צריכת דלק בלא מעט רכבים ואני חייב לציין שבחלק מהמקרים מגלה מחשב הדרך אופטימיות זהירה לגבי נתוני צריכת הדלק. הסטייה לרוב אינה גדולה במיוחד ואין סיכוי שברכב שצורך 10 קילומטרים לליטר "אמיתי" תראה 13 או 14 קילומטרים לליטר הצג. אבל הבדלים של חצי או 0.75 קילומטרים לליטר בין שיטות המדידה אני כן מוצא פה ושם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך מדידות שעשיתי עם טויוטה יאריס החדשה אכן מחשב הרכב מדויק מאוד.

אני כן רואה הבדלים של כחצי ק"מ לליטר בין מחשב הדרך לבין מדידה ידנית.

 

מצד שני, אני מבצע את המדידה הידנית ע"י מילוי מיכל מלא וחלוקת כמות הליטרים שמילאתי בק"מ שהספקתי לנסוע מאז התדלוק האחרון.

 

העניין הוא, שסביר להניח שהסטייה (או לפחות חלקה) נובע דווקא ממשאבת הדלק ולא ממחשב הרכב. זאת משום שאני ממלא דלק עד אשר ידית המשאבה "קופצת חזרה" (וזה הסימן מבחינתי שהמיכל מלא).

מספיק שקיימת סטייה של כחצי ליטר בקפיצה חזרה של הידית וכבר קיבלתי טעות של כחצי ק"מ לליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט כל הרכבים יוצאים את שערי המפעל עם סטיית תקן של כ 5% במד המהירות (סטיה אופטימית).

 

זיוף שכזה במד המהירות ישפיע כמובן גם על מדידת המרחק וכפועל יוצע על צריכת הדלק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

צילמתי את זה מהאתר של טויוטה,

זה מתקשר למה שאמר אחד המגיבים, שאחרי שהסוללה נגמרה במבחן

שערך, היא נשארה קבוע על שני פסים. כנראה שבאמת גם בעליה שני

המנועים עובדים יחד.

מעניין אם בטויוטה ידעו לתת ביטוי כמותי לגבי "ביצועים מקסימאליים"

 

לילה טוב :)

toyooooooooooota.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיה שהיא לא עקבית? זה מוזר!

 

איזה שנה הרכב?

מה הסיכוי (בלי להעלב) שהסטיות האלה הן חישוב לא מדויק?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנד קרוזר 2005.

 

אני מתדלק בעבודה, יש לי מיכל עם משאבה.

מאפס כל תידקול.

האוטו עושה 1ל-10 האופן קבוע, כלומר אם אני רואה על המרחק 650 ק"מ, ניכנס לי 65 ליטר.

זה ככה כבר שנה שלמה.

 

אבל המחשב מראה ממוצא לפעמים של 10 ולפעמים של 8-9.

 

 

פלג_

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

זהו, הכלה הגיעה :-)

 

אגב, הרכב הגיע עם צמיגי Bridgestone מסדרת PROTENZA. לפי אתר החברה אלו צמיגים מסדרת ה- Performance ולא מהסדרה הירוקה (גם היאריס הבנזינית מגיעה עם אותם הצמיגים).

יש לכם מושג מדוע? (בכל מבחני הדרך כתוב שהצמיגים שאיתם מגיע הרכב ירוקים).

2012-11-02 11.27.10.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...