Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: טויוטה יאריס היברידית מושקת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4120 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למי שמתעניין יש באתר של TheMarker מבחן השוואתי בין טויוטה יאריס היברידית, הונדה ג'אז היברידית וסיטרואן C3.

לצערי אני לא יכול לפרסם לינק לכתבה... :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 239
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

12.5 ק"מ/ל' בג'אז הייבריד?!

הם נסעו עם האמברקס מורם? עם הגז ברצפה? עם מצנח מחובר לטמבון?

 

בנסיעת המבחן שעשינו הג'אז עמדה על 15.8 ק"מ/ל', ואני לא מדבר רק על נסיעה מנהלתית. אפילו שחלק מהזמן הג'אז התאמצה מאוד כדי לספק את יצריי לרעש צמיגים צווחים, היא לא הגיעה לצריכת דלק שכזו.

 

המבחן הזה מבחינתי לא אומר הרבה. הוא רק אומר מי הצרכנית הגרועה ביותר כאשר ילד-שרק-קיבל-רישיון נוהג בה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק. לא ברור מה הם מנסים לבדוק במבחני הרכב הללו.

הרי כל הרעיון ברכישת רכב היברידי/ירוק הוא צריכת דלק בנסיעה רגועה.

את מי זה מעניין צריכת דלק תחת נהיגה אינטנסיבית והאצות חזקות? זה הרי לא רכב מירוץ עם צמיגים ירוקים...

הרבה יותר מעניין לראות מבחן וצריכת דלק עבור נסיעה רגועה.

 

אגב, המבחן באתר CarTube הרבה יותר "ממצה", שם בדקו אותו בנסיעה רגועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחח לגמרי :-)

אגב, במבחן ש- TheMarker עשו לטויוטה יאריס היברידית:

 

"דודה שלי, סבתא שלי ואח שלי שוקלים ביחד 200 ק"ג. זה המשקל של המצבר והמערכת ההיברידית בטויוטה יאריס HSD. לאן שלא תיסעו במכונית הזאת, תמיד תסחבו אתכם שלושה אנשים."

"משקל הזה הוא החיסרון הלא מדובר של המכוניות ההיברידיות. המשקל הזה פירושו פגיעה בביצועים ובזבוז דלק ואנרגיה. המשקל הזה מסביר מדוע טויוטה יאריס הייבריד חסכונית יותר בעיר מאשר מחוץ לה. בכל המכוניות "הנורמליות" זה הרי הפוך."

 

לפי המפרט של היאריס:

דגם ידני: 1035 ק"ג

דגם אוטומטי: 1065 ק"ג

דגם היברידי: 1085 ק"ג

 

 

כלומר 20 ק"ג יותר מאשר הדגם האוטומטי, ולא 200 ק"ג כפי שכתוב במבחן שלהם.

(זה נכון שמשקלה הכולל של המערכת ההיברידית הוא 200 ק"ג, אבל התוספת היא "רק" של 20 ק"ג).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין על מה אתם מלינים.

סה"כ בדקו את הרכב תחת עומס.

הבדיקה כללה חמישה נוסעים במידות מלאות, תא מטען מועמס בקניות סטנדרטיות של 800 קופסאות שימורי שעועית, צמגים ללא אוויר, ועליות לערד עם רגל לחוצה עד הסוף.

אה כן, תא המטען לא הספיק להם אז הם נאלצו לגרור ניגרר של עוד 1500 קילו לשאר הציוד.

:roll:

 

עכשיו ברצינות, אין לי מושג איך הדביל מצליח להגיע לתוצאות "מדהימות" כאלו, אך מה שברור זה שהוא משקיע בזה לא מעט מאמץ.

נשאלת השאלה, לאיזו מטרה?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחח לגמרי :-)

אגב, במבחן ש- TheMarker עשו לטויוטה יאריס היברידית:

 

"דודה שלי, סבתא שלי ואח שלי שוקלים ביחד 200 ק"ג. זה המשקל של המצבר והמערכת ההיברידית בטויוטה יאריס HSD. לאן שלא תיסעו במכונית הזאת, תמיד תסחבו אתכם שלושה אנשים."

"משקל הזה הוא החיסרון הלא מדובר של המכוניות ההיברידיות. המשקל הזה פירושו פגיעה בביצועים ובזבוז דלק ואנרגיה. המשקל הזה מסביר מדוע טויוטה יאריס הייבריד חסכונית יותר בעיר מאשר מחוץ לה. בכל המכוניות "הנורמליות" זה הרי הפוך."

 

לפי המפרט של היאריס:

דגם ידני: 1035 ק"ג

דגם אוטומטי: 1065 ק"ג

דגם היברידי: 1085 ק"ג

 

 

כלומר 20 ק"ג יותר מאשר הדגם האוטומטי, ולא 200 ק"ג כפי שכתוב במבחן שלהם.

(זה נכון שמשקלה הכולל של המערכת ההיברידית הוא 200 ק"ג, אבל התוספת היא "רק" של 20 ק"ג).

 

זה הדבר המטומטם היחידי שמצאת בפיסקה הזו?!

 

נניח וזה היה נכון (הכוונה להפרש המשקל כמובן, לא למשקל סבתו).

הפרש המשקל דווקא היה בא לרעת הרכב בתאוצות ובהאטות תכופות, כלומר בנסיעה עירונית דווקא.

בנסיעה בין עירונית, בקצב קבוע, ההשפעה של משקל היא זניחה.

 

בקיצור, הכתב יצא טמבל.

תעודת עניות לעיתון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגע סיימתי נסיעת מבחן ארוכה ביאריס ההיברידית ואני חייב לציין שההתלהבות מוגזמת.

כן, הרכב ממש לא מרגיש כמו רכב היברידי. השילוב בין החשמל לבנזין כמעט מושלם.

כן, היא חסכונית. אבל לא מאוד חסכונית. נהגתי בה רגיל, לא כמו כתב רכב מצוי ולא כמו סבתא. רגיל, כמו שאנשים רגילים נוהגים. לא ירדתי מ 20 קילומטרים לליטר כמעט בשום שלב. בשביל זה חיכינו? במחיר כזה אני מעדיף דיזל חסכוני שיתן את אותה צריכת דלק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני לגמרי לא מסכים עם הפסקה הזאת:

 

טויוטה טוענת כי ליאריס הייבריד צריכת דלק של 29 ק"מ לליטר בתוך העיר ו-27 ק"מ מחוץ לעיר. טויוטה מגזימה.

 

בפועל, המכונית צרכה במבחן בנזין בקצב של 16 ק"מ לליטר. נתון לא מבריק, אבל יש להביא בחשבון שלושה דברים: ראשית, המבחן התבצע בתנאים מאומצים וכלל תאוצות רבות והפעלה אינטנסיבית של המזגן; שנית, נסיעה נינוחה יותר תביא בוודאות לתוצאות טובות הרבה יותר. עם רגל קלה על הדוושה הימנית, אפשר להגיע לצריכה של 18-20 ק"מ לליטר; שלישית, היריבות של יאריס שתו יותר. ככלל, ככל שהנסיעה מתנהלת יותר במרחב העירוני, כך המערכת ההיבירידית באה יותר לידי ביטוי והחיסכון בדלק גדל. מחוץ לעיר - הצריכה תהיה סטנדרטית.

 

"טויוטה מגזימה". אז תגיד שכל יצרני הרכב מגזימים, נו באמת.

16 קמ"ל - הגיוני, אם נסעו ממש באגרסיביות. ואם כך אז זה בטח לא "נתון לא מבריק".

מחוץ לעיר הצריכה בהיברידית גם טובה מאוד כי מנוע הבנזין נעזר במנוע החשמל ואפשר להגיע ל-20 קמ"ל אם נוסעים רגוע.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגע סיימתי נסיעת מבחן ארוכה ביאריס ההיברידית ואני חייב לציין שההתלהבות מוגזמת.

כן, הרכב ממש לא מרגיש כמו רכב היברידי. השילוב בין החשמל לבנזין כמעט מושלם.

כן, היא חסכונית. אבל לא מאוד חסכונית. נהגתי בה רגיל, לא כמו כתב רכב מצוי ולא כמו סבתא. רגיל, כמו שאנשים רגילים נוהגים. לא ירדתי מ 20 קילומטרים לליטר כמעט בשום שלב. בשביל זה חיכינו? במחיר כזה אני מעדיף דיזל חסכוני שיתן את אותה צריכת דלק.

 

ואתה סומך על מחשב הרכב?????

הבדיקה שלך לא שווה דבר.

 

אף אחד לא יכול לעשות פה נסיעת מבחן של מספר דקות ולחזור עם תובנות לגבי צריכת הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיוני בהיברידיות בכלל ובהיברידיות של טויוטה בכלל המחשב מאוד מדויק.

אבל אתה צודק, אני לא סומך על המחשב. אני גם לא סומך על המחשבון שלי אז אני אבקש ממך לחשב - 28.9 ליטרים על 556 קילומטרים. כמה זה יוצא? :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1:19.2 :-D

 

דווקא במחשב של היאריס ההיברידית לא הייתי מזלזל, עושה רושם שמהנדסי טויוטה עבדו שעות נוספות על התוכנה שמודדת את כל העסק ובכל מקרה, גם אם מורידים 5% על אופטימיות יתר הצריכה יפה מאוד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4120 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...