Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרגע אמרו פה שלשקודה יש פתחי מיזוג במרכז.

אהבתי יותר את הפיקנטו משמעותית.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרכב עם 7 שנים אחריות (!) לעומת שנתיים אצל הסקודה, מכיל פתחי מזגן במרכז (מה סקודה חשבו לעצמם שויתרו על זה?), וגיר אוטומט נורמלי מול הרובוטי החד מצמדי בסקודה - ובכל אופן נראה הרבה יותר טוב לטעמי. איפה פה ההתלבטות בכלל?

 

הישראלי המצוי: זורק הצהרות בלי לבדוק את העובדות בשטח.

לסקודה יש פתח מזגן במרכז, זורק אויר לכיוון חלל הרכב.

פורסם

זה לא נחשב, הוא לא ניתן לכיוון - לזה התכוונתי.

אני לא חושב שתצליח לתפקד בתור נהג ברכב ללא פתח מזגן מרכזי מתכוון ועוד באילת עם ממוצע של 43 מעלות, אבל את זה נשאיר לקיץ. לפחות כשאני נוהג, אני מכוון את כל הפתחים לפנים שלי כולל את זה של הנוסע ליד ואני בכלל רגיש לקור, אז אני באמת מאוד מקווה שהפטנט החדש של סקודה יעבוד כמו שצריך במדבר האילתי הרותח (אני פסימי).

 

פותח השרשור - תתחדש.

פורסם
הרגע אמרו פה שלשקודה יש פתחי מיזוג במרכז.

 

אני די בטוח שזה לא ככה.

 

בחניון של מקום העבודה שלי, מתחבאת לה סיטיגו קטנה וחמודה ליד עמוד. נהייתי סקרן...

פורסם

זה הפתח - מעל הכפתורים השונים, הוא מכוון באופן קבוע באלכסון וזורק אויר חזק למדי אל תוך חלל הרכב. מקרר לא רע מניסיון של כמה נסיעות.

 

זה חוץ מהפתחים המתכוונים בצדדים.

citigo.jpg

פורסם

לדעתי אין הצדק למכוניות האלה כשהיום ניתן לרכוש מכונית סופר מיני אמיתית כמו פורד פיאסטה, סוזוקי סוויפט ופאביה בתוספת כספית זניחה.



פורסם
זה הפתח - מעל הכפתורים השונים, הוא מכוון באופן קבוע באלכסון וזורק אויר חזק למדי אל תוך חלל הרכב. מקרר לא רע מניסיון של כמה נסיעות.

 

זה חוץ מהפתחים המתכוונים בצדדים.

 

"מקרר לא רע" בתקופה הזו של השנה נשמע לא טוב במיוחד. האוטו הזה לא עבר עדיין קיץ כמו שצריך כאן ורק כשזה יקרה ניתן יהיה להסיק מסקנות על החוכמה או הטיפשות של מי שתכנן אותו.

פורסם
הגירסה הידנית (60 כ"ס) נותנת פייט לא רע למשפחתומטיות באשר הן - 180~ קמ"ש מהירות מירבית בפועל.

 

UDZxT4d_omQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

לרוכשים - תתחדשו ותהנו. עושה רושם שיש ממה. ;)

במפרט הטכני כתוב שגרסת ה 60 כ"ס מגיעה ל 160 קמ"ש, לא נראה לי הגיוניר שהצליחו לנסוע בה במהירות אמיתית של 180 קמ"ש זה בטח סטייה בשעון מהירות.

פורסם

בטח יש סטיה קטנה (בדר"כ 5%-10%) + לא לגמרי מישור וזה מסתדר.

העובדה שיש פתח מיזוג באמצע שאי אפשר לכוון אותו היא יותר גרועה מחוסר של פתח כזה בכלל.

אם זה מכוון כל הזמן לפנים שלי? או בין המושבים ישר על הילדים מאחור? פשוט רעיון סופר דבילי לחסוך על זה כמה שקלים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אנשים נכנסים לסרטי אימה כאן... איזה ספקולציות... בסך הכל פתח מזגן, זה לא טיל קסאם.

מניסיון, זה לא מכוון לפנים ולא לאף ילד מאחור. זה זורק אויר בזוית כלפי מעלה, למרכז הרכב.

פורסם

העניין עם פתחי האויר זה אישי לכל נהג.

את הסיטרואן c1 שלי מכרתי אחרי קיץ גם בגלל הסיבה הזו.ואני מאוד התלהבתי מהאוטו במרץ אחרי נסיעת מבחן.

המזגן ברכב הוא לא ״ 6 כ״ס מרכזי״ שזורק אויר קר בקצב של מפוח.

בחודשי הקיץ החמים לאוטו לקח המון זמן להתקרר ואף פעם בשעות היום לא הצלחתי להרגיש נוח ברכב,תמיד היה חם מעבר לרצוי.

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

הבעיה שרוב המכוניות הללו מתוכננות ונמכרות ללא מזגן בכלל, כי מי באירופה צריך מזגן. לכן התכנון לרוב לקוי, או "זריקת עצם" בכיוון בלבד.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...