Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוט חשבתי שאי אפשר לכוון גובה וכיוון של המזגן באמצע שאפילו בחלק מהריקשות בהודו אפשר...

בדקתי עכשיו בתמונות ואכן יש, או שאלו לא פתחי איוורור של המזגן?

 

אלו פתחי מזגן בלי אפשרות לכיוון...

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קראתי, ואת רוב החסרונות, בפאביה הם הופכים ליתרונות.

 

למה לא חשבתם לקנות פאביה בתוספת של קצת יותר מ10% על הסיטיגו?

 

וגם לקבל מנוע יותר חזק (אם נוהגים עדין אפשר להגיע ל16\1), מרווח, מזגן טוב, תא מטען גדול יותר ועוד.

לזה שגר באילת, חובה מנוע חזק יותר (אם אתה יוצא הרבה מאילת).

פורסם
תתחדש, אכן רכב נהדר! אני עם ה75 רובוטית כבר חודש וכן כן... 5000 ק"מ! הייתי כבר במטולה, הייתי באילת, חרשתי את הארץ הלוך חזור ושוב הלוך ושוב חזור. לבד או עם עוד שלושה פשוט פתרון מעולה לרכב זול, צריכת דלק מעולה ונוחות סבירה לכל הנוסעים.

צריכת הדלק שלי עומדת על 1:22 לערך ממוצע וכשאני טיפה "מרביץ" או נוסע בעיקר בעיר אני מגיע ל1:19 שזה מעולה כמובן.

תהנה ותשמור עליה כמובן:)

 

מה סגנון הנהיגה שלך שאתה מגיע לצריכת דלק כזאת?

אתה מהאלה שמאיצים לאט לאט כמו משאית ומשתדל לא לעבור את ה 90 קמ"ש?

פורסם
תתחדש.

שלי גם בדרך, 75 כ"ס רובוטית אלגנס... (הייתי חייב את הפנים הבהיר, זה יפה!)

לקחתי צבע ירוק כי רק ירוק, כחול כהה (אין כבר במלאי) ואדום (לא אוהב) מגיעים עם ריפודים ודש בצבע קרם.

 

אחרי שוויתרתי על רכב יד שנייה והרבה התלבטויות נשארתי עם שאלה אחת: האם ללכת על קיה או סקודה. אבל אחרי נסיעת מבחן בשניהם, הסקודה פשוט הרגישה לי יותר טוב. (אפילו עם התיבה הרובוטית שקצת מציקה בהחלפה של ראשון לשני, אחרי זה לא כל כך מורגש)

 

הקיה יותר מאובזרת אין ויכוח, וגם התיבה אוטומטית (אבל אין טיפטרוניק! משעמם! i love it איך אפשר בלי?!). אבל פנים הרכב הרגיש לי מעפן (חומרים לא טובים כמו בסקודה), צריכת הדלק נוראית ואני שונא את המראה החיצוני! (איזה מוזר זה? היופי בעיני המתבונן, אה?).

 

nirhend, אני לא יכול לשלוח לך את המספר שלי כי אין לי אפשרות לשלוח ה"פ עדיין, אבל כן הייתי מעוניין לשוחח עימך.

 

אני חייב לציין שאני מאוד מופתע מהבחירה שלך

ויתרת על רכב עם 7 שנים אחריות בשביל רכב עם שנתיים אחריות.

אתה גר באילת ולקחת רכב עם בלי פתחי מזגן מתכוונים במרכז הקונסולה המרכזית.

לא יודע לגבי כמה אנשים אתם כשאתם נוסעים אבל הסקודה מיועדת ל 4 אנשים בלבד.

גם מבחינת בטחות הפיקנטו עולה על הסיטיגו.

אני באמת מאחל לך שתהנה מהרכב אבל אני פשוט מופתע מהבחירה

פורסם
אני חייב לציין שאני מאוד מופתע מהבחירה שלך

ויתרת על רכב עם 7 שנים אחריות בשביל רכב עם שנתיים אחריות.

אתה גר באילת ולקחת רכב עם בלי פתחי מזגן מתכוונים במרכז הקונסולה המרכזית.

לא יודע לגבי כמה אנשים אתם כשאתם נוסעים אבל הסקודה מיועדת ל 4 אנשים בלבד.

גם מבחינת בטחות הפיקנטו עולה על הסיטיגו.

אני באמת מאחל לך שתהנה מהרכב אבל אני פשוט מופתע מהבחירה

 

כי קיה זה לא איכות של סקודה, ולא יהיה.

 

שבע שנים אחריות לא עוזר הרבה, זה בסך הכל קושר אותך למוסך מורשה יבואן, ועוד דבר, זה טריק שיווקי, בשביל למשוך לקוחות כמוך.

חשבון פשוט יראה לך, שאם תטפל במוסך מורשה או לא יודע איפה, במשך 7 שנים אתה תחסוך הרבה מאשר מבמוסך מורשה יבואן.

תאורתית שווה לכל חברה לעשות את זה, כי אתה נקשר אליהם ל7 שנים.

 

סקודה, במידה והיא ידנית, אני נותן להם אמינות טובה מאוד!

פורסם
כי קיה זה לא איכות של סקודה, ולא יהיה.

 

שבע שנים אחריות לא עוזר הרבה, זה בסך הכל קושר אותך למוסך מורשה יבואן, ועוד דבר, זה טריק שיווקי, בשביל למשוך לקוחות כמוך.

חשבון פשוט יראה לך, שאם תטפל במוסך מורשה או לא יודע איפה, במשך 7 שנים אתה תחסוך הרבה מאשר מבמוסך מורשה יבואן.

תאורתית שווה לכל חברה לעשות את זה, כי אתה נקשר אליהם ל7 שנים.

 

סקודה, במידה והיא ידנית, אני נותן להם אמינות טובה מאוד!

 

מסכים איתך שיש לסקודה רכבים טובים אבל הדגם הספציפי שמדובר עליו פה לא העיפרון הכי חד בקלמר...

פורסם

לזה שגר באילת, חובה מנוע חזק יותר (אם אתה יוצא הרבה מאילת).

 

לא בהכרח.

יש פה מלא בעלי קטנועים/מכוניות קטנות שמשתמשים ברכב רק לשימוש עירוני.

לשימוש בין עירוני הם לוקחים אוטובוס/טיסה, ולא חסר חניה באיזור תחנה מרכזית/שדה התעופה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

היי חברי סיטיגו~! :) גם שלי בדרך

עוד שבוע-שבועיים אינשאללה היא אצלי!!...

 

שאלה קטנה- זכור לי שהיה דיון על עלות הביטוח, לא מצאתי אותו.

איזו הצעה הכי משתלמת קיבלתם? ככה לחסוך לי את השיחות...

בינתיים הכי משתלם שקיבלתי היה 2600 מקיף ועוד 1800 חובה

פורסם
כי קיה זה לא איכות של סקודה, ולא יהיה.

 

קשקוש מקושקש

 

שבע שנים אחריות לא עוזר הרבה, זה בסך הכל קושר אותך למוסך מורשה יבואן, ועוד דבר, זה טריק שיווקי, בשביל למשוך לקוחות כמוך.

 

שבע שנות אחריות נותנות שקט נפשי הרבה יותר גדול משנתיים, אפילו אם ה-4 האחרונות הן חלקיות. אתה גם לא חייב לטפל במוסך המורשה יבואן כיום.

 

חשבון פשוט יראה לך, שאם תטפל במוסך מורשה או לא יודע איפה, במשך 7 שנים אתה תחסוך הרבה מאשר מבמוסך מורשה יבואן.

תאורתית שווה לכל חברה לעשות את זה, כי אתה נקשר אליהם ל7 שנים.

 

אתה לא נקשר לאף אחד, אתה יכול למכור את האוטו אחרי הרבה פחות מ-7 שנים אם אתה לא מרוצה מהאמינות.

 

סקודה, במידה והיא ידנית, אני נותן להם אמינות טובה מאוד!

 

 

באשר לפותח השרשור - המרחב הפנימי במי/סיטיגו לא באמת גדול משמעותית מאשר בחלק מהמתחרות. נכון, היא מרגישה מרווחת בגלל שטח השמשות הגדול והשמשה הקדמית המשופעת, אבל בפועל הממדים הפנימיים דומים לשל המתחרות.

מקומות אחסון- לא יותר טוב מאצל פיקנטו וחברותיה הנורמליות (אני לא מדבר על האלטו או על ה-107). תא מטען - נכון, קצת יותר גדול משל המתחרות, אבל זו לא ממש "גולת כותרת", בטח שלא כשהמושב האחורי לא מתפצל כמו במי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם בוחנים לעומק את הסקודה מול הקיה, הייתי הולך בלב שלם על הקיה.

 

הרכב עם 7 שנים אחריות (!) לעומת שנתיים אצל הסקודה, מכיל פתחי מזגן במרכז (מה סקודה חשבו לעצמם שויתרו על זה?), וגיר אוטומט נורמלי מול הרובוטי החד מצמדי בסקודה - ובכל אופן נראה הרבה יותר טוב לטעמי. איפה פה ההתלבטות בכלל?

 

נכון שלסקודה יש מכוניות אמינות, אבל לא צריך להגזים - גם הן יתקלקלו במוקדם או במאוחר וזה לא השיקול היחידי שצריך לקחת בחשבון שרוכשים רכב לשימוש יומיומי קבוע.


×
×
  • תוכן חדש...