רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
נראה שיש מצלמות חסרות. חבר שלי קיבל דו"ח ממצלמת מהירות\רמזור בצומת שפיה (כביש 70), והמצלמה הזו עדיין לא מזוהה לו בצ'יטה גם עם עדכון בן שבוע (המצלמה קיימת שם הרבה יותר זמן מזה, הדו"ח בן יותר מחודש). הצ'יטה שלו אמריקאית. אנחנו מנסים להבין אם מדובר בקומבינה שעשו כאן בארץ בשביל למנוע עדכונים מצ'יטות זרות או שמדובר בתקלה אחרת. לכן אשמח לשמוע אם בעל צ'יטה ישראלית (דוברת עברית) מזהה את המצלמה הזו, ואם צ'יטה זרה (דוברת אנגלית) מזהה אותה. על פניו, מאגרי המידע של הצ'יטה אמורים להיות זהים עבור כל העולם וללא אפליות, וזאת עבור שימוש של תיירים מזדמנים וכו' במכשיר. אם היבואן הישראלי עושה קומבינה בשביל למנוע מידע קריטי מבעלי צ'יטות זרות, אז יש לנו ניחוש איך הקומבינה הזו נעשית -…
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, לא מזמן קיבלתי רישיון ואני חייב לנהוג עכשיו עם נהג מלווה, הנהג המלווה שלי הוא אמא שלי, הבעיה היא שאמא שלי נוהגת כמו זקנה (40 קמ"ש בלי עקיפות וכו'), אני שהתחלתי לנהוג כבר בגיל 16 על טרקטור, רינג'ר וטעימות קטנות מאוד על פרייבט נוהג מאוד טוב (גם לדעתי וגם לפי כל מי שראה אותי נוהג כולל אמא שלי אגב). אבל הבעיה היא שאמא שלי רוצה שאני ינהג כמוה, אני לא מסוגל לנהוג ככה, תקראו לזה חוסר זהירות, תקראו לזה בעיה לא יודע איך לקרוא לזה. כל פעם שאני נוהג והיא לידי מתחילות צעקות, לדוגמא אם אני רוצה לפנות ברמזור שמותר אני מאותת כמובן אבל נגיד שאני מסובב טיפה את ההגה ומתבטל האיתות (בלי כוונה הרי ההגה זז) ישר היא אומרת לי לאותת ואני שכבר לא יכול לשמוע את כל ההערות המיותר…
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
טוב לאחר התלבטויות רבות וחפירות מעמיקות בפורום החלטנו אני והחברה לרכוש את הסיטיגו הידני. 60 כס. למעשה מה ששבר היתה נסיעת המבחן שעשיתי על הרכב. לצורך העניין זה היה בסוף שבוע סוער במיוחד (מלא רוחות) ברמה כזאת שבקושי יכולתי להכנס לרכב בכלל.... הנסיעה הייתה ברחבי ראשון לציון ומשם יצאנו לאיילון דרום 40 דק סהכ) מסקנות: יש תחושה של חוזק ויציבות על הכביש- אין הרגשה שהרכב נזרק מצד לצד ממכות רוח נוחות!!! אחד הדברים שקנו אותי! נסעתי על כמה רכבי מיני אף אחד מהם לא הרגיש נוח כמו הסיטיגו (כיסא, תפעול מראות ומערכת מרכזית, מרחב ראיה רחב) אין כמעט רעשי כביש ורוח- דבר שהפתיע לגמרי באמת שלא ציפיתי לשקט יחסי שכזה.. מרחב פנימי- אני יודע שהרבה מפריזים בנושא אבל עד שלא…
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כמו רבים וטובים קניתי לפני שנה סקודה פאביה ידנית במבצע של ה-70K. הגיע הזמן לעשות שוב ביטוח לרכב. ההצעות שאני קיבלתי: AIG - 5600 - מה הם חושבים לעצמם? תשע מליון\ביטוח ישיר - 4700שח (כאשר אם הייתי סוגר במקום היו עושים לי הנחת אונליין ל-4300) שירביט - מחכה שיחזרו אלי איחוד ישיר - מחכה שיחזרו אלי נתונים עלי: בן 29, עם תביעה אחת ב-3 השנים האחרונות, גר במרכז הארץ. הרכב עם איתורן סייב. אשמח אם תכתבו איזה הצעות אתם קבלתם ובכך נהייה כולנו צרכנים נבונים יותר
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ככה עשיתי מחקרון קטן על אספקת השמנים של סונול לצ'מפיון: האם השמן מאושר ע"י פולקסווגן על הרכבו ויצרנו. אז ככה קודם כל ליצרן השמן לפי האתר הזה: http://www1.bizportal.co.il/article/103542 השמנים הם מיבוא של סונול של שמני חברת mobile וחלקם מיוצרים בארץ. לגבי עמידה בתקן היצרן: בדף המוצר:http://www.sonol.co.il/sites/sonol/_media/catalog_product2/386_cp_pdf_60c32.pdf מצויין שהאישור הוא מקורי כלומר לא "עומד בתקן" אלה בעל תקן. לעומת שמני סונול אחרים עם התקן הזה אבל בלי אישור מקורי. http://www.sonol.co.il/sites/sonol/_media/catalog_product2/319_cp_pdf_d8d91.pdf לגבי הרכב השמן: אובחן השמן הוא לא סינטטי מלא את הרכבו תוכלו לראות כאן: http://www.sonol.co.il/sit…
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
- 2 תגובות
- 674 צפיות
אני עכשיו עושה רשיון ומחפש קטנוע ואשמח לשמוע התרשמות על קימקו גרארנד דינק 250 סמ"ק(שנת2003) למטרת נסיעות בינעירוניות,תודה.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 4 תגובות
- 757 צפיות
הכירו את ה S60 Polestar כריס האריס ביום קר בוחן מכוניות חמות...
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
- 19 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן, הבוקר קיבלתי דו"ח חניה באזור רעננה, המדבקה המודבקת על הדו"ח היא ככל הנראה עם הפרטים של הרכב שלי. הבעיה היא, שרואים רק חצי מהפרטים, כלומר כל צד שמאל של הדו"ח חסר ולא יצא בהדפסה. השאלה האם אפשר לעשות משהו בנידון על מנת לא לשלם את הדו"ח? תודה.
הודעה אחרונה מאת MiKa_P, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, השבוע (ביום הבחירות) לאחר חודשים של חפירות, לבטים, נסיעות מבחן,חומר אינסופי שקראתי על הרכב רכשתי אופל קורסה opc. אני נהג צעיר,5 שנים על הכביש ואשמח אם תוכלו להמליץ על סוכנויות ביטוח במחירים טובים עד כה הציעו לי 6700 מקיף וחובה האם זה מחיר טוב??
הודעה אחרונה מאת Dror.g, -
-
קניתי מהמבצע של ה2 ב25 ש"ח הגעתי לבית פתחתי ו... כלום רק שאני מכניס את האף לפחית אני מריח.. אמרתי אולי זה החדשים ככה השארתי אותה באוטו מכניסת שבת ועד עכשיו חשבתי בראש "אחח אני הולך להיכנס לאוטו הכול ריח נעים" נכנס לאוטו.. ריח של הזיעה של הערבי ששטף לי את האוטו לפני כניסת שבת.. מה קורה פה?!
הודעה אחרונה מאת PrinceT, -
לאחרונה חזרתי מירח דבש בארה"ב. בגלל שארה"ב היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, במיוחד בתחום המוטורי, התכנון המקורי היה לשכור קורבט ולטייל איתה ברחבי לאס ווגאס ונוואדה. לאחר התייעצויות והמלצות אמרו לי שחבל על הכסף בהשכרת רכב ושכדאי ללכת למקום שנקרא "Exotics Racing" בפאתי לאס ווגאס. מדובר על חברה סטייל "מסלולים" שמציעה מבחר רב של רכבי על להשכרה ולנסיעה במסלול שלהם עם מדריך צמוד. החל מלבורגיני אוונטדור ועד פורשה קאיימן. לאחר שיטוטים רבים באתר, החלטתי ללכת על 7 הקפות בלמבורגיני גייארדו ו-7 הקפות בניסן GTR. בנוסף שילמתי גם על אופציית הצילום - שתי מצלמות שמצלמות אותך ואת המסלול מפנים הרכב בזמן הנהיגה. תענוג לא זול אבל להגשמת חלום כנראה שאין מחיר. העניין כולל הד…
הודעה אחרונה מאת niko73, -
ביטוח לרכב
מאת explorer- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 581 צפיות
שלום עברתי טסט היום, כמה צריך להוסיף על ביטוח הרכב בשביל נהג חדש והאם צריך גם נהג צעיר? מדובר במאזדה 5 2007. האם יש התחשבות במחיר אם אני נוסע ברכב הרבה זמן? כי אני לא נוסע הרבה זמן ברכב כי הוא ישמש לנסיעה לעבודה ואני עדיין תלמיד י"ב.
הודעה אחרונה מאת HiTRuN, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 67 תגובות
- 19.3 אלף צפיות
לצערי זו לא בדיחה. היה לי יום ארוך מאוד היום בתל-אביב. לקראת הערב חניתי את המכונית באיזור שבין אבן-גבירול לדיזנגוף. אני יודע שזה נשמע הזוי, וזה באמת הזוי, אבל פשוט לא הצלחתי למצוא את הרכב כשחזרתי לאיזור - כבר ירדה החשיכה, ושכחתי את שם הרחוב שבו חניתי. טיילתי כ3 שעות ברגל ופשוט לא מצאתי את האוטו. בין בזל לפרישמן שזה האיזור בכללי, יש הרבה רחובות קטנים. פשוט לא מצאתי אותו!!! יכול להיות שהוא נגנב, אבל זה סיכוי לא סביר בגלל שא. מדובר ברכב ישן ונדיר בנוף, אין הרבה מה לעשות איתו. ב. שחניתי אותו הייתה בו תקלה שלא מאפשרת לנסוע. מדובר באלפא רומאו 164, צבע לבן. חצי תחתון של הרכב אפור. מספר הרכב: 37-200-05 בסוף נואשתי ולקחתי מונית חזרה לעיר מגוריי (חיפה). אני יו…
הודעה אחרונה מאת locomotive, -
-
כתבה מ-YNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4332226,00.html
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
- 1 תגובות
- 866 צפיות
בשנת 2012 נמכרו בארץ 6,054 פיקנטו ללקוחות מאושרים, זה אומרת שפיקנטו מתברגת למקום ראשון במכירת קטגורית מיני ועקף את אלטו שהיה במקום ראשון במכירות רכב לשנת 2011 שירד לחמישייה פותחת במכירת מיני לשנת 2012, ועכשיו לשאלתי נראה לי שישראלים עדיין מרוצים עם פיקנטו שלהם למרות שאוטו לא ממש חסכוני בדלק וגם מנוע חלש יחסית כמו שנאמר. לפי נתונים ששוטטתי באתר יד 2 ש"רק" 48 רכבי פיקנטואים (כולל רכבים במגרשי ליסינג) מעמידים למכירה לעומת לכמות נכבדת של פיקנטואים שנמכרו ללקוחות בשנת 2012. איך זה ייתכן? זה אומרת שרכב מוצלח?
הודעה אחרונה מאת andrey12341, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 655 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4336637,00.html עוד יוזמה של איגוד המוסכים
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- 9 תגובות
- 896 צפיות
אני עומד לקנות קטנוע והייתי רוצה לשאול כמה כ"ס אני צריך בשביל לנסוע נורמלי נסיעות בינעירוניות,תודה.
הודעה אחרונה מאת Ofersean, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 854 צפיות
היי נשארת בי המחשבה הרבה זמן, עם אתם הגולשים בקארספורום חובבי הגה, (גם אני) עוסקים בענף הרכב בארץ נהגי מוניות,משאיות,משלוחים לרחבי ארץ? עם תשאלו אותי מיד שאסיים שירותי בצהל אני הולך לעבוד בענף הרכב, אבל מתבאס שבארצנו ענף הרכב לא מופתח כמו בחוץ לארץ אז אני שואל אתכם עם אתם עוסקים בתחום? או שלא במידה וענף הרכב היה מפותח כמו בחול מה הייתם בוחרים?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב חברים, בסופות העזות שהציפו את המדינה לפני כשבוע וחצי/שבועיים, חדרה הייתה בין הערים שניזוקו הכי הרבה לצערי.. לקריאה נוספת והניסן טידה של משפחתי הייתה צריכה לפלס את דרכה בגובה של חצי מטר מים בערך ואולי אף יותר. בתוך הרכב הכל היה יבש כבר למחרת אבל היה חשש שמים יצליחו לחדור ממתחת, לא יודע איך אבל חששנו מכך. לאחר כשבוע ועד היום ישנו ריח של רקבון (לא של חיות! )שנוצר מרטיבות, הריח חזק וקשה להתעלם ממנו, והוא רק מחמיר מיום ליום, הייתה לחות רבה בתחתית הרכב בשטיחים ברגע שהרחנו את הריח. הלחות נעלמה אבל הריח..עדיין שם. האם יש צורך להפעיל את הביטוח המקיף לדעתכם, כיצד לפעול?
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
על מספר רב יחסית של רכבים יש את המדבקה "שמור מרחק", ואני שואל את עצמי. הבנאדם שלא שומר מרחק ייראה את הסטיקר ויגיד לעצמו "וואלה הוא צודק, עכשיו אני יישמור מרחק כי הוא ביקש ווואלק יש בינינו כבוד". לא מבין את ההיגיון במדבקה אם קיים כזה בכלל.
הודעה אחרונה מאת Notepad, -
-
הגעה לפזמוביל
מאת rsm130d- 0 תגובות
- 456 צפיות
אני מחר צריך להגיע לחברה "פזמוביל " שנמצאת בצומת ראם . מישהו אולי יודע איפה הם בדיוק נמצאים ? או לחילופין , מה הכתובת הרחוב שבו הם נמצאים שם ? תודה
הודעה אחרונה מאת rsm130d, -
- 2 תגובות
- 626 צפיות
אהלן! אישתי נתקעה הרגע בעבודה עם הרכב מכיוון שהשלט הפסיק לעבוד. השלט פותח גם את הנעילה המרכזית וגם מבטל את האעזקה /אימבולייזר .יש לנו את המפתח הקטן שאמור לנטרל את האימבולייזר אבל אנחנו לא יודעים איפה נמצאת האזעקה או איפה מנטרלים אותה. מי שמכיר איפה זה ביונדאי או אולי יכול לתת רעיונות לגבי איפה זה יכול להיות, יבורך תודה
הודעה אחרונה מאת rlms, -
- 0 תגובות
- 479 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_297.html
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אל תצחקו עליי אבל כבר שבוע אני משתגע בחיפוש נורה לרכב (5 וואט לפנס האחורי) באזור קריית ארייה, ביקרתי בכל תחנות הדלק בסביבה (וגם אלה בדרך הבייתה) ואף אחת מהן לא מחזיקה נורות לרכב (החנויות שם מחזיקות כמעט הכל, מסיגריות עד משקאות יקרים אך לא נורות). אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי לחנות בסביבה (רצוי שפתוחה עד מאוחר) כי נורת האזהרה (המיותרת) בלוח השעונים מטרידה אותי בנסיעה לילית.
הודעה אחרונה מאת Haim_gds, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
עברתי לפני חצי שעה לפני מחלף ראשון ב431 לכיוון צפון עמדה מאזדה 6 לבנה (כמעט בטוח מאזדה 6) בשוליים נסעתי קצת מהר אני הייתי לפני הניידת שראיתי פלאש חזק שהיא צלמה את הרכב שהיה לפני , בלמתי והספקתי לרדת 100 לפני שעברתי אותה.. השאלה שלי היא כזאת הניידות האלה לא מצלמות רכבים שמתקדמים לכיוונם נכון? רק מי שעובר אותה במהירות? אחרי שחציתי אותה ראיתי במראה את המספר שלה מפורק כלפי מטה ואת המצלמה חשופה.. אחרי שעברתי אותה היא לא צילמה אותי..
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
האם יש מפגש כלשהוא בשבת בבוקר?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 477 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_297.html
הודעה אחרונה מאת igaadmin, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
ברשותי הרכב הנ"ל והגיע הזמן לטיפול 75 אלף, רציתי לדעת אם יש דברים ספציפיים בטיפול של שלב זה.
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
- 0 תגובות
- 543 צפיות
אז יש את אפליקצית אוטו, אחל'ה אפליקציה באמת, ויש גם את וואלה שיש שם את תחום הרכב שאני נהנה לקרוא. אבל משום מה, אין אפליקציה (שאני מכיר ) ששולחת נוטיפקיישן בתחום הרכב (רכבים חדשים, מבחנים וביקורות וכו' ). אני מקווה שאתם מבינים למה אני מתכוון, שפשוט שולחת שולחת הודעות על כל משהו חדש, במקום כל פעם להיכנס לאפליקציה ולבדוק אם יש משהו חדש. קיים דבר כזה ?
הודעה אחרונה מאת mohen, -
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 12.6 אלף צפיות
ביקשתי הצעות מחיר מכמה סוכנים לביטוח רכב חדש עבור 2 נהגים נקובים. סוכנת אחת ביקשה שאביא לה אישור העדר תביעות מקצין הרכב של החברה לגבי הרכב השני שנמצא ברשותנו מליסינג. מה הקשר ? פעם ראשונה שאני שומע על דרישה כזאת. בכלל עד כמה שידוע לי חברות הליסינג לא מכוסות בביטוח מקיף אז אם אני דופק את הרכב בעץ לא תובעים את הנזק מהביטוח.
הודעה אחרונה מאת ravitlevin101,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 417 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Obgel
- AUDIO KING
- SlowRide
- יובל .מ.
- דובצע
- Ohad91
- David32
- -UC-
- Zorly
- DJI
- wee~man acuna
- mottis
- 3n
- אורי מ.
- ישה
- gpm11
- ברווז
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- Mike Lowrey
- ArikB
- yuvk
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- sperial
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Fraysa
- חד אופן
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
- yahaga
- elibaba
- nadavd4
- BoazB11
- yoni2sh
- yaniv572
- אלפרד חיות
