Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשנת 2012 נמכרו בארץ 6,054 פיקנטו ללקוחות מאושרים, זה אומרת שפיקנטו מתברגת למקום ראשון במכירת קטגורית מיני ועקף את אלטו שהיה במקום ראשון במכירות רכב לשנת 2011 שירד לחמישייה פותחת במכירת מיני לשנת 2012, ועכשיו לשאלתי נראה לי שישראלים עדיין מרוצים עם פיקנטו שלהם למרות שאוטו לא ממש חסכוני בדלק וגם מנוע חלש יחסית כמו שנאמר. לפי נתונים ששוטטתי באתר יד 2 ש"רק" 48 רכבי פיקנטואים (כולל רכבים במגרשי ליסינג) מעמידים למכירה לעומת לכמות נכבדת של פיקנטואים שנמכרו ללקוחות בשנת 2012.

איך זה ייתכן? זה אומרת שרכב מוצלח?

פורסם

הדבר היחיד שמוצלח בו שקיה נותנת אחריות מאוד ארוכה (7 שנים לפי מה שזכור לי).

רכב משעמם אבל מביא את הנהג ממקום A למקום B (בלי להיתקע בדרך).

רכב ששנתיים שלוש על הכביש מיד פרטית יכול להיות עסקה טובה לאחר שהיד הקודמת ספגה את ירידת הערך.

×
×
  • תוכן חדש...